SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Doe je ook mee met de Digitale Pakjesavond?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Zo mooi ook weer niet.quote:Op maandag 21 november 2011 13:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je zag een meisje in de kroeg, ze was beeldschoon, maar er stond een foute man met haar te praten. Je sloeg de man weg en als dank zoende ze je passievol. Nu blijft ze je maar stalken omdat ze helemaal verliefd is, maarja, eigenlijk heb jij geen zin in der. Zoiets?
Wanneer is het wel een date dan?quote:Op maandag 21 november 2011 13:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat was geen date, vind ik dan. Dat was gewoon 'hé, ontmoeten? oké'
Ik ben keihard gehosseld, voor de rest heb ik het verhaal intact gehouden en wat overbodige informatie weggehouden.quote:
Ik vind dat best een datequote:Op maandag 21 november 2011 13:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat was geen date, vind ik dan. Dat was gewoon 'hé, ontmoeten? oké'
Epicness all the way.quote:Op maandag 21 november 2011 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Myr, ken je de app Grindr? Dat is voor homo's en dan kan je zien hoe ver andere Grindr-users van je af zitten, en die daarmee dan chatten enzo (echt zo fout
90% wil seksdates
). Nou, dat is er ook in een andere versie voor de behaardere homomens, en daar heb ik mijn date op leren kennen
.
Weet ik het, als je de intentie hebt om er wat van te maken? Anders moet ik alle komende individuele meets dates noemen, omdat het meisjes zijn.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Myr, ken je de app Grindr? Dat is voor homo's en dan kan je zien hoe ver andere Grindr-users van je af zitten, en die daarmee dan chatten enzo (echt zo fout
90% wil seksdates
). Nou, dat is er ook in een andere versie voor de behaardere homomens, en daar heb ik mijn date op leren kennen
.
Ja dat ken ik wel.quote:Op maandag 21 november 2011 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
90% wil seksdates
.
Dit is de meest epische post die ik vandaag ga lezen.quote:Op maandag 21 november 2011 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
90% wil seksdates
.
Laatst sprak iemand die hier 500 meter vandaan is (yikesquote:
Weet je dan dat er niets episch meer aankomt?quote:Op maandag 21 november 2011 13:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit is de meest epische post die ik vandaag ga lezen.
Het doel heiligt de middelenquote:Op maandag 21 november 2011 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind je dat nou echt fijn daten via zoiets?
Denk het niet, maar is (hopelijkquote:Op maandag 21 november 2011 13:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja dat ken ik wel.Bwhehehhehehe. Seksdates zitten overigens op al die dingen.
Maar die date van vrijdag was tof.
Heeft die ook borsthaar dan?
Ik vind het wel altijd dates, zo begint het meestal bij mij.quote:Op maandag 21 november 2011 13:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet ik het, als je de intentie hebt om er wat van te maken? Anders moet ik alle komende individuele meets dates noemen, omdat het meisjes zijn.
Ach, ik lig goed bij ladyboys....quote:Op maandag 21 november 2011 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Laatst sprak iemand die hier 500 meter vandaan is (yikes, ik vind het eng als het te dichtbij is
) van een jaar of 53 me aan of ik me verveelde en even langs wilde komen om "koffie te drinken" omdat ik er zo ondeugend uitzag
.
Ik ben populair in de vieze-oude-mannetjes-markt.
Hmm okay, true true. Welke site dan?quote:Op maandag 21 november 2011 13:54 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het doel heiligt de middelenPerfect is het natuurlijk niet, maar als ik niemand tegenkom op werk/tijdens uitgaan/in het dagelijks leven dan is het een optie.
Hij is wel echt cute, zegquote:Op maandag 21 november 2011 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk het niet, maar is (hopelijk!) een liefhebber.
Jammer wel. Borsthaar.quote:Op maandag 21 november 2011 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk het niet, maar is (hopelijk!) een liefhebber.
Ik zag daar een item over in Spuiten en Slikken, dat gaat echt achterlijk snel.quote:Op maandag 21 november 2011 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Laatst sprak iemand die hier 500 meter vandaan is (yikes, ik vind het eng als het te dichtbij is
) van een jaar of 53 me aan of ik me verveelde en even langs wilde komen om "koffie te drinken" omdat ik er zo ondeugend uitzag
.
Ik ben populair in de vieze-oude-mannetjes-markt.
http://www.relatie.nl/dating/nl/overons/quote:Op maandag 21 november 2011 13:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm okay, true true. Welke site dan?
Maar als het net nieuw is, dan zitten er zo 6 mensen op en krijg je toch een soort incestueuze relatie met elkaarquote:Op maandag 21 november 2011 13:56 schreef robdriessen het volgende:
[..]
http://www.relatie.nl/dating/nl/overons/
Van de oprichters van relatieplanet.
Als ik wil kan ik elke dag bij een ander vies oud mannetje in bed duiken jaquote:Op maandag 21 november 2011 13:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zag daar een item over in Spuiten en Slikken, dat gaat echt achterlijk snel.
quote:Op maandag 21 november 2011 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
90% wil seksdates
.
Ze zijn al een half jaar open voor inschrijvingen. Maar op 1 december gaan ze live. Geen idee wat er in gaat staan, maar hey, 3 maanden gratis full-abo. Baat het niet dan schaadt het niet.quote:Op maandag 21 november 2011 13:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar als het net nieuw is, dan zitten er zo 6 mensen op en krijg je toch een soort incestueuze relatie met elkaar?
Precies, en who knows, misschien ontmoet je wel de liefde van je leven. Of de liefde van even maar dat kan ook fijn zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 13:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ze zijn al een half jaar open voor inschrijvingen. Maar op 1 december gaan ze live. Geen idee wat er in gaat staan, maar hey, 3 maanden gratis full-abo. Baat het niet dan schaadt het niet.
Ja, maar jij staat heel de avond ook te Zumbaënquote:Op maandag 21 november 2011 14:01 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb nog steeds spierpijn in mijn buik en zijkantjes
Uitgaan is volgens mij veel beter dan sporten
"Every girl is looking for Mr. Right. Or at least Mr. Right Now...." - Robin Williams.quote:Op maandag 21 november 2011 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies, en who knows, misschien ontmoet je wel de liefde van je leven. Of de liefde van even maar dat kan ook fijn zijn.
quote:Op maandag 21 november 2011 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij staat heel de avond ook te Zumbaën.
Maar ja, zul je net als Mr. Right een Mrs. I'm Right aan de haak slaanquote:Op maandag 21 november 2011 14:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
"Every girl is looking for Mr. Right. Or at least Mr. Right Now...." - Robin Williams.
Was ik laatst op een party, werd Pitbull met I Know You Want Me opgezet, zag ik zeker drie anderen die de pasjes uit Dance Central gingen doen. Kijk maar uit, de nerds komen uit hun gamerooms en zo de discotheek inquote:Op maandag 21 november 2011 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij staat heel de avond ook te Zumbaën.
Starsquote:Op maandag 21 november 2011 14:07 schreef Zokunen het volgende:
C_A, welk(e) nummer(s) van Jennifer Ewbank haar CD is/zijn het leukste, jij had em al geluisterd toch?
quote:Op maandag 21 november 2011 14:05 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Was ik laatst op een party, werd Pitbull met I Know You Want Me opgezet, zag ik zeker drie anderen die de pasjes uit Dance Central gingen doen. Kijk maar uit, de nerds komen uit hun gamerooms en zo de discotheek in
Er maar ff tussen zetten dan, makkelijk als je de tijdelijke vervanger van Gup bentquote:
Goed bezig. Ik laat wel weten wanneer Gup klaar is om weer te zwemmen.quote:Op maandag 21 november 2011 14:12 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Er maar ff tussen zetten dan, makkelijk als je de tijdelijke vervanger van Gup bent
He dat kan ik niet zeggen.quote:Op maandag 21 november 2011 13:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik wil kan ik elke dag bij een ander vies oud mannetje in bed duiken ja. Lucky me
.
Jij hebt een kut, dat zegt niet zoveel nee.quote:Op maandag 21 november 2011 14:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat is niet echt een prestatie.
Het is echt absurd hoe wanhopig mannen zijn en ik vraag me af of dat nou echt zou werken.quote:Op maandag 21 november 2011 14:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt een kut, dat zegt niet zoveel nee.
Ik snap die wanhopigheid nooit, maar he ik heb ook niet geneukt.quote:Op maandag 21 november 2011 14:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is echt absurd hoe wanhopig mannen zijn en ik vraag me af of dat nou echt zou werken.
Ik vond haar altijd wel wat hebben, maar ze kreeg imho nummers die niet bij haar stem pasten.quote:Op maandag 21 november 2011 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eigenlijk is de hele cd wel goed
Echt ik vond haar verschrikkelijk tijdens the voice
Ik wel, maar om dan maar zomaar alles te gaan neuken.quote:Op maandag 21 november 2011 14:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap die wanhopigheid nooit, maar he ik heb ook niet geneukt.
Ja dat snap ik dus niet.quote:Op maandag 21 november 2011 14:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel, maar om dan maar zomaar alles te gaan neuken.
Herkenbaar.quote:Op maandag 21 november 2011 14:21 schreef ValHallen het volgende:
Echt elk gesprek met Faye ontaard de laatste tijd in iets bizars
draai jij?quote:Op maandag 21 november 2011 14:21 schreef Zokunen het volgende:
Zo maar even de nieuwe binnenkomers uit de top40, dan weet ik ook weer wat nu hip is enzo
Si, al bijna 3 uur nuquote:
Ik vond haar stem ronduit kut in the Voice.quote:Op maandag 21 november 2011 14:19 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik vond haar altijd wel wat hebben, maar ze kreeg imho nummers die niet bij haar stem pasten.
Dat is 1 van de 4 nieuwe binnenkomers en moet nog komenquote:Op maandag 21 november 2011 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je gers pardoel al gedraaid
Bwhehehhee. Volgens mij had ik zo schreef naar heloef gewhatsapped.quote:Op maandag 21 november 2011 14:29 schreef charmed_angel het volgende:
zit me sms'jes van afgelopen vrijdag te lezen
Willen jullie de volgende keer waarschuwen als ik met mijn telefoon in mijn handen sta
SMS VH 21:52 uur: Waar zijn jullie? ben nu tussen utrecht en amsterdam
ik uur later: Woodumys zijn ee
En dit is nog de minst erge
quote:Op maandag 21 november 2011 14:30 schreef heloef het volgende:
Ik kreeg niet eens zoveel berichten.
VH: Waar zijn julie
Faye: OMG HEB JE GEZOEND?
Best erg, dronken whatsappen en sms'enquote:Op maandag 21 november 2011 14:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehhee. Volgens mij had ik zo schreef naar heloef gewhatsapped.
Oh ja dat heb ik ook nog.quote:Op maandag 21 november 2011 14:32 schreef Myraela het volgende:
"En mirand wilook"
"Ik heb twvwel gedeinke"![]()
![]()
Dat was echt mijn slechtste momentje even.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 14:32 schreef Myraela het volgende:
"En mirand wilook"
"Ik heb twvwel gedeinke"![]()
![]()
Welnee johquote:Op maandag 21 november 2011 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was echt mijn slechtste momentje even.Volgens mij waren wij 3 echt belachelijk irritant toen we net aankwamen.
De mensen waren echt heel erg blij met ons in de trein.quote:Op maandag 21 november 2011 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was echt mijn slechtste momentje even.Volgens mij waren wij 3 echt belachelijk irritant toen we net aankwamen.
Bwhehehehe, sorry he. Ik had wel gevraagd of je me wilde tegenhouden als een bepaald iemand aan zou komen, maar ik had helemaal niets aan je.quote:
Johquote:Op maandag 21 november 2011 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het met Merel ook heel veel over seks gehad.
Dat is sowieso haar lievelings onderwerp.quote:Op maandag 21 november 2011 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het met Merel ook heel veel over seks gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Nou in het begin heb je ook niet gezoend (toch?) en sorry hoor, maar er was geen tegenhouden aanquote:Op maandag 21 november 2011 14:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehehe, sorry he. Ik had wel gevraagd of je me wilde tegenhouden als een bepaald iemand aan zou komen, maar ik had helemaal niets aan je. [ afbeelding ]
Ja, ik weet ook niet meer wat me allemaal hebben gezegd, maar zelfs ik vroeg me soms af of ik het wel door de trein moest schreeuwen. Maarja, /care.quote:Op maandag 21 november 2011 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De mensen waren echt heel erg blij met ons in de trein.
Ik zag ogen rollen toen we het over seks hadden
die jongens naast mequote:Op maandag 21 november 2011 14:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet meer wat me allemaal hebben gezegd, maar zelfs ik vroeg me soms af of ik het wel door de trein moest schreeuwen. Maarja, /care.
quote:Op maandag 21 november 2011 14:35 schreef robdriessen het volgende:
Om nog even duit in zakje te doen over het hele daten/neuken/wanhoop gebeuren, mijn eigen visie... Lang verhaal is lang.Prima toch? Lijkt mee een goede instelling. Niks mis met een beetje actief de markt afgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Soms moet je het geluk een handje helpen, en als dit de manier is, dan is dat zo.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Jawel, ik was al naar de hal toegelopen.quote:Op maandag 21 november 2011 14:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou in het begin heb je ook niet gezoend (toch?) en sorry hoor, maar er was geen tegenhouden aan.
Die jongen in het begin was tof, en eentje zat telkens mee te lachen met ons, die moest zich echt inhouden.quote:Op maandag 21 november 2011 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die jongens naast me![]()
Echt die hadden rode oortjes
En die jongen achter me toen ik zei: ik heb het heet
Ik zei nog dit komt niet meer goed.quote:
ik vind aangeschoten in een volle trein best leukquote:Op maandag 21 november 2011 14:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, ik was al naar de hal toegelopen.
[..]
Die jongen in het begin was tof, en eentje zat telkens mee te lachen met ons, die moest zich echt inhouden.
quote:Op maandag 21 november 2011 14:35 schreef robdriessen het volgende:
Om nog even duit in zakje te doen over het hele daten/neuken/wanhoop gebeuren, mijn eigen visie... Lang verhaal is lang.Lijkt me alleen maar een goede instelling, je moet er gewoon van genieten, single of niet. Dan kom je vanzelf wel iemand tegen die mee wilt genieten. En je bent tof, dus dat komt helemaal goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat verrast me niks.quote:Op maandag 21 november 2011 14:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is sowieso haar lievelings onderwerp.
Wat nou, ik was kei lief. Een beetje druk, een beetje wankel. Maar wel kei lief.quote:Op maandag 21 november 2011 14:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zei nog dit komt niet meer goed.
Ik had toch wel eens verteld dat ik best mee val in vergelijking met mijn vrienden? Nou, voila.quote:
Maar jij bent sowieso lief.quote:Op maandag 21 november 2011 14:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat nou, ik was kei lief. Een beetje druk, een beetje wankel. Maar wel kei lief.
Ik wist niet wat ik hoorde toen Merel die Turk/Marokkaan/Antilliaan om coke vroegquote:Op maandag 21 november 2011 14:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had toch wel eens verteld dat ik best mee val in vergelijking met mijn vrienden? Nou, voila.
Ik vind dat soort mensen altijd maar eng.quote:Op maandag 21 november 2011 14:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat was wel gaaf ja. En die kerel op het station
.
Vroeg ze dat?quote:Op maandag 21 november 2011 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wist niet wat ik hoorde toen Merel die Turk/Marokkaan/Antilliaan om coke vroeg.
Nou zeg dat wel.quote:Op maandag 21 november 2011 14:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had toch wel eens verteld dat ik best mee val in vergelijking met mijn vrienden? Nou, voila.
Dat was me die trein missen wel waard.quote:Op maandag 21 november 2011 14:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
.
ja die kerel was vaagquote:Op maandag 21 november 2011 14:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
.
quote:Op maandag 21 november 2011 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wist niet wat ik hoorde toen Merel die Turk/Marokkaan/Antilliaan om coke vroeg.
Oh, helemaal niet door gehad/opgelet.quote:Op maandag 21 november 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een stuk of drie keer. Het was sneu.
Ze had het ook aan Karzai gevraagd, of hij nog iemand konquote:Op maandag 21 november 2011 14:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, helemaal niet door gehad/opgelet.
was jij je camera nou kwijtgeraakt?quote:Op maandag 21 november 2011 14:46 schreef SiIk het volgende:
Pff, ik probeer 'even' een vlucht naar Zweden te regelen. Wat een gedoe zeg
Wij staan niet samen op de fotoquote:Op maandag 21 november 2011 14:47 schreef heloef het volgende:
He ik sta maar twee keer op de foto, zo zie ik dat graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
quote:Op maandag 21 november 2011 14:48 schreef Zokunen het volgende:
Ik wil sneeuw, dan kan je zulke foto's makenPaardenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Al zou je naakt rondlopen was het daar nog heet geweest.quote:Op maandag 21 november 2011 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
ik weet ook dat ik zaterdag gewoon iets meer bloots aan doe, jezus wat had ik het heet
Jaquote:Op maandag 21 november 2011 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
was jij je camera nou kwijtgeraakt?
Ja.quote:Op maandag 21 november 2011 14:50 schreef ValHallen het volgende:
Draagdoeken #100
100 topics volkletsen over draagdoeken. De neuk.
Je hebt het hier over OUD hequote:Op maandag 21 november 2011 14:50 schreef ValHallen het volgende:
Draagdoeken #100
ik vind het echt vaag, vlak voordat we weggingen lag hij nog naast mijn tasjequote:
Ach wij hebben het 1745 topics lang over pure onzin, dus dan zijn die discussies over draagdoeken niet eens zo vreemd.quote:Op maandag 21 november 2011 14:50 schreef ValHallen het volgende:
Draagdoeken #100
ik wilde mijn bovenste topje nog uit doen, maar op dat moment keek die mocro naar me, en toen durfde ik niet meerquote:Op maandag 21 november 2011 14:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Al zou je naakt rondlopen was het daar nog heet geweest.
Stond in de actieve topics. Maar ik snap dat subforum niet. Een soort aparte wereld binnen FOK!, die users zie je ook nergens anders posten.quote:Op maandag 21 november 2011 14:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je hebt het hier over OUD heWaarom kom je daar uberhaupt
Eh vrouwtje, VROUWTJE, jij groot balkon? Moet ik vasthoudeh? Lekker chickie?quote:Op maandag 21 november 2011 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wilde mijn bovenste topje nog uit doen, maar op dat moment keek die mocro naar me, en toen durfde ik niet meer
quote:Op maandag 21 november 2011 14:48 schreef Zokunen het volgende:
Ik wil sneeuw, dan kan je zulke foto's makenOch een fjordjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat komt omdat het moeders zijn. Die zijn niet van deze wereld.quote:Op maandag 21 november 2011 14:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Stond in de actieve topics. Maar ik snap dat subforum niet. Een soort aparte wereld binnen FOK!, die users zie je ook nergens anders posten.
quote:Op maandag 21 november 2011 14:54 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Eh vrouwtje, VROUWTJE, jij groot balkon? Moet ik vasthoudeh? Lekker chickie?
Nee, ik ben niet echt goed in Mocro imitaties.
OUD is een beetje het Noord-Korea van Fok. Iedereen lacht erom, je komt er niet makkelijk binnen en we weten niet precies wat er binnen gebeurt.quote:Op maandag 21 november 2011 14:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Stond in de actieve topics. Maar ik snap dat subforum niet. Een soort aparte wereld binnen FOK!, die users zie je ook nergens anders posten.
Nog 6 jaar, dan mag ik in 40+ posten!!quote:Op maandag 21 november 2011 14:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je hebt het hier over OUD heWaarom kom je daar uberhaupt
Een dag die je leven zal veranderenquote:Op maandag 21 november 2011 14:55 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nog 6 jaar, dan mag ik in 40+ posten!!![]()
Jaloers. Ik ben het.quote:
Is het voorbarig om alvast een rollator catalogus te bestellen? Ik wil een custom model, met 16 inch velgen.quote:Op maandag 21 november 2011 14:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Een dag die je leven zal veranderen
Oeh, de dag dat je oud wordtquote:Op maandag 21 november 2011 14:55 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nog 6 jaar, dan mag ik in 40+ posten!!![]()
quote:
De helft zijn ook van die mannelijke tuinbroek huisvrouwtjes. Voor mijn gevoel.quote:Op maandag 21 november 2011 14:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Pijnlijk scherpe analyse. Hulde.quote:Op maandag 21 november 2011 14:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
OUD is een beetje het Noord-Korea van Fok. Iedereen lacht erom, je komt er niet makkelijk binnen en we weten niet precies wat er binnen gebeurt.
Alleen Noord-Korea heeft/had Kim Jong Il als cultheld, terwijl OUD dat niet heeft.
Noord-Korea > OUD.
Neem er dan ook meteen een body-kit bijquote:Op maandag 21 november 2011 14:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Is het voorbarig om alvast een rollator catalogus te bestellen? Ik wil een custom model, met 16 inch velgen.
Wat een vergelijking.quote:Op maandag 21 november 2011 14:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
OUD is een beetje het Noord-Korea van Fok. Iedereen lacht erom, je komt er niet makkelijk binnen en we weten niet precies wat er binnen gebeurt.
Alleen Noord-Korea heeft/had Kim Jong Il als cultheld, terwijl OUD dat niet heeft.
Noord-Korea > OUD.
Ja. En ik wende aan de chaos.quote:Op maandag 21 november 2011 14:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat nou, ik was kei lief. Een beetje druk, een beetje wankel. Maar wel kei lief.
Van die creabea tiepjesquote:Op maandag 21 november 2011 14:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
De helft zijn ook van die mannelijke tuinbroek huisvrouwtjes. Voor mijn gevoel.![]()
Kinderen hebben is 1 iets, maar ik krijg niet het gevoel dat er echte carrière moeders bij zitten.
Ja inderdaad, ik snap er niks van.. Hij lag er gewoon tot het laatste moment nog..quote:Op maandag 21 november 2011 14:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het echt vaag, vlak voordat we weggingen lag hij nog naast mijn tasje![]()
Ik pakte mijn tas en liep naar boven voor mijn jas.
En ik wist zeker dat hij er toen nog lag
Vergeet je spoiler nietquote:Op maandag 21 november 2011 14:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Is het voorbarig om alvast een rollator catalogus te bestellen? Ik wil een custom model, met 16 inch velgen.
quote:
Alleen Sparta moet ook voetballen vanavondquote:
En ook Tupperware party's ?quote:Op maandag 21 november 2011 14:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van die creabea tiepjes![]()
. Lekker gezellie naar de huishoudbeurs
En mijn mannetjes gaan ook mee
Ze zijn alleen bezig welk nieuw prakje kleine Justin vandaag krijg en welk slabbertje Liesje leuk staat.quote:Op maandag 21 november 2011 14:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
De helft zijn ook van die mannelijke tuinbroek huisvrouwtjes. Voor mijn gevoel.![]()
Kinderen hebben is 1 iets, maar ik krijg niet het gevoel dat er echte carrière moeders bij zitten.
quote:
Zullen we daar met kloons gaan trollen?quote:Op maandag 21 november 2011 15:01 schreef ValHallen het volgende:
Ik wil nog steeds eens in OUD posten maar ik durf niet zo goed.
Ik heb volgens mij ooit eens in OUD gepost dat ouders die baby's meenemen in het vliegtuig puur evil zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 15:01 schreef ValHallen het volgende:
Ik wil nog steeds eens in OUD posten maar ik durf niet zo goed.
quote:Op maandag 21 november 2011 15:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Zullen we daar met kloons gaan trollen?
Doe alsof je zwanger bent, hou dat even vol en doe alsof je kind maar 1 been heeft na de geboorte. Post een mooie fotoshop en ze raken in paniek.quote:Op maandag 21 november 2011 15:01 schreef heloef het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit. Ik houd nu nog meer van je.quote:Op maandag 21 november 2011 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ooit eens in OUD gepost dat ouders die baby's meenemen in het vliegtuig puur evil zijn.
quote:Op maandag 21 november 2011 15:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Doe alsof je zwanger bent, hou dat even vol en doe alsof je kind maar 1 been heeft na de geboorte. Post een mooie fotoshop en ze raken in paniek.Thou evil personSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op maandag 21 november 2011 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie zou er zondag toch een date hebben?
[..]
Doe alsof je zwanger bent, hou dat even vol en doe alsof je kind maar 1 been heeft na de geboorte. Post een mooie fotoshop en ze raken in paniek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Ikkehquote:Op maandag 21 november 2011 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe alsof je zwanger bent, hou dat even vol en doe alsof je kind maar 1 been heeft na de geboorte. Post een mooie fotoshop en ze raken in paniek.Iemand heeft het een keertje gedaan, maar het kindje werd dood geboren en alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel even je borsthaar in de krultang he?quote:Op maandag 21 november 2011 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2011 15:04 schreef robdriessen het volgende:
[..]Breinaalden zijn functioneler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Episch
Mijn hart. Het breekt.quote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Ik ben er klaar voor.quote:Op maandag 21 november 2011 15:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Donderdag hierquote:Op maandag 21 november 2011 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar viel spassquote:Op maandag 21 november 2011 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2011 15:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Donderdag hierEen date kun je het eigenlijk niet noemen, hopelijk gewoon keiharde seks
Pro-tip: Hont niet in de slaapkamer laten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Note to self:quote:Op maandag 21 november 2011 15:06 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Pro-tip: Hont niet in de slaapkamer laten.
ben echt benieuwd wie onze foto's nou zit te bekijkenquote:Op maandag 21 november 2011 14:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik snap er niks van.. Hij lag er gewoon tot het laatste moment nog..
Haha, idd. Ik ben zo blij dat ik m'n andere foto's van te voren van de camera af had gehaald. Moet er niet aan denken m'n foto's van België ofzo verloren te zijn. Camera is opzich vervangbaar natuurlijk...quote:Op maandag 21 november 2011 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben echt benieuwd wie onze foto's nou zit te bekijken
Surequote:Op maandag 21 november 2011 15:11 schreef charmed_angel het volgende:
Samzz en Myr mag ik die foto van ons 4 op facebook zetten
Ik sta er ook niet echt charmant opquote:Op maandag 21 november 2011 15:12 schreef SiIk het volgende:
Ik sta overigens wel heel onverdelig op al die foto's van jou c_a
Ja hoorquote:Op maandag 21 november 2011 15:11 schreef charmed_angel het volgende:
Samzz en Myr mag ik die foto van ons 4 op facebook zetten
Ja, ik ookquote:Op maandag 21 november 2011 15:12 schreef SiIk het volgende:
Ik sta overigens wel heel onverdelig op al die foto's van jou c_a
Heloef ga wegquote:Op maandag 21 november 2011 15:12 schreef sephia het volgende:
Ik heb nog te weinig met deze kloon gereld.
quote:Op maandag 21 november 2011 15:14 schreef SiIk het volgende:
nou, echt naar school nu. Ga te laat komen
VH dus. Deze aangemaakt om te kijken hoeveel mannen me gingen e-hosselen hier.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 15:18 schreef Samzz het volgende:
Ik heb de was weg gevouwen, nieuwe was in de machine gedaan, de was opgehangen, opgeruimd (een beetje) en nu doe ik niks omdat ik pas na het eten ga afwassen.
Misschien ga ik zo nog stofzuigen. Ben ik een goede huisvrouw of wat.
quote:Op maandag 21 november 2011 15:18 schreef sephia het volgende:
[..]
VH dus. Deze aangemaakt om te kijken hoeveel mannen me gingen e-hosselen hier.
Je post te overduidelijk VHquote:Op maandag 21 november 2011 15:18 schreef sephia het volgende:
[..]
Toen niet.quote:
Je moet ook een fobo hebbenquote:Op maandag 21 november 2011 15:18 schreef sephia het volgende:
[..]
Daar noem je er ook tweequote:Op maandag 21 november 2011 15:20 schreef sephia het volgende:
[..]
Toen niet.als PI, veel uitroeptekens en
smileys gebruiken. Jofu en Outpost hapten.
EY hallon ken ik jou?quote:Op maandag 21 november 2011 15:20 schreef sephia het volgende:
[..]
Kut ik ben een slechtequote:Op maandag 21 november 2011 15:18 schreef Samzz het volgende:
Ik heb de was weg gevouwen, nieuwe was in de machine gedaan, de was opgehangen, opgeruimd (een beetje) en nu doe ik niks omdat ik pas na het eten ga afwassen.
Misschien ga ik zo nog stofzuigen. Ben ik een goede huisvrouw of wat.
True. Maar toch niet slecht in een half uurtje tijd.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 15:20 schreef sephia het volgende:
[..]
Mission Accomplishedquote:Op maandag 21 november 2011 15:20 schreef sephia het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 november 2011 15:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Zo eerst school dag van de week weer overleefd
Ik voel me altijd schuldig als lief de hele dag werken is (of in dit geval naar Brussel) en ik zit hier op m'n luie reet te niksenquote:Op maandag 21 november 2011 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kut ik ben een slechte
Nog helemaal niks gedaan vandaag
Ja dat is waarquote:Op maandag 21 november 2011 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik voel me altijd schuldig als lief de hele dag werken is (of in dit geval naar Brussel) en ik zit hier op m'n luie reet te niksen.
En ik vind het ook leuk om te doen, om eerlijk te zijn.
Mja, ik hoef het niet te doen, maar het voelt wel echt fijn dat het gewaardeerd wordtquote:Op maandag 21 november 2011 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is waar
ik moet sowieso voor vrijdag helemaal klaar zijn met alles.
Zodat Rob lekker niks hoeft te doen dit weekend
Want die weekend ben ik weer weg met vriendinnen
Dus ik ga er zo maar even een wasje in stoppen, en morgen ga ik strijken
quote:Op maandag 21 november 2011 15:30 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb dus een dag vastgezeten aan Comic Sans door die code, dat was echt niet fantastisch.
Ik deed hem nog een keer en toen was het weg?quote:Op maandag 21 november 2011 15:30 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb dus een dag vastgezeten aan Comic Sans door die code, dat was echt niet fantastisch.
Dat lukte bij mij eerst nietquote:Op maandag 21 november 2011 15:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik deed hem nog een keer en toen was het weg?
OH VIRUS XDDXDDquote:Op maandag 21 november 2011 15:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan allemaal rare letters????????
quote:Op maandag 21 november 2011 15:34 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb vandaag Gustav meegeschreeuwd.
Meldt zichquote:Op maandag 21 november 2011 15:33 schreef Snuf. het volgende:
KKKGGGGG SNUF AAN BROERTJE. IK HERHAAL KKGGGKGKGKKGGK SNUF AAN BROERTJE. WIL BROERTJE ZICH MELDEN BIJ DE SERVICEBALIE
Heb je het meisje al uitgevraagd?quote:Op maandag 21 november 2011 15:39 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Meldt zich![]()
wat is het probleem?
quote:Op maandag 21 november 2011 15:43 schreef Samzz het volgende:
Pornoproducent sponsort Dakarrijder met nr 69
Brilliance!
Die man is een held.quote:Op maandag 21 november 2011 15:43 schreef Samzz het volgende:
Brilliance!
Nee nog nietquote:
Ik kan het niet lezen irritante bannersquote:Op maandag 21 november 2011 15:43 schreef Samzz het volgende:
Brilliance!
Ik niet weet man, ik denk deze week jeweetz mattiequote:
Baasquote:Op maandag 21 november 2011 15:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik niet weet man, ik denk deze week jeweetz mattie
Hoiquote:
Schijnt.quote:Op maandag 21 november 2011 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
Is Wat vindt Nederland? een leuk programma?
Ik ben Bro ugh*geeft de vredespijp aan RNquote:
Hoi bos tulpenquote:
Wel grappigquote:Op maandag 21 november 2011 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
Is Wat vindt Nederland? een leuk programma?
Denk het welquote:Op maandag 21 november 2011 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is het leuk om aanwezig te zijn bij de opnames?
denk je
Gaan we pijpen?quote:Op maandag 21 november 2011 15:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik ben Bro ugh*geeft de vredespijp aan RN
Jij mij welquote:
quote:Op maandag 21 november 2011 16:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hoeren neuken nooit meer werken tralla
Oke beffen ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |