Zo praat ik ook. Na een aantal borrels. Of bepaalde drugs, maar normaal niet. Het is ook niet normaal ja.quote:Op maandag 21 november 2011 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het hoort bij hem, zo praat hij normaal ook hoor.
Bewijs maarquote:
Ja misschien zie ik er te goed uit en sta ik daardoor op eenzame hoogte. Hmmm da's een beetje valse arrogantie.quote:
waarom ben je nog single dan?quote:Op maandag 21 november 2011 22:36 schreef minnemin het volgende:
[..]
Maar ik zie er nog steeds goed uit hoor
quote:Op maandag 21 november 2011 22:37 schreef dawg het volgende:
[..]
kun je mooi je gitaar op laten rusten dan.
Moeilijk te oordelen zonder picsquote:Op maandag 21 november 2011 22:37 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ja misschien zie ik er te goed uit en sta ik daardoor op eenzame hoogte. Hmmm da's een beetje valse arrogantie.
De tomatenplant heeft ook een doordringende en scherpe geur, ik dacht dat je misschien de geur van tomatenplanten zou kennen.quote:Op maandag 21 november 2011 22:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee het was geen mentosplant.
die zijn ook wel leuk, van die mentosplanten. dan is het net of je groene vingers heb als je zon plant kan vinden en dat aan mensen kan laten zien.
en dan kan je zo zeggen dat mentos aan die planten groeit, en dan vinden ze je heel slim enzo.
weet niet meer of iik dat al eens als versiertip op fok had gezegd.
quote:Op maandag 21 november 2011 22:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
die zijn ook wel leuk, van die mentosplanten. dan is het net of je groene vingers heb als je zon plant kan vinden en dat aan mensen kan laten zien.
en dan kan je zo zeggen dat mentos aan die planten groeit, en dan vinden ze je heel slim enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk niet dat dat een hele goede strategie is om te versieren.
Ik praat soms zo, maar meestal niet.quote:Op maandag 21 november 2011 22:37 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Zo praat ik ook. Na een aantal borrels. Of bepaalde drugs, maar normaal niet. Het is ook niet normaal ja.
De geur is sterk ja. Ruik maar eens naar een tros cherrytomatenquote:Op maandag 21 november 2011 22:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De tomatenplant heeft ook een doordringende en scherpe geur, ik dacht dat je misschien de geur van tomatenplanten zou kennen.
Een mentosplant:quote:Op maandag 21 november 2011 22:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 november 2011 22:38 schreef benzin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]nee dat is juist de grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat je dan zegt dat mentos aan die plant groeit.
quote:Op maandag 21 november 2011 22:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een mentosplant:
[ afbeelding ]
Als je zo 'bent', kan je er van op aan dat de meeste mensen (hoe hard ook) jou gaan zien als een enorm vaag persoon.quote:Op maandag 21 november 2011 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik praat soms zo, maar meestal niet.
Maar het maakt mij niet uit of het normaal is.
een lelijk uiterlijk met een prachtkarakter is ook niks.quote:Op maandag 21 november 2011 22:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
Pics zeggen verder ook niet veel, mij gaat het sowieso meer om karakter. Een leuk uiterlijk zonder karakter is betekenisloos
Amen to thatquote:Op maandag 21 november 2011 22:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
Pics zeggen verder ook niet veel, mij gaat het sowieso meer om karakter. Een leuk uiterlijk zonder karakter is betekenisloos
quote:Op maandag 21 november 2011 22:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dat is juist de grap.
Heb je al meisjes gevonden die het grappig vonden?quote:Op maandag 21 november 2011 22:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Nou ik dacht als jij denk dat ik hyperventileer zal je niet tegen me liegen.quote:Op maandag 21 november 2011 22:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat postte je al toen we het nog niet gezegd hadden
nee de mentossen groeien dan gewoon uitgepakt aan de plant natuurlijk, die worden later pas ingepakt, en verkocht in de winkel.quote:Op maandag 21 november 2011 22:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een mentosplant:
[ afbeelding ]
Hmm ja, ik denk niet dat je daar veel indruk mee gaat maken.quote:Op maandag 21 november 2011 22:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
frisse adem is wel een goede tip voor het versieren.quote:Op maandag 21 november 2011 22:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een mentosplant:
[ afbeelding ]
- eigenwaarde is wel problematisch geweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |