Goed bezig. Ik laat wel weten wanneer Gup klaar is om weer te zwemmen.quote:Op maandag 21 november 2011 14:12 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Er maar ff tussen zetten dan, makkelijk als je de tijdelijke vervanger van Gup bent
He dat kan ik niet zeggen.quote:Op maandag 21 november 2011 13:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik wil kan ik elke dag bij een ander vies oud mannetje in bed duiken ja. Lucky me
.
Jij hebt een kut, dat zegt niet zoveel nee.quote:Op maandag 21 november 2011 14:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat is niet echt een prestatie.
Het is echt absurd hoe wanhopig mannen zijn en ik vraag me af of dat nou echt zou werken.quote:Op maandag 21 november 2011 14:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt een kut, dat zegt niet zoveel nee.
Ik snap die wanhopigheid nooit, maar he ik heb ook niet geneukt.quote:Op maandag 21 november 2011 14:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is echt absurd hoe wanhopig mannen zijn en ik vraag me af of dat nou echt zou werken.
Ik vond haar altijd wel wat hebben, maar ze kreeg imho nummers die niet bij haar stem pasten.quote:Op maandag 21 november 2011 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eigenlijk is de hele cd wel goed
Echt ik vond haar verschrikkelijk tijdens the voice
Ik wel, maar om dan maar zomaar alles te gaan neuken.quote:Op maandag 21 november 2011 14:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap die wanhopigheid nooit, maar he ik heb ook niet geneukt.
Ja dat snap ik dus niet.quote:Op maandag 21 november 2011 14:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel, maar om dan maar zomaar alles te gaan neuken.
Herkenbaar.quote:Op maandag 21 november 2011 14:21 schreef ValHallen het volgende:
Echt elk gesprek met Faye ontaard de laatste tijd in iets bizars
draai jij?quote:Op maandag 21 november 2011 14:21 schreef Zokunen het volgende:
Zo maar even de nieuwe binnenkomers uit de top40, dan weet ik ook weer wat nu hip is enzo
Si, al bijna 3 uur nuquote:
Ik vond haar stem ronduit kut in the Voice.quote:Op maandag 21 november 2011 14:19 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik vond haar altijd wel wat hebben, maar ze kreeg imho nummers die niet bij haar stem pasten.
Dat is 1 van de 4 nieuwe binnenkomers en moet nog komenquote:Op maandag 21 november 2011 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je gers pardoel al gedraaid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |