Ik vraag me af of het áltijd zo is of dat er gewoon echt perfecte gezinnen zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 21:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ieder huisje heeft z'n kruisje
Als iemand dat voor elkaar krijgt, alleen maar leuk voor hun toch?quote:Op maandag 21 november 2011 21:30 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het áltijd zo is of dat er gewoon echt perfecte gezinnen zijn.
Ze wil je stiekem.quote:
Het gaat me niet over of het leven eerlijk is of niet. Ik snap werkelijk waar niet waar je die vergelijking vandaan haalt. Is seks nou echt zo belangrijk voor je?quote:Op maandag 21 november 2011 21:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het leven is niet eerlijk Myra. Bovendien, het is niet altijd goed tussen mij en m'n ouders geweest. Dat is pas iets van de laatste enkele jaren. Daarvoor had ik niet eens contact met m'n zussen!
De familie van mijn zwager zo'n familie zou ik een moord voor doen.quote:Op maandag 21 november 2011 21:30 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het áltijd zo is of dat er gewoon echt perfecte gezinnen zijn.
Perfecte gezinnen bestaan niet denk ik, er is altijd wel wat, maar daarom kunnen het nog wel goede gezinnen zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 21:30 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hij is een beetje raar.quote:Op maandag 21 november 2011 21:28 schreef Supersoep het volgende:
[..]![]()
Herkenbaar. Bij nieuwe relaties als ik even een foto laat zien of ze op de hoogte hou. Dan komen ze even kijken en dat is het dan. Ik vermoed wel dat ze dingen willen vragen, maar er moeite mee hebben.
Het is een beetje een vage vergelijking.quote:Op maandag 21 november 2011 21:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het leven is niet eerlijk Myra. Bovendien, het is niet altijd goed tussen mij en m'n ouders geweest. Dat is pas iets van de laatste enkele jaren. Daarvoor had ik niet eens contact met m'n zussen!
Mensen willen altijd meer dan ze hebben. Al zou het nog zo'n liefdevol thuis zijn, dan vinden ze ergens wel iets wat fout is.quote:Op maandag 21 november 2011 21:30 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Obvious dan, maak het niet nog erger voor me.quote:
ALs ik niet als autist was geboren, had ik nu niet in m'n huidige situatie gezeten en dan had ik er ook wat aan kunnen doen.quote:Op maandag 21 november 2011 21:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het gaat me niet over of het leven eerlijk is of niet. Ik snap werkelijk waar niet waar je die vergelijking vandaan haalt. Is seks nou echt zo belangrijk voor je?
Daarbij vergelijk je dingen die je overkomen, met dingen waar je zelf wat aan kan veranderen. Ik vind het gewoon krom.
Yes ik ben weer terug in mijn ouder rol.quote:Op maandag 21 november 2011 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme Heloef, foreveralone.jpg.
Mijn zus(je) en ik zijn nog liever. We begrijpen elkaar zonder iets te zeggen, we vertellen elkaar alles en we zeggen echt iedere dag wel iets hetzelfde op exact hetzelfde moment.quote:
Ik wil ook een tweeling zijnquote:Op maandag 21 november 2011 21:34 schreef mrk.n het volgende:
Mijn zus(je) en ik zijn nog liever. We begrijpen elkaar zonder iets te zeggen, we vertellen elkaar alles en we zeggen echt iedere dag wel iets hetzelfde op exact hetzelfde moment.Tweelingen enzovoort.
Is het zoveel veranderd? Wat goed.quote:Op maandag 21 november 2011 21:34 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Mijn zus(je) en ik zijn nog liever. We begrijpen elkaar zonder iets te zeggen, we vertellen elkaar alles en we zeggen echt iedere dag wel iets hetzelfde op exact hetzelfde moment.Tweelingen enzovoort.
Er moet toch wel ergens een gezin zijn waar alles helemaal goed loopt, lijkt me. Tenminste, zulke mensen zie je wel eens. Of ze dan doen alsof is de vraag.quote:Op maandag 21 november 2011 21:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Perfecte gezinnen bestaan niet denk ik, er is altijd wel wat, maar daarom kunnen het nog wel goede gezinnen zijn.
Dat komt omdat ik op moment niet zo'n zin heb om al m'n gal te spuien, en dat laat ik ook zo. Dan maar vaag voor sommigenquote:Op maandag 21 november 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een beetje een vage vergelijking.
En wat is je punt? Dat ik het contact met mijn familie ook kan herstellen?quote:Op maandag 21 november 2011 21:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ALs ik niet als autist was geboren, had ik nu niet in m'n huidige situatie gezeten en dan had ik er ook wat aan kunnen doen.
Ik ben er in geslaagd de relatie met mijn ouders te repareren en dat achtte ik daarvoor ook onmogelijk. Zo heb ik tenminste dat berijkt, ik heb het contact met m'n familie weer terug maar ik hen heel erg eenzaam geweest daarvoor.
Ik kan mijn ouders ZAT verwijten maken, maar dat heeft geen zin. Op een gegeven moment kwam ik er achter dat ik niet langer in het verleden moest leven. Ik kan het je moeilijk uitleggen.
Jammer dat het zo krom voor je klinkt
Hoezo wat is je punt? Mij wordt toch ook verweten dat ik in de wajong zit en blijkbaar gewoon m'n best niet genoeg doe? Dat is nou eenmaal het volk dat op fok! rondhangt.quote:Op maandag 21 november 2011 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
En wat is je punt? Dat ik het contact met mijn familie ook kan herstellen?Dat het mijn schuld is dat het nu niet zo is. Of dat ik er gewoon harder aan moet werken?
Ik was blij dat ik er vanaf wasquote:Op maandag 21 november 2011 21:38 schreef heloef het volgende:
Wel handig dat ik geen ene moer geef om seks.
Amen voor maagd zijn.
Ik volg geen tering van je verhaal.quote:Op maandag 21 november 2011 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo wat is je punt? Mij wordt toch ook verweten dat ik in de wajong zit en blijkbaar gewoon m'n best niet genoeg doe? Dat is nou eenmaal het volk dat op fok! rondhangt.
Verder klopt je door jouw verwachte punt niet met wat ik eerder geschreven heb.
Ik heb geen zin in ruzie of zo
Genoeg volk buiten fok die precies zo denken.quote:Op maandag 21 november 2011 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo wat is je punt? Mij wordt toch ook verweten dat ik in de wajong zit en blijkbaar gewoon m'n best niet genoeg doe? Dat is nou eenmaal het volk dat op fok! rondhangt.
Ik kan er niet zo maar aankomen of ik moet alles gaan aanspreken wat aanduwbaar is.quote:Op maandag 21 november 2011 21:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was blij dat ik er vanaf was
Of je liegt nu of toendertijd als iwannabehighquote:
In tegenstelling totquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:02 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
... Volgens haar ben ik autistisch, zegt ze altijd, en moet ik hulp zoeken, maar dat is overdreven zoals ik al zei
quote:Op maandag 21 november 2011 21:34 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hoe komt de discussie nu ineens weer op wajong dan?quote:Op maandag 21 november 2011 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het begon met jaloerzie geloof ik, ben de draad ook een beetje kwijtquote:Op maandag 21 november 2011 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe komt de discussie nu ineens weer op wajong dan?
Goedenavondquote:
Hai!quote:Op maandag 21 november 2011 21:42 schreef Bartholomeus het volgende:
Whut!
Ik zei daarstraks hai en er reageert geen hond
hoiquote:Op maandag 21 november 2011 21:42 schreef Bartholomeus het volgende:
Whut!
Hoihoiquote:Op maandag 21 november 2011 21:42 schreef Bartholomeus het volgende:
Whut!
Users zonder UI vallen minder op schijnbaarquote:Op maandag 21 november 2011 21:42 schreef Bartholomeus het volgende:
Whut!
Haiquote:
Nu was de discussie klaar en was er voor de rest niets te reageren.quote:Op maandag 21 november 2011 21:42 schreef Bartholomeus het volgende:
Whut!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |