Denk niet dat ze op mij zit te wachten, 21 is nog steeds te jong voor haar denk ik.quote:
Volgens mij reageerde ze met au op die 28cmquote:Op maandag 21 november 2011 22:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
au? ik heb geen romance met hem hoor![]()
vraag hem zijn pics want ik stuur geen pics van mensen door, benzin is een schatje
Da's waar, misschien scheelt het dat jullie elkaar inderdaad al langer kennen.quote:Op maandag 21 november 2011 22:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nah, denk het niet. Ik ken VH ook al wel een tijdje, hij was altijd al leuk, maar als je bezet bent, kijk je daar niet naar
Wat zei jij nou over supersoep en doe je nu zelf?quote:
Vriendschap is ook wat waard.quote:Op maandag 21 november 2011 22:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks ah heloef zo gaat het al mijn hele leven.
Sinds de fucking basisschool word ik gepasseerd, ik ben er klaar mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heloef, als iemand mij de hele tijd zijn beste vriendin noemt zou ik er ook niks achter zoeken. Misschien moet je het gewoon duidelijk zeggen als je iemand ziet zitten en haar niet je beste vriendin noemen *knuffeltquote:Op maandag 21 november 2011 22:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks ah heloef zo gaat het al mijn hele leven.
Sinds de fucking basisschool word ik gepasseerd, ik ben er klaar mee.
Die 28 cm was goed gegokt toch?quote:Op maandag 21 november 2011 22:24 schreef benzin het volgende:
Yes, nummer 500![]()
Nog 3 delen, dan ben ik 500 delen in dit topic aan het meeposten
[..]
Denk niet dat ze op mij zit te wachten, 21 is nog steeds te jong voor haar denk ik.
[..]
Volgens mij reageerde ze met au op die 28cm![]()
Dankjewel!
Het was zo grappig, en arme heloef, tot een paar posts geleden wist hij niksquote:
Oh oke verkeerd gelezen danquote:Op maandag 21 november 2011 22:24 schreef benzin het volgende:
Yes, nummer 500![]()
Nog 3 delen, dan ben ik 500 delen in dit topic aan het meeposten
[..]
Denk niet dat ze op mij zit te wachten, 21 is nog steeds te jong voor haar denk ik.
[..]
Volgens mij reageerde ze met au op die 28cm![]()
Dankjewel!
Ik volgde het nietquote:
Dankjequote:Op maandag 21 november 2011 22:26 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar Stephie is wel leuk, no shit enzo
Geen idee hoe ze er uit zietquote:Op maandag 21 november 2011 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft iemand foto's van minnemin?
Hey gozerquote:Op maandag 21 november 2011 22:27 schreef Newbie114 het volgende:
Eeen weer lekker aangeschoten terug van mijn werkjabadabadoo
quote:
Die had ze ooit in haar fobo.quote:Op maandag 21 november 2011 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft iemand foto's van minnemin?
Faye zei dat zij en VH verkering hadden en wij geloofden hetquote:Op maandag 21 november 2011 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik volgde het nietwatsegebeurt?
Wat ben je vroegquote:Op maandag 21 november 2011 22:27 schreef Newbie114 het volgende:
Eeen weer lekker aangeschoten terug van mijn werkjabadabadoo
Nou ik had al flinke achterdocht.quote:Op maandag 21 november 2011 22:27 schreef stefanhaan het volgende:
IK WAS ER NIET INGETRAPT
Als enigste
Dus nu heel snel gaan hosselenquote:Op maandag 21 november 2011 22:26 schreef heloef het volgende:
Ik was er trouwens net zo hard ingetrapt als jullie maar goed.
Waarin?quote:Op maandag 21 november 2011 22:27 schreef stefanhaan het volgende:
IK WAS ER NIET INGETRAPT
Als enigste
dat soort dingen mis ik vaakquote:Op maandag 21 november 2011 22:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Faye zei dat zij en VH verkering hadden en wij geloofden het
Welterusten!quote:Op maandag 21 november 2011 22:28 schreef Bartholomeus het volgende:
Feestbeestjes van me, ik ga slapen.
Weltruste!
Er was om 2100 niks meer te doen dus toen ben ik maar aan de tap gaan hangenquote:
Ik nietquote:Op maandag 21 november 2011 22:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Faye zei dat zij en VH verkering hadden en wij geloofden het
Wie?quote:
Jammer, nu weet ik niet of ik een hosselpoging moet ondernemen. Ik doe het maar niet.quote:Op maandag 21 november 2011 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die had ze ooit in haar fobo.
Nee want je had niet iedereenquote:Op maandag 21 november 2011 22:29 schreef gewoonfaye het volgende:
21.50 begonnen
22.24 gestopt.
Mwah, succesvol!
Inderdaad, ik heb tenminste het fatsoen om minstens een week te wachten.quote:Op maandag 21 november 2011 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik had al flinke achterdocht.
Want VH zou dat nooit doen.
Vaker afgaan op mijn gevoel blijkt maar weer.
Zoals het een gentleman betaamtquote:Op maandag 21 november 2011 22:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb tenminste het fatsoen om minstens een week te wachten.
Pff amateursquote:Op maandag 21 november 2011 22:29 schreef gewoonfaye het volgende:
21.50 begonnen
22.24 gestopt.
Mwah, succesvol!
Ze was ook naar de eerste meet van deze reeks geweest. Volgens mij ziet ze er goed uit.quote:Op maandag 21 november 2011 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer, nu weet ik niet of ik een hosselpoging moet ondernemen. Ik doe het maar niet.
Faye's troll was wel goed, zonder meer.
Arme heloef. Maar in ieder geval weet Faye nu wel wat hij voor haar voelt.
Ja jaquote:Op maandag 21 november 2011 22:30 schreef heloef het volgende:
Ik was best overtuigend met mijn hyperventileren of niet?
Dat postte je al toen we het nog niet gezegd haddenquote:Op maandag 21 november 2011 22:30 schreef heloef het volgende:
Waitwhut? Dat laatste moet ik gemist hebben.quote:Op maandag 21 november 2011 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer, nu weet ik niet of ik een hosselpoging moet ondernemen. Ik doe het maar niet.
Faye's troll was wel goed, zonder meer.
Arme heloef. Maar in ieder geval weet Faye nu wel wat hij voor haar voelt.
ze is nog jong. tijd zat om te oefenen.quote:Op maandag 21 november 2011 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff amateursje had het minstens een dag moeten volhouden
quote:Op maandag 21 november 2011 22:30 schreef heloef het volgende:
ja ik heb haar gezien.quote:Op maandag 21 november 2011 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze was ook naar de eerste meet van deze reeks geweest. Volgens mij ziet ze er goed uit.
Sowieso.quote:Op maandag 21 november 2011 22:31 schreef mrk.n het volgende:
Ja, -Strawberry-, ik heb ook echt een tekst van te voren verzonnen en zitten wachten tot het moment.
Nu troll je wel.quote:Op maandag 21 november 2011 22:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik heb haar gezien.
en ook een plant.
In singles deden ze het tenminste beterquote:Op maandag 21 november 2011 22:31 schreef dawg het volgende:
[..]
ze is nog jong. tijd zat om te oefenen.
nou inderdaad.quote:Op maandag 21 november 2011 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In singles deden ze het tenminste beter![]()
Oh daar zal het niet aan liggen
Nee hoor, net als bij het hoerige meisje met de mooie theekast op de achtergrond meent hij het.quote:
Fayequote:
Na mijn faal van gister durf ik weer even niet. Iemand anders mag.quote:Op maandag 21 november 2011 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze was ook naar de eerste meet van deze reeks geweest. Volgens mij ziet ze er goed uit.
Lees de laaste 2 pagina;s ongeveer terug van vorig topic.quote:Op maandag 21 november 2011 22:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Waitwhut? Dat laatste moet ik gemist hebben.
een weedplant?quote:Op maandag 21 november 2011 22:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee
ik had een plant gezien.
En dat is van belang om te vertellen hoe?quote:Op maandag 21 november 2011 22:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee
ik had een plant gezien.
Hmmhmm.quote:Op maandag 21 november 2011 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, net als bij het hoerige meisje met de mooie theekast op de achtergrond meent hij het.
ja leuk theekastje was dat he.quote:Op maandag 21 november 2011 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, net als bij het hoerige meisje met de mooie theekast op de achtergrond meent hij het.
Ja ik grapte ook maar wat. Ik weet dat hij het serieus meent, maar het is gewoon zo absurd.quote:Op maandag 21 november 2011 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
pas du tout! in mijn minnemin-account noooooit fotos gehad. ik heb wel eens wat gepmd maar meer niet.quote:Op maandag 21 november 2011 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die had ze ooit in haar fobo.
De goeie ouwe tijd in singlesquote:
Geconcentreerde comedy juice ditquote:Op maandag 21 november 2011 22:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja leuk theekastje was dat he.
minnemin had een plantje bij zich. weet niet meer precies wat het was, misschien een tomatenplant ofzo
Zat er een sterke geur aan, zoals aan de pepermuntplanten?quote:Op maandag 21 november 2011 22:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja leuk theekastje was dat he.
minnemin had een plantje bij zich. weet niet meer precies wat het was, ben ik vergeten, misschien een tomatenplant ofzo
Tuurlijk, op FOK! hebben we allemaal 28cm of meer toch?quote:Op maandag 21 november 2011 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die 28 cm was goed gegokt toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, echt waar? Ik herinner me toch een foto. Misschien van iemand anders dan.quote:Op maandag 21 november 2011 22:34 schreef minnemin het volgende:
[..]
pas du tout! in mijn minnemin-account noooooit fotos gehad. ik heb wel eens wat gepmd maar meer niet.
Dan heb je nu de kans om opnieuw in een indruk te maken op alle nieuwe mensen hierquote:Op maandag 21 november 2011 22:34 schreef minnemin het volgende:
[..]
pas du tout! in mijn minnemin-account noooooit fotos gehad. ik heb wel eens wat gepmd maar meer niet.
Ik geloof het gewoon niet. Hij post echt zo:quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 22:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Tuurlijk, op FOK! hebben we allemaal 28cm of meer toch?Ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Maar ik zie er nog steeds goed uit hoorquote:Op maandag 21 november 2011 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, echt waar? Ik herinner me toch een foto. Misschien van iemand anders dan.
Zo is hij.quote:Op maandag 21 november 2011 22:36 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik geloof het gewoon niet. Hij post echt zo:
vandaag reed ik in mijn auto
en heb ik een kat zien lopen met zijn staart omhoog
Oja?quote:Op maandag 21 november 2011 22:36 schreef minnemin het volgende:
[..]
Maar ik zie er nog steeds goed uit hoor
Het hoort bij hem, zo praat hij normaal ook hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 22:36 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik geloof het gewoon niet. Hij post echt zo:
vandaag reed ik in mijn auto
en heb ik een kat zien lopen met zijn staart omhoog
nee het was geen mentosplant.quote:Op maandag 21 november 2011 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zat er een sterke geur aan, zoals aan de pepermuntplanten?
Zo praat ik ook. Na een aantal borrels. Of bepaalde drugs, maar normaal niet. Het is ook niet normaal ja.quote:Op maandag 21 november 2011 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het hoort bij hem, zo praat hij normaal ook hoor.
Bewijs maarquote:
Ja misschien zie ik er te goed uit en sta ik daardoor op eenzame hoogte. Hmmm da's een beetje valse arrogantie.quote:
waarom ben je nog single dan?quote:Op maandag 21 november 2011 22:36 schreef minnemin het volgende:
[..]
Maar ik zie er nog steeds goed uit hoor
quote:Op maandag 21 november 2011 22:37 schreef dawg het volgende:
[..]
kun je mooi je gitaar op laten rusten dan.
Moeilijk te oordelen zonder picsquote:Op maandag 21 november 2011 22:37 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ja misschien zie ik er te goed uit en sta ik daardoor op eenzame hoogte. Hmmm da's een beetje valse arrogantie.
De tomatenplant heeft ook een doordringende en scherpe geur, ik dacht dat je misschien de geur van tomatenplanten zou kennen.quote:Op maandag 21 november 2011 22:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee het was geen mentosplant.
die zijn ook wel leuk, van die mentosplanten. dan is het net of je groene vingers heb als je zon plant kan vinden en dat aan mensen kan laten zien.
en dan kan je zo zeggen dat mentos aan die planten groeit, en dan vinden ze je heel slim enzo.
weet niet meer of iik dat al eens als versiertip op fok had gezegd.
quote:Op maandag 21 november 2011 22:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
die zijn ook wel leuk, van die mentosplanten. dan is het net of je groene vingers heb als je zon plant kan vinden en dat aan mensen kan laten zien.
en dan kan je zo zeggen dat mentos aan die planten groeit, en dan vinden ze je heel slim enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk niet dat dat een hele goede strategie is om te versieren.
Ik praat soms zo, maar meestal niet.quote:Op maandag 21 november 2011 22:37 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Zo praat ik ook. Na een aantal borrels. Of bepaalde drugs, maar normaal niet. Het is ook niet normaal ja.
De geur is sterk ja. Ruik maar eens naar een tros cherrytomatenquote:Op maandag 21 november 2011 22:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De tomatenplant heeft ook een doordringende en scherpe geur, ik dacht dat je misschien de geur van tomatenplanten zou kennen.
Een mentosplant:quote:Op maandag 21 november 2011 22:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 november 2011 22:38 schreef benzin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]nee dat is juist de grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat je dan zegt dat mentos aan die plant groeit.
quote:Op maandag 21 november 2011 22:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een mentosplant:
[ afbeelding ]
Als je zo 'bent', kan je er van op aan dat de meeste mensen (hoe hard ook) jou gaan zien als een enorm vaag persoon.quote:Op maandag 21 november 2011 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik praat soms zo, maar meestal niet.
Maar het maakt mij niet uit of het normaal is.
een lelijk uiterlijk met een prachtkarakter is ook niks.quote:Op maandag 21 november 2011 22:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
Pics zeggen verder ook niet veel, mij gaat het sowieso meer om karakter. Een leuk uiterlijk zonder karakter is betekenisloos
Amen to thatquote:Op maandag 21 november 2011 22:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
Pics zeggen verder ook niet veel, mij gaat het sowieso meer om karakter. Een leuk uiterlijk zonder karakter is betekenisloos
quote:Op maandag 21 november 2011 22:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dat is juist de grap.
Heb je al meisjes gevonden die het grappig vonden?quote:Op maandag 21 november 2011 22:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Nou ik dacht als jij denk dat ik hyperventileer zal je niet tegen me liegen.quote:Op maandag 21 november 2011 22:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat postte je al toen we het nog niet gezegd hadden
nee de mentossen groeien dan gewoon uitgepakt aan de plant natuurlijk, die worden later pas ingepakt, en verkocht in de winkel.quote:Op maandag 21 november 2011 22:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een mentosplant:
[ afbeelding ]
Hmm ja, ik denk niet dat je daar veel indruk mee gaat maken.quote:Op maandag 21 november 2011 22:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
frisse adem is wel een goede tip voor het versieren.quote:Op maandag 21 november 2011 22:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een mentosplant:
[ afbeelding ]
- eigenwaarde is wel problematisch geweestquote:
quote:Op maandag 21 november 2011 22:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee de mentossen groeien dan gewoon uitgepakt aan de plant natuurlijk, die worden later pas ingepakt, en verkocht in de winkel.
de plant kan niet zelf de plastic verpakkingen enzo maken.
quote:Op maandag 21 november 2011 22:40 schreef dawg het volgende:
[..]
een lelijk uiterlijk met een prachtkarakter is ook niks.
Verder dan een fantastische zoen zal het niet komen.quote:
Papier en plastic bestaan ook uit koolstofverbindingen. Misschien zou het kunnen als er echt zo'n plant zou bestaan.quote:Op maandag 21 november 2011 22:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee de mentossen groeien dan gewoon uitgepakt aan de plant natuurlijk, die worden later pas ingepakt, en verkocht in de winkel.
de plant kan niet zelf de plastic verpakkingen enzo maken.
heb jij ooit niet eens een topic hierover geopend?quote:Op maandag 21 november 2011 22:40 schreef minnemin het volgende:
[..]
- eigenwaarde is wel problematisch geweest
- keek weg bij flirtpogingen, dacht dat niemand me zag staan. dat is heus wel zo maar er komt nog geen actie op gang. gisteren wel geflirt met een vlaming en van de week probeerde iemand me te versieren, hij zei dat hij me graag weer wilde zien als ik weer langskwam op hun kantoor (ben daar elke week)
- ik kom te weinig de deur uit, straks meer vrije tijd én geld
- ik heb een vaste vriendengroep waar iedereen aan het settelen is en er weinig mensen bij komen, ik probeer nieuwe groepen aan te boren
Je bent best wel intelligent, niet?quote:Op maandag 21 november 2011 22:40 schreef minnemin het volgende:
[..]
- keek weg bij flirtpogingen, dacht dat niemand me zag staan. dat is heus wel zo maar er komt nog geen actie op gang. gisteren wel geflirt met een vlaming en van de week probeerde iemand me te versieren, hij zei dat hij me graag weer wilde zien als ik weer langskwam op hun kantoor (ben daar elke week)
- ik heb een vaste vriendengroep waar iedereen aan het settelen is en er weinig mensen bij komen, ik probeer nieuwe groepen aan te boren
Tja, je moet ergens complimenten over maken.quote:Op maandag 21 november 2011 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent best wel intelligent, niet?
En waar woon je?quote:Op maandag 21 november 2011 22:40 schreef minnemin het volgende:
[..]
Als ik dat niet zou denken, zou ik dat ook niet zeggenquote:Op maandag 21 november 2011 22:42 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Tja, je moet ergens complimenten over maken.
quote:Op maandag 21 november 2011 22:42 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dit soort dingen, daarom mogen mensen je niet. Onnodige negativiteit.quote:Op maandag 21 november 2011 22:42 schreef mrk.n het volgende:
[..]
jaaaaaa meerderequote:Op maandag 21 november 2011 22:41 schreef dawg het volgende:
[..]
heb jij ooit niet eens een topic hierover geopend?
Er zijn wel meer onderwerpen die nog niet aangeboord zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 22:44 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Even een vraagje tussendoor :
Denken jullie dat er in dit forumdeel behoefte zou zijn aan een nieuwe reeks over dingen als beginnende liefde / twijfels hierover, vindt hij zij me leuk / hoe moet ik dit en dat aanpakken etc..
Het valt me op dat daar nog niet echt plaats voor is op dit forum, terwijl juist dat veel onderwerpen zijn die vragen opleveren...
Deze reeks loopt ongelooflijk hard en is een soort slowchat over veel meer dan alleen versieren. De reeks singles is eigenlijk gewoon een chat..
Iemand suggesties?
Gewoon je verhaal vertellen zodat je d'r reacties op krijgt. Heb je het over jouw gewenste onderwerp en is d'r ook even geen slowchat hier.quote:Op maandag 21 november 2011 22:44 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Denken jullie dat er in dit forumdeel behoefte zou zijn aan een nieuwe reeks over dingen als beginnende liefde / twijfels hierover, vindt hij zij me leuk / hoe moet ik dit en dat aanpakken etc..
Het valt me op dat daar nog niet echt plaats voor is op dit forum, terwijl juist dat veel onderwerpen zijn die vragen opleveren...
Deze reeks loopt ongelooflijk hard en is een soort slowchat over veel meer dan alleen versieren. De reeks singles is eigenlijk gewoon een chat..
Iemand suggesties?
Ik denk dat er 3 groepen te onderscheiden zijn;quote:Op maandag 21 november 2011 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je al meisjes gevonden die het grappig vonden?
Ik ben dan ook een enorme pessimist en heel erg arrogant. Niets aan te doen, zo ben ik nou eenmaal.quote:Op maandag 21 november 2011 22:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit soort dingen, daarom mogen mensen je niet. Onnodige negativiteit.
Waarom hebben we het hier nu serieus over ?quote:Op maandag 21 november 2011 22:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk dat er 3 groepen te onderscheiden zijn;
• Meisjes die echt geloven dat mentos aan planten groeit![]()
• Meisjes die weten dat dat niet zo is en het niet begrijpen
• Meisjes die dezelfde humor hebben en dat grappig vinden. Die kleine derde groep is wellicht zijn doelgroep
ja, je nickname kwam me al enigszins bekend voor.quote:Op maandag 21 november 2011 22:45 schreef minnemin het volgende:
[..]
jaaaaaa meerdere
komt er op neer dat ik veel gevorderd ben sindsdien. studie maak ik af. ik ontwijk minder. ik zorg veeeel beter voor mezelf en heb zoiets als een dagstructuur gevonden. ik werk weer normaal. ik voel meer verbinding met vrienden en ik ben eerlijker over mijn beperkingen, twijfels, onzekerheden. ik speel minder mooi weer. mensen vinden mij best leuk. alleen die relatie is er nog niet. en ik zou dat toch wel heeeeeel leuk vinden. scharrel is geen optie want daar hecht ik me in no time aan en ik word er iha onrustig van.
Niet zo klagen, gewoon beter je best doenquote:Op maandag 21 november 2011 22:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een enorme pessimist en heel erg arrogant. Niets aan te doen, zo ben ik nou eenmaal.
Mijn best doen voor wat?quote:Op maandag 21 november 2011 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet zo klagen, gewoon beter je best doen
nee, want dat zal net als deze reeks en de singlesreeks verzanden in sc.quote:Op maandag 21 november 2011 22:44 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Iemand suggesties?
quote:Op maandag 21 november 2011 22:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er zijn wel meer onderwerpen die nog niet aangeboord zijn.
Ik bedoel niets ten nadelen van dit topic oid, maar het loopt hier zo enorm hard dat het over dit soort onderwerpen niet zo makkelijk praten is. Ben je eventjes een middag naar de uni, dan heb je alweer 2 topics door te lezen voordat je bij bent...quote:Op maandag 21 november 2011 22:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Gewoon je verhaal vertellen zodat je d'r reacties op krijgt. Heb je het over jouw gewenste onderwerp en is d'r ook even geen slowchat hier.
Ik heb helaas geen opbloeiende liefde dus denk dat ik daar weinig aanwezig zal zijnquote:Op maandag 21 november 2011 22:49 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel niets ten nadelen van dit topic oid, maar het loopt hier zo enorm hard dat het over dit soort onderwerpen niet zo makkelijk praten is. Ben je eventjes een middag naar de uni, dan heb je alweer 2 topics door te lezen voordat je bij bent...
Ik dacht meer, er is iets voor relaties die over zijn : loslaten van je ex, voor mensen die uberhaupt slecht zijn in versieren : deze reeks ( die inmiddels veel meer omvat dan alleen dat ) , dus ik dacht misschien ook een reeks voor opbloeiende liefdes?
Komt door persoonlijke ervaring, heb ooit een tijdje in het loslaten gedeelte gepost, maar heb nu vaak kwesties over een meisje waar het de laatste tijd goed mee gaat. Dat post ik dan altijd daar, maar hoort er eigenlijk niet thuis. Wellicht ben ik niet de enige..
Persoonlijk lees ik altijd alles bij; als je dat niet wil dan kan je desnoods je vraag meerdere keren herhalen, er zijn meer mensen hier die dat doen.quote:Op maandag 21 november 2011 22:49 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik bedoel niets ten nadelen van dit topic oid, maar het loopt hier zo enorm hard dat het over dit soort onderwerpen niet zo makkelijk praten is. Ben je eventjes een middag naar de uni, dan heb je alweer 2 topics door te lezen voordat je bij bent...
Ik dacht meer, er is iets voor relaties die over zijn : loslaten van je ex, voor mensen die uberhaupt slecht zijn in versieren : deze reeks ( die inmiddels veel meer omvat dan alleen dat ) , dus ik dacht misschien ook een reeks voor opbloeiende liefdes?
Komt door persoonlijke ervaring, heb ooit een tijdje in het loslaten gedeelte gepost, maar heb nu vaak kwesties over een meisje waar het de laatste tijd goed mee gaat. Dat post ik dan altijd daar, maar hoort er eigenlijk niet thuis. Wellicht ben ik niet de enige..
Ik las in een vlaag dat jij de muur omver stoottequote:Op maandag 21 november 2011 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
Ik stootte net mijn hoofd toen ik tegen de muur viel
Jawel hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 22:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een enorme pessimist en heel erg arrogant. Niets aan te doen, zo ben ik nou eenmaal.
Nog niet, ik viel opzij toen ik door de deur wilde lopen net. Nu doet mijn slaap pijn.quote:Op maandag 21 november 2011 22:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik las in een vlaag dat jij de muur omver stootte
29quote:Op maandag 21 november 2011 22:47 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, je nickname kwam me al enigszins bekend voor.
hoe oud ben je?
Weet je wat het meest trieste is? Dat ik eigenlijk nog de enige in dit topic was die hem nog wel mocht en dat heeft ie nou ook verneukt. Hoe triest is het eigenlijk dat je steeds in een topic blijft posten waar niemand je mag? Ik zou er bijna medelijden mee krijgen als het gewoon niet zo'n ongeloof kut ventje wasquote:Op maandag 21 november 2011 22:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit soort dingen, daarom mogen mensen je niet. Onnodige negativiteit.
misschien kun je in datingsite-ervaringen terecht. loopt niet zo snel en gaat ook over dates an sich.quote:Op maandag 21 november 2011 22:49 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
[..]
Whehe, ik denk dat de vitaminen-tip van strawberry wel nut heeft.quote:Op maandag 21 november 2011 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog niet, ik viel opzij toen ik door de deur wilde lopen net. Nu doet mijn slaap pijn.
Niet nodig. Schuld ligt niet meer bij mij.quote:Op maandag 21 november 2011 22:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Misschien helpt het wel voor het onderhouden van een relatie
Loka die Strawberry eet. Dat wil ik zien. Daar wil ik zelfs voor betalen.quote:Op maandag 21 november 2011 22:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Whehe, ik denk dat de vitaminen-tip van strawberry wel nut heeft.
Beter nog, eet háar op
Wat?quote:Op maandag 21 november 2011 22:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Beter nog, eet háar op
Goede tip welquote:Op maandag 21 november 2011 22:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Beter nog, eet háar op
Schiet maar los met je vragen! Ik ben hier goed inquote:Op maandag 21 november 2011 22:49 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
[..]
ahh oki. ik dacht, als je nu 22 bent moet je je niet zo druk maken. en nu eigenlijk ook niet.quote:
Hoop dat je niet te veel persoonlijke dingen aan hem hebt verteld dan.quote:Op maandag 21 november 2011 22:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Weet je wat het meest trieste is? Dat ik eigenlijk nog de enige in dit topic was die hem nog wel mocht en dat heeft ie nou ook verneukt. Hoe triest is het eigenlijk dat je steeds in een topic blijft posten waar niemand je mag? Ik zou er bijna medelijden mee krijgen als het gewoon niet zo'n ongeloof kut ventje was
Chocolade saus maakt veel goedquote:Op maandag 21 november 2011 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik smaak niet zo lekker denk ik. Spaar je me nu?
Vind je haar niet meer perfect?quote:Op maandag 21 november 2011 22:53 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Niet nodig. Schuld ligt niet meer bij mij.
Misschien zijn mijn ogen groter dan mijn maagquote:Op maandag 21 november 2011 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik smaak niet zo lekker denk ik. Spaar je me nu?
nou nee zonder relatie ben ik niet compleet gelukkig. geen seks, geen intimiteit, moeilijker kinderen krijgen. leeg huis kan misschien nog worden opgelost met een huisgenoot en/of huisdier. ik ben mijn poezenangst aan het tackelen.quote:Op maandag 21 november 2011 22:55 schreef dawg het volgende:
[..]
ahh oki. ik dacht, als je nu 22 bent moet je je niet zo druk maken. en nu eigenlijk ook niet.je ene zin in je vorige post viel me wel op; alleen die relatie is er nog niet!, alsof je zonder relatie niet gelukkig zult worden/zijn. en mensen vallen sneller op mensen die gelukkig zijn. maar daar heb je nu niet zoveel aan denk ik.
quote:Op maandag 21 november 2011 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka die Strawberry eet. Dat wil ik zien. Daar wil ik zelfs voor betalen.
Hij kan er niks mee als hij geen ban wil krijgen, want dat is DM-inhoud delen.quote:Op maandag 21 november 2011 22:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoop dat je niet te veel persoonlijke dingen aan hem hebt verteld dan.
Daarentegen wel mooi dat je achter zijn ware aard bent.
Wauw, je leest echt alles van mij. De schuld ligt alleen niet meer bij mij, het is allemaal haar keuze. Heeft verder niet veel met perfectie te maken.quote:
Stichting help een 4everalonequote:Op maandag 21 november 2011 22:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Zetten we een inzamelingsactie op touw.
Waar zullen we (naja, jullie, ik ben er dan niet meer) het geld aan schenken?
Stichting help-benzin-aan-een-vriendinquote:Op maandag 21 november 2011 22:59 schreef -Strawberry- het volgende:
tja. het is een cliche wat je vast al vaker gehoord hebt (misschien heb ik het zelfs wel in een van je topics gepost!quote:Op maandag 21 november 2011 22:58 schreef minnemin het volgende:
[..]
nou nee zonder relatie ben ik niet compleet gelukkig. geen seks, geen intimiteit, moeilijker kinderen krijgen. leeg huis kan misschien nog worden opgelost met een huisgenoot en/of huisdier. ik ben mijn poezenangst aan het tackelen.
Ik laat je verder wel zoveel mogelijk heel hoorquote:Op maandag 21 november 2011 22:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Een stichting naar jouw keuze uiteraard.quote:Op maandag 21 november 2011 22:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Ik maak zo alle berichten openbaar en ik zet je Facebook ook maar meteen neer, waarom ook niet?quote:Op maandag 21 november 2011 22:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij kan er niks mee als hij geen ban wil krijgen, want dat is DM-inhoud delen.
Ik zag wel hoe hij deed, maar ik vond het zielig dat iedereen zo onaardig tegen hem deed. Kan er niet zo goed tegen als iedereen massaal tegen 1 iemand is, maar hij maakt het gewoon super moeilijk om hem aardig te blijven vinden. Hij jaagt gewoon iedereen tegen zich in het harnas en denkt nog steeds dat hij god is. Wel bijzonder, niet aantrekkelijk
Trouwens, ik zit nu naar je UI te staren en probeer te onderscheiden wat ik zie... zonder resultaat. Enlighten me pleasequote:Op maandag 21 november 2011 22:58 schreef minnemin het volgende:
[..]
nou nee zonder relatie ben ik niet compleet gelukkig. geen seks, geen intimiteit, moeilijker kinderen krijgen. leeg huis kan misschien nog worden opgelost met een huisgenoot en/of huisdier.
oh wat erg.quote:Op maandag 21 november 2011 22:58 schreef minnemin het volgende:
[..]
nou nee zonder relatie ben ik niet compleet gelukkig. geen seks, geen intimiteit, moeilijker kinderen krijgen. leeg huis kan misschien nog worden opgelost met een huisgenoot en/of huisdier. ik ben mijn poezenangst aan het tackelen.
lees ik nu het relaas van een vrouw die en geduldig is en tolerant tov mannen?quote:Op maandag 21 november 2011 22:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zag wel hoe hij deed, maar ik vond het zielig dat iedereen zo onaardig tegen hem deed. Kan er niet zo goed tegen als iedereen massaal tegen 1 iemand is, maar hij maakt het gewoon super moeilijk om hem aardig te blijven vinden. Hij jaagt gewoon iedereen tegen zich in het harnas en denkt nog steeds dat hij god is. Wel bijzonder, niet aantrekkelijk
Hier niet, maar per DM/PM mag wel. Niet dat ik hem ideeën wil geven.quote:Op maandag 21 november 2011 22:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het opnemen voor de underdog of iemand in een minderheid snap ik wel, maar in zijn geval had ie het er echt naar gemaakt.quote:Ik zag wel hoe hij deed, maar ik vond het zielig dat iedereen zo onaardig tegen hem deed. Kan er niet zo goed tegen als iedereen massaal tegen 1 iemand is, maar hij maakt het gewoon super moeilijk om hem aardig te blijven vinden. Hij jaagt gewoon iedereen tegen zich in het harnas en denkt nog steeds dat hij god is. Wel bijzonder, niet aantrekkelijk
Een vrouw heeft altijd een poes. Niks aan te doen.quote:Op maandag 21 november 2011 23:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh wat erg.
dan wordt je zon poezenvrouw.
helemaal niets behalve haar poezen, netals trudy wiegel uit reno.
Jij hebt niet eens poezen, alleen sigaren en auto's.quote:Op maandag 21 november 2011 23:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh wat erg.
dan wordt je zon poezenvrouw.
helemaal niets behalve haar poezen, netals trudy wiegel uit reno.
Dat is ze niet.quote:Op maandag 21 november 2011 23:02 schreef dawg het volgende:
[..]
lees ik nu het relaas van een vrouw die en geduldig is en tolerant tov mannen?![]()
Dat rijmt. Ik stem voor deze.quote:Op maandag 21 november 2011 23:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Stichting help-benzin-aan-een-vriendin
Het geld wordt gebruikt om wingwoman Myraela in te huren![]()
Ik geduldig en tolerant? Je verwart me vast met iemand andersquote:Op maandag 21 november 2011 23:02 schreef dawg het volgende:
lees ik nu het relaas van een vrouw die en geduldig is en tolerant tov mannen?![]()
quote:
oki.quote:Op maandag 21 november 2011 23:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik geduldig en tolerant? Je verwart me vast met iemand anders
Oh nee hoor, niet specifiek van jou. Ik vind dit gewoon een zeer vermakelijk topic. Jij springt er nou eenmaal in negatieve zin uit. Vooral na je racistische opmerkingen bwehehehehequote:Op maandag 21 november 2011 22:59 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wauw, je leest echt alles van mij. De schuld ligt alleen niet meer bij mij, het is allemaal haar keuze. Heeft verder niet veel met perfectie te maken.
Het is een schilderij van een vrouw in doorzichtige doeken, ze strekt zich achterover uit. Eigenlijk loopt ze maar dat zie je niet door de uitsnede. Had hem met PS wat roze gemaakt, vond ik een mooi kleurtje. Had hem gekozen omdat ik er 'bevrijding' in zag. Momenteel zit ik weer wat gevangen.quote:Op maandag 21 november 2011 23:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Trouwens, ik zit nu naar je UI te staren en probeer te onderscheiden wat ik zie... zonder resultaat. Enlighten me please
ik heb nog een kat ofzo bij me ouders.quote:Op maandag 21 november 2011 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens poezen, alleen sigaren en auto's.
Zou gewoon sneu zijn als hij dat zou doen. Ik heb nooit iets gedeeld met iemand over dingen die hij zei. Zal ik ook nooit doen ook. Dus verwacht dat hij ook zo is.quote:Op maandag 21 november 2011 23:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Hier niet, maar per DM/PM mag wel. Niet dat ik hem ideeën wil geven.
inb4 "Ik ben geen racist, want ik vind dat ik het niet ben."quote:Op maandag 21 november 2011 23:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Oh nee hoor, niet specifiek van jou. Ik vind dit gewoon een zeer vermakelijk topic. Jij springt er nou eenmaal in negatieve zin uit. Vooral na je racistische opmerkingen bwehehehehe
De opmerking spleetoog? Hmm.quote:Op maandag 21 november 2011 23:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Oh nee hoor, niet specifiek van jou. Ik vind dit gewoon een zeer vermakelijk topic. Jij springt er nou eenmaal in negatieve zin uit. Vooral na je racistische opmerkingen bwehehehehe
Mijn vader komt niet uit Nederland en ik ben ook niet in Nederland geboren. Kan je inderdaad niet tegenop.quote:Op maandag 21 november 2011 23:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
inb4 "Ik ben geen racist, want ik vind dat ik het niet ben."
Daar kan je niet tegenop.
ik kan jou niet inschatten. best jammer eerlijk gezegd.quote:Op maandag 21 november 2011 23:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik geduldig en tolerant? Je verwart me vast met iemand anders
En hij is drugsverslaafd.quote:Op maandag 21 november 2011 23:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb nog een kat ofzo bij me ouders.
hij is een neger
Liev.quote:Op maandag 21 november 2011 23:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hij is een neger
soms zou ik wel een kat willen hoor, en dan zo heel makkelijk kan je die aaien, en die gaat je dan lief vinden enzo.
en dan kan je hem voeren, en met hem praten enzo.
vertel eens wat meer over jezelf. als je wilt.quote:Op maandag 21 november 2011 23:04 schreef minnemin het volgende:
[..]
Het is een schilderij van een vrouw in doorzichtige doeken, ze strekt zich achterover uit. Eigenlijk loopt ze maar dat zie je niet door de uitsnede. Had hem met PS wat roze gemaakt, vond ik een mooi kleurtje. Had hem gekozen omdat ik er 'bevrijding' in zag. Momenteel zit ik weer wat gevangen.
Is je kat een neger? Hoe weet je dat?quote:Op maandag 21 november 2011 23:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
hij is een neger
soms zou ik wel een kat willen hoor, en dan zo heel makkelijk kan je die aaien, en die gaat je dan lief vinden enzo.
Dat kun je ook gewoon met zeehonden doen hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 23:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hij is een neger
Ik snap het inderdaad niet. Ik zeg het zovaak tegen Chinezen.quote:Op maandag 21 november 2011 23:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ben je nou serieus zo achterlijk dat je niet snapt dat je zoiets niet zegt?
Dus omdat je allochtoon bent kun je geen racist zijn. Dat is echt logica van de bovenste plank. Geweldig, zelf verzonnen?quote:Op maandag 21 november 2011 23:04 schreef mrk.n het volgende:
Mijn vader komt niet uit Nederland en ik ben ook niet in Nederland geboren. Kan je inderdaad niet tegenop.
check me fobo, nog meer katten die neger zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 23:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is je kat een neger? Hoe weet je dat?
ja maar hun hebben een zwembad nodig.quote:Op maandag 21 november 2011 23:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat kun je ook gewoon met zeehonden doen hoor.
Kijk: http://www.zeehondencreche.nl/wb/pages/actueel.php?lang=NL
nee deze neger nietquote:
beter verstoppen ze zich onder de dekens idd.quote:Op maandag 21 november 2011 23:06 schreef stefanhaan het volgende:
Dawg is weer aant hosselen, maar kijk uit ze prikt!
Je durft tenminste te dromenquote:Op maandag 21 november 2011 23:06 schreef minnemin het volgende:
Ik baal echt zo dat ik weer enorm aan een relatie denk. Ik kom er maar niet uit. Heel irritant.
Troll.quote:Op maandag 21 november 2011 23:06 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik snap het inderdaad niet. Ik zeg het zovaak tegen Chinezen.
En je zegt zeker ook vaak nikker tegen negers of niet?quote:Op maandag 21 november 2011 23:06 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik snap het inderdaad niet. Ik zeg het zovaak tegen Chinezen.
Wat een super mooie beestjes, maar noem jij ze negers of is dat een officieel kattenras?quote:Op maandag 21 november 2011 23:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
check me fobo, nog meer katten die neger zijn.
je weet toch wel wat het negerras is...?
Heb je ze geschoren en gecheckt?quote:Op maandag 21 november 2011 23:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
check me fobo, nog meer katten die neger zijn.
je weet toch wel wat het negerras is...?
Goed, ik kom er maar voor uit. Ik ben racist, al ben ik zelf feitelijk wel allochtoon.quote:Op maandag 21 november 2011 23:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus omdat je allochtoon bent kun je geen racist zijn. Dat is echt logica van de bovenste plank. Geweldig, zelf verzonnen?
Echt waar?quote:
Nee, vaak bruine boon.quote:Op maandag 21 november 2011 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En je zegt zeker ook vaak nikker tegen negers of niet?
Als je de vacht uit elkaar trekt in een scheiding kun je ook de huid zien.quote:Op maandag 21 november 2011 23:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je ze geschoren en gecheckt?
Inderdaad, ik hoop niet dat hij het zo bedoelde.quote:Op maandag 21 november 2011 23:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus omdat je allochtoon bent kun je geen racist zijn. Dat is echt logica van de bovenste plank. Geweldig, zelf verzonnen?
Ja, kan ook.quote:Op maandag 21 november 2011 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je de vacht uit elkaar trekt in een scheiding kun je ook de huid zien.
Je bent niet de enige met dat probleem.quote:Op maandag 21 november 2011 23:06 schreef minnemin het volgende:
Ik baal echt zo dat ik weer enorm aan een relatie denk. Ik kom er maar niet uit. Heel irritant.
Ik mag het hopen. Of je bent inderdaad zo ver heen na jarenlang te hebben gewoond in één of ander hoog-aristocratische / inteelt- enclave zonder andere rassen, waar je enkel bij de lokale Chinees 30 kilometer verderop in het bijzijn van je vriendengroep Aziatische mensen tegenkomt, die dus niks terug durven te zeggen of je niet verstaan als je het in je achterlijke kop haalt om ze spleetoog te noemen.quote:Op maandag 21 november 2011 23:10 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Goed, ik kom er maar voor uit. Ik ben racist, al ben ik zelf feitelijk wel allochtoon.
[..]
Echt waar?
nee negers zijn helemaal zwart.quote:Op maandag 21 november 2011 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, kan ook.
Mlig als ik mijn haar zwart verf, ben ik dan een neger?
Dit is dus geen neger he?quote:Op maandag 21 november 2011 23:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee negers zijn helemaal zwart.
Mensen hebben ook overal haar, wat bijna allemaal nauwelijks zichtbaar is.quote:Op maandag 21 november 2011 23:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ik vrees het wel, want hij denkt gezien onderstaande quote nog steeds dat het één het ander uitsluit.quote:Op maandag 21 november 2011 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Inderdaad, ik hoop niet dat hij het zo bedoelde.Classic.
quote:Op maandag 21 november 2011 23:10 schreef mrk.n het volgende:
Goed, ik kom er maar voor uit. Ik ben racist, al ben ik zelf feitelijk wel allochtoon.
weet ik niet.quote:Op maandag 21 november 2011 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen hebben ook overal haar, wat bijna allemaal nauwelijks zichtbaar is.
Zijn mensen met zwarte lichaamsbeharing dan ook negers?
Ook allochtonen kunnen racisten zijn, mrkquote:Op maandag 21 november 2011 23:10 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Naar mijn weten hebben alle katten een blanke huid. Dat zwarte is een haarkleur, geen ras.quote:Op maandag 21 november 2011 23:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
die katten lijken gewoon helemaa zwart hor, hun vacht enzo is zwart. nou dan lijkt het mij dat ze een negerras zijn.
Jammer, je hebt me door.quote:Op maandag 21 november 2011 23:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik mag het hopen. Of je bent inderdaad zo ver heen na jarenlang te hebben gewoond in één of ander hoog-aristocratische / inteelt- enclave zonder andere rassen, waar je enkel bij de lokale Chinees 30 kilometer verderop in het bijzijn van je vriendengroep Aziatische mensen tegenkomt, die dus niks terug durven te zeggen of je niet verstaan als je het in je achterlijke kop haalt om ze spleetoog te noemen.
Ja zet me het land maar uit.quote:
Doet me denken aan van die gediscrimineerde amerikaanse negers die je voor gek verklaren als je ze racistisch noemt, omdat ze een hekel hebben aan alle blanken.quote:Op maandag 21 november 2011 23:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vrees het wel, want hij denkt gezien onderstaande quote nog steeds dat het één het ander uitsluit.
[..]
Dat heb ik nu steeds...quote:Op maandag 21 november 2011 23:15 schreef minnemin het volgende:
FOKFOKFOKFOKFOK ik had net een fantastische post gemaakt maar druk op een verkeerd knopje en poef weg.
Klopt niet, veel zwarte katten hebben ook een zwarte neus en zwarte kussentjes, en ook hun huid is vaak donker getint.quote:Op maandag 21 november 2011 23:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Naar mijn weten hebben alle katten een blanke huid. Dat zwarte is een haarkleur, geen ras.
Lant had het als grap in haar fobo over die negerkatten. Het zijn niet serieus negerkatten.
Ik heb er eigenlijk al spijt van zo'n alinea aan je te hebben besteed. Je bent me intellectueel onwaardig, getuige die andere posts van je over zelf 'allochtoon' zijn.quote:
Mijn kat is bruin/zwart. Wat is het dan voor ras?quote:Op maandag 21 november 2011 23:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt niet, veel zwarte katten hebben ook een zwarte neus en zwarte kussentjes, en ook hun huid is vaak donker getint.
Mag die het huis wel in?quote:Op maandag 21 november 2011 23:15 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een zwarte kat, ik noem hem ook altijd mijn negertje. Oh "he zwarte"Maar hij is gewoon lief.
Ja, nou ergens wel aandoenlijk dat mensen het niet helemaal begrijpen en dan met de meest vage logica iets proberen te ontkrachten.quote:Op maandag 21 november 2011 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Doet me denken aan van die gediscrimineerde amerikaanse negers die je voor gek verklaren als je ze racistisch noemt, omdat ze een hekel hebben aan alle blanken.
Een cocktailquote:Op maandag 21 november 2011 23:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mijn kat is bruin/zwart. Wat is het dan voor ras?
kijk zo hoort datquote:Op maandag 21 november 2011 23:15 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een zwarte kat, ik noem hem ook altijd mijn negertje. Oh "he zwarte"Maar hij is gewoon lief.
Goed, als je maar weet dat ik racist ben.quote:Op maandag 21 november 2011 23:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk al spijt van zo'n alinea aan je te hebben besteed. Je bent me intellectueel onwaardig, getuige die andere posts van je over zelf 'allochtoon' zijn.
Laat maar zitten, ga maar naar een kroeg.
Hij slaapt in mijn bed. Ik slaap zonder deken als hij lekker op mijn deken ligt. Hij mag alles.quote:
Want als je hem een andere naam geeft, zoiets als Tommie ofzo, dan is de band minder speciaal?quote:Op maandag 21 november 2011 23:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
kijk zo hoort dat. en dan als andere mensen zo zien dat jij je kat neger noemt, dan merken ze echt dat jullie een hele speciale band hebben.
Cocktailquote:
He, maak gewoon even een afspraakje met Myraela om over poezen te pratenquote:Op maandag 21 november 2011 23:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kijk zo hoort dat. en dan als andere mensen zo zien dat jij je kat neger noemt, dan merken ze echt dat jij en je poes een hele speciale band hebben.
singles is het laatste jaar een kutreeks geworden.quote:Op maandag 21 november 2011 23:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Beetje leven in de brouwerij itt Singles.
Ik ben blij dat je nog geen kinderen hebtquote:Op maandag 21 november 2011 23:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij slaapt in mijn bed. Ik slaap zonder deken als hij lekker op mijn deken ligt. Hij mag alles.
Eigenlijk sinds de smaakmakers het topic verlaten hebben. Al langer dus.quote:Op maandag 21 november 2011 23:19 schreef dawg het volgende:
[..]
singles is het laatste jaar een kutreeks geworden.
Ik noem hem ook altijd bolle. Gewoon omdat die een beetje dikkig is.quote:Op maandag 21 november 2011 23:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kijk zo hoort dat. en dan als andere mensen zo zien dat jij je kat neger noemt, dan merken ze echt dat jij en je poes een hele speciale band hebben.
Pagina terug gaan helpt niet? Je weet wel, met het back knopje in je internet explorer.quote:Op maandag 21 november 2011 23:15 schreef minnemin het volgende:
FOKFOKFOKFOKFOK ik had net een fantastische post gemaakt maar druk op een verkeerd knopje en poef weg.
Je ex-vriendin straks ook. Ik screenshot en compileer dit allemaal. Het "Compendium van Mark'' is binnenkort een feit.quote:Op maandag 21 november 2011 23:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Goed, als je maar weet dat ik racist ben.
Dat is leuk om zoiets te krijgen!quote:Op maandag 21 november 2011 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
Net kreeg ik de liefste tekst gestuurd die iemand ooit over me heeft durven zeggen
Wie waren dat dan?quote:Op maandag 21 november 2011 23:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
Eigenlijk sinds de smaakmakers het topic verlaten hebben. Al langer dus.
Ik ben weer vrolijk nu.quote:Op maandag 21 november 2011 23:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij slaapt in mijn bed. Ik slaap zonder deken als hij lekker op mijn deken ligt. Hij mag alles.
Zeg newbie maar dat hij een lekker ventje is. Kusjekroelquote:Op maandag 21 november 2011 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
Net kreeg ik de liefste tekst gestuurd die iemand ooit over me heeft durven zeggen
Ik zou ze opsluiten in de kelder aan een ketting. Kinderen, walgelijk.quote:Op maandag 21 november 2011 23:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je nog geen kinderen hebt
ligt eraan wie je als smaakmakers bestempelt.quote:Op maandag 21 november 2011 23:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Eigenlijk sinds de smaakmakers het topic verlaten hebben. Al langer dus.
Als ik jou neger noem, hebben wij dan ook een hele speciale band?quote:Op maandag 21 november 2011 23:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Een dikke neger.quote:Op maandag 21 november 2011 23:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik noem hem ook altijd bolle. Gewoon omdat die een beetje dikkig is.![]()
Ik heb laatst serieus een aflevering van Oprah gezien met een jongen die in zijn jeugd inderdaad in een kelder aan een ketting werd gebonden door zijn ouders. En gemarteld.quote:Op maandag 21 november 2011 23:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou ze opsluiten in de kelder aan een ketting. Kinderen, walgelijk.
Doe eens. Ik zal niks verwijderen.quote:Op maandag 21 november 2011 23:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je ex-vriendin straks ook. Ik screenshot en compileer dit allemaal. Het "Compendium van Mark'' is binnenkort een feit.
Degenen die niet zo gezapig waren als het middelmatige, in elkaars kont kruipende, genuanceerde zootje dat er nog over is.quote:Op maandag 21 november 2011 23:20 schreef dawg het volgende:
[..]
ligt eraan wie je als smaakmakers bestempelt.
nee. want ik doe niet zo van : ja je hebt gelijk, oh wat leuk dat is me naam, ik heet neger, ik ga je kopjes geven.quote:Op maandag 21 november 2011 23:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ik jou neger noem, hebben wij dan ook een hele speciale band?
Jij weet te veel.quote:Op maandag 21 november 2011 23:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt niet, veel zwarte katten hebben ook een zwarte neus en zwarte kussentjes, en ook hun huid is vaak donker getint.
Nooit gedacht dat ik het nog eens met een mod eens zou zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 23:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou ze opsluiten in de kelder aan een ketting. Kinderen, walgelijk.
Geluk is aanstekelijk.quote:Op maandag 21 november 2011 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
Misschien laat ik mijn geluk teveel van anderen afhangen, maar ik voel me nu even heel erg goed.
En een liefje. En het is mijn boefje.quote:Op maandag 21 november 2011 23:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Een dikke neger.
He ik moest denken aan mezelf.
negers zijn toch een ras?quote:Op maandag 21 november 2011 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij weet te veel.Weer wat geleerd.
Maar het ras is heel wat anders natuurlijk.
Geef jij geen kopjes? Mag ik je ook niet kroelen door je haar?quote:Op maandag 21 november 2011 23:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. want ik doe niet zo van : ja je hebt gelijk, oh wat leuk dat is me naam, ik heet neger, ik ga je kopjes geven.
ik doe dan van: huh wat?
joequote:Op maandag 21 november 2011 23:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Degenen die niet zo gezapig waren als het middelmatig, in elkaars kont kruipende, genuanceerde zootje dat er nog over is.
Ik denk dat jij wel weet wie. Laat ik 1 naam geven. JoeyT voor ie 1 persoon werd.
quote:Op maandag 21 november 2011 23:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. want ik doe niet zo van : ja je hebt gelijk, oh wat leuk dat is me naam, ik heet neger, ik ga je kopjes geven.
ik doe dan van: huh wat?
Ik neem aan dat je doelde op het hebben van een relatie?quote:Op maandag 21 november 2011 23:23 schreef minnemin het volgende:
Ik kan het gewoon niet niet graag willen.
nee niet als je me neger noemt. want wij hebben niet de speciale band dat wanneer jij me neger noemt ik daarop reageer.quote:Op maandag 21 november 2011 23:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geef jij geen kopjes? Mag ik je ook niet kroelen door je haar?
daar 'moet' je toch vanaf. wanhoop uitstralen is niet aantrekkelijk.quote:Op maandag 21 november 2011 23:23 schreef minnemin het volgende:
Ik kan het gewoon niet niet graag willen.
Dit snap ik niet.quote:Op maandag 21 november 2011 23:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
Degenen die niet zo gezapig waren als het middelmatige, in elkaars kont kruipende, genuanceerde zootje dat er nog over is.
Ik denk dat jij wel weet wie. Laat ik 1 naam geven. JoeyT voor ie 1 persoon werd.
Ik voel me al wat beter. Maar dank je wel.quote:Op maandag 21 november 2011 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Helpt het als ik je aansteek? Ik heb nu even genoeg
Singles is wel heel dood ja. Mooi, kan die reeks in de archieven verdwijnen en hoeven mensen niet meer te zeuren over de velen slowchats in r&p.quote:Op maandag 21 november 2011 23:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Beetje leven in de brouwerij itt Singles.
En als ze je gewoon jeroen noemt?quote:Op maandag 21 november 2011 23:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee niet als je me neger noemt. want wij hebben niet de speciale band dat wanneer jij me neger noemt ik daarop reageer.
Oh. Maar mijn kat reageert ook niet op neger hoor. Die kijkt alleen om als ik "Moortje" roep. Maar zelfs dan denkt die van "Fuck it, ik ga slapen"quote:Op maandag 21 november 2011 23:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee niet als je me neger noemt. want wij hebben niet de speciale band dat jij me neger noemt, en ik daarop reageer.
Je ziet er vaak ook nog maar weinig uitsteken.quote:Op maandag 21 november 2011 23:24 schreef dawg het volgende:
verder geen idee wie je bedoelt. ik heb nooit zo gelet op wie in wie zijn kont kruipt.
Neehoor, zo laag ben ik niet.quote:Op maandag 21 november 2011 23:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zou gewoon sneu zijn als hij dat zou doen. Ik heb nooit iets gedeeld met iemand over dingen die hij zei. Zal ik ook nooit doen ook. Dus verwacht dat hij ook zo is.
Mijn slang reageert ook nooit.quote:Op maandag 21 november 2011 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Maar mijn kat reageert ook niet op neger hoor. Die kijkt alleen om als ik "Moortje" roep. Maar zelfs dan denkt die van "Fuck it, ik ga slapen"
die claimde eens dat ie met een paar huisgenoten dat account deelde. complete bullshit natuurlijk gezien het feit dat ie altijd dezelfde riedeltjes postte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |