Herkenbaar! Pas nu heb ik voor het eerst het gevoel dat het wel goed is zo, we zijn bijna compleet.quote:Op maandag 21 november 2011 20:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik wil ook graag nog een derdeIk rammel gewoon al tijdens het zwanger zijn
zo zie je maar weer, ik ben redelijk gerustgesteldquote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef Soempie het volgende:
En TJ, ik had gehoopt dat je iets anders zou zeggen.
Toch is het wel heel lastig, kinderopvang is met een derde niet meer te betalen voor ons... Moeten we dus minstens zo lang mee wachten tot Willem op de kleuterschool zit...quote:Op maandag 21 november 2011 21:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Herkenbaar! Pas nu heb ik voor het eerst het gevoel dat het wel goed is zo, we zijn bijna compleet.
TJ, dus deze hersteldagen wegen niet op tegen de weeen die je had. Dat geeft moed![]()
Mooi Jessie, baby's met haar vind ik
Dat is dan wel een puntje ja.quote:Op maandag 21 november 2011 21:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Toch is het wel heel lastig, kinderopvang is met een derde niet meer te betalen voor ons... Moeten we dus minstens zo lang mee wachten tot Willem op de kleuterschool zit...
Dat jaquote:Op maandag 21 november 2011 21:19 schreef Incantrix het volgende:
Een derde hoeft voor mij niet meer. Ik heb er ooit wel over gedacht, zo van 'dat lijkt me ook erg leuk', maar ik benner nu wel klaar mee. Als dit goed gaat dank ik God op mijn blote knietjes en ga ik heel gelukkig zijn met mijn twee kindjes
Marrije, ik dacht altijd dat na nr 2 ik zo blij zou zijn dat t gelukt was, dat ik daarna klaar zou zijn.... en nu rammel ik toch.. t is mn leeftijd die tegen zitquote:Op maandag 21 november 2011 21:32 schreef Marrije het volgende:
Voor mezelf ben ik allang blij dat ik nu het gevoel heb dat we bijna compleet zijn. Ik heb me serieus afgevraagd, na nr 2 en 3 of dat gevoel ooit zou komen
M'n moeder had er al 5, ging toen ook nog voor een pleegkind en toen wij allemaal uit huis waren ging ze ook nog voor de zoons van m'n broer zorgen toen hun moeder overleed... Ik heb het van geen vreemde wat dat betreftquote:Op maandag 21 november 2011 21:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is dan wel een puntje ja.
Voor mezelf ben ik allang blij dat ik nu het gevoel heb dat we bijna compleet zijn. Ik heb me serieus afgevraagd, na nr 2 en 3 of dat gevoel ooit zou komen
Respect hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 21:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
M'n moeder had er al 5, ging toen ook nog voor een pleegkind en toen wij allemaal uit huis waren ging ze ook nog voor de zoons van m'n broer zorgen toen hun moeder overleed... Ik heb het van geen vreemde wat dat betreft
Whehe, ik heb zelf altijd 3 in m'n hoofd gehad. Of het moet zijn dat ik na Pieter helemaal niet meer wil. Willem is wel heel makkelijk wat dat betreft...quote:Op maandag 21 november 2011 21:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Respect hoor.
Maar gezien jouw leeftijd ga je 5 niet meer redden begrijp ik. Nou ja, misschien met een tweeling erbij?
Ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef Soempie het volgende:
Wat een mooi jongetje.Zoveel haartjes al.
En TJ, ik had gehoopt dat je iets anders zou zeggen.
True, ik denk ook wel dat ik nog iets eet, ik moet mijn medicijnen nog innemen en de kans dat die erin blijven is het grootst als ik dat niet op een lege maag doe, ik kan water echt bizar slecht hebben op het moment. Ga morgen ook maar eens ors proberen, ik heb de hele dag door dorst omdat ik drinken per defenitie al enorm slecht binnenhouquote:Op maandag 21 november 2011 21:36 schreef Asyniur het volgende:
Inca, gewoon wat eten. Je kan beter íets kotsen dan niets...
Cooki, Harry slaapt inmiddels. Ik hoor hem reutelen door de babyfoon
Ik denk dat ik me altijd wel zal afvragen hoe het zou zijn met 3 (of meer) kids, maar het blijft hier ook bij 2. Mijn man wil er niet meer, mijn lijf trekt het niet en het is gewoon praktisch makkelijker...
Na deze gaat er bij manlief een knoop in en dan is het goed geweest.
quote:Op maandag 21 november 2011 21:44 schreef flugeltje het volgende:
Inca, deze keer komt het helemaal goed hoor, ben ik van overtuigd
Dames, effe vraagje.... Ik heb een hele vervelende zeurende pijn op een specifiek aan te wijzen plekje op m'n achterbovenbeen. Net alsof je spier aan het verzuren is ofzo met af en toe een scherpe steek erbij... Been is niet overmatig dik of warm, maar vervelend is het wel. Iemand die het herkent?
Ja wel herkenbaar maar ik hoop alleen maar dat het snel weer wegtrektquote:Op maandag 21 november 2011 21:44 schreef flugeltje het volgende:
Inca, deze keer komt het helemaal goed hoor, ben ik van overtuigd
Dames, effe vraagje.... Ik heb een hele vervelende zeurende pijn op een specifiek aan te wijzen plekje op m'n achterbovenbeen. Net alsof je spier aan het verzuren is ofzo met af en toe een scherpe steek erbij... Been is niet overmatig dik of warm, maar vervelend is het wel. Iemand die het herkent?
Precies in het midden van m'n bovenbeen aan de achterkant... Overstrekken van het been maakt het zeurende wat minder, maar de steekjes blijven dan...quote:Op maandag 21 november 2011 21:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik begin het te hopen
En oh oh.. Bij je bil?
en vlak boven de knie(holte) houdt het op, tenminste bij mij danquote:Op maandag 21 november 2011 21:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Precies in het midden van m'n bovenbeen aan de achterkant... Overstrekken van het been maakt het zeurende wat minder, maar de steekjes blijven dan...
Voelen de steekjes een beetje alsof je op een stukje aluminiumfolie bijt met een vulling? Of is het heel anders?quote:Op maandag 21 november 2011 21:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Precies in het midden van m'n bovenbeen aan de achterkant... Overstrekken van het been maakt het zeurende wat minder, maar de steekjes blijven dan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |