Ik denk niet dat ik dat kan. Waar denk je dat het probleem zit, in de versterking?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
loka. over elektronica praten is leuk enzo.
ik heb nog een buizenradio uit de jaren 50 met fm (heb er ook 1 uit de jaren 30, maar die doet het nog).
de fm is steeds zachter gegaan, en is nu zo zacht geworden dat het volume helemaal open moet staan voordat je maar iets hoort. jij kan dat beter repareren dan ik denk ik want ik heb niet zoveel verstand van andere dingen dan voedingen en simpele dingen enzo.
Ik zou echt niet zonder kunnen denk ik, maar dat is een van mijn gebrekenquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik doe niet aan masturberen en tijdens seks ga ik niet op de klok kijken hoe lang we al bezig zijn.
Uit de jaren 30? Hoe kwam je daaraan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
loka. over elektronica praten is leuk enzo.
ik heb nog een buizenradio uit de jaren 50 met fm (heb er ook 1 uit de jaren 30 zonder fm, maar die doet het nog).
de fm is steeds zachter gegaan, al het andere doet het nog, nu is het zo zacht geworden dat het volume helemaal open moet staan en je hoort nog maar heel zachtjes iets. jij kan dat beter repareren dan ik denk ik want ik heb niet zoveel verstand van andere dingen dan voedingen en simpele dingen enzo.
ik heb alleen maar weerstandjes opgemeten maar ik heb niets kunnen vinden, allemaal ingewikkeld met waar nou signaal opstaat en voor wat enzo, en dan ook nog buizen
ik heb geen flauw idee, denk niet dat het in de eindversterking zit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat kan. Waar denk je dat het probleem zit, in de versterking?
oude boerderij ouders waar veel oud spul soms staatquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Uit de jaren 30? Hoe kwam je daaraan.
Ik heb wel een keer een AM-modulator gemaakt, maar dat was met moderne onderdelen zoals opamps enzo, ik denk dat die van jou heel anders in elkaar zit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee, denk niet dat het in de eindversterking zit.
am enzo doet het gewoon nog.
het is buizen, dus dat is in ieder geval misschien al anders.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer een AM-modulator gemaakt, maar dat was met moderne onderdelen zoals opamps enzo, ik denk dat die van jou heel anders in elkaar zit.
Ik vind er echt geen klap aan, geef mij maar gewoon mijn kerel om me tevreden te houden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou echt niet zonder kunnen denk ik, maar dat is een van mijn gebreken
Ja ik weet dus niet hoe dat werkt. Misschien kun je er iets over vinden op internet? FM verschilt niet zoveel van AM in opbouw, het bevat alleen een ander soort filtersysteem.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is buizen, dus dat is in ieder geval misschien al anders.
en het is fm
Ditquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik doe niet aan masturberen en tijdens seks ga ik niet op de klok kijken hoe lang we al bezig zijn.
en ditquote:Op dinsdag 22 november 2011 01:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik vind er echt geen klap aan, geef mij maar gewoon mijn kerel om me tevreden te houden.
Ik vind het toch iets anders, bij masturberen hoef je echt alleen maar aan jezelf te denken enzoquote:Op dinsdag 22 november 2011 01:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik vind er echt geen klap aan, geef mij maar gewoon mijn kerel om me tevreden te houden.
Ik heb de hele tijd geluisterdquote:Op dinsdag 22 november 2011 01:02 schreef stefanhaan het volgende:
Zo. Anderhalf uur de Fok radio49 radio bemand. Ik ben gesloopt
Je bent toch geen meisje, gesloopt en met je ponponsquote:Op dinsdag 22 november 2011 01:02 schreef stefanhaan het volgende:
Zo. Anderhalf uur de Fok radio49 radio bemand. Ik ben gesloopt
Mijn vriendin sloopt je dan welquote:Op dinsdag 22 november 2011 01:04 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je bent toch geen meisje, gesloopt en met je ponpons
Mij slopenquote:Op dinsdag 22 november 2011 01:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mijn vriendin sloopt je dan wel
ik bedoelde slopen ook op een andere manierquote:Op dinsdag 22 november 2011 01:06 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Mij slopenwaarom in hemelsnaam omdat ik je een meisje noem?
[ afbeelding ]
Ga je haar bellen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoer belt naar me net. en stuurt me een sms.
"bel me even, dan kan ik uitleggen wat er aan de hand was"
Mooi, dan krijg je je sok dus terug in ruil voor nog een beurt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
prostituee van donderdag en vrijdag belt naar me net. en stuurt me een sms.
"bel me even, dan kan ik uitleggen wat er aan de hand was"
En de theedrinkkleren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Mooi, dan krijg je je sok dus terug in ruil voor nog een beurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |