Jouw moeder, ik wil haar zo graag ontmoeten.quote:Op maandag 21 november 2011 21:17 schreef gewoonfaye het volgende:
Mijn vader mag echt poef verdwijnen.
Mijn moeder is daar ondanks alle fouten te lief voor.
Dat dus. Geen idee.quote:Op maandag 21 november 2011 21:21 schreef heloef het volgende:
Hebben we het over vaders?
Over mijn vader: geen mening
Jij ook manquote:Op maandag 21 november 2011 21:22 schreef stefanhaan het volgende:
Heloef je bent echt een lapohunter
Alleen als ze je schoonmoeder isquote:Op maandag 21 november 2011 21:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jouw moeder, ik wil haar zo graag ontmoeten.
Ik heb dat bij mensen die super goed contact hebben met hun broers/zussen en leuke dingen samen doen.quote:Op maandag 21 november 2011 21:23 schreef Myraela het volgende:
Ik ben altijd wel jaloers, stiekem. Op die goede gezinnetjes.
Ik ben altijd wel jaloers op mensen die niet 1, maar wel 3 verschillende mensen hebben om mee te vrijen. Ieder huisje z'n kruisje?quote:Op maandag 21 november 2011 21:23 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2011 21:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben altijd wel jaloers op mensen die niet 1, maar wel 3 verschillende mensen hebben om mee te vrijen. Ieder huisje z'n kruisje?
Nou zo graag doe ik geen dingen met mijn zus hoorquote:Op maandag 21 november 2011 21:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb dat bij mensen die super goed contact hebben met hun broers/zussen en leuke dingen samen doen.
Ze wordt de mijne toch?quote:Op maandag 21 november 2011 21:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Alleen als ze je schoonmoeder is
Dan geldt het dus niet voor jouquote:Op maandag 21 november 2011 21:24 schreef stefanhaan het volgende:
Nou zo graag doe ik geen dingen met mijn zus hoor
Ik heb een hele goede band met allebei. Dezelfde humor, bepaalde interesses zijn hetzelfde, ik kan áltijd bij ze terecht (hoe vreemd het verhaal ook kan zijn) en ze zien meteen aan me als ik ergens mee zit of als het niet goed gaat. Al probeer ik nog zo hard te doen alsof het wel goed gaat.quote:Op maandag 21 november 2011 21:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom hou jij van je ouders dan?
Me too.quote:Op maandag 21 november 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb geen goeie band met mijn ouders en dat zal ook nooit meer gebeuren.
Jawel, maar ik vind het nogal tactloos om de wens met 3 vrouwen tegelijk sex te hebben te vergelijken met het gebrek aan liefde van je ouders.quote:Op maandag 21 november 2011 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Je kent die uitdrukking niet?
Ohquote:
Ben je niet ook jaloers op mensen die gewoon iemand hebben om mee te vrijen?quote:Op maandag 21 november 2011 21:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel jaloers op mensen die niet 1, maar wel 3 verschillende mensen hebben om mee te vrijen. Ieder huisje z'n kruisje?
Dat huisje kruisje ding wel dat andere nietquote:Op maandag 21 november 2011 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kent die uitdrukking niet?
Niet tegelijk, malle meidquote:Op maandag 21 november 2011 21:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind het nogal tactloos om de wens met 3 vrouwen tegelijk sex te hebben te vergelijken met het gebrek aan liefde van je ouders.
Een beetje wel jaquote:Op maandag 21 november 2011 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben je niet ook jaloers op mensen die gewoon iemand hebben om mee te vrijen?
Ik ben jaloers op mensen die iemand hebben die echt onvoorwaardelijk van ze houdenquote:Op maandag 21 november 2011 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben je niet ook jaloers op mensen die gewoon iemand hebben om mee te vrijen?
Kan waarschijnlijk niet goed over gevoelens praten dan. Wel vervelend idd.quote:Op maandag 21 november 2011 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb geen band met mijn ouders eigenlijk. Nooit gehad.
Vooral mijn pa. Wazige kerel.
Kaneel: "Pa, het is na 5 jaar uit met mijn vriendin."
Pa: "Ow, ok."
Dat vind ik mooi voor je.quote:Op maandag 21 november 2011 21:25 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik heb een hele goede band met allebei. Dezelfde humor, bepaalde interesses zijn hetzelfde, ik kan áltijd bij ze terecht (hoe vreemd het verhaal ook kan zijn) en ze zien meteen aan me als ik ergens mee zit of als het niet goed gaat. Al probeer ik nog zo hard te doen alsof het wel goed gaat.
Ik kan me dan ook echt niet voorstellen om zonder die twee verder te moeten in mijn leven. Natuurlijk heb ik wel eens ruzies en kan ik me ergeren maar het zijn wel twee hele belangrijke mensen in mijn leven.
Ja, neukertjes kan je regelen, een familie niet. Daarbij is 3 neukertjes niet eens tof, leuk hoor, seks als liefde zien. Denken dat mensen om je geven als je ze maar met je laat neuken. Nee, echt, daar moet je echt jaloers op zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 21:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dit is liefquote:Op maandag 21 november 2011 21:25 schreef mrk.n het volgende:
Ik heb een hele goede band met allebei. Dezelfde humor, bepaalde interesses zijn hetzelfde, ik kan áltijd bij ze terecht (hoe vreemd het verhaal ook kan zijn) en ze zien meteen aan me als ik ergens mee zit of als het niet goed gaat. Al probeer ik nog zo hard te doen alsof het wel goed gaat.
Ik kan me dan ook echt niet voorstellen om zonder die twee verder te moeten in mijn leven. Natuurlijk heb ik wel eens ruzies en kan ik me ergeren maar het zijn wel twee hele belangrijke mensen in mijn leven.
Precies dit jaquote:Op maandag 21 november 2011 21:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op mensen die iemand hebben die echt onvoorwaardelijk van ze houden
Doen je ouders dat niet?quote:Op maandag 21 november 2011 21:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op mensen die iemand hebben die echt onvoorwaardelijk van ze houden
Ik kan niet eens 1 neukertje regelenquote:Op maandag 21 november 2011 21:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, neukertjes kan je regelen, een familie niet. Daarbij is 3 neukertjes niet eens tof, leuk hoor, seks als liefde zien. Denken dat mensen om je geven als je ze maar met je laat neuken. Nee, echt, daar moet je echt jaloers op zijn.![]()
Als ik nou een serieuze relatie had, of een eigen gezinnetje had geregeld ondanks mijn thuis. Dan kon je misschien nog jaloers zijn, nu slaat de vergelijking helemaal nergens op.
quote:Op maandag 21 november 2011 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb geen band met mijn ouders eigenlijk. Nooit gehad.
Vooral mijn pa. Wazige kerel.
Kaneel: "Pa, het is na 5 jaar uit met mijn vriendin."
Pa: "Ow, ok."
Ik zou het niet eens willen.quote:Op maandag 21 november 2011 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan niet eens 1 neukertje regelen
Dat kan geregeld worden.quote:Op maandag 21 november 2011 21:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Alleen als ze je schoonmoeder is
Ieder huisje heeft z'n kruisjequote:Op maandag 21 november 2011 21:23 schreef Myraela het volgende:
Lekker boeiend, jij hebt ouders, ik heb neukertjes. Helemaal eerlijk zo.quote:Op maandag 21 november 2011 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan niet eens 1 neukertje regelen
Herkenbaar.quote:Op maandag 21 november 2011 21:27 schreef Bartholomeus het volgende:
Mijn ouders zijn best ok. M'n vader werkt als een malle en heeft verder geen leven, maar hij heeft ook niks voor zichzelf. Geen hobby, geen sport, geen of amper vrienden, niks van dat al. Alles wat ie in z'n leven verdiend heeft is altijd voor ons geweest. Mijn moeder heeft een goed hart maar is te vol van zichzelf en soms wat wereldvreemd. Wel is zij er altijd voor mij en m'n broertje en zusje geweest en zal ze er ook altijd voor ons zijn.
Wat ze gemeen hebben is dat ze sociaal onhandig zijn en maar moeilijk hun emoties kunnen tonen. Goh, waar zou ik het toch van hebben
Ik wil beide en nu?quote:Op maandag 21 november 2011 21:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker boeiend, jij hebt ouders, ik heb neukertjes. Helemaal eerlijk zo.
Mja je schiet er ook niet echt iets mee op.quote:Op maandag 21 november 2011 21:27 schreef gewoonfaye het volgende:
ik heb besloten dat ik niet ga rebounden of sletten. Ik denk dat ik niet om kan gaan met het holle gevoel
Het leven is niet eerlijk Myra. Bovendien, het is niet altijd goed tussen mij en m'n ouders geweest. Dat is pas iets van de laatste enkele jaren. Daarvoor had ik niet eens contact met m'n zussen!quote:Op maandag 21 november 2011 21:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Teleurstelling.quote:Op maandag 21 november 2011 21:27 schreef gewoonfaye het volgende:
ik heb besloten dat ik niet ga rebounden of sletten. Ik denk dat ik niet om kan gaan met het holle gevoel
Mijn moeder zei laatst: hoeveel zakgeld krijgt Naat dan?quote:Op maandag 21 november 2011 21:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het áltijd zo is of dat er gewoon echt perfecte gezinnen zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 21:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ieder huisje heeft z'n kruisje
Als iemand dat voor elkaar krijgt, alleen maar leuk voor hun toch?quote:Op maandag 21 november 2011 21:30 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het áltijd zo is of dat er gewoon echt perfecte gezinnen zijn.
Ze wil je stiekem.quote:
Het gaat me niet over of het leven eerlijk is of niet. Ik snap werkelijk waar niet waar je die vergelijking vandaan haalt. Is seks nou echt zo belangrijk voor je?quote:Op maandag 21 november 2011 21:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het leven is niet eerlijk Myra. Bovendien, het is niet altijd goed tussen mij en m'n ouders geweest. Dat is pas iets van de laatste enkele jaren. Daarvoor had ik niet eens contact met m'n zussen!
De familie van mijn zwager zo'n familie zou ik een moord voor doen.quote:Op maandag 21 november 2011 21:30 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het áltijd zo is of dat er gewoon echt perfecte gezinnen zijn.
Perfecte gezinnen bestaan niet denk ik, er is altijd wel wat, maar daarom kunnen het nog wel goede gezinnen zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 21:30 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hij is een beetje raar.quote:Op maandag 21 november 2011 21:28 schreef Supersoep het volgende:
[..]![]()
Herkenbaar. Bij nieuwe relaties als ik even een foto laat zien of ze op de hoogte hou. Dan komen ze even kijken en dat is het dan. Ik vermoed wel dat ze dingen willen vragen, maar er moeite mee hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |