Die van de Ikea zijn super! Die gebruik ik doorlopend onder mijn gewone hoeslaken!!quote:Op maandag 21 november 2011 14:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die van IKEA zijn ook erg handig
Ow ja hoor!quote:Op maandag 21 november 2011 14:02 schreef flugeltje het volgende:
Keertje samen IKEA doen? Meteen effe de prenatal meepikken daar.... Koffietje/ontbijtje. Lijkt me wel tof eik
Ze hebben er nu heel lekkere prinsessengebakjes.quote:Op maandag 21 november 2011 14:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Keertje samen IKEA doen? Meteen effe de prenatal meepikken daar.... Koffietje/ontbijtje. Lijkt me wel tof eik
is dat zo...en de kwaliteit ervan?quote:Op maandag 21 november 2011 14:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja maar bij de Action heb je een volle kar voor een paar centen
Dan doen we met z'n 3en!quote:Op maandag 21 november 2011 14:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze hebben er nu heel lekkere prinsessengebakjes.
Willem is 15 maanden en hij beseft het volgens mij nog niet hoor, zal wel komen als die brullert alle aandacht van z'n ouders op komt eisen..quote:Op maandag 21 november 2011 14:04 schreef Soempie het volgende:
Bitterend, je hoort het, IKEA is ook een optie.En ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar een echte foto van jullie meisje. Duurt niet lang meer!
PureEvil, leuk dat je al snel aan de slag kunt in het kamertje.
Flugeltje, vind het niet gek dat je toe bent aan je verlof. Met Willen en ook nog eens een drukke baan...Vind het knap!.Hoe oud is Willem? Snapt hij dat er een broertje komt?
Heel erg benieuwd!quote:Op maandag 21 november 2011 14:05 schreef PureEvil het volgende:
@ Flugel, als het kamertje hier staat dan plaats ik wel een foto. zal dus wel volgende week maandag zijn gelijk
Hier dus ook, zit direct over het matras heen. Daaroverheen nog een molton en dan het hoeslaken. Prima oplossing en matras blijft mooiquote:Op maandag 21 november 2011 14:05 schreef Orea het volgende:
[..]
Die van de Ikea zijn super! Die gebruik ik doorlopend onder mijn gewone hoeslaken!!
Ze lijkt op mijquote:Op maandag 21 november 2011 14:04 schreef Soempie het volgende:
Bitterend, je hoort het, IKEA is ook een optie.En ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar een echte foto van jullie meisje. Duurt niet lang meer!
Soemp kom jij ook uit de buurt dan?quote:Op maandag 21 november 2011 14:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan doen we met z'n 3en!
Mini Breda/Tilburg meet.
quote:Op maandag 21 november 2011 14:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Willem is 15 maanden en hij beseft het volgens mij nog niet hoor, zal wel komen als die brullert alle aandacht van z'n ouders op komt eisen..
Die matjes zijn echt irritant! Die molton van de action is echt super! Die matjes kan je dan gebruiken als extra voor tijdens de bevalling (vingen trouwens prima de waterval op kan ik je vertellenquote:Op maandag 21 november 2011 14:03 schreef PureEvil het volgende:
waarom zou je een waterdichte molton aanschaffen? Ik heb 2 van die 'matjes' gekregen, die zitten geloof ik ook in het kraampakket (wat ik niet krijg)
En de action is leuk !!!! Moet je echt eens gaan kijken hoor bitterend, ik koop daar ook altijd de babyshampoo/badspul/olie/ billendoekjes. lekker goedkoop.
Breda. Woon tussen de action en IKEA in.quote:Op maandag 21 november 2011 14:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Soemp kom jij ook uit de buurt dan?
Een triootje vind ik ook gezellig hoor
Ik ga kijken waar er eentje zit danquote:Op maandag 21 november 2011 14:03 schreef PureEvil het volgende:
waarom zou je een waterdichte molton aanschaffen? Ik heb 2 van die 'matjes' gekregen, die zitten geloof ik ook in het kraampakket (wat ik niet krijg)
En de action is leuk !!!! Moet je echt eens gaan kijken hoor bitterend, ik koop daar ook altijd de babyshampoo/badspul/olie/ billendoekjes. lekker goedkoop.
Waar jij bevallen wiltquote:Op maandag 21 november 2011 14:27 schreef Zoë23 het volgende:
Even een vraagje over thuis bevallen, mag dat boven of doe je dat beneden?
Oww ok! Boven is wel knusser maar daar hebben we geen dubbele ramen ..quote:Op maandag 21 november 2011 14:30 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Waar jij bevallen wilt![]()
Boven in je eigen bed met klossen of beneden in een gehuurd kraambed.
Maar je kunt de kamer toch wel warm stoken? Of bedoel je dat niet?quote:Op maandag 21 november 2011 14:31 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Oww ok! Boven is wel knusser maar daar hebben we geen dubbele ramen ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |