Er was om 2100 niks meer te doen dus toen ben ik maar aan de tap gaan hangenquote:
Ik nietquote:Op maandag 21 november 2011 22:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Faye zei dat zij en VH verkering hadden en wij geloofden het
Wie?quote:
Jammer, nu weet ik niet of ik een hosselpoging moet ondernemen. Ik doe het maar niet.quote:Op maandag 21 november 2011 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die had ze ooit in haar fobo.
Nee want je had niet iedereenquote:Op maandag 21 november 2011 22:29 schreef gewoonfaye het volgende:
21.50 begonnen
22.24 gestopt.
Mwah, succesvol!
Inderdaad, ik heb tenminste het fatsoen om minstens een week te wachten.quote:Op maandag 21 november 2011 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik had al flinke achterdocht.
Want VH zou dat nooit doen.
Vaker afgaan op mijn gevoel blijkt maar weer.
Zoals het een gentleman betaamtquote:Op maandag 21 november 2011 22:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb tenminste het fatsoen om minstens een week te wachten.
Pff amateursquote:Op maandag 21 november 2011 22:29 schreef gewoonfaye het volgende:
21.50 begonnen
22.24 gestopt.
Mwah, succesvol!
Ze was ook naar de eerste meet van deze reeks geweest. Volgens mij ziet ze er goed uit.quote:Op maandag 21 november 2011 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer, nu weet ik niet of ik een hosselpoging moet ondernemen. Ik doe het maar niet.
Faye's troll was wel goed, zonder meer.
Arme heloef. Maar in ieder geval weet Faye nu wel wat hij voor haar voelt.
Ja jaquote:Op maandag 21 november 2011 22:30 schreef heloef het volgende:
Ik was best overtuigend met mijn hyperventileren of niet?
Dat postte je al toen we het nog niet gezegd haddenquote:Op maandag 21 november 2011 22:30 schreef heloef het volgende:
Waitwhut? Dat laatste moet ik gemist hebben.quote:Op maandag 21 november 2011 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer, nu weet ik niet of ik een hosselpoging moet ondernemen. Ik doe het maar niet.
Faye's troll was wel goed, zonder meer.
Arme heloef. Maar in ieder geval weet Faye nu wel wat hij voor haar voelt.
ze is nog jong. tijd zat om te oefenen.quote:Op maandag 21 november 2011 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff amateursje had het minstens een dag moeten volhouden
quote:Op maandag 21 november 2011 22:30 schreef heloef het volgende:
ja ik heb haar gezien.quote:Op maandag 21 november 2011 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze was ook naar de eerste meet van deze reeks geweest. Volgens mij ziet ze er goed uit.
Sowieso.quote:Op maandag 21 november 2011 22:31 schreef mrk.n het volgende:
Ja, -Strawberry-, ik heb ook echt een tekst van te voren verzonnen en zitten wachten tot het moment.
Nu troll je wel.quote:Op maandag 21 november 2011 22:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik heb haar gezien.
en ook een plant.
In singles deden ze het tenminste beterquote:Op maandag 21 november 2011 22:31 schreef dawg het volgende:
[..]
ze is nog jong. tijd zat om te oefenen.
nou inderdaad.quote:Op maandag 21 november 2011 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In singles deden ze het tenminste beter![]()
Oh daar zal het niet aan liggen
Nee hoor, net als bij het hoerige meisje met de mooie theekast op de achtergrond meent hij het.quote:
Fayequote:
Na mijn faal van gister durf ik weer even niet. Iemand anders mag.quote:Op maandag 21 november 2011 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze was ook naar de eerste meet van deze reeks geweest. Volgens mij ziet ze er goed uit.
Lees de laaste 2 pagina;s ongeveer terug van vorig topic.quote:Op maandag 21 november 2011 22:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Waitwhut? Dat laatste moet ik gemist hebben.
een weedplant?quote:Op maandag 21 november 2011 22:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee
ik had een plant gezien.
En dat is van belang om te vertellen hoe?quote:Op maandag 21 november 2011 22:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee
ik had een plant gezien.
Hmmhmm.quote:Op maandag 21 november 2011 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, net als bij het hoerige meisje met de mooie theekast op de achtergrond meent hij het.
ja leuk theekastje was dat he.quote:Op maandag 21 november 2011 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, net als bij het hoerige meisje met de mooie theekast op de achtergrond meent hij het.
Ja ik grapte ook maar wat. Ik weet dat hij het serieus meent, maar het is gewoon zo absurd.quote:Op maandag 21 november 2011 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
pas du tout! in mijn minnemin-account noooooit fotos gehad. ik heb wel eens wat gepmd maar meer niet.quote:Op maandag 21 november 2011 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die had ze ooit in haar fobo.
De goeie ouwe tijd in singlesquote:
Geconcentreerde comedy juice ditquote:Op maandag 21 november 2011 22:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja leuk theekastje was dat he.
minnemin had een plantje bij zich. weet niet meer precies wat het was, misschien een tomatenplant ofzo
Zat er een sterke geur aan, zoals aan de pepermuntplanten?quote:Op maandag 21 november 2011 22:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja leuk theekastje was dat he.
minnemin had een plantje bij zich. weet niet meer precies wat het was, ben ik vergeten, misschien een tomatenplant ofzo
Tuurlijk, op FOK! hebben we allemaal 28cm of meer toch?quote:Op maandag 21 november 2011 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die 28 cm was goed gegokt toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, echt waar? Ik herinner me toch een foto. Misschien van iemand anders dan.quote:Op maandag 21 november 2011 22:34 schreef minnemin het volgende:
[..]
pas du tout! in mijn minnemin-account noooooit fotos gehad. ik heb wel eens wat gepmd maar meer niet.
Dan heb je nu de kans om opnieuw in een indruk te maken op alle nieuwe mensen hierquote:Op maandag 21 november 2011 22:34 schreef minnemin het volgende:
[..]
pas du tout! in mijn minnemin-account noooooit fotos gehad. ik heb wel eens wat gepmd maar meer niet.
Ik geloof het gewoon niet. Hij post echt zo:quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 22:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Tuurlijk, op FOK! hebben we allemaal 28cm of meer toch?Ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Maar ik zie er nog steeds goed uit hoorquote:Op maandag 21 november 2011 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, echt waar? Ik herinner me toch een foto. Misschien van iemand anders dan.
Zo is hij.quote:Op maandag 21 november 2011 22:36 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik geloof het gewoon niet. Hij post echt zo:
vandaag reed ik in mijn auto
en heb ik een kat zien lopen met zijn staart omhoog
Oja?quote:Op maandag 21 november 2011 22:36 schreef minnemin het volgende:
[..]
Maar ik zie er nog steeds goed uit hoor
Het hoort bij hem, zo praat hij normaal ook hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 22:36 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik geloof het gewoon niet. Hij post echt zo:
vandaag reed ik in mijn auto
en heb ik een kat zien lopen met zijn staart omhoog
nee het was geen mentosplant.quote:Op maandag 21 november 2011 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zat er een sterke geur aan, zoals aan de pepermuntplanten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |