Pff amateursquote:Op maandag 21 november 2011 22:29 schreef gewoonfaye het volgende:
21.50 begonnen
22.24 gestopt.
Mwah, succesvol!
Ze was ook naar de eerste meet van deze reeks geweest. Volgens mij ziet ze er goed uit.quote:Op maandag 21 november 2011 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer, nu weet ik niet of ik een hosselpoging moet ondernemen. Ik doe het maar niet.
Faye's troll was wel goed, zonder meer.
Arme heloef. Maar in ieder geval weet Faye nu wel wat hij voor haar voelt.
Ja jaquote:Op maandag 21 november 2011 22:30 schreef heloef het volgende:
Ik was best overtuigend met mijn hyperventileren of niet?
Dat postte je al toen we het nog niet gezegd haddenquote:Op maandag 21 november 2011 22:30 schreef heloef het volgende:
Waitwhut? Dat laatste moet ik gemist hebben.quote:Op maandag 21 november 2011 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer, nu weet ik niet of ik een hosselpoging moet ondernemen. Ik doe het maar niet.
Faye's troll was wel goed, zonder meer.
Arme heloef. Maar in ieder geval weet Faye nu wel wat hij voor haar voelt.
ze is nog jong. tijd zat om te oefenen.quote:Op maandag 21 november 2011 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff amateursje had het minstens een dag moeten volhouden
quote:Op maandag 21 november 2011 22:30 schreef heloef het volgende:
ja ik heb haar gezien.quote:Op maandag 21 november 2011 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze was ook naar de eerste meet van deze reeks geweest. Volgens mij ziet ze er goed uit.
Sowieso.quote:Op maandag 21 november 2011 22:31 schreef mrk.n het volgende:
Ja, -Strawberry-, ik heb ook echt een tekst van te voren verzonnen en zitten wachten tot het moment.
Nu troll je wel.quote:Op maandag 21 november 2011 22:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik heb haar gezien.
en ook een plant.
In singles deden ze het tenminste beterquote:Op maandag 21 november 2011 22:31 schreef dawg het volgende:
[..]
ze is nog jong. tijd zat om te oefenen.
nou inderdaad.quote:Op maandag 21 november 2011 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In singles deden ze het tenminste beter![]()
Oh daar zal het niet aan liggen
Nee hoor, net als bij het hoerige meisje met de mooie theekast op de achtergrond meent hij het.quote:
Fayequote:
Na mijn faal van gister durf ik weer even niet. Iemand anders mag.quote:Op maandag 21 november 2011 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze was ook naar de eerste meet van deze reeks geweest. Volgens mij ziet ze er goed uit.
Lees de laaste 2 pagina;s ongeveer terug van vorig topic.quote:Op maandag 21 november 2011 22:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Waitwhut? Dat laatste moet ik gemist hebben.
een weedplant?quote:Op maandag 21 november 2011 22:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee
ik had een plant gezien.
En dat is van belang om te vertellen hoe?quote:Op maandag 21 november 2011 22:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee
ik had een plant gezien.
Hmmhmm.quote:Op maandag 21 november 2011 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, net als bij het hoerige meisje met de mooie theekast op de achtergrond meent hij het.
ja leuk theekastje was dat he.quote:Op maandag 21 november 2011 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, net als bij het hoerige meisje met de mooie theekast op de achtergrond meent hij het.
Ja ik grapte ook maar wat. Ik weet dat hij het serieus meent, maar het is gewoon zo absurd.quote:Op maandag 21 november 2011 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
pas du tout! in mijn minnemin-account noooooit fotos gehad. ik heb wel eens wat gepmd maar meer niet.quote:Op maandag 21 november 2011 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die had ze ooit in haar fobo.
De goeie ouwe tijd in singlesquote:
Geconcentreerde comedy juice ditquote:Op maandag 21 november 2011 22:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja leuk theekastje was dat he.
minnemin had een plantje bij zich. weet niet meer precies wat het was, misschien een tomatenplant ofzo
Zat er een sterke geur aan, zoals aan de pepermuntplanten?quote:Op maandag 21 november 2011 22:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja leuk theekastje was dat he.
minnemin had een plantje bij zich. weet niet meer precies wat het was, ben ik vergeten, misschien een tomatenplant ofzo
Tuurlijk, op FOK! hebben we allemaal 28cm of meer toch?quote:Op maandag 21 november 2011 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die 28 cm was goed gegokt toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, echt waar? Ik herinner me toch een foto. Misschien van iemand anders dan.quote:Op maandag 21 november 2011 22:34 schreef minnemin het volgende:
[..]
pas du tout! in mijn minnemin-account noooooit fotos gehad. ik heb wel eens wat gepmd maar meer niet.
Dan heb je nu de kans om opnieuw in een indruk te maken op alle nieuwe mensen hierquote:Op maandag 21 november 2011 22:34 schreef minnemin het volgende:
[..]
pas du tout! in mijn minnemin-account noooooit fotos gehad. ik heb wel eens wat gepmd maar meer niet.
Ik geloof het gewoon niet. Hij post echt zo:quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 22:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Tuurlijk, op FOK! hebben we allemaal 28cm of meer toch?Ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Maar ik zie er nog steeds goed uit hoorquote:Op maandag 21 november 2011 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, echt waar? Ik herinner me toch een foto. Misschien van iemand anders dan.
Zo is hij.quote:Op maandag 21 november 2011 22:36 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik geloof het gewoon niet. Hij post echt zo:
vandaag reed ik in mijn auto
en heb ik een kat zien lopen met zijn staart omhoog
Oja?quote:Op maandag 21 november 2011 22:36 schreef minnemin het volgende:
[..]
Maar ik zie er nog steeds goed uit hoor
Het hoort bij hem, zo praat hij normaal ook hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 22:36 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik geloof het gewoon niet. Hij post echt zo:
vandaag reed ik in mijn auto
en heb ik een kat zien lopen met zijn staart omhoog
nee het was geen mentosplant.quote:Op maandag 21 november 2011 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zat er een sterke geur aan, zoals aan de pepermuntplanten?
Zo praat ik ook. Na een aantal borrels. Of bepaalde drugs, maar normaal niet. Het is ook niet normaal ja.quote:Op maandag 21 november 2011 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het hoort bij hem, zo praat hij normaal ook hoor.
Bewijs maarquote:
Ja misschien zie ik er te goed uit en sta ik daardoor op eenzame hoogte. Hmmm da's een beetje valse arrogantie.quote:
waarom ben je nog single dan?quote:Op maandag 21 november 2011 22:36 schreef minnemin het volgende:
[..]
Maar ik zie er nog steeds goed uit hoor
quote:Op maandag 21 november 2011 22:37 schreef dawg het volgende:
[..]
kun je mooi je gitaar op laten rusten dan.
Moeilijk te oordelen zonder picsquote:Op maandag 21 november 2011 22:37 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ja misschien zie ik er te goed uit en sta ik daardoor op eenzame hoogte. Hmmm da's een beetje valse arrogantie.
De tomatenplant heeft ook een doordringende en scherpe geur, ik dacht dat je misschien de geur van tomatenplanten zou kennen.quote:Op maandag 21 november 2011 22:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee het was geen mentosplant.
die zijn ook wel leuk, van die mentosplanten. dan is het net of je groene vingers heb als je zon plant kan vinden en dat aan mensen kan laten zien.
en dan kan je zo zeggen dat mentos aan die planten groeit, en dan vinden ze je heel slim enzo.
weet niet meer of iik dat al eens als versiertip op fok had gezegd.
quote:Op maandag 21 november 2011 22:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
die zijn ook wel leuk, van die mentosplanten. dan is het net of je groene vingers heb als je zon plant kan vinden en dat aan mensen kan laten zien.
en dan kan je zo zeggen dat mentos aan die planten groeit, en dan vinden ze je heel slim enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk niet dat dat een hele goede strategie is om te versieren.
Ik praat soms zo, maar meestal niet.quote:Op maandag 21 november 2011 22:37 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Zo praat ik ook. Na een aantal borrels. Of bepaalde drugs, maar normaal niet. Het is ook niet normaal ja.
De geur is sterk ja. Ruik maar eens naar een tros cherrytomatenquote:Op maandag 21 november 2011 22:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De tomatenplant heeft ook een doordringende en scherpe geur, ik dacht dat je misschien de geur van tomatenplanten zou kennen.
Een mentosplant:quote:Op maandag 21 november 2011 22:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 november 2011 22:38 schreef benzin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]nee dat is juist de grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat je dan zegt dat mentos aan die plant groeit.
quote:Op maandag 21 november 2011 22:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een mentosplant:
[ afbeelding ]
Als je zo 'bent', kan je er van op aan dat de meeste mensen (hoe hard ook) jou gaan zien als een enorm vaag persoon.quote:Op maandag 21 november 2011 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik praat soms zo, maar meestal niet.
Maar het maakt mij niet uit of het normaal is.
een lelijk uiterlijk met een prachtkarakter is ook niks.quote:Op maandag 21 november 2011 22:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
Pics zeggen verder ook niet veel, mij gaat het sowieso meer om karakter. Een leuk uiterlijk zonder karakter is betekenisloos
Amen to thatquote:Op maandag 21 november 2011 22:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
Pics zeggen verder ook niet veel, mij gaat het sowieso meer om karakter. Een leuk uiterlijk zonder karakter is betekenisloos
quote:Op maandag 21 november 2011 22:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dat is juist de grap.
Heb je al meisjes gevonden die het grappig vonden?quote:Op maandag 21 november 2011 22:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dat is juist de grap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |