Hmm okay, true true. Welke site dan?quote:Op maandag 21 november 2011 13:54 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het doel heiligt de middelenPerfect is het natuurlijk niet, maar als ik niemand tegenkom op werk/tijdens uitgaan/in het dagelijks leven dan is het een optie.
Hij is wel echt cute, zegquote:Op maandag 21 november 2011 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk het niet, maar is (hopelijk!) een liefhebber.
Jammer wel. Borsthaar.quote:Op maandag 21 november 2011 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk het niet, maar is (hopelijk!) een liefhebber.
Ik zag daar een item over in Spuiten en Slikken, dat gaat echt achterlijk snel.quote:Op maandag 21 november 2011 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Laatst sprak iemand die hier 500 meter vandaan is (yikes, ik vind het eng als het te dichtbij is
) van een jaar of 53 me aan of ik me verveelde en even langs wilde komen om "koffie te drinken" omdat ik er zo ondeugend uitzag
.
Ik ben populair in de vieze-oude-mannetjes-markt.
http://www.relatie.nl/dating/nl/overons/quote:Op maandag 21 november 2011 13:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm okay, true true. Welke site dan?
Maar als het net nieuw is, dan zitten er zo 6 mensen op en krijg je toch een soort incestueuze relatie met elkaarquote:Op maandag 21 november 2011 13:56 schreef robdriessen het volgende:
[..]
http://www.relatie.nl/dating/nl/overons/
Van de oprichters van relatieplanet.
Als ik wil kan ik elke dag bij een ander vies oud mannetje in bed duiken jaquote:Op maandag 21 november 2011 13:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zag daar een item over in Spuiten en Slikken, dat gaat echt achterlijk snel.
quote:Op maandag 21 november 2011 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Myr, ken je de app Grindr? Dat is voor homo's en dan kan je zien hoe ver andere Grindr-users van je af zitten, en die daarmee dan chatten enzo (echt zo fout
90% wil seksdates
). Nou, dat is er ook in een andere versie voor de behaardere homomens, en daar heb ik mijn date op leren kennen
.
Ze zijn al een half jaar open voor inschrijvingen. Maar op 1 december gaan ze live. Geen idee wat er in gaat staan, maar hey, 3 maanden gratis full-abo. Baat het niet dan schaadt het niet.quote:Op maandag 21 november 2011 13:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar als het net nieuw is, dan zitten er zo 6 mensen op en krijg je toch een soort incestueuze relatie met elkaar?
Precies, en who knows, misschien ontmoet je wel de liefde van je leven. Of de liefde van even maar dat kan ook fijn zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 13:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ze zijn al een half jaar open voor inschrijvingen. Maar op 1 december gaan ze live. Geen idee wat er in gaat staan, maar hey, 3 maanden gratis full-abo. Baat het niet dan schaadt het niet.
Ja, maar jij staat heel de avond ook te Zumbaënquote:Op maandag 21 november 2011 14:01 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb nog steeds spierpijn in mijn buik en zijkantjes
Uitgaan is volgens mij veel beter dan sporten
"Every girl is looking for Mr. Right. Or at least Mr. Right Now...." - Robin Williams.quote:Op maandag 21 november 2011 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies, en who knows, misschien ontmoet je wel de liefde van je leven. Of de liefde van even maar dat kan ook fijn zijn.
quote:Op maandag 21 november 2011 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij staat heel de avond ook te Zumbaën.
Maar ja, zul je net als Mr. Right een Mrs. I'm Right aan de haak slaanquote:Op maandag 21 november 2011 14:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
"Every girl is looking for Mr. Right. Or at least Mr. Right Now...." - Robin Williams.
Was ik laatst op een party, werd Pitbull met I Know You Want Me opgezet, zag ik zeker drie anderen die de pasjes uit Dance Central gingen doen. Kijk maar uit, de nerds komen uit hun gamerooms en zo de discotheek inquote:Op maandag 21 november 2011 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij staat heel de avond ook te Zumbaën.
Starsquote:Op maandag 21 november 2011 14:07 schreef Zokunen het volgende:
C_A, welk(e) nummer(s) van Jennifer Ewbank haar CD is/zijn het leukste, jij had em al geluisterd toch?
quote:Op maandag 21 november 2011 14:05 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Was ik laatst op een party, werd Pitbull met I Know You Want Me opgezet, zag ik zeker drie anderen die de pasjes uit Dance Central gingen doen. Kijk maar uit, de nerds komen uit hun gamerooms en zo de discotheek in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |