Een dag die je leven zal veranderenquote:Op maandag 21 november 2011 14:55 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nog 6 jaar, dan mag ik in 40+ posten!!![]()
Jaloers. Ik ben het.quote:
Is het voorbarig om alvast een rollator catalogus te bestellen? Ik wil een custom model, met 16 inch velgen.quote:Op maandag 21 november 2011 14:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Een dag die je leven zal veranderen
Oeh, de dag dat je oud wordtquote:Op maandag 21 november 2011 14:55 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nog 6 jaar, dan mag ik in 40+ posten!!![]()
quote:
De helft zijn ook van die mannelijke tuinbroek huisvrouwtjes. Voor mijn gevoel.quote:Op maandag 21 november 2011 14:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Stond in de actieve topics. Maar ik snap dat subforum niet. Een soort aparte wereld binnen FOK!, die users zie je ook nergens anders posten.
Pijnlijk scherpe analyse. Hulde.quote:Op maandag 21 november 2011 14:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
OUD is een beetje het Noord-Korea van Fok. Iedereen lacht erom, je komt er niet makkelijk binnen en we weten niet precies wat er binnen gebeurt.
Alleen Noord-Korea heeft/had Kim Jong Il als cultheld, terwijl OUD dat niet heeft.
Noord-Korea > OUD.
Neem er dan ook meteen een body-kit bijquote:Op maandag 21 november 2011 14:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Is het voorbarig om alvast een rollator catalogus te bestellen? Ik wil een custom model, met 16 inch velgen.
Wat een vergelijking.quote:Op maandag 21 november 2011 14:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
OUD is een beetje het Noord-Korea van Fok. Iedereen lacht erom, je komt er niet makkelijk binnen en we weten niet precies wat er binnen gebeurt.
Alleen Noord-Korea heeft/had Kim Jong Il als cultheld, terwijl OUD dat niet heeft.
Noord-Korea > OUD.
Ja. En ik wende aan de chaos.quote:Op maandag 21 november 2011 14:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat nou, ik was kei lief. Een beetje druk, een beetje wankel. Maar wel kei lief.
Van die creabea tiepjesquote:Op maandag 21 november 2011 14:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
De helft zijn ook van die mannelijke tuinbroek huisvrouwtjes. Voor mijn gevoel.![]()
Kinderen hebben is 1 iets, maar ik krijg niet het gevoel dat er echte carrière moeders bij zitten.
Ja inderdaad, ik snap er niks van.. Hij lag er gewoon tot het laatste moment nog..quote:Op maandag 21 november 2011 14:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het echt vaag, vlak voordat we weggingen lag hij nog naast mijn tasje![]()
Ik pakte mijn tas en liep naar boven voor mijn jas.
En ik wist zeker dat hij er toen nog lag
Vergeet je spoiler nietquote:Op maandag 21 november 2011 14:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Is het voorbarig om alvast een rollator catalogus te bestellen? Ik wil een custom model, met 16 inch velgen.
quote:
Alleen Sparta moet ook voetballen vanavondquote:
En ook Tupperware party's ?quote:Op maandag 21 november 2011 14:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van die creabea tiepjes![]()
. Lekker gezellie naar de huishoudbeurs
En mijn mannetjes gaan ook mee
Ze zijn alleen bezig welk nieuw prakje kleine Justin vandaag krijg en welk slabbertje Liesje leuk staat.quote:Op maandag 21 november 2011 14:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
De helft zijn ook van die mannelijke tuinbroek huisvrouwtjes. Voor mijn gevoel.![]()
Kinderen hebben is 1 iets, maar ik krijg niet het gevoel dat er echte carrière moeders bij zitten.
quote:
Zullen we daar met kloons gaan trollen?quote:Op maandag 21 november 2011 15:01 schreef ValHallen het volgende:
Ik wil nog steeds eens in OUD posten maar ik durf niet zo goed.
Ik heb volgens mij ooit eens in OUD gepost dat ouders die baby's meenemen in het vliegtuig puur evil zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 15:01 schreef ValHallen het volgende:
Ik wil nog steeds eens in OUD posten maar ik durf niet zo goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |