wasda?quote:Op maandag 21 november 2011 15:58 schreef Fee-nix het volgende:
Wij eten macaroni hawai uit de ovenmmmm. (Heel erg: met smac erdoor
. Eigenlijk zo ranzig, maar toch ook weer lekker
)
En het is easyquote:Op maandag 21 november 2011 15:53 schreef bitterend het volgende:
NEE! geen beschuit! bah! ik wil net als Faithz en Nirak muffins met muisjes
een kliekje chili con carnequote:Op maandag 21 november 2011 15:44 schreef Asyniur het volgende:
Wie heeft er kliekjes? Ik heb namelijk honger!
Schuif maar door!quote:
Ham? ziet eruit als smeerworst!quote:Op maandag 21 november 2011 16:09 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
http://www.driesprong.net/unox-smac-340g.html Dit!
oooooh wat klinkt dit lekker zeg!!quote:Op maandag 21 november 2011 16:25 schreef Fee-nix het volgende:
Hihi, ja moet je wel eens proberen idd bitterend. En doe dan dit recept (ik vind het zoooo smullen en supermakkelijk):
Macaroni koken. 1 prei en 1 rode paprika snijden. Even fruiten in de koekenpan. Dan heb je van Honig zo'n pakje mix voor macaroni en spaghetti. Dat met de juiste hoeveelheid water bij de prei/paprika in de pan gooien. Blokjes smac (eerst snijden dus) erbij. Blikje ananas erbij. (voorgesneden als je net zo lui bent als ik). Dat mengsel roer je door de gekookte macaroni. In een ovenschaal gooien, geraspte kaas erover en even in de oven totdat de kaas gesmolten is. Eet smakelijk
.
Your welcomequote:Op maandag 21 november 2011 16:27 schreef bitterend het volgende:
[..]
oooooh wat klinkt dit lekker zeg!!![]()
![]()
Dankheb ik bewaard!
PureEvil...soms klinken dingen lekkerder als je niet weet wat erin zit lol
quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 15:40 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Haha! Kan jij haar nu een keer met de zweep geven.
Ho ho, IK heb in ieder geval GEEN MELDPLICHTquote:Op maandag 21 november 2011 15:41 schreef bitterend het volgende:
Fee-nix ja he!! elke ochtend als ik half wakker op de bank zit om me hier netjes te komen melden krijg ik een billenkoek van die kind omdat ik me niet vroeg genoeg meld!
ts ts!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |