SPOILER: (Username - Wordfeud)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Wat is de loting van deze ronde?'
Die is híer te vinden!'wie zijn de eerdere winnaars?'
Ronde 1:Tulping
Ronde 2:Asskicker14
Ronde 3:Rockfire
Ronde 4:DaMart
Ronde 5:Remlof
Ronde 6:Joooo-pi
'Wat zijn de regels?'
-Om aan te melden: Zoek het actieve aanmeldlijstje, en vul je fok- & wordfeudnaam onderaan in.
-Voor de deadline van het spel: check de het Wordfeud Competitie document
-Tijdens het spel wordt er verwacht dat je binnen afzienbare tijd een zet doet. Zo niet, dan kan je gediskwalificeerd worden.
-De winnaar van een spel moet bevestigd worden door beiden spelers, foto of iets anders waaraan niet te discussieren valt wie er heeft gewonnen.
Mochten er vragen zijn, dan kunnen deze in dit topic gesteld worden
Veel pret en vooral succes!'Waar vind ik vorige topics?'
Topicreeks: FOK! Wordfeud competitie'Aanmeldlijst voor de 7de competitie:'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd, was al geen fan van vis, maar jouw tonijn verergert mijn afkeer van vis nog wat meerquote:Op woensdag 2 november 2011 20:32 schreef MrUnchained het volgende:
Ronde 7.4
MrUnchained - svk1985
436 - 427
Erg spannend potje. Uiteindelijk werd ik met een joker op het laatst nog geholpen.
Ten opzichte van de vorige keer, hebben zich nog maar de helft van de mensen zich ingeschreven, dus de grootste hype is er wel vanaf nu.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:46 schreef Wijnbo het volgende:
Spelen mensen dit nog steeds
Er wordt gecheat bij het leven
Cheaten is geen garantie om te winnenquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:46 schreef Wijnbo het volgende:
Spelen mensen dit nog steeds
Er wordt gecheat bij het leven
Ik heb het ook wel even gezien met WF, ja. Het is nog leuk voor af en toe, maar ik mis het ook niet echt als ik het niet speelquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ten opzichte van de vorige keer, hebben zich nog maar de helft van de mensen zich ingeschreven, dus de grootste hype is er wel vanaf nu.
Voor de volgende keer:quote:
Thanksquote:Op zondag 6 november 2011 17:13 schreef eentwee het volgende:
Ronde 7.5:
Woordbakker - parasiet12: 441 - 444
Was zeer spannend! Lange tijd een tactisch steekspel in de onderste helft waarbij woordbakker een kleine voorsprong had. Opeens kon ik openen naar boven door 'welnee' met 6x woordwaarde te leggen. Die voorsprong moest ik verdedigen en dat lukte maar ternauwernood.
Ik heb het al aangebodenquote:Op zondag 6 november 2011 22:12 schreef iBenny het volgende:
..en ik heb nog geen organisator voor de volgende ronde. Ik stop er na 7 rondes mee en er is nog geen vervanger. Dus als iemand zich geroepen voelt.....
Kan je me morgen wel het eea uitleggen danquote:Op zondag 6 november 2011 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw echt? Dan heb ik daarover heen gelezen.
Bij dezen dan opgelost. Zal je zo ff uitnodigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |