+1.quote:Op maandag 21 november 2011 13:48 schreef flugeltje het volgende:
Over 6 weken is het al 2012, darn!! En weer 6 weken later start m'n verlof al
Het gaat anders, bij Willem was ik met name nog heel angstig en had ik heel vaak echo's in het begin. Die tijd ging tergend langzaam. Nu maakte ik mezelf veel minder druk en ik merk daardoor ook dat het allemaal wat meer naar de achtergrond verdwijnt en daardoor dus ook sneller gaat..quote:Op maandag 21 november 2011 13:49 schreef Soempie het volgende:
Gaat het voor je gevoel bij de tweede sneller?
Die van IKEA zijn ook erg handigquote:Op maandag 21 november 2011 14:00 schreef Kuukske het volgende:
Oja, de waterdichte molton van de Action. Die moet ik op m'n lijstje zetten geloof ik, want hoe vaak ik daar niet over lees hier.
De action is de meest briljante winkel die er bestaat... Een winkel die voorziet in alle behoeften waarvan je niet wist dat je ze hadquote:Op maandag 21 november 2011 14:01 schreef bitterend het volgende:
Ik heb helemaal niks van de action...we hebben hier niet eens een action![]()
geen idee wat er daar allemaal te koop is
Oh, die is wel iets makkelijker bereikbaar. *mental note maakt.quote:
Oeh tof! Hebbie een foto?quote:Op maandag 21 november 2011 14:00 schreef PureEvil het volgende:
ik vind dat het nu ook sneller gaat, over 2 weken is Wesley alweer jarig, (hij wordt 8) En dan is het alweer zo oud en nieuw enzo, damn wat gaat het hard.....
Oh had ik trouwens al verteld dat ik een andere babykamer heb opgesnuffeld op marktplaats??? We gaan m zondag halenKan ik éindelijk een beetje freubelen met de babykleertjes enzo
![]()
Dan alleen nog een nieuw matrasje kopen en ff de witte muur wat bijwerken, en dan zijn we volgens mij wel klaar
Keertje samen IKEA doen? Meteen effe de prenatal meepikken daar.... Koffietje/ontbijtje. Lijkt me wel tof eikquote:Op maandag 21 november 2011 14:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, die is wel iets makkelijker bereikbaar. *mental note maakt.
ok gelukkig heb ik die winkel hier niet danquote:Op maandag 21 november 2011 14:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De action is de meest briljante winkel die er bestaat... Een winkel die voorziet in alle behoeften waarvan je niet wist dat je ze had
Ja maar bij de Action heb je een volle kar voor een paar centenquote:Op maandag 21 november 2011 14:03 schreef bitterend het volgende:
[..]
ok gelukkig heb ik die winkel hier niet danik heb al een hema verslaving
Die van de Ikea zijn super! Die gebruik ik doorlopend onder mijn gewone hoeslaken!!quote:Op maandag 21 november 2011 14:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die van IKEA zijn ook erg handig
Ow ja hoor!quote:Op maandag 21 november 2011 14:02 schreef flugeltje het volgende:
Keertje samen IKEA doen? Meteen effe de prenatal meepikken daar.... Koffietje/ontbijtje. Lijkt me wel tof eik
Ze hebben er nu heel lekkere prinsessengebakjes.quote:Op maandag 21 november 2011 14:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Keertje samen IKEA doen? Meteen effe de prenatal meepikken daar.... Koffietje/ontbijtje. Lijkt me wel tof eik
is dat zo...en de kwaliteit ervan?quote:Op maandag 21 november 2011 14:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja maar bij de Action heb je een volle kar voor een paar centen
Dan doen we met z'n 3en!quote:Op maandag 21 november 2011 14:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze hebben er nu heel lekkere prinsessengebakjes.
Willem is 15 maanden en hij beseft het volgens mij nog niet hoor, zal wel komen als die brullert alle aandacht van z'n ouders op komt eisen..quote:Op maandag 21 november 2011 14:04 schreef Soempie het volgende:
Bitterend, je hoort het, IKEA is ook een optie.En ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar een echte foto van jullie meisje. Duurt niet lang meer!
PureEvil, leuk dat je al snel aan de slag kunt in het kamertje.
Flugeltje, vind het niet gek dat je toe bent aan je verlof. Met Willen en ook nog eens een drukke baan...Vind het knap!.Hoe oud is Willem? Snapt hij dat er een broertje komt?
Heel erg benieuwd!quote:Op maandag 21 november 2011 14:05 schreef PureEvil het volgende:
@ Flugel, als het kamertje hier staat dan plaats ik wel een foto. zal dus wel volgende week maandag zijn gelijk
Hier dus ook, zit direct over het matras heen. Daaroverheen nog een molton en dan het hoeslaken. Prima oplossing en matras blijft mooiquote:Op maandag 21 november 2011 14:05 schreef Orea het volgende:
[..]
Die van de Ikea zijn super! Die gebruik ik doorlopend onder mijn gewone hoeslaken!!
Ze lijkt op mijquote:Op maandag 21 november 2011 14:04 schreef Soempie het volgende:
Bitterend, je hoort het, IKEA is ook een optie.En ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar een echte foto van jullie meisje. Duurt niet lang meer!
Soemp kom jij ook uit de buurt dan?quote:Op maandag 21 november 2011 14:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan doen we met z'n 3en!
Mini Breda/Tilburg meet.
quote:Op maandag 21 november 2011 14:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Willem is 15 maanden en hij beseft het volgens mij nog niet hoor, zal wel komen als die brullert alle aandacht van z'n ouders op komt eisen..
Die matjes zijn echt irritant! Die molton van de action is echt super! Die matjes kan je dan gebruiken als extra voor tijdens de bevalling (vingen trouwens prima de waterval op kan ik je vertellenquote:Op maandag 21 november 2011 14:03 schreef PureEvil het volgende:
waarom zou je een waterdichte molton aanschaffen? Ik heb 2 van die 'matjes' gekregen, die zitten geloof ik ook in het kraampakket (wat ik niet krijg)
En de action is leuk !!!! Moet je echt eens gaan kijken hoor bitterend, ik koop daar ook altijd de babyshampoo/badspul/olie/ billendoekjes. lekker goedkoop.
Breda. Woon tussen de action en IKEA in.quote:Op maandag 21 november 2011 14:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Soemp kom jij ook uit de buurt dan?
Een triootje vind ik ook gezellig hoor
Ik ga kijken waar er eentje zit danquote:Op maandag 21 november 2011 14:03 schreef PureEvil het volgende:
waarom zou je een waterdichte molton aanschaffen? Ik heb 2 van die 'matjes' gekregen, die zitten geloof ik ook in het kraampakket (wat ik niet krijg)
En de action is leuk !!!! Moet je echt eens gaan kijken hoor bitterend, ik koop daar ook altijd de babyshampoo/badspul/olie/ billendoekjes. lekker goedkoop.
Waar jij bevallen wiltquote:Op maandag 21 november 2011 14:27 schreef Zoë23 het volgende:
Even een vraagje over thuis bevallen, mag dat boven of doe je dat beneden?
Oww ok! Boven is wel knusser maar daar hebben we geen dubbele ramen ..quote:Op maandag 21 november 2011 14:30 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Waar jij bevallen wilt![]()
Boven in je eigen bed met klossen of beneden in een gehuurd kraambed.
Maar je kunt de kamer toch wel warm stoken? Of bedoel je dat niet?quote:Op maandag 21 november 2011 14:31 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Oww ok! Boven is wel knusser maar daar hebben we geen dubbele ramen ..
Ligt er echt aan, sommigen doen er wel lastig over...quote:Op maandag 21 november 2011 14:45 schreef PureEvil het volgende:
Hier was het toen geen probleem dat we boven geen kraan/badkamer hadden, als het er niet is dan is het jammer dan. De badkamer hadden wij toen ook beneden. (oud huis) Ik denk niet dat ze daar zo'n probleem van maken hoor Soempie
(ben overigens wel in het zh bevallen, wegens te vroeg....)
Dan moet je gewoon heul zachtjes doen!quote:Op maandag 21 november 2011 14:50 schreef Zoë23 het volgende:
Soempie: dacht eerder aan geluidsoverlast![]()
De slaapkamer kan wel warm gestookt worden gelukkig.
Mmm das vervelend, misschien doen ze er niet zo lastig over & anders t ziekenhuis idd..
Daarom moet ik dus overleggen.quote:Op maandag 21 november 2011 14:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ligt er echt aan, sommigen doen er wel lastig over...
Hell Yeah!! Welkom Troetaquote:Op maandag 21 november 2011 15:11 schreef Troeta het volgende:
Ik meld me hier ook weer aan!
Precieze datum weet ik nog niet, maar vrijdag was het een vaag streepje en net was het overduidelijk!
En ik vertel het ook nog niet aan familie en vrienden voor het geval dat het misgaat, dus shhhht op facebook;)
Dat hebben jullie er van gemaakt jaquote:Op maandag 21 november 2011 15:06 schreef Fee-nix het volgende:
En daarna vooral veel slap geouwehoer () over moltons enzo.... Booooooring
. Waar blijft NTS met haar vermaak? Dat was toch de bedoeling?
hahaha gek hij is niet roze hoor! echt wel paarsquote:Op maandag 21 november 2011 15:06 schreef Fee-nix het volgende:
Zo, net weer middagtukje gedaan.... Ik denk iedere keer: ach, vandaag maar niet, kan het wel zonder. Maar ik bedenk me altijd, ga even liggen en ben zo vertrokken! Wel lekker op zich, maar ik word er ook zo gaaaaar van.
![]()
Ik zag nog een superlief bedje voorbijkomen van bitterend. En dat is dus echt wel roze he
. Hihi. En een mooie 3D echo die ik volgens mij nog niet had gezien! Wow... ik denk dat ze mooie volle lippen heeft!
En daarna vooral veel slap geouwehoer () over moltons enzo.... Booooooring
. Waar blijft NTS met haar vermaak? Dat was toch de bedoeling?
De combinatie van die laatste zin maakt dat ik het moet vragen; wáár zit die was in?quote:Op maandag 21 november 2011 15:31 schreef bitterend het volgende:
Gefeliciteerd Troeta![]()
oh de tweede was van de dag zit erin!er kan dus gesekst worden
![]()
wuahahah nee die zit in waar die hoort! maar ik wou alleen seksen als alle wasjes af waren...weetjewel voor het geval dat het de bevalling op gang brengt...ben ik tenminste klaar met de wasquote:Op maandag 21 november 2011 15:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De combinatie van die laatste zin maakt dat ik het moet vragen; wáár zit die was in?
Manlief of kraamhulp toch?quote:Op maandag 21 november 2011 15:35 schreef flugeltje het volgende:
Ja en wie gaat die was dan ophangen?
bitterend terwijl ze puft 'de-ze-wee-komt-nooit-meer-terug'quote:Op maandag 21 november 2011 15:35 schreef flugeltje het volgende:
Ja en wie gaat die was dan ophangen?
Wel zo vertrouwdquote:Op maandag 21 november 2011 15:33 schreef flugeltje het volgende:
Op zich wel grappig dat het hele 2010 Z&G weer in de herhaling gaat nu
Haha! Kan jij haar nu een keer met de zweep gevenquote:
quote:Op maandag 21 november 2011 15:31 schreef bitterend het volgende:
oh de tweede was van de dag zit erin!er kan dus gesekst worden
![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 21 november 2011 15:11 schreef Troeta het volgende:
Ik meld me hier ook weer aan!
Precieze datum weet ik nog niet, maar vrijdag was het een vaag streepje en net was het overduidelijk!
En ik vertel het ook nog niet aan familie en vrienden voor het geval dat het misgaat, dus shhhht op facebook;)
Ja straks zit die was er een paar dagen in voor ze daar aan toekomen, gaat ie zo lekker van meurenquote:Op maandag 21 november 2011 15:37 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Manlief of kraamhulp toch?sexen bitterend
Tja met die streepjes begint het pas hequote:Op maandag 21 november 2011 15:39 schreef Troeta het volgende:
[..]
Wel zo vertrouwd
Brrr, jullie praten al over bevallingen, dat hoort er natuurlijk ook bij.
Als er al een kliek is moeten jij en ik dat zijn, wij zijn van de maartbabiesquote:
quote:Op maandag 21 november 2011 15:44 schreef Asyniur het volgende:
Wie heeft er kliekjes? Ik heb namelijk honger!
Oja. Het avondeten. Laat ik dat ook Es' bedenken voor vandaag.quote:Op maandag 21 november 2011 15:44 schreef Asyniur het volgende:
Wie heeft er kliekjes? Ik heb namelijk honger!
Maart rules.quote:Op maandag 21 november 2011 15:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als er al een kliek is moeten jij en ik dat zijn, wij zijn van de maartbabies
Ja heb ik ook net gedaan. lekkerrrrrrrrquote:Op maandag 21 november 2011 15:49 schreef Zoë23 het volgende:
Heb al aardappels geschild voor stamppot boerenkool mmm! Haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |