ze stuurt weer een sms:quote:
Misschien is het op te lossen, maar zorg dat ze je niet nog een keer besteelt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ze stuurt weer een sms:
"wacht ff schat kijk me vriend was thuis gekomen. vandaar. ik ga zo meteen weer naar enschede, dus ben je boos? X"
moet ik nou NU wachten ivm iets met haar vriendje ? of is ze band dat ik tegen haar uit ga vallen ofzo, en was dat van die vriend dan vrijdagavond ?
misschien dat er wel heelmaal niets aan de hand was dat ze slecht is, ik ben nogal naief merk ik dat ik haar meteen wel geloof.
kan natuurlijk iets gebeurd zijn met narcolepsie
Maar hij vindt haar niet leuk. Zei hij tenminste.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik denk dat ze het uit wil maken met die vriend en dat ze nu een relatie met jou wil beginnen.
Hij is schattig hequote:Op dinsdag 22 november 2011 01:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan niet slapen dus ik kom weer even meelezen. Het gaat uiteraard weer over masturberen en hoeren.
MliG is hard op weg een van mijn favorieten te worden.
Jij krijgt een percentage hequote:Op dinsdag 22 november 2011 01:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik denk dat ze het uit wil maken met die vriend en dat ze nu een relatie met jou wil beginnen.
Ik lig nu met mijn foon in bed, wou net gaan slapen. Komt er weer een potentieel pareltje vooorbij.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan niet slapen dus ik kom weer even meelezen. Het gaat uiteraard weer over masturberen en hoeren.
MliG is hard op weg een van mijn favorieten te worden.
nee zo weinig "klik" heb ik met haar.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
grappige anekdote voor jou:quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik lig nu met mijn foon in bed, wou net gaan slapen. Komt er weer een potentieel pareltje vooorbij.
Eigenlijk moet ik gewoon de hele dag opblijven en achter mijn pc blijven zitten om dit topic te volgen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik lig nu met mijn foon in bed, wou net gaan slapen. Komt er weer een potentieel pareltje vooorbij.
Dankquote:Op dinsdag 22 november 2011 01:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee zo weinig "klik" heb ik met haar.
en andersom ook, al kan ik dat natuurlijk niet helemaal zeker zeggen.
ze zei dat ze onenigheid had met degeen van het huis waar ze ontvangde. en dat ze wilt dat ik vaker afspreek. en dat ze voor haar geweten me even wilde spreken.
ik ga naar haar wel weer toe op korte termijn, heb natuurlijk niemand anders of wat dan ook of kansen op een vriendin, dus moest eigenlijk al wel, maar nu helemaal wel aardig zeker dus goed dat ze even belde
[..]
grappige anekdote voor jou:
ze zei : seks is goed voor je, is gezond voor je , ik ben zo gezond als een vis.
en prostituee zonder condoom enzo zegt dat.
Had iemand het over mijn leven?quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik gewoon de hele dag opblijven en achter mijn pc blijven zitten om dit topic te volgen.
Jij bent ook schattig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had iemand het over mijn leven?
ja soms wel, op een schattig ratje. zoiets als een ratje van de nomnomnomnomnomquote:Op dinsdag 22 november 2011 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik lijk op een ratje volgens hem
Post dat filmpje, Lant zei ook als iets met kawaii vanavond.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja nee een schattig ratje. zoiets als een ratje van de nomnomnomnomnom
ja, je lijkt echt zo zelfverzorgend ofzo dan soms. ik weet niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Post dat filmpje, Lant zei ook als iets met kawaii vanavond.
Edit: oh oke.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik lijk op een ratje volgens hem
Dan ben je denk ik de enige persoon die vindt dat ik voor mezelf kan zorgenquote:Op dinsdag 22 november 2011 01:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, je lijkt echt zo zelfverzorgend ofzo dan soms. ik weet niet.
ja je red je toch ook prima?quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan ben je denk ik de enige persoon die vindt dat ik voor mezelf kan zorgen
huh wat? hoezo dat nou weer?quote:Maar het is wel waar, zelfs ik leef gezonder dan jij.
Je kunt geen vlees maken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
huh wat? hoezo dat nou weer?
ik red me nu beter qua eten en al het andere dan 5 jaar terug hoor, en toen leek ik helemaal op jou
Haha, dat ga ik woensdag eens uitproberen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |