abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104656588
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 22:40 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee de mentossen groeien dan gewoon uitgepakt aan de plant natuurlijk, die worden later pas ingepakt, en verkocht in de winkel.
de plant kan niet zelf de plastic verpakkingen enzo maken.
:D _O-
pi_104656592
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 22:40 schreef dawg het volgende:

[..]

een lelijk uiterlijk met een prachtkarakter is ook niks.
^O^
  maandag 21 november 2011 @ 22:41:25 #128
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104656615
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 22:33 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Faye :*
Verder dan een fantastische zoen zal het niet komen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_104656634
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 22:40 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee de mentossen groeien dan gewoon uitgepakt aan de plant natuurlijk, die worden later pas ingepakt, en verkocht in de winkel.
de plant kan niet zelf de plastic verpakkingen enzo maken.
Papier en plastic bestaan ook uit koolstofverbindingen. Misschien zou het kunnen als er echt zo'n plant zou bestaan.
pi_104656639
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 22:40 schreef minnemin het volgende:

[..]

- eigenwaarde is wel problematisch geweest
- keek weg bij flirtpogingen, dacht dat niemand me zag staan. dat is heus wel zo maar er komt nog geen actie op gang. gisteren wel geflirt met een vlaming en van de week probeerde iemand me te versieren, hij zei dat hij me graag weer wilde zien als ik weer langskwam op hun kantoor (ben daar elke week)
- ik kom te weinig de deur uit, straks meer vrije tijd én geld
- ik heb een vaste vriendengroep waar iedereen aan het settelen is en er weinig mensen bij komen, ik probeer nieuwe groepen aan te boren
heb jij ooit niet eens een topic hierover geopend?
pi_104656651
quote:

[..]

- keek weg bij flirtpogingen, dacht dat niemand me zag staan. dat is heus wel zo maar er komt nog geen actie op gang. gisteren wel geflirt met een vlaming en van de week probeerde iemand me te versieren, hij zei dat hij me graag weer wilde zien als ik weer langskwam op hun kantoor (ben daar elke week)
- ik heb een vaste vriendengroep waar iedereen aan het settelen is en er weinig mensen bij komen, ik probeer nieuwe groepen aan te boren
Je bent best wel intelligent, niet?
pi_104656664
Maar mlig ik weet nu niet zeker of jij weet dat mentos in een fabriek worden gemaakt en niet alleen worden ingepakt, maar ook echt gemaakt qua vorm en zo.
pi_104656678
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je bent best wel intelligent, niet?
Tja, je moet ergens complimenten over maken. :')
  maandag 21 november 2011 @ 22:42:54 #134
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104656704
quote:

[..]

En waar woon je?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_104656743
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 22:42 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Als ik dat niet zou denken, zou ik dat ook niet zeggen :P
pi_104656798
Even een vraagje tussendoor :

Denken jullie dat er in dit forumdeel behoefte zou zijn aan een nieuwe reeks over dingen als beginnende liefde / twijfels hierover, vindt hij zij me leuk / hoe moet ik dit en dat aanpakken etc..

Het valt me op dat daar nog niet echt plaats voor is op dit forum, terwijl juist dat veel onderwerpen zijn die vragen opleveren...
Deze reeks loopt ongelooflijk hard en is een soort slowchat over veel meer dan alleen versieren. De reeks singles is eigenlijk gewoon een chat..

Iemand suggesties?
pi_104656801
quote:

[..]

:')______!
pi_104656858
quote:

[..]

Dit soort dingen, daarom mogen mensen je niet. Onnodige negativiteit.
pi_104656862
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 22:41 schreef dawg het volgende:

[..]

heb jij ooit niet eens een topic hierover geopend?
jaaaaaa meerdere
komt er op neer dat ik veel gevorderd ben sindsdien. studie maak ik af. ik ontwijk minder. ik zorg veeeel beter voor mezelf en heb zoiets als een dagstructuur gevonden. ik werk weer normaal. ik voel meer verbinding met vrienden en ik ben eerlijker over mijn beperkingen, twijfels, onzekerheden. ik speel minder mooi weer. mensen vinden mij best leuk. alleen die relatie is er nog niet. en ik zou dat toch wel heeeeeel leuk vinden. scharrel is geen optie want daar hecht ik me in no time aan en ik word er iha onrustig van.
pi_104656866
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 22:44 schreef Mister_Bojangles het volgende:

Denken jullie dat er in dit forumdeel behoefte zou zijn aan een nieuwe reeks over dingen als beginnende liefde / twijfels hierover, vindt hij zij me leuk / hoe moet ik dit en dat aanpakken etc..

Het valt me op dat daar nog niet echt plaats voor is op dit forum, terwijl juist dat veel onderwerpen zijn die vragen opleveren...
Deze reeks loopt ongelooflijk hard en is een soort slowchat over veel meer dan alleen versieren. De reeks singles is eigenlijk gewoon een chat..

Iemand suggesties?
Er zijn wel meer onderwerpen die nog niet aangeboord zijn.
pi_104656885
quote:

Iemand suggesties?
Gewoon je verhaal vertellen zodat je d'r reacties op krijgt. Heb je het over jouw gewenste onderwerp en is d'r ook even geen slowchat hier.
pi_104656918
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 22:40 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Heb je al meisjes gevonden die het grappig vonden?
Ik denk dat er 3 groepen te onderscheiden zijn;

• Meisjes die echt geloven dat mentos aan planten groeit :')
• Meisjes die weten dat dat niet zo is en het niet begrijpen
• Meisjes die dezelfde humor hebben en dat grappig vinden. Die kleine derde groep is wellicht zijn doelgroep :)
pi_104656937
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 22:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dit soort dingen, daarom mogen mensen je niet. Onnodige negativiteit.
Ik ben dan ook een enorme pessimist en heel erg arrogant. Niets aan te doen, zo ben ik nou eenmaal.
  maandag 21 november 2011 @ 22:47:24 #144
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104656964
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 22:46 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik denk dat er 3 groepen te onderscheiden zijn;

• Meisjes die echt geloven dat mentos aan planten groeit :')
• Meisjes die weten dat dat niet zo is en het niet begrijpen
• Meisjes die dezelfde humor hebben en dat grappig vinden. Die kleine derde groep is wellicht zijn doelgroep :)
Waarom hebben we het hier nu serieus over ? _O-
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_104656967
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 22:45 schreef minnemin het volgende:

[..]

jaaaaaa meerdere
komt er op neer dat ik veel gevorderd ben sindsdien. studie maak ik af. ik ontwijk minder. ik zorg veeeel beter voor mezelf en heb zoiets als een dagstructuur gevonden. ik werk weer normaal. ik voel meer verbinding met vrienden en ik ben eerlijker over mijn beperkingen, twijfels, onzekerheden. ik speel minder mooi weer. mensen vinden mij best leuk. alleen die relatie is er nog niet. en ik zou dat toch wel heeeeeel leuk vinden. scharrel is geen optie want daar hecht ik me in no time aan en ik word er iha onrustig van.
ja, je nickname kwam me al enigszins bekend voor. :P

hoe oud ben je?
pi_104656968
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 22:46 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik ben dan ook een enorme pessimist en heel erg arrogant. Niets aan te doen, zo ben ik nou eenmaal.
Niet zo klagen, gewoon beter je best doen :P
pi_104657003
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Niet zo klagen, gewoon beter je best doen :P
Mijn best doen voor wat?
pi_104657008
quote:

Iemand suggesties?
nee, want dat zal net als deze reeks en de singlesreeks verzanden in sc. ~:)
pi_104657077
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 22:45 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Er zijn wel meer onderwerpen die nog niet aangeboord zijn.
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 22:46 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Gewoon je verhaal vertellen zodat je d'r reacties op krijgt. Heb je het over jouw gewenste onderwerp en is d'r ook even geen slowchat hier.
Ik bedoel niets ten nadelen van dit topic oid, maar het loopt hier zo enorm hard dat het over dit soort onderwerpen niet zo makkelijk praten is. Ben je eventjes een middag naar de uni, dan heb je alweer 2 topics door te lezen voordat je bij bent...

Ik dacht meer, er is iets voor relaties die over zijn : loslaten van je ex, voor mensen die uberhaupt slecht zijn in versieren : deze reeks ( die inmiddels veel meer omvat dan alleen dat ) , dus ik dacht misschien ook een reeks voor opbloeiende liefdes?

Komt door persoonlijke ervaring, heb ooit een tijdje in het loslaten gedeelte gepost, maar heb nu vaak kwesties over een meisje waar het de laatste tijd goed mee gaat. Dat post ik dan altijd daar, maar hoort er eigenlijk niet thuis. Wellicht ben ik niet de enige..
pi_104657095
Ik stootte net mijn hoofd toen ik tegen de muur viel ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')