Note to self:quote:Op maandag 21 november 2011 15:06 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Pro-tip: Hont niet in de slaapkamer laten.
ben echt benieuwd wie onze foto's nou zit te bekijkenquote:Op maandag 21 november 2011 14:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik snap er niks van.. Hij lag er gewoon tot het laatste moment nog..
Haha, idd. Ik ben zo blij dat ik m'n andere foto's van te voren van de camera af had gehaald. Moet er niet aan denken m'n foto's van België ofzo verloren te zijn. Camera is opzich vervangbaar natuurlijk...quote:Op maandag 21 november 2011 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben echt benieuwd wie onze foto's nou zit te bekijken
Surequote:Op maandag 21 november 2011 15:11 schreef charmed_angel het volgende:
Samzz en Myr mag ik die foto van ons 4 op facebook zetten
Ik sta er ook niet echt charmant opquote:Op maandag 21 november 2011 15:12 schreef SiIk het volgende:
Ik sta overigens wel heel onverdelig op al die foto's van jou c_a
Ja hoorquote:Op maandag 21 november 2011 15:11 schreef charmed_angel het volgende:
Samzz en Myr mag ik die foto van ons 4 op facebook zetten
Ja, ik ookquote:Op maandag 21 november 2011 15:12 schreef SiIk het volgende:
Ik sta overigens wel heel onverdelig op al die foto's van jou c_a
Heloef ga wegquote:Op maandag 21 november 2011 15:12 schreef sephia het volgende:
Ik heb nog te weinig met deze kloon gereld.
quote:Op maandag 21 november 2011 15:14 schreef SiIk het volgende:
nou, echt naar school nu. Ga te laat komen
VH dus. Deze aangemaakt om te kijken hoeveel mannen me gingen e-hosselen hier.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 15:18 schreef Samzz het volgende:
Ik heb de was weg gevouwen, nieuwe was in de machine gedaan, de was opgehangen, opgeruimd (een beetje) en nu doe ik niks omdat ik pas na het eten ga afwassen.
Misschien ga ik zo nog stofzuigen. Ben ik een goede huisvrouw of wat.
quote:Op maandag 21 november 2011 15:18 schreef sephia het volgende:
[..]
VH dus. Deze aangemaakt om te kijken hoeveel mannen me gingen e-hosselen hier.
Je post te overduidelijk VHquote:Op maandag 21 november 2011 15:18 schreef sephia het volgende:
[..]
VH dus. Deze aangemaakt om te kijken hoeveel mannen me gingen e-hosselen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |