Een cocktailquote:Op maandag 21 november 2011 23:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mijn kat is bruin/zwart. Wat is het dan voor ras?
kijk zo hoort datquote:Op maandag 21 november 2011 23:15 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een zwarte kat, ik noem hem ook altijd mijn negertje. Oh "he zwarte"Maar hij is gewoon lief.
Goed, als je maar weet dat ik racist ben.quote:Op maandag 21 november 2011 23:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk al spijt van zo'n alinea aan je te hebben besteed. Je bent me intellectueel onwaardig, getuige die andere posts van je over zelf 'allochtoon' zijn.
Laat maar zitten, ga maar naar een kroeg.
Hij slaapt in mijn bed. Ik slaap zonder deken als hij lekker op mijn deken ligt. Hij mag alles.quote:
Want als je hem een andere naam geeft, zoiets als Tommie ofzo, dan is de band minder speciaal?quote:Op maandag 21 november 2011 23:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
kijk zo hoort dat. en dan als andere mensen zo zien dat jij je kat neger noemt, dan merken ze echt dat jullie een hele speciale band hebben.
Cocktailquote:
He, maak gewoon even een afspraakje met Myraela om over poezen te pratenquote:Op maandag 21 november 2011 23:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kijk zo hoort dat. en dan als andere mensen zo zien dat jij je kat neger noemt, dan merken ze echt dat jij en je poes een hele speciale band hebben.
singles is het laatste jaar een kutreeks geworden.quote:Op maandag 21 november 2011 23:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Beetje leven in de brouwerij itt Singles.
Ik ben blij dat je nog geen kinderen hebtquote:Op maandag 21 november 2011 23:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij slaapt in mijn bed. Ik slaap zonder deken als hij lekker op mijn deken ligt. Hij mag alles.
Eigenlijk sinds de smaakmakers het topic verlaten hebben. Al langer dus.quote:Op maandag 21 november 2011 23:19 schreef dawg het volgende:
[..]
singles is het laatste jaar een kutreeks geworden.
Ik noem hem ook altijd bolle. Gewoon omdat die een beetje dikkig is.quote:Op maandag 21 november 2011 23:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kijk zo hoort dat. en dan als andere mensen zo zien dat jij je kat neger noemt, dan merken ze echt dat jij en je poes een hele speciale band hebben.
Pagina terug gaan helpt niet? Je weet wel, met het back knopje in je internet explorer.quote:Op maandag 21 november 2011 23:15 schreef minnemin het volgende:
FOKFOKFOKFOKFOK ik had net een fantastische post gemaakt maar druk op een verkeerd knopje en poef weg.
Je ex-vriendin straks ook. Ik screenshot en compileer dit allemaal. Het "Compendium van Mark'' is binnenkort een feit.quote:Op maandag 21 november 2011 23:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Goed, als je maar weet dat ik racist ben.
Dat is leuk om zoiets te krijgen!quote:Op maandag 21 november 2011 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
Net kreeg ik de liefste tekst gestuurd die iemand ooit over me heeft durven zeggen
Wie waren dat dan?quote:Op maandag 21 november 2011 23:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
Eigenlijk sinds de smaakmakers het topic verlaten hebben. Al langer dus.
Ik ben weer vrolijk nu.quote:Op maandag 21 november 2011 23:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij slaapt in mijn bed. Ik slaap zonder deken als hij lekker op mijn deken ligt. Hij mag alles.
Zeg newbie maar dat hij een lekker ventje is. Kusjekroelquote:Op maandag 21 november 2011 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
Net kreeg ik de liefste tekst gestuurd die iemand ooit over me heeft durven zeggen
Ik zou ze opsluiten in de kelder aan een ketting. Kinderen, walgelijk.quote:Op maandag 21 november 2011 23:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je nog geen kinderen hebt
ligt eraan wie je als smaakmakers bestempelt.quote:Op maandag 21 november 2011 23:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Eigenlijk sinds de smaakmakers het topic verlaten hebben. Al langer dus.
Als ik jou neger noem, hebben wij dan ook een hele speciale band?quote:Op maandag 21 november 2011 23:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Een dikke neger.quote:Op maandag 21 november 2011 23:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik noem hem ook altijd bolle. Gewoon omdat die een beetje dikkig is.![]()
Ik heb laatst serieus een aflevering van Oprah gezien met een jongen die in zijn jeugd inderdaad in een kelder aan een ketting werd gebonden door zijn ouders. En gemarteld.quote:Op maandag 21 november 2011 23:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou ze opsluiten in de kelder aan een ketting. Kinderen, walgelijk.
Doe eens. Ik zal niks verwijderen.quote:Op maandag 21 november 2011 23:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je ex-vriendin straks ook. Ik screenshot en compileer dit allemaal. Het "Compendium van Mark'' is binnenkort een feit.
Degenen die niet zo gezapig waren als het middelmatige, in elkaars kont kruipende, genuanceerde zootje dat er nog over is.quote:Op maandag 21 november 2011 23:20 schreef dawg het volgende:
[..]
ligt eraan wie je als smaakmakers bestempelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |