Ik zei nog dit komt niet meer goed.quote:
ik vind aangeschoten in een volle trein best leukquote:Op maandag 21 november 2011 14:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, ik was al naar de hal toegelopen.
[..]
Die jongen in het begin was tof, en eentje zat telkens mee te lachen met ons, die moest zich echt inhouden.
quote:Op maandag 21 november 2011 14:35 schreef robdriessen het volgende:
Om nog even duit in zakje te doen over het hele daten/neuken/wanhoop gebeuren, mijn eigen visie... Lang verhaal is lang.Lijkt me alleen maar een goede instelling, je moet er gewoon van genieten, single of niet. Dan kom je vanzelf wel iemand tegen die mee wilt genieten. En je bent tof, dus dat komt helemaal goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat verrast me niks.quote:Op maandag 21 november 2011 14:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is sowieso haar lievelings onderwerp.
Wat nou, ik was kei lief. Een beetje druk, een beetje wankel. Maar wel kei lief.quote:Op maandag 21 november 2011 14:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zei nog dit komt niet meer goed.
Ik had toch wel eens verteld dat ik best mee val in vergelijking met mijn vrienden? Nou, voila.quote:
Maar jij bent sowieso lief.quote:Op maandag 21 november 2011 14:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat nou, ik was kei lief. Een beetje druk, een beetje wankel. Maar wel kei lief.
Ik wist niet wat ik hoorde toen Merel die Turk/Marokkaan/Antilliaan om coke vroegquote:Op maandag 21 november 2011 14:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had toch wel eens verteld dat ik best mee val in vergelijking met mijn vrienden? Nou, voila.
Ik vind dat soort mensen altijd maar eng.quote:Op maandag 21 november 2011 14:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat was wel gaaf ja. En die kerel op het station
.
Vroeg ze dat?quote:Op maandag 21 november 2011 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wist niet wat ik hoorde toen Merel die Turk/Marokkaan/Antilliaan om coke vroeg.
Nou zeg dat wel.quote:Op maandag 21 november 2011 14:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had toch wel eens verteld dat ik best mee val in vergelijking met mijn vrienden? Nou, voila.
Dat was me die trein missen wel waard.quote:Op maandag 21 november 2011 14:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
.
ja die kerel was vaagquote:Op maandag 21 november 2011 14:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
.
quote:Op maandag 21 november 2011 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wist niet wat ik hoorde toen Merel die Turk/Marokkaan/Antilliaan om coke vroeg.
Oh, helemaal niet door gehad/opgelet.quote:Op maandag 21 november 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een stuk of drie keer. Het was sneu.
Ze had het ook aan Karzai gevraagd, of hij nog iemand konquote:Op maandag 21 november 2011 14:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, helemaal niet door gehad/opgelet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |