Ligt er echt aan, sommigen doen er wel lastig over...quote:Op maandag 21 november 2011 14:45 schreef PureEvil het volgende:
Hier was het toen geen probleem dat we boven geen kraan/badkamer hadden, als het er niet is dan is het jammer dan. De badkamer hadden wij toen ook beneden. (oud huis) Ik denk niet dat ze daar zo'n probleem van maken hoor Soempie
(ben overigens wel in het zh bevallen, wegens te vroeg....)
Dan moet je gewoon heul zachtjes doen!quote:Op maandag 21 november 2011 14:50 schreef Zoë23 het volgende:
Soempie: dacht eerder aan geluidsoverlast![]()
De slaapkamer kan wel warm gestookt worden gelukkig.
Mmm das vervelend, misschien doen ze er niet zo lastig over & anders t ziekenhuis idd..
Daarom moet ik dus overleggen.quote:Op maandag 21 november 2011 14:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ligt er echt aan, sommigen doen er wel lastig over...
Hell Yeah!! Welkom Troetaquote:Op maandag 21 november 2011 15:11 schreef Troeta het volgende:
Ik meld me hier ook weer aan!
Precieze datum weet ik nog niet, maar vrijdag was het een vaag streepje en net was het overduidelijk!
En ik vertel het ook nog niet aan familie en vrienden voor het geval dat het misgaat, dus shhhht op facebook;)
Dat hebben jullie er van gemaakt jaquote:Op maandag 21 november 2011 15:06 schreef Fee-nix het volgende:
En daarna vooral veel slap geouwehoer () over moltons enzo.... Booooooring
. Waar blijft NTS met haar vermaak? Dat was toch de bedoeling?
hahaha gek hij is niet roze hoor! echt wel paarsquote:Op maandag 21 november 2011 15:06 schreef Fee-nix het volgende:
Zo, net weer middagtukje gedaan.... Ik denk iedere keer: ach, vandaag maar niet, kan het wel zonder. Maar ik bedenk me altijd, ga even liggen en ben zo vertrokken! Wel lekker op zich, maar ik word er ook zo gaaaaar van.
![]()
Ik zag nog een superlief bedje voorbijkomen van bitterend. En dat is dus echt wel roze he
. Hihi. En een mooie 3D echo die ik volgens mij nog niet had gezien! Wow... ik denk dat ze mooie volle lippen heeft!
En daarna vooral veel slap geouwehoer () over moltons enzo.... Booooooring
. Waar blijft NTS met haar vermaak? Dat was toch de bedoeling?
De combinatie van die laatste zin maakt dat ik het moet vragen; wáár zit die was in?quote:Op maandag 21 november 2011 15:31 schreef bitterend het volgende:
Gefeliciteerd Troeta![]()
oh de tweede was van de dag zit erin!er kan dus gesekst worden
![]()
wuahahah nee die zit in waar die hoort! maar ik wou alleen seksen als alle wasjes af waren...weetjewel voor het geval dat het de bevalling op gang brengt...ben ik tenminste klaar met de wasquote:Op maandag 21 november 2011 15:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De combinatie van die laatste zin maakt dat ik het moet vragen; wáár zit die was in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |