Wauw, je leest echt alles van mij. De schuld ligt alleen niet meer bij mij, het is allemaal haar keuze. Heeft verder niet veel met perfectie te maken.quote:
Stichting help een 4everalonequote:Op maandag 21 november 2011 22:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Zetten we een inzamelingsactie op touw.
Waar zullen we (naja, jullie, ik ben er dan niet meer) het geld aan schenken?
Stichting help-benzin-aan-een-vriendinquote:Op maandag 21 november 2011 22:59 schreef -Strawberry- het volgende:
tja. het is een cliche wat je vast al vaker gehoord hebt (misschien heb ik het zelfs wel in een van je topics gepost!quote:Op maandag 21 november 2011 22:58 schreef minnemin het volgende:
[..]
nou nee zonder relatie ben ik niet compleet gelukkig. geen seks, geen intimiteit, moeilijker kinderen krijgen. leeg huis kan misschien nog worden opgelost met een huisgenoot en/of huisdier. ik ben mijn poezenangst aan het tackelen.
Ik laat je verder wel zoveel mogelijk heel hoorquote:Op maandag 21 november 2011 22:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Een stichting naar jouw keuze uiteraard.quote:Op maandag 21 november 2011 22:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Ik maak zo alle berichten openbaar en ik zet je Facebook ook maar meteen neer, waarom ook niet?quote:Op maandag 21 november 2011 22:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij kan er niks mee als hij geen ban wil krijgen, want dat is DM-inhoud delen.
Ik zag wel hoe hij deed, maar ik vond het zielig dat iedereen zo onaardig tegen hem deed. Kan er niet zo goed tegen als iedereen massaal tegen 1 iemand is, maar hij maakt het gewoon super moeilijk om hem aardig te blijven vinden. Hij jaagt gewoon iedereen tegen zich in het harnas en denkt nog steeds dat hij god is. Wel bijzonder, niet aantrekkelijk
Trouwens, ik zit nu naar je UI te staren en probeer te onderscheiden wat ik zie... zonder resultaat. Enlighten me pleasequote:Op maandag 21 november 2011 22:58 schreef minnemin het volgende:
[..]
nou nee zonder relatie ben ik niet compleet gelukkig. geen seks, geen intimiteit, moeilijker kinderen krijgen. leeg huis kan misschien nog worden opgelost met een huisgenoot en/of huisdier.
oh wat erg.quote:Op maandag 21 november 2011 22:58 schreef minnemin het volgende:
[..]
nou nee zonder relatie ben ik niet compleet gelukkig. geen seks, geen intimiteit, moeilijker kinderen krijgen. leeg huis kan misschien nog worden opgelost met een huisgenoot en/of huisdier. ik ben mijn poezenangst aan het tackelen.
lees ik nu het relaas van een vrouw die en geduldig is en tolerant tov mannen?quote:Op maandag 21 november 2011 22:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zag wel hoe hij deed, maar ik vond het zielig dat iedereen zo onaardig tegen hem deed. Kan er niet zo goed tegen als iedereen massaal tegen 1 iemand is, maar hij maakt het gewoon super moeilijk om hem aardig te blijven vinden. Hij jaagt gewoon iedereen tegen zich in het harnas en denkt nog steeds dat hij god is. Wel bijzonder, niet aantrekkelijk
Hier niet, maar per DM/PM mag wel. Niet dat ik hem ideeën wil geven.quote:Op maandag 21 november 2011 22:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het opnemen voor de underdog of iemand in een minderheid snap ik wel, maar in zijn geval had ie het er echt naar gemaakt.quote:Ik zag wel hoe hij deed, maar ik vond het zielig dat iedereen zo onaardig tegen hem deed. Kan er niet zo goed tegen als iedereen massaal tegen 1 iemand is, maar hij maakt het gewoon super moeilijk om hem aardig te blijven vinden. Hij jaagt gewoon iedereen tegen zich in het harnas en denkt nog steeds dat hij god is. Wel bijzonder, niet aantrekkelijk
Een vrouw heeft altijd een poes. Niks aan te doen.quote:Op maandag 21 november 2011 23:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh wat erg.
dan wordt je zon poezenvrouw.
helemaal niets behalve haar poezen, netals trudy wiegel uit reno.
Jij hebt niet eens poezen, alleen sigaren en auto's.quote:Op maandag 21 november 2011 23:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh wat erg.
dan wordt je zon poezenvrouw.
helemaal niets behalve haar poezen, netals trudy wiegel uit reno.
Dat is ze niet.quote:Op maandag 21 november 2011 23:02 schreef dawg het volgende:
[..]
lees ik nu het relaas van een vrouw die en geduldig is en tolerant tov mannen?![]()
Dat rijmt. Ik stem voor deze.quote:Op maandag 21 november 2011 23:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Stichting help-benzin-aan-een-vriendin
Het geld wordt gebruikt om wingwoman Myraela in te huren![]()
Ik geduldig en tolerant? Je verwart me vast met iemand andersquote:Op maandag 21 november 2011 23:02 schreef dawg het volgende:
lees ik nu het relaas van een vrouw die en geduldig is en tolerant tov mannen?![]()
quote:
oki.quote:Op maandag 21 november 2011 23:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik geduldig en tolerant? Je verwart me vast met iemand anders
Oh nee hoor, niet specifiek van jou. Ik vind dit gewoon een zeer vermakelijk topic. Jij springt er nou eenmaal in negatieve zin uit. Vooral na je racistische opmerkingen bwehehehehequote:Op maandag 21 november 2011 22:59 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wauw, je leest echt alles van mij. De schuld ligt alleen niet meer bij mij, het is allemaal haar keuze. Heeft verder niet veel met perfectie te maken.
Het is een schilderij van een vrouw in doorzichtige doeken, ze strekt zich achterover uit. Eigenlijk loopt ze maar dat zie je niet door de uitsnede. Had hem met PS wat roze gemaakt, vond ik een mooi kleurtje. Had hem gekozen omdat ik er 'bevrijding' in zag. Momenteel zit ik weer wat gevangen.quote:Op maandag 21 november 2011 23:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Trouwens, ik zit nu naar je UI te staren en probeer te onderscheiden wat ik zie... zonder resultaat. Enlighten me please
ik heb nog een kat ofzo bij me ouders.quote:Op maandag 21 november 2011 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens poezen, alleen sigaren en auto's.
Zou gewoon sneu zijn als hij dat zou doen. Ik heb nooit iets gedeeld met iemand over dingen die hij zei. Zal ik ook nooit doen ook. Dus verwacht dat hij ook zo is.quote:Op maandag 21 november 2011 23:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Hier niet, maar per DM/PM mag wel. Niet dat ik hem ideeën wil geven.
inb4 "Ik ben geen racist, want ik vind dat ik het niet ben."quote:Op maandag 21 november 2011 23:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Oh nee hoor, niet specifiek van jou. Ik vind dit gewoon een zeer vermakelijk topic. Jij springt er nou eenmaal in negatieve zin uit. Vooral na je racistische opmerkingen bwehehehehe
De opmerking spleetoog? Hmm.quote:Op maandag 21 november 2011 23:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Oh nee hoor, niet specifiek van jou. Ik vind dit gewoon een zeer vermakelijk topic. Jij springt er nou eenmaal in negatieve zin uit. Vooral na je racistische opmerkingen bwehehehehe
Mijn vader komt niet uit Nederland en ik ben ook niet in Nederland geboren. Kan je inderdaad niet tegenop.quote:Op maandag 21 november 2011 23:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
inb4 "Ik ben geen racist, want ik vind dat ik het niet ben."
Daar kan je niet tegenop.
ik kan jou niet inschatten. best jammer eerlijk gezegd.quote:Op maandag 21 november 2011 23:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik geduldig en tolerant? Je verwart me vast met iemand anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |