Ja precies, hoge pijn noem ik het... Alsof je een zenuw raakt in je mond...quote:Op maandag 21 november 2011 21:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Voelen de steekjes een beetje alsof je op een stukje aluminiumfolie bijt met een vulling? Of is het heel anders?
Nee, is echt precies 1 plekje...quote:Op maandag 21 november 2011 21:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
en vlak boven de knie(holte) houdt het op, tenminste bij mij dan
oh, geen lijn van laten we zeggen 10 a 20 cm?quote:Op maandag 21 november 2011 21:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee, is echt precies 1 plekje...
De steekjes zitten echt op een vast plekje, het zeurende is iets groter, maar hooguit 5 cm. Als het al ergens naartoe trekt is het eerder naar m'n bil, dan naar m'n knie...quote:Op maandag 21 november 2011 21:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh, geen lijn van laten we zeggen 10 a 20 cm?
Dat dus!quote:Op maandag 21 november 2011 21:50 schreef Kyara het volgende:
ik herken het niet maar het klinkt wel vervelend.
Daar begon het bij mij ook zo'n beetje, maar ik vond het moeilijk aan te wijzen waar het precies zat, want het zat meer naar binnen toe. Ik denk dat het zo'n beetje op de overgang van bil naar bovenbeen begon bij mij en daar was de pijn ook het scherpst en daar had ik ook last van spieruitval.quote:Op maandag 21 november 2011 21:54 schreef Asyniur het volgende:
Ik voel de ischias juist precies in het midden van mijn (rechter)bil. Pas als ik teveel ga belasten dan trekt het meer naar beneden.
Ja dat bedoel ik dus. Volgens mij begint ischias in je bil en breid zich uit naar je been en evt voeten (dat gebeurde bij Harry's zwangerschap tijdens het autorijden bij mij, nu trouwens ook).quote:Op maandag 21 november 2011 21:55 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals ik het van mijn fysio begreep loopt de zenuw vanaf je onderrug door je bekken heen je been in (zie je ook op de vergroting bij dit plaatje) en die doorgang door het bekken kan dus bekneld raken ala je, laten we zeggen, een gewicht zoals een baby erop laat leunen. Ik weet natuurlijk niet of dat het bij jou ook het probleem kan zijn, bij mij begon de pijn veel hoger, maar ik hoop ECHT dat het ies anders is meis
Er begint me wel iets te dagen helaas, de pijn in m'n rug/heup die ik af en toe flink heb zit wel op de plek waar ik die zenuw zie. En de auw in m'n achterbeen zit ook exact in het midden... Ik steek m'n kop nog effe in het zand en zal eens een afspraak maken bij de bedrijfsfysio, wellicht dat die er even naar kan kijken...quote:Op maandag 21 november 2011 21:55 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals ik het van mijn fysio begreep loopt de zenuw vanaf je onderrug door je bekken heen je been in (zie je ook op de vergroting bij dit plaatje) en die doorgang door het bekken kan dus bekneld raken ala je, laten we zeggen, een gewicht zoals een baby erop laat leunen. Ik weet natuurlijk niet of dat het bij jou ook het probleem kan zijn, bij mij begon de pijn veel hoger, maar ik hoop ECHT dat het ies anders is meis
Flugel ga alsjeblieft naar de fysio. Ik herken het helaas ook en ben vorige week via de huisarts naar de bekkentherapeut gestuurd op verdenking van ischias.quote:Op maandag 21 november 2011 21:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er begint me wel iets te dagen helaas, de pijn in m'n rug/heup die ik af en toe flink heb zit wel op de plek waar ik die zenuw zie. En de auw in m'n achterbeen zit ook exact in het midden... Ik steek m'n kop nog effe in het zand en zal eens een afspraak maken bij de bedrijfsfysio, wellicht dat die er even naar kan kijken...
Navragen is nooit slecht he?quote:Op maandag 21 november 2011 21:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er begint me wel iets te dagen helaas, de pijn in m'n rug/heup die ik af en toe flink heb zit wel op de plek waar ik die zenuw zie. En de auw in m'n achterbeen zit ook exact in het midden... Ik steek m'n kop nog effe in het zand en zal eens een afspraak maken bij de bedrijfsfysio, wellicht dat die er even naar kan kijken...
Jah, idd! Vooral als je het niet op de terugweg hoeft te proeven worden bepaalde etenswaren ineens een stuk aantrekkelijkerquote:Op maandag 21 november 2011 22:05 schreef Sam1993 het volgende:
Geen dank;) het is echt maar een beetje uitproberen wat er in blijft. ik dronk voorheen echt nooit thee omdat ik het gewoon niet lekker vond maar als het blijft zittten ga je dingen nogal snel lekker vinden:P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |