+1.quote:Op maandag 21 november 2011 13:48 schreef flugeltje het volgende:
Over 6 weken is het al 2012, darn!! En weer 6 weken later start m'n verlof al
Het gaat anders, bij Willem was ik met name nog heel angstig en had ik heel vaak echo's in het begin. Die tijd ging tergend langzaam. Nu maakte ik mezelf veel minder druk en ik merk daardoor ook dat het allemaal wat meer naar de achtergrond verdwijnt en daardoor dus ook sneller gaat..quote:Op maandag 21 november 2011 13:49 schreef Soempie het volgende:
Gaat het voor je gevoel bij de tweede sneller?
Die van IKEA zijn ook erg handigquote:Op maandag 21 november 2011 14:00 schreef Kuukske het volgende:
Oja, de waterdichte molton van de Action. Die moet ik op m'n lijstje zetten geloof ik, want hoe vaak ik daar niet over lees hier.
De action is de meest briljante winkel die er bestaat... Een winkel die voorziet in alle behoeften waarvan je niet wist dat je ze hadquote:Op maandag 21 november 2011 14:01 schreef bitterend het volgende:
Ik heb helemaal niks van de action...we hebben hier niet eens een action![]()
geen idee wat er daar allemaal te koop is
Oh, die is wel iets makkelijker bereikbaar. *mental note maakt.quote:
Oeh tof! Hebbie een foto?quote:Op maandag 21 november 2011 14:00 schreef PureEvil het volgende:
ik vind dat het nu ook sneller gaat, over 2 weken is Wesley alweer jarig, (hij wordt 8) En dan is het alweer zo oud en nieuw enzo, damn wat gaat het hard.....
Oh had ik trouwens al verteld dat ik een andere babykamer heb opgesnuffeld op marktplaats??? We gaan m zondag halenKan ik éindelijk een beetje freubelen met de babykleertjes enzo
![]()
Dan alleen nog een nieuw matrasje kopen en ff de witte muur wat bijwerken, en dan zijn we volgens mij wel klaar
Keertje samen IKEA doen? Meteen effe de prenatal meepikken daar.... Koffietje/ontbijtje. Lijkt me wel tof eikquote:Op maandag 21 november 2011 14:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, die is wel iets makkelijker bereikbaar. *mental note maakt.
ok gelukkig heb ik die winkel hier niet danquote:Op maandag 21 november 2011 14:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De action is de meest briljante winkel die er bestaat... Een winkel die voorziet in alle behoeften waarvan je niet wist dat je ze had
Ja maar bij de Action heb je een volle kar voor een paar centenquote:Op maandag 21 november 2011 14:03 schreef bitterend het volgende:
[..]
ok gelukkig heb ik die winkel hier niet danik heb al een hema verslaving
Die van de Ikea zijn super! Die gebruik ik doorlopend onder mijn gewone hoeslaken!!quote:Op maandag 21 november 2011 14:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die van IKEA zijn ook erg handig
Ow ja hoor!quote:Op maandag 21 november 2011 14:02 schreef flugeltje het volgende:
Keertje samen IKEA doen? Meteen effe de prenatal meepikken daar.... Koffietje/ontbijtje. Lijkt me wel tof eik
Ze hebben er nu heel lekkere prinsessengebakjes.quote:Op maandag 21 november 2011 14:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Keertje samen IKEA doen? Meteen effe de prenatal meepikken daar.... Koffietje/ontbijtje. Lijkt me wel tof eik
is dat zo...en de kwaliteit ervan?quote:Op maandag 21 november 2011 14:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja maar bij de Action heb je een volle kar voor een paar centen
Dan doen we met z'n 3en!quote:Op maandag 21 november 2011 14:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze hebben er nu heel lekkere prinsessengebakjes.
Willem is 15 maanden en hij beseft het volgens mij nog niet hoor, zal wel komen als die brullert alle aandacht van z'n ouders op komt eisen..quote:Op maandag 21 november 2011 14:04 schreef Soempie het volgende:
Bitterend, je hoort het, IKEA is ook een optie.En ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar een echte foto van jullie meisje. Duurt niet lang meer!
PureEvil, leuk dat je al snel aan de slag kunt in het kamertje.
Flugeltje, vind het niet gek dat je toe bent aan je verlof. Met Willen en ook nog eens een drukke baan...Vind het knap!.Hoe oud is Willem? Snapt hij dat er een broertje komt?
Heel erg benieuwd!quote:Op maandag 21 november 2011 14:05 schreef PureEvil het volgende:
@ Flugel, als het kamertje hier staat dan plaats ik wel een foto. zal dus wel volgende week maandag zijn gelijk
Hier dus ook, zit direct over het matras heen. Daaroverheen nog een molton en dan het hoeslaken. Prima oplossing en matras blijft mooiquote:Op maandag 21 november 2011 14:05 schreef Orea het volgende:
[..]
Die van de Ikea zijn super! Die gebruik ik doorlopend onder mijn gewone hoeslaken!!
Ze lijkt op mijquote:Op maandag 21 november 2011 14:04 schreef Soempie het volgende:
Bitterend, je hoort het, IKEA is ook een optie.En ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar een echte foto van jullie meisje. Duurt niet lang meer!
Soemp kom jij ook uit de buurt dan?quote:Op maandag 21 november 2011 14:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan doen we met z'n 3en!
Mini Breda/Tilburg meet.
quote:Op maandag 21 november 2011 14:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Willem is 15 maanden en hij beseft het volgens mij nog niet hoor, zal wel komen als die brullert alle aandacht van z'n ouders op komt eisen..
Die matjes zijn echt irritant! Die molton van de action is echt super! Die matjes kan je dan gebruiken als extra voor tijdens de bevalling (vingen trouwens prima de waterval op kan ik je vertellenquote:Op maandag 21 november 2011 14:03 schreef PureEvil het volgende:
waarom zou je een waterdichte molton aanschaffen? Ik heb 2 van die 'matjes' gekregen, die zitten geloof ik ook in het kraampakket (wat ik niet krijg)
En de action is leuk !!!! Moet je echt eens gaan kijken hoor bitterend, ik koop daar ook altijd de babyshampoo/badspul/olie/ billendoekjes. lekker goedkoop.
Breda. Woon tussen de action en IKEA in.quote:Op maandag 21 november 2011 14:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Soemp kom jij ook uit de buurt dan?
Een triootje vind ik ook gezellig hoor
Ik ga kijken waar er eentje zit danquote:Op maandag 21 november 2011 14:03 schreef PureEvil het volgende:
waarom zou je een waterdichte molton aanschaffen? Ik heb 2 van die 'matjes' gekregen, die zitten geloof ik ook in het kraampakket (wat ik niet krijg)
En de action is leuk !!!! Moet je echt eens gaan kijken hoor bitterend, ik koop daar ook altijd de babyshampoo/badspul/olie/ billendoekjes. lekker goedkoop.
Waar jij bevallen wiltquote:Op maandag 21 november 2011 14:27 schreef Zoë23 het volgende:
Even een vraagje over thuis bevallen, mag dat boven of doe je dat beneden?
Oww ok! Boven is wel knusser maar daar hebben we geen dubbele ramen ..quote:Op maandag 21 november 2011 14:30 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Waar jij bevallen wilt![]()
Boven in je eigen bed met klossen of beneden in een gehuurd kraambed.
Maar je kunt de kamer toch wel warm stoken? Of bedoel je dat niet?quote:Op maandag 21 november 2011 14:31 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Oww ok! Boven is wel knusser maar daar hebben we geen dubbele ramen ..
Ligt er echt aan, sommigen doen er wel lastig over...quote:Op maandag 21 november 2011 14:45 schreef PureEvil het volgende:
Hier was het toen geen probleem dat we boven geen kraan/badkamer hadden, als het er niet is dan is het jammer dan. De badkamer hadden wij toen ook beneden. (oud huis) Ik denk niet dat ze daar zo'n probleem van maken hoor Soempie
(ben overigens wel in het zh bevallen, wegens te vroeg....)
Dan moet je gewoon heul zachtjes doen!quote:Op maandag 21 november 2011 14:50 schreef Zoë23 het volgende:
Soempie: dacht eerder aan geluidsoverlast![]()
De slaapkamer kan wel warm gestookt worden gelukkig.
Mmm das vervelend, misschien doen ze er niet zo lastig over & anders t ziekenhuis idd..
Daarom moet ik dus overleggen.quote:Op maandag 21 november 2011 14:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ligt er echt aan, sommigen doen er wel lastig over...
Hell Yeah!! Welkom Troetaquote:Op maandag 21 november 2011 15:11 schreef Troeta het volgende:
Ik meld me hier ook weer aan!
Precieze datum weet ik nog niet, maar vrijdag was het een vaag streepje en net was het overduidelijk!
En ik vertel het ook nog niet aan familie en vrienden voor het geval dat het misgaat, dus shhhht op facebook;)
Dat hebben jullie er van gemaakt jaquote:Op maandag 21 november 2011 15:06 schreef Fee-nix het volgende:
En daarna vooral veel slap geouwehoer () over moltons enzo.... Booooooring
. Waar blijft NTS met haar vermaak? Dat was toch de bedoeling?
hahaha gek hij is niet roze hoor! echt wel paarsquote:Op maandag 21 november 2011 15:06 schreef Fee-nix het volgende:
Zo, net weer middagtukje gedaan.... Ik denk iedere keer: ach, vandaag maar niet, kan het wel zonder. Maar ik bedenk me altijd, ga even liggen en ben zo vertrokken! Wel lekker op zich, maar ik word er ook zo gaaaaar van.
![]()
Ik zag nog een superlief bedje voorbijkomen van bitterend. En dat is dus echt wel roze he
. Hihi. En een mooie 3D echo die ik volgens mij nog niet had gezien! Wow... ik denk dat ze mooie volle lippen heeft!
En daarna vooral veel slap geouwehoer () over moltons enzo.... Booooooring
. Waar blijft NTS met haar vermaak? Dat was toch de bedoeling?
De combinatie van die laatste zin maakt dat ik het moet vragen; wáár zit die was in?quote:Op maandag 21 november 2011 15:31 schreef bitterend het volgende:
Gefeliciteerd Troeta![]()
oh de tweede was van de dag zit erin!er kan dus gesekst worden
![]()
wuahahah nee die zit in waar die hoort! maar ik wou alleen seksen als alle wasjes af waren...weetjewel voor het geval dat het de bevalling op gang brengt...ben ik tenminste klaar met de wasquote:Op maandag 21 november 2011 15:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De combinatie van die laatste zin maakt dat ik het moet vragen; wáár zit die was in?
Manlief of kraamhulp toch?quote:Op maandag 21 november 2011 15:35 schreef flugeltje het volgende:
Ja en wie gaat die was dan ophangen?
bitterend terwijl ze puft 'de-ze-wee-komt-nooit-meer-terug'quote:Op maandag 21 november 2011 15:35 schreef flugeltje het volgende:
Ja en wie gaat die was dan ophangen?
Wel zo vertrouwdquote:Op maandag 21 november 2011 15:33 schreef flugeltje het volgende:
Op zich wel grappig dat het hele 2010 Z&G weer in de herhaling gaat nu
Haha! Kan jij haar nu een keer met de zweep gevenquote:
quote:Op maandag 21 november 2011 15:31 schreef bitterend het volgende:
oh de tweede was van de dag zit erin!er kan dus gesekst worden
![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 21 november 2011 15:11 schreef Troeta het volgende:
Ik meld me hier ook weer aan!
Precieze datum weet ik nog niet, maar vrijdag was het een vaag streepje en net was het overduidelijk!
En ik vertel het ook nog niet aan familie en vrienden voor het geval dat het misgaat, dus shhhht op facebook;)
Ja straks zit die was er een paar dagen in voor ze daar aan toekomen, gaat ie zo lekker van meurenquote:Op maandag 21 november 2011 15:37 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Manlief of kraamhulp toch?sexen bitterend
Tja met die streepjes begint het pas hequote:Op maandag 21 november 2011 15:39 schreef Troeta het volgende:
[..]
Wel zo vertrouwd
Brrr, jullie praten al over bevallingen, dat hoort er natuurlijk ook bij.
Als er al een kliek is moeten jij en ik dat zijn, wij zijn van de maartbabiesquote:
quote:Op maandag 21 november 2011 15:44 schreef Asyniur het volgende:
Wie heeft er kliekjes? Ik heb namelijk honger!
Oja. Het avondeten. Laat ik dat ook Es' bedenken voor vandaag.quote:Op maandag 21 november 2011 15:44 schreef Asyniur het volgende:
Maart rules.quote:Op maandag 21 november 2011 15:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als er al een kliek is moeten jij en ik dat zijn, wij zijn van de maartbabies
Ja heb ik ook net gedaan. lekkerrrrrrrrquote:Op maandag 21 november 2011 15:49 schreef Zoë23 het volgende:
Heb al aardappels geschild voor stamppot boerenkool mmm! Haha
wasda?quote:Op maandag 21 november 2011 15:58 schreef Fee-nix het volgende:
Wij eten macaroni hawai uit de ovenmmmm. (Heel erg: met smac erdoor
. Eigenlijk zo ranzig, maar toch ook weer lekker
)
En het is easyquote:Op maandag 21 november 2011 15:53 schreef bitterend het volgende:
NEE! geen beschuit! bah! ik wil net als Faithz en Nirak muffins met muisjes
een kliekje chili con carnequote:Op maandag 21 november 2011 15:44 schreef Asyniur het volgende:
Schuif maar door!quote:
Ham? ziet eruit als smeerworst!quote:Op maandag 21 november 2011 16:09 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
http://www.driesprong.net/unox-smac-340g.html Dit!
oooooh wat klinkt dit lekker zeg!!quote:Op maandag 21 november 2011 16:25 schreef Fee-nix het volgende:
Hihi, ja moet je wel eens proberen idd bitterend. En doe dan dit recept (ik vind het zoooo smullen en supermakkelijk):
Macaroni koken. 1 prei en 1 rode paprika snijden. Even fruiten in de koekenpan. Dan heb je van Honig zo'n pakje mix voor macaroni en spaghetti. Dat met de juiste hoeveelheid water bij de prei/paprika in de pan gooien. Blokjes smac (eerst snijden dus) erbij. Blikje ananas erbij. (voorgesneden als je net zo lui bent als ik). Dat mengsel roer je door de gekookte macaroni. In een ovenschaal gooien, geraspte kaas erover en even in de oven totdat de kaas gesmolten is. Eet smakelijk
.
Your welcomequote:Op maandag 21 november 2011 16:27 schreef bitterend het volgende:
[..]
oooooh wat klinkt dit lekker zeg!!![]()
![]()
Dankheb ik bewaard!
PureEvil...soms klinken dingen lekkerder als je niet weet wat erin zit lol
quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 15:40 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Haha! Kan jij haar nu een keer met de zweep geven.
Ho ho, IK heb in ieder geval GEEN MELDPLICHTquote:Op maandag 21 november 2011 15:41 schreef bitterend het volgende:
Fee-nix ja he!! elke ochtend als ik half wakker op de bank zit om me hier netjes te komen melden krijg ik een billenkoek van die kind omdat ik me niet vroeg genoeg meld!
ts ts!
Ja hoor, stamppotten kun je makkelijk invriezen, doe ik hier ook altijd. Men nemen 5 kilo aardappels en verdelen deze over 3 porties: zuurkoolstamp, boerenstamp en wortelstamp. Zou heb ik ongeveer 12 Chinees-bakjes (= 1 portie voor 1 persoon) stamp in de vriezer, daar kunnen we de hele winter mee door!quote:Op maandag 21 november 2011 16:52 schreef PureEvil het volgende:
Jessie![]()
![]()
Eindelijk !!! Gefeliciteerd !
![]()
Stamppot boerenkool kan ik toch (vandaag) invriezen? Want ik weet nu al dat ik véél te veel overhou morgen.
afgesproken!!quote:Op maandag 21 november 2011 18:55 schreef Asyniur het volgende:
Sorry
Ik ga vanavond op de bank liggen en verplaats me alleen nog naar bed oke?
24quote:Op maandag 21 november 2011 18:57 schreef NotTheSame het volgende:
Summerbreeze! Zo ga je de 27ste niet halen! (dat was toch de datum die voorspeld was?)
Heej spuit 11, ook weer hier? Moest jij nie sexen, pannekoeken met ananasharten eten en veul traplopen?quote:
27e was één van de data. Mijn schoonmoeder ging voor die dag. Zelf roep ik al maanden 24 en dat is de datum van de inleiding. Maar het kan zo nog dagen doorgaan denk ik. het ene uur is mijn buik behoorlijk druk, het andere uur gebeurt er helemaal niets. spannend is het in ieder geval wel.quote:Op maandag 21 november 2011 18:57 schreef NotTheSame het volgende:
Summerbreeze! Zo ga je de 27ste niet halen! (dat was toch de datum die voorspeld was?)
Asyniur, je zult zelf wel kunnen bedenken wat wij hiervan zeggen? Op de bank en netjes blijven liggen daar!![]()
Sam goedgekeurd!
Je weet dat je op de ananas moet gaan zitten hè?quote:Op maandag 21 november 2011 19:24 schreef bitterend het volgende:
Zo zo![]()
wil jij mij zo graag weg hebben he?![]()
Pannenkoeken hebben we gisteren op, trap lopen doe ik elke dag en nacht (wasmachine en droger staan boven, tv en wc beneden)..ananas heb ik geen trek in en seks komt nog!
nou whats your excuse?![]()
Is wel flink proppen hoor met die fles tonic er al in...quote:Op maandag 21 november 2011 19:42 schreef Orea het volgende:
[..]
Je weet dat je op de ananas moet gaan zitten hè?anders werkt het niet!
Mijn bips is one way only!quote:Op maandag 21 november 2011 19:42 schreef Orea het volgende:
[..]
Je weet dat je op de ananas moet gaan zitten hè?anders werkt het niet!
quote:Op maandag 21 november 2011 19:28 schreef flugeltje het volgende:
Ik gebruik ook altijd grapjes als iets te hoog voor me is...
Ja, leuk!! Doe ook mee!!hahaquote:Op maandag 21 november 2011 19:45 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Gefeliciteerd troeta en sonnetje! Wat leuk! Nou Willik nog graagder..:@
Volgens mij heb ik die methode toegepast gekregen, pakt het lichaam de weeen niet op, dan elk uur het infuus wat ophogen. Nou, dan heb je binnen een paar uur wel je baby in je armenquote:Op maandag 21 november 2011 20:20 schreef _evenstar_ het volgende:
Dan gaan ze een wat agressievere inleiding doen
*sorry beetje veel info etc maar moest t even kwijt*
Er zijn een hoop van onze generatie die nu voor een 2e gaanquote:Op maandag 21 november 2011 20:27 schreef Troeta het volgende:
Jessie
[..]
Ja, leuk!! Doe ook mee!!haha
Ik zag dat Rixtje ook al een tijdje in het lijstje staat.
Gefeliciteerd Jessie!
Je klinkt goed evenstar! Succes ermee. Ik zou echt balen,maar ben heel ongeduldig,haha
Onze generatie? Jij piepkuiken...quote:Op maandag 21 november 2011 20:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Er zijn een hoop van onze generatie die nu voor een 2e gaan![]()
En dan te bedenken dat mijn familie verbaast was dat we nu al voor een 2e gingen
Dat is dan wel ná de gebroken vliezen.quote:Op maandag 21 november 2011 20:30 schreef KatyM het volgende:
Evenstar sterkte, maar als Marije gelijk heeft gaat het snel goedkomen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
36 als Pieter geboren wordt... Maar qua risico's begint het dan wel te tellen..quote:Op maandag 21 november 2011 20:51 schreef Troeta het volgende:
Zo oud ben jij toch nog niet flugeltje?
Ik ben 30 en als ik ooit een derde wil, is nu de tweede wel handig vind ik:D
Ik durf het nog niet aan m'n familie te vertellen
Hmmm een derde zit er hier niet.in ga k vanuit (werd er medegedeeld door liefquote:Op maandag 21 november 2011 20:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Onze generatie? Jij piepkuiken...
whehe, ik snap wel wat je bedoelt hoor
Gaan we vanaf nu iedere 2 jaar doen en kijken wie het langste volhoudt...![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 20:52 schreef miss-jones25 het volgende:
Jessie's mooie mannetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En qua leeftijdsverschil: De eerste zwangerschap na Stef was een per ongelukje, als die goed was gegaan zou ik in juli al de tweede gekregen hebben. Toen die zwangerschap over was bleef een beetje het gevoel hangen van "ja, maar nu heben ze me een baby beloofd! Geef op!" en was ik verdrietig, terwijl ik de eerste dagen na mijn positieve test niet zo goed wist of ik er wel blij mee was. Daarnaast merkte ik dat ik banger werd voor een nieuwe zwangerschap en weer terug naar die beginperiode naarmate Stef groter werd, dus we zijn er maar gewoon voor gegaanNouja, het duurde dus even, maar het líjkt de goede kant op de gaan.
![]()
En TJ, yay, wel thuis morgen!
3!
Dan hoop ik dat mijn doos snel in orde is en lief over zijn trauma, want in februari word ik al 36quote:Op maandag 21 november 2011 20:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
36 als Pieter geboren wordt... Maar qua risico's begint het dan wel te tellen..
Och kiek nou, wat een mooike!!!Goed gedaan Jessie..
Ik wil ook graag nog een derdequote:Op maandag 21 november 2011 20:59 schreef Susie het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat mijn doos snel in orde is en lief over zijn trauma, want in februari word ik al 36
Gebeurt snel genoeg beepquote:
Herkenbaar! Pas nu heb ik voor het eerst het gevoel dat het wel goed is zo, we zijn bijna compleet.quote:Op maandag 21 november 2011 20:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik wil ook graag nog een derdeIk rammel gewoon al tijdens het zwanger zijn
zo zie je maar weer, ik ben redelijk gerustgesteldquote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef Soempie het volgende:
En TJ, ik had gehoopt dat je iets anders zou zeggen.
Toch is het wel heel lastig, kinderopvang is met een derde niet meer te betalen voor ons... Moeten we dus minstens zo lang mee wachten tot Willem op de kleuterschool zit...quote:Op maandag 21 november 2011 21:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Herkenbaar! Pas nu heb ik voor het eerst het gevoel dat het wel goed is zo, we zijn bijna compleet.
TJ, dus deze hersteldagen wegen niet op tegen de weeen die je had. Dat geeft moed![]()
Mooi Jessie, baby's met haar vind ik
Dat is dan wel een puntje ja.quote:Op maandag 21 november 2011 21:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Toch is het wel heel lastig, kinderopvang is met een derde niet meer te betalen voor ons... Moeten we dus minstens zo lang mee wachten tot Willem op de kleuterschool zit...
Dat jaquote:Op maandag 21 november 2011 21:19 schreef Incantrix het volgende:
Een derde hoeft voor mij niet meer. Ik heb er ooit wel over gedacht, zo van 'dat lijkt me ook erg leuk', maar ik benner nu wel klaar mee. Als dit goed gaat dank ik God op mijn blote knietjes en ga ik heel gelukkig zijn met mijn twee kindjes
Marrije, ik dacht altijd dat na nr 2 ik zo blij zou zijn dat t gelukt was, dat ik daarna klaar zou zijn.... en nu rammel ik toch.. t is mn leeftijd die tegen zitquote:Op maandag 21 november 2011 21:32 schreef Marrije het volgende:
Voor mezelf ben ik allang blij dat ik nu het gevoel heb dat we bijna compleet zijn. Ik heb me serieus afgevraagd, na nr 2 en 3 of dat gevoel ooit zou komen
M'n moeder had er al 5, ging toen ook nog voor een pleegkind en toen wij allemaal uit huis waren ging ze ook nog voor de zoons van m'n broer zorgen toen hun moeder overleed... Ik heb het van geen vreemde wat dat betreftquote:Op maandag 21 november 2011 21:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is dan wel een puntje ja.
Voor mezelf ben ik allang blij dat ik nu het gevoel heb dat we bijna compleet zijn. Ik heb me serieus afgevraagd, na nr 2 en 3 of dat gevoel ooit zou komen
Respect hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 21:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
M'n moeder had er al 5, ging toen ook nog voor een pleegkind en toen wij allemaal uit huis waren ging ze ook nog voor de zoons van m'n broer zorgen toen hun moeder overleed... Ik heb het van geen vreemde wat dat betreft
Whehe, ik heb zelf altijd 3 in m'n hoofd gehad. Of het moet zijn dat ik na Pieter helemaal niet meer wil. Willem is wel heel makkelijk wat dat betreft...quote:Op maandag 21 november 2011 21:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Respect hoor.
Maar gezien jouw leeftijd ga je 5 niet meer redden begrijp ik. Nou ja, misschien met een tweeling erbij?
Ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef Soempie het volgende:
Wat een mooi jongetje.Zoveel haartjes al.
True, ik denk ook wel dat ik nog iets eet, ik moet mijn medicijnen nog innemen en de kans dat die erin blijven is het grootst als ik dat niet op een lege maag doe, ik kan water echt bizar slecht hebben op het moment. Ga morgen ook maar eens ors proberen, ik heb de hele dag door dorst omdat ik drinken per defenitie al enorm slecht binnenhouquote:Op maandag 21 november 2011 21:36 schreef Asyniur het volgende:
Inca, gewoon wat eten. Je kan beter íets kotsen dan niets...
Cooki, Harry slaapt inmiddels. Ik hoor hem reutelen door de babyfoon
Ik denk dat ik me altijd wel zal afvragen hoe het zou zijn met 3 (of meer) kids, maar het blijft hier ook bij 2. Mijn man wil er niet meer, mijn lijf trekt het niet en het is gewoon praktisch makkelijker...
Na deze gaat er bij manlief een knoop in en dan is het goed geweest.
quote:Op maandag 21 november 2011 21:44 schreef flugeltje het volgende:
Inca, deze keer komt het helemaal goed hoor, ben ik van overtuigd
Dames, effe vraagje.... Ik heb een hele vervelende zeurende pijn op een specifiek aan te wijzen plekje op m'n achterbovenbeen. Net alsof je spier aan het verzuren is ofzo met af en toe een scherpe steek erbij... Been is niet overmatig dik of warm, maar vervelend is het wel. Iemand die het herkent?
Ja wel herkenbaar maar ik hoop alleen maar dat het snel weer wegtrektquote:Op maandag 21 november 2011 21:44 schreef flugeltje het volgende:
Inca, deze keer komt het helemaal goed hoor, ben ik van overtuigd
Dames, effe vraagje.... Ik heb een hele vervelende zeurende pijn op een specifiek aan te wijzen plekje op m'n achterbovenbeen. Net alsof je spier aan het verzuren is ofzo met af en toe een scherpe steek erbij... Been is niet overmatig dik of warm, maar vervelend is het wel. Iemand die het herkent?
Precies in het midden van m'n bovenbeen aan de achterkant... Overstrekken van het been maakt het zeurende wat minder, maar de steekjes blijven dan...quote:Op maandag 21 november 2011 21:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik begin het te hopen
En oh oh.. Bij je bil?
en vlak boven de knie(holte) houdt het op, tenminste bij mij danquote:Op maandag 21 november 2011 21:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Precies in het midden van m'n bovenbeen aan de achterkant... Overstrekken van het been maakt het zeurende wat minder, maar de steekjes blijven dan...
Voelen de steekjes een beetje alsof je op een stukje aluminiumfolie bijt met een vulling? Of is het heel anders?quote:Op maandag 21 november 2011 21:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Precies in het midden van m'n bovenbeen aan de achterkant... Overstrekken van het been maakt het zeurende wat minder, maar de steekjes blijven dan...
Ja precies, hoge pijn noem ik het... Alsof je een zenuw raakt in je mond...quote:Op maandag 21 november 2011 21:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Voelen de steekjes een beetje alsof je op een stukje aluminiumfolie bijt met een vulling? Of is het heel anders?
Nee, is echt precies 1 plekje...quote:Op maandag 21 november 2011 21:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
en vlak boven de knie(holte) houdt het op, tenminste bij mij dan
oh, geen lijn van laten we zeggen 10 a 20 cm?quote:Op maandag 21 november 2011 21:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee, is echt precies 1 plekje...
De steekjes zitten echt op een vast plekje, het zeurende is iets groter, maar hooguit 5 cm. Als het al ergens naartoe trekt is het eerder naar m'n bil, dan naar m'n knie...quote:Op maandag 21 november 2011 21:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh, geen lijn van laten we zeggen 10 a 20 cm?
Dat dus!quote:Op maandag 21 november 2011 21:50 schreef Kyara het volgende:
ik herken het niet maar het klinkt wel vervelend.
Daar begon het bij mij ook zo'n beetje, maar ik vond het moeilijk aan te wijzen waar het precies zat, want het zat meer naar binnen toe. Ik denk dat het zo'n beetje op de overgang van bil naar bovenbeen begon bij mij en daar was de pijn ook het scherpst en daar had ik ook last van spieruitval.quote:Op maandag 21 november 2011 21:54 schreef Asyniur het volgende:
Ik voel de ischias juist precies in het midden van mijn (rechter)bil. Pas als ik teveel ga belasten dan trekt het meer naar beneden.
Ja dat bedoel ik dus. Volgens mij begint ischias in je bil en breid zich uit naar je been en evt voeten (dat gebeurde bij Harry's zwangerschap tijdens het autorijden bij mij, nu trouwens ook).quote:Op maandag 21 november 2011 21:55 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals ik het van mijn fysio begreep loopt de zenuw vanaf je onderrug door je bekken heen je been in (zie je ook op de vergroting bij dit plaatje) en die doorgang door het bekken kan dus bekneld raken ala je, laten we zeggen, een gewicht zoals een baby erop laat leunen. Ik weet natuurlijk niet of dat het bij jou ook het probleem kan zijn, bij mij begon de pijn veel hoger, maar ik hoop ECHT dat het ies anders is meis
Er begint me wel iets te dagen helaas, de pijn in m'n rug/heup die ik af en toe flink heb zit wel op de plek waar ik die zenuw zie. En de auw in m'n achterbeen zit ook exact in het midden... Ik steek m'n kop nog effe in het zand en zal eens een afspraak maken bij de bedrijfsfysio, wellicht dat die er even naar kan kijken...quote:Op maandag 21 november 2011 21:55 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals ik het van mijn fysio begreep loopt de zenuw vanaf je onderrug door je bekken heen je been in (zie je ook op de vergroting bij dit plaatje) en die doorgang door het bekken kan dus bekneld raken ala je, laten we zeggen, een gewicht zoals een baby erop laat leunen. Ik weet natuurlijk niet of dat het bij jou ook het probleem kan zijn, bij mij begon de pijn veel hoger, maar ik hoop ECHT dat het ies anders is meis
Flugel ga alsjeblieft naar de fysio. Ik herken het helaas ook en ben vorige week via de huisarts naar de bekkentherapeut gestuurd op verdenking van ischias.quote:Op maandag 21 november 2011 21:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er begint me wel iets te dagen helaas, de pijn in m'n rug/heup die ik af en toe flink heb zit wel op de plek waar ik die zenuw zie. En de auw in m'n achterbeen zit ook exact in het midden... Ik steek m'n kop nog effe in het zand en zal eens een afspraak maken bij de bedrijfsfysio, wellicht dat die er even naar kan kijken...
Navragen is nooit slecht he?quote:Op maandag 21 november 2011 21:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er begint me wel iets te dagen helaas, de pijn in m'n rug/heup die ik af en toe flink heb zit wel op de plek waar ik die zenuw zie. En de auw in m'n achterbeen zit ook exact in het midden... Ik steek m'n kop nog effe in het zand en zal eens een afspraak maken bij de bedrijfsfysio, wellicht dat die er even naar kan kijken...
Jah, idd! Vooral als je het niet op de terugweg hoeft te proeven worden bepaalde etenswaren ineens een stuk aantrekkelijkerquote:Op maandag 21 november 2011 22:05 schreef Sam1993 het volgende:
Geen dank;) het is echt maar een beetje uitproberen wat er in blijft. ik dronk voorheen echt nooit thee omdat ik het gewoon niet lekker vond maar als het blijft zittten ga je dingen nogal snel lekker vinden:P
Dat is bij mij precies de plek die zeer doet en dus mijn rechterbil van de ischias.quote:Op maandag 21 november 2011 22:06 schreef Incantrix het volgende:
Fluugs, op het plaatje bij de rode stip in de buurt, dus zeg maar bij het begin van de zenuw, zitten ook je SI-gewrichten en daar kun je ook last van hebben. Dat hat ik ook, en Rocka ook tijdens haar zwangerschap van Flip (en met haar geluk Asy vast ook)..
Dat zou helemaal.mooi zijnquote:Op maandag 21 november 2011 22:09 schreef Sam1993 het volgende:
Sonnetje
ik wist toen ik 4 weken was dat ik zwanger was en was toen al enorm misselijk. de misselijkheid isnu zo goed als weg op bepaalde producten na maar eht overgeven is gebleven dus hopelijk trekt het nog bij:P hoop voor jou dat je geluk hebt en er gewoon helemaal geen last van krijgt
Wat super zeg! Gefeliciteerd en stoer ookquote:Op maandag 21 november 2011 22:13 schreef Kersjes het volgende:
Nieuwe kleintjes geboren, gefeliciteerd TJ, Raantje
en Jessie
![]()
Troeta, jij gefeliciteerd met je 2e streepje![]()
Evenstar, even rust tussendoor. Bizar hoor, hopelijk kun je gauw weer verder met je bevalling![]()
Zo, schoonouders zijn ook ingelicht, Devin heeft ze aan de telefoon verteld dat mama een baby in d'r buik heeft![]()
Mijn ouders wisten het al, 2 collega's weten het sinds vandaag.... dus hier mag ik ook in het lijstje:
Rond 15 juli krijgen we er als het goed is een kindje bij
Ja dat had ik eigenlijk ook gehoopt maar tochquote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef Soempie het volgende:
Wat een mooi jongetje.Zoveel haartjes al.
Marrije, het is geen pretje om te lopen zo en je krijgt ook een hele lijst mee wat je de eerste 2 tot 6 weken niet mag doen, zoals fietsen, autorijden en stofzuigen.quote:Op maandag 21 november 2011 21:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Herkenbaar! Pas nu heb ik voor het eerst het gevoel dat het wel goed is zo, we zijn bijna compleet.
TJ, dus deze hersteldagen wegen niet op tegen de weeen die je had. Dat geeft moed![]()
Mooi Jessie, baby's met haar vind ik
Dank je! jij ook nog gefeliciteerd! Alles goed met Lotte ook?quote:Op maandag 21 november 2011 22:20 schreef Rixtje het volgende:
Verse baby's gefeliciteerd! Zag prachtige foto's voorbij komen.
Troeta, sonnetje en kersjes van harte met jullie 2de streepje!
Echt leuk inderdaad om de 2010 mama's hier ook weer te zien. Wij hebben op Lotte erg lang moeten wachten met een miskraam tussendoor en aangezien ze 9 maanden ontzwangeren aanraden zijn we daarna weer begonnen en was het in 1x raak! Schrikken maar we zijn er super blij mee. Hadden meer verwacht van goh als Lotte naar de kleuterschool gaat zal de 2de wel komen haha
Dank je wel! alles goed met jou??quote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef miss-jones25 het volgende:
Sorrrry Troeta
Ik vergeet de hele tijd je te feliciteren
Dusssss Gefeliciteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |