Ik heb helaas geen opbloeiende liefde dus denk dat ik daar weinig aanwezig zal zijnquote:Op maandag 21 november 2011 22:49 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel niets ten nadelen van dit topic oid, maar het loopt hier zo enorm hard dat het over dit soort onderwerpen niet zo makkelijk praten is. Ben je eventjes een middag naar de uni, dan heb je alweer 2 topics door te lezen voordat je bij bent...
Ik dacht meer, er is iets voor relaties die over zijn : loslaten van je ex, voor mensen die uberhaupt slecht zijn in versieren : deze reeks ( die inmiddels veel meer omvat dan alleen dat ) , dus ik dacht misschien ook een reeks voor opbloeiende liefdes?
Komt door persoonlijke ervaring, heb ooit een tijdje in het loslaten gedeelte gepost, maar heb nu vaak kwesties over een meisje waar het de laatste tijd goed mee gaat. Dat post ik dan altijd daar, maar hoort er eigenlijk niet thuis. Wellicht ben ik niet de enige..
Persoonlijk lees ik altijd alles bij; als je dat niet wil dan kan je desnoods je vraag meerdere keren herhalen, er zijn meer mensen hier die dat doen.quote:Op maandag 21 november 2011 22:49 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik bedoel niets ten nadelen van dit topic oid, maar het loopt hier zo enorm hard dat het over dit soort onderwerpen niet zo makkelijk praten is. Ben je eventjes een middag naar de uni, dan heb je alweer 2 topics door te lezen voordat je bij bent...
Ik dacht meer, er is iets voor relaties die over zijn : loslaten van je ex, voor mensen die uberhaupt slecht zijn in versieren : deze reeks ( die inmiddels veel meer omvat dan alleen dat ) , dus ik dacht misschien ook een reeks voor opbloeiende liefdes?
Komt door persoonlijke ervaring, heb ooit een tijdje in het loslaten gedeelte gepost, maar heb nu vaak kwesties over een meisje waar het de laatste tijd goed mee gaat. Dat post ik dan altijd daar, maar hoort er eigenlijk niet thuis. Wellicht ben ik niet de enige..
Ik las in een vlaag dat jij de muur omver stoottequote:Op maandag 21 november 2011 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
Ik stootte net mijn hoofd toen ik tegen de muur viel
Jawel hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 22:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een enorme pessimist en heel erg arrogant. Niets aan te doen, zo ben ik nou eenmaal.
Nog niet, ik viel opzij toen ik door de deur wilde lopen net. Nu doet mijn slaap pijn.quote:Op maandag 21 november 2011 22:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik las in een vlaag dat jij de muur omver stootte
29quote:Op maandag 21 november 2011 22:47 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, je nickname kwam me al enigszins bekend voor.
hoe oud ben je?
Weet je wat het meest trieste is? Dat ik eigenlijk nog de enige in dit topic was die hem nog wel mocht en dat heeft ie nou ook verneukt. Hoe triest is het eigenlijk dat je steeds in een topic blijft posten waar niemand je mag? Ik zou er bijna medelijden mee krijgen als het gewoon niet zo'n ongeloof kut ventje wasquote:Op maandag 21 november 2011 22:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit soort dingen, daarom mogen mensen je niet. Onnodige negativiteit.
misschien kun je in datingsite-ervaringen terecht. loopt niet zo snel en gaat ook over dates an sich.quote:Op maandag 21 november 2011 22:49 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
[..]
Whehe, ik denk dat de vitaminen-tip van strawberry wel nut heeft.quote:Op maandag 21 november 2011 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog niet, ik viel opzij toen ik door de deur wilde lopen net. Nu doet mijn slaap pijn.
Niet nodig. Schuld ligt niet meer bij mij.quote:Op maandag 21 november 2011 22:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Misschien helpt het wel voor het onderhouden van een relatie
Loka die Strawberry eet. Dat wil ik zien. Daar wil ik zelfs voor betalen.quote:Op maandag 21 november 2011 22:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Whehe, ik denk dat de vitaminen-tip van strawberry wel nut heeft.
Beter nog, eet háar op
Wat?quote:Op maandag 21 november 2011 22:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Beter nog, eet háar op
Goede tip welquote:Op maandag 21 november 2011 22:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Beter nog, eet háar op
Schiet maar los met je vragen! Ik ben hier goed inquote:Op maandag 21 november 2011 22:49 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
[..]
ahh oki. ik dacht, als je nu 22 bent moet je je niet zo druk maken. en nu eigenlijk ook niet.quote:
Hoop dat je niet te veel persoonlijke dingen aan hem hebt verteld dan.quote:Op maandag 21 november 2011 22:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Weet je wat het meest trieste is? Dat ik eigenlijk nog de enige in dit topic was die hem nog wel mocht en dat heeft ie nou ook verneukt. Hoe triest is het eigenlijk dat je steeds in een topic blijft posten waar niemand je mag? Ik zou er bijna medelijden mee krijgen als het gewoon niet zo'n ongeloof kut ventje was
Chocolade saus maakt veel goedquote:Op maandag 21 november 2011 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik smaak niet zo lekker denk ik. Spaar je me nu?
Vind je haar niet meer perfect?quote:Op maandag 21 november 2011 22:53 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Niet nodig. Schuld ligt niet meer bij mij.
Misschien zijn mijn ogen groter dan mijn maagquote:Op maandag 21 november 2011 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik smaak niet zo lekker denk ik. Spaar je me nu?
nou nee zonder relatie ben ik niet compleet gelukkig. geen seks, geen intimiteit, moeilijker kinderen krijgen. leeg huis kan misschien nog worden opgelost met een huisgenoot en/of huisdier. ik ben mijn poezenangst aan het tackelen.quote:Op maandag 21 november 2011 22:55 schreef dawg het volgende:
[..]
ahh oki. ik dacht, als je nu 22 bent moet je je niet zo druk maken. en nu eigenlijk ook niet.je ene zin in je vorige post viel me wel op; alleen die relatie is er nog niet!, alsof je zonder relatie niet gelukkig zult worden/zijn. en mensen vallen sneller op mensen die gelukkig zijn. maar daar heb je nu niet zoveel aan denk ik.
quote:Op maandag 21 november 2011 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka die Strawberry eet. Dat wil ik zien. Daar wil ik zelfs voor betalen.
Hij kan er niks mee als hij geen ban wil krijgen, want dat is DM-inhoud delen.quote:Op maandag 21 november 2011 22:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoop dat je niet te veel persoonlijke dingen aan hem hebt verteld dan.
Daarentegen wel mooi dat je achter zijn ware aard bent.
Wauw, je leest echt alles van mij. De schuld ligt alleen niet meer bij mij, het is allemaal haar keuze. Heeft verder niet veel met perfectie te maken.quote:
Stichting help een 4everalonequote:Op maandag 21 november 2011 22:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Zetten we een inzamelingsactie op touw.
Waar zullen we (naja, jullie, ik ben er dan niet meer) het geld aan schenken?
Stichting help-benzin-aan-een-vriendinquote:Op maandag 21 november 2011 22:59 schreef -Strawberry- het volgende:
tja. het is een cliche wat je vast al vaker gehoord hebt (misschien heb ik het zelfs wel in een van je topics gepost!quote:Op maandag 21 november 2011 22:58 schreef minnemin het volgende:
[..]
nou nee zonder relatie ben ik niet compleet gelukkig. geen seks, geen intimiteit, moeilijker kinderen krijgen. leeg huis kan misschien nog worden opgelost met een huisgenoot en/of huisdier. ik ben mijn poezenangst aan het tackelen.
Ik laat je verder wel zoveel mogelijk heel hoorquote:Op maandag 21 november 2011 22:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |