En hij is drugsverslaafd.quote:Op maandag 21 november 2011 23:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb nog een kat ofzo bij me ouders.
hij is een neger
Liev.quote:Op maandag 21 november 2011 23:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hij is een neger
soms zou ik wel een kat willen hoor, en dan zo heel makkelijk kan je die aaien, en die gaat je dan lief vinden enzo.
en dan kan je hem voeren, en met hem praten enzo.
vertel eens wat meer over jezelf. als je wilt.quote:Op maandag 21 november 2011 23:04 schreef minnemin het volgende:
[..]
Het is een schilderij van een vrouw in doorzichtige doeken, ze strekt zich achterover uit. Eigenlijk loopt ze maar dat zie je niet door de uitsnede. Had hem met PS wat roze gemaakt, vond ik een mooi kleurtje. Had hem gekozen omdat ik er 'bevrijding' in zag. Momenteel zit ik weer wat gevangen.
Is je kat een neger? Hoe weet je dat?quote:Op maandag 21 november 2011 23:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
hij is een neger
soms zou ik wel een kat willen hoor, en dan zo heel makkelijk kan je die aaien, en die gaat je dan lief vinden enzo.
Dat kun je ook gewoon met zeehonden doen hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 23:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hij is een neger
Ik snap het inderdaad niet. Ik zeg het zovaak tegen Chinezen.quote:Op maandag 21 november 2011 23:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ben je nou serieus zo achterlijk dat je niet snapt dat je zoiets niet zegt?
Dus omdat je allochtoon bent kun je geen racist zijn. Dat is echt logica van de bovenste plank. Geweldig, zelf verzonnen?quote:Op maandag 21 november 2011 23:04 schreef mrk.n het volgende:
Mijn vader komt niet uit Nederland en ik ben ook niet in Nederland geboren. Kan je inderdaad niet tegenop.
check me fobo, nog meer katten die neger zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 23:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is je kat een neger? Hoe weet je dat?
ja maar hun hebben een zwembad nodig.quote:Op maandag 21 november 2011 23:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat kun je ook gewoon met zeehonden doen hoor.
Kijk: http://www.zeehondencreche.nl/wb/pages/actueel.php?lang=NL
nee deze neger nietquote:
beter verstoppen ze zich onder de dekens idd.quote:Op maandag 21 november 2011 23:06 schreef stefanhaan het volgende:
Dawg is weer aant hosselen, maar kijk uit ze prikt!
Je durft tenminste te dromenquote:Op maandag 21 november 2011 23:06 schreef minnemin het volgende:
Ik baal echt zo dat ik weer enorm aan een relatie denk. Ik kom er maar niet uit. Heel irritant.
Troll.quote:Op maandag 21 november 2011 23:06 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik snap het inderdaad niet. Ik zeg het zovaak tegen Chinezen.
En je zegt zeker ook vaak nikker tegen negers of niet?quote:Op maandag 21 november 2011 23:06 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik snap het inderdaad niet. Ik zeg het zovaak tegen Chinezen.
Wat een super mooie beestjes, maar noem jij ze negers of is dat een officieel kattenras?quote:Op maandag 21 november 2011 23:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
check me fobo, nog meer katten die neger zijn.
je weet toch wel wat het negerras is...?
Heb je ze geschoren en gecheckt?quote:Op maandag 21 november 2011 23:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
check me fobo, nog meer katten die neger zijn.
je weet toch wel wat het negerras is...?
Goed, ik kom er maar voor uit. Ik ben racist, al ben ik zelf feitelijk wel allochtoon.quote:Op maandag 21 november 2011 23:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus omdat je allochtoon bent kun je geen racist zijn. Dat is echt logica van de bovenste plank. Geweldig, zelf verzonnen?
Echt waar?quote:
Nee, vaak bruine boon.quote:Op maandag 21 november 2011 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En je zegt zeker ook vaak nikker tegen negers of niet?
Als je de vacht uit elkaar trekt in een scheiding kun je ook de huid zien.quote:Op maandag 21 november 2011 23:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je ze geschoren en gecheckt?
Inderdaad, ik hoop niet dat hij het zo bedoelde.quote:Op maandag 21 november 2011 23:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus omdat je allochtoon bent kun je geen racist zijn. Dat is echt logica van de bovenste plank. Geweldig, zelf verzonnen?
Ja, kan ook.quote:Op maandag 21 november 2011 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je de vacht uit elkaar trekt in een scheiding kun je ook de huid zien.
Je bent niet de enige met dat probleem.quote:Op maandag 21 november 2011 23:06 schreef minnemin het volgende:
Ik baal echt zo dat ik weer enorm aan een relatie denk. Ik kom er maar niet uit. Heel irritant.
Ik mag het hopen. Of je bent inderdaad zo ver heen na jarenlang te hebben gewoond in één of ander hoog-aristocratische / inteelt- enclave zonder andere rassen, waar je enkel bij de lokale Chinees 30 kilometer verderop in het bijzijn van je vriendengroep Aziatische mensen tegenkomt, die dus niks terug durven te zeggen of je niet verstaan als je het in je achterlijke kop haalt om ze spleetoog te noemen.quote:Op maandag 21 november 2011 23:10 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Goed, ik kom er maar voor uit. Ik ben racist, al ben ik zelf feitelijk wel allochtoon.
[..]
Echt waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |