afgesproken!!quote:Op maandag 21 november 2011 18:55 schreef Asyniur het volgende:
Sorry
Ik ga vanavond op de bank liggen en verplaats me alleen nog naar bed oke?
24quote:Op maandag 21 november 2011 18:57 schreef NotTheSame het volgende:
Summerbreeze! Zo ga je de 27ste niet halen! (dat was toch de datum die voorspeld was?)
Heej spuit 11, ook weer hier? Moest jij nie sexen, pannekoeken met ananasharten eten en veul traplopen?quote:
27e was één van de data. Mijn schoonmoeder ging voor die dag. Zelf roep ik al maanden 24 en dat is de datum van de inleiding. Maar het kan zo nog dagen doorgaan denk ik. het ene uur is mijn buik behoorlijk druk, het andere uur gebeurt er helemaal niets. spannend is het in ieder geval wel.quote:Op maandag 21 november 2011 18:57 schreef NotTheSame het volgende:
Summerbreeze! Zo ga je de 27ste niet halen! (dat was toch de datum die voorspeld was?)
Asyniur, je zult zelf wel kunnen bedenken wat wij hiervan zeggen? Op de bank en netjes blijven liggen daar!![]()
Sam goedgekeurd!
Je weet dat je op de ananas moet gaan zitten hè?quote:Op maandag 21 november 2011 19:24 schreef bitterend het volgende:
Zo zo![]()
wil jij mij zo graag weg hebben he?![]()
Pannenkoeken hebben we gisteren op, trap lopen doe ik elke dag en nacht (wasmachine en droger staan boven, tv en wc beneden)..ananas heb ik geen trek in en seks komt nog!
nou whats your excuse?![]()
Is wel flink proppen hoor met die fles tonic er al in...quote:Op maandag 21 november 2011 19:42 schreef Orea het volgende:
[..]
Je weet dat je op de ananas moet gaan zitten hè?anders werkt het niet!
Mijn bips is one way only!quote:Op maandag 21 november 2011 19:42 schreef Orea het volgende:
[..]
Je weet dat je op de ananas moet gaan zitten hè?anders werkt het niet!
quote:Op maandag 21 november 2011 19:28 schreef flugeltje het volgende:
Ik gebruik ook altijd grapjes als iets te hoog voor me is...
Ja, leuk!! Doe ook mee!!hahaquote:Op maandag 21 november 2011 19:45 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Gefeliciteerd troeta en sonnetje! Wat leuk! Nou Willik nog graagder..:@
Volgens mij heb ik die methode toegepast gekregen, pakt het lichaam de weeen niet op, dan elk uur het infuus wat ophogen. Nou, dan heb je binnen een paar uur wel je baby in je armenquote:Op maandag 21 november 2011 20:20 schreef _evenstar_ het volgende:
Dan gaan ze een wat agressievere inleiding doen
*sorry beetje veel info etc maar moest t even kwijt*
Er zijn een hoop van onze generatie die nu voor een 2e gaanquote:Op maandag 21 november 2011 20:27 schreef Troeta het volgende:
Jessie
[..]
Ja, leuk!! Doe ook mee!!haha
Ik zag dat Rixtje ook al een tijdje in het lijstje staat.
Gefeliciteerd Jessie!
Je klinkt goed evenstar! Succes ermee. Ik zou echt balen,maar ben heel ongeduldig,haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |