SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal mij niks verbazen als er rellen zijn zaterdag en zondag
Hij weet niet eens of er zand of lucht in een bal zit.quote:Op zondag 20 november 2011 15:32 schreef wolferl het volgende:
Ten Have heeft Ajax in zijn hart?
LOL, die vent dacht een jaar geleden dat Ajax een cricketclub was.
En wat buitenspel isquote:Op zondag 20 november 2011 15:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij weet niet eens of er zand of lucht in een bal zit.
quote:Op zondag 20 november 2011 15:34 schreef Breekfast het volgende:
Mart moet weer even zijn stempel zetten op ''historische beelden''.
uiteindelijk wel maar in principe is de keuze nu Cruijff of de rest van de RvC. Ik weet ook niet of juridisch gezien de aanstelling van van Gaal nog teruggedraaid kan worden als de OR en aandeelhouders er mee akkoord gaan, maar de RvC die hem aanstelde weg is. Volgens mij gaat het ajax dan sowieso een flinke afkoopsom kosten.quote:Op zondag 20 november 2011 15:28 schreef rubbereend het volgende:
De club kan dus kiezen, Cruijff of Van Gaal
Als VI naar Spanje gaat welquote:Op zondag 20 november 2011 15:35 schreef Stiggie het volgende:
Kan Cruijff niet bij VI morgen aanschuiven
Cruijff en Ten Have, dat is pas echte bazentv.quote:Op zondag 20 november 2011 15:35 schreef Stiggie het volgende:
Kan Cruijff niet bij VI morgen aanschuiven
Ik moet ook altijd lachen om die Koertquote:
Niet beschikbaar in roemenie:)quote:Op zondag 20 november 2011 15:33 schreef StephanL het volgende:
Ook gewoon op internet te volgen hoor http://nos.nl/sport/livestream/stream/91/
quote:Op zondag 20 november 2011 15:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Cruijff en Ten Have, dat is pas echte bazentv.
ongelooflijk, wat een smerige rat is datquote:
Ik heb geen zin meer, ik stap op.quote:Op zondag 20 november 2011 15:35 schreef RichardHammond het volgende:
Ben benieuwd naar wat Ten Have te zeggen heeft.
Hij zei "ik kreeg een bitterbal" dan kreeg hij "een bitterbal" jaquote:Op zondag 20 november 2011 15:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Steeds dát verhaal weer. Het was káás en worst...
Nee. Allemaal complotten. Niks van geloven!quote:Op zondag 20 november 2011 15:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij zei "ik kreeg een bitterbal" dan kreeg hij "een bitterbal" ja![]()
!
quote:Op zondag 20 november 2011 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn computer is ook een Ajacied in hart en nieren, het werd zo emotioneel dat ik een bluescreen kreeg
Idd, en dan laat het publiek zien in de volgende wedstrijd wie ze steunenquote:Op zondag 20 november 2011 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Godver, Ik wil een kopie van Johan Derksen + Wilfred vs Bert.
Nu wil ik:
Johan Cruijff vs Steven ten Have.
Face to face in pauw en witteman
In the voice of ajax: the battlequote:Op zondag 20 november 2011 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Godver, Ik wil een kopie van Johan Derksen + Wilfred vs Bert.
Nu wil ik:
Johan Cruijff vs Steven ten Have.
Face to face in pauw en witteman
quote:Op zondag 20 november 2011 15:38 schreef Gramulanion het volgende:
Whaha goeie assist bij dat Basketbal.
quote:Op zondag 20 november 2011 15:38 schreef msnk het volgende:
Hij rent wel sneller dan Mido die basketballer.
Jij bent ook een nicht hé!quote:Op zondag 20 november 2011 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben het ook zat, ik word Feyenoorder beetje met jou naar het voetbal.
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)-deze-rvc-doorga.htmquote:Cruijff: 'Gezegd dat ik niet met deze rvc doorga'
20/11/2011 15:34
De vergadering van de Ajax-ledenraad leverde geen verzoening op tussen Johan Cruijff en zijn collega-commissarissen. De oud-international legt zijn lot in handen van 'de club'.
Steven ten Have, voorzitter van de rvc, sprak vooraf de hoop uit dat de partijen tot een vergelijk zouden komen. Maar voor Cruijff was dat niet aan de orde en hij werd tijdens vergadering niet op andere gedachten gebracht.
'Ik heb gezegd dat ik niet met deze rvc doorga', was hij duidelijk na afloop. 'Er is te veel gebeurd. Hoe er is omgegaan met Wim Jonk en Dennis Bergkamp is voor mij onacceptabel.' Cruijff liet in het midden of hij zelf vertrekt als commissaris van Ajax. 'De club zal moeten beslissen. Allemaal eruit, ik eruit of zij eruit.'
Cruijff, die zondag net als Ten Have spreektijd kreeg, staat tegenover zijn collega-commissarissen. Die besloten afgelopen week Louis van Gaal naar voren te schuiven aan aankomend directeur. Dat was voor de oud-international reden te twijfelen over zijn toekomst als commissaris, ook omdat hij niet op de hoogte was van de plannen.
Oh niet zo jaloers we kunnen ook samen Feyenoorder worden, is nog dichterbij ook.quote:Op zondag 20 november 2011 15:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij bent ook een nicht hé!
Nog nooit zoveel Ajacieden naar basketbal gekeken volgens mij
Omdat hij de enige van de RVC is die wel verstand heeft, zich bewezen heeft, en een echte ajacied is?quote:Op zondag 20 november 2011 15:39 schreef PLAE@ het volgende:
Op basis waarvan kiezen jullie allemaal in hemelsnaam van JC. Die man zit alweer zowat in 't vliegtuig naar Barcelona. Hij zal er nooit echt voor gaan...en komt voor vergaderingen gewoon niet opdagen.
quote:Op zondag 20 november 2011 15:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Omdat hij de enige van de RVC is die wel verstand heeft, zich bewezen heeft, en een echte ajacied is?
Nee, ik ben nu om! Ik kies nu voor kamp Ten Have...quote:Op zondag 20 november 2011 15:39 schreef PLAE@ het volgende:
Op basis waarvan kiezen jullie allemaal in hemelsnaam van JC. Die man zit alweer zowat in 't vliegtuig naar Barcelona. Hij zal er nooit echt voor gaan...en komt voor vergaderingen gewoon niet opdagen.
Jij snapt er niks van. Geen zin om alles weer uit te leggen, lees alle topics door zou ik zo zeggen.quote:Op zondag 20 november 2011 15:39 schreef PLAE@ het volgende:
Daarbij. JC vindt zichzelf groter dab de club. Hij zal van Gaal nooit tollereren...
Not sure if serious...quote:Op zondag 20 november 2011 15:39 schreef PLAE@ het volgende:
Daarbij. JC vindt zichzelf groter dab de club. Hij zal van Gaal nooit tollereren...
Woensdag, 16:00 uur.quote:Op zondag 20 november 2011 15:39 schreef PLAE@ het volgende:
Zelfs al is Ajax in crisis, dan ga je er nog op achteruit!quote:Op zondag 20 november 2011 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh niet zo jaloers we kunnen ook samen Feyenoorder worden, is nog dichterbij ook.
quote:Op zondag 20 november 2011 15:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Woensdag, 16:00 uur.
Ten Have belt Cruijff: 'Hej Johan, we hebben om 16.05 een vergadering! Kom je ook?'
[..]
Ten Have belt Cruijff: 'Hej Johan, we hebben om 16.05 een vergadering! Kom je ook?'
[..]
[..]
Ja Steven, Ik huppel wel lekker naar de ArenA toe. Tot over 20 minuutjesquote:Op zondag 20 november 2011 15:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
troll ?quote:Op zondag 20 november 2011 15:41 schreef PLAE@ het volgende:
Verstand van wat? Zijn praatjes vullen geen gaatjes. Je kunt gewoon niet op m bouwen. En bewezen als wat?
flikker op johquote:Op zondag 20 november 2011 15:41 schreef PLAE@ het volgende:
Verstand van wat? Zijn praatjes vullen geen gaatjes. Je kunt gewoon niet op m bouwen. En bewezen als wat?
Ga schaatsen kijken.quote:Op zondag 20 november 2011 15:41 schreef PLAE@ het volgende:
Jij snapt het niet. Maar da's logisch. Jij bent niet voor Ajax en geen verstand vd zakenquote:Op zondag 20 november 2011 15:41 schreef PLAE@ het volgende:
Jijquote:Op zondag 20 november 2011 15:41 schreef PLAE@ het volgende:
Ah ja goed verhaal johquote:Op zondag 20 november 2011 15:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij snapt er niks van. Geen zin om alles weer uit te leggen, lees alle topics door zou ik zo zeggen.
Trollquote:Op zondag 20 november 2011 15:41 schreef PLAE@ het volgende:
Gast ik ben overal geweest met Ajax. Praat geen poep.quote:Op zondag 20 november 2011 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij snapt het niet. Maar da's logisch. Jij bent niet voor Ajax en geen verstand vd zaken
Barcelona?quote:Op zondag 20 november 2011 15:41 schreef PLAE@ het volgende:
AFC Ajax #1646: Chaos onzer hoofdstadquote:
Dus dan heb je het recht om zwaar te trollen?quote:Op zondag 20 november 2011 15:43 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Gast ik ben overal geweest met Ajax. Praat geen poep.
quote:Op zondag 20 november 2011 15:43 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Gast ik ben overal geweest met Ajax. Praat geen poep.
Johan is de enigste die begrijpt dat de toekomst van ajax op de toekomst ligt. (liet ie ook vaker horen in het interview).quote:Op zondag 20 november 2011 15:41 schreef PLAE@ het volgende:
Geweldige soap.quote:
zozo schelden, stoerquote:Op zondag 20 november 2011 15:46 schreef msnk het volgende:
s
[..]
Die zijn allemaal wél voor Ten Have toch? Sukkel.
van Gaal heeft de als trainer de jeugdopleiding verneukt?quote:Op zondag 20 november 2011 15:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker fappen op Van Gaal en Ten Have. Van gaal die mid jaren 90' al de jeugdopleiding heeft verneukt. GG man. GG.
quote:Op zondag 20 november 2011 15:39 schreef PLAE@ het volgende:
Ja. Serieus jij hebt niet opgelet de afgelopen dagen en je weet verder niks van Ajax.quote:Op zondag 20 november 2011 15:48 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
van Gaal heeft de als trainer de jeugdopleiding verneukt?
Hij met Adriaanse hebben de jeugdopleiding veranderd ja.quote:Op zondag 20 november 2011 15:48 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
van Gaal heeft de als trainer de jeugdopleiding verneukt?
Verhaalquote:Op zondag 20 november 2011 15:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Post hetzelfde verhaal daar ook maar eens, 100% zeker dat ze zeggen dat je een mongool bent.
quote:Op zondag 20 november 2011 15:49 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Verhaalik stel vragen maar niemand heeft een antwoord!
Wat verwachten jullie in hemelsnaam van Cruijff. Hij roept wat en vertrekt weer. Over een paar jaar roept hij weer wat en hij vertrekt weer. Een orakel is het...hij zal nooit echt verantwoordelijkheid nemen.
Als hij vertrekt, vertrekken ook alle jeugdtrainers met hem mee. En dat willen wij niet. Blij nu? Ga maar weer weg dan.quote:Op zondag 20 november 2011 15:49 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wat verwachten jullie in hemelsnaam van Cruijff. Hij roept wat en vertrekt weer. Over een paar jaar roept hij weer wat en hij vertrekt weer. Een orakel is het...hij zal nooit echt verantwoordelijkheid nemen.
Hij zit toch in de RvC, EZEL.quote:Op zondag 20 november 2011 15:49 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
twitter:Roomboterboy69 twitterde op zondag 20-11-2011 om 15:50:27mart smeets lijkt op meneer aart man http://t.co/W9INdNbk reageer retweet
quote:Op zondag 20 november 2011 15:50 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Roomboterboy69 twitterde op zondag 20-11-2011 om 15:50:27mart smeets lijkt op meneer aart man http://t.co/W9INdNbk reageer retweet
Zwichten voor chantage dusquote:Op zondag 20 november 2011 15:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Als hij vertrekt, vertrekken ook alle jeugdtrainers met hem mee. En dat willen wij niet.
Lees dit eens door:quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 15:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
AFC Ajax #1646: Chaos onzer hoofdstad
AFC Ajax #1647: Afwachten hoe het verder gaat.
AFC Ajax #1648: Cruijff of de rest van de RvC?
AFC Ajax #1649: Cruijff of de rest van de RvC?
AFC Ajax #1650: Raad van Corupten moeten opdonderen!
AFC Ajax #1651: Wat een rotzooi
AFC Ajax #1652: Waar de Cruciale Ledenraad vergadering is begonnen.
AFC Ajax #1653: HAHHA DAVIDS!
Lees dit eerst eens door, kom dan terug.
Met pijn en moeite heeft hij daarin plaatsgenomen. Net of hij ooit op gelijkwaardig niveau kan functioneren binnen zo'n orgaanquote:
Je maakt je jezelf wel heel erg belachelijk. Lachwekkend ben je.quote:Op zondag 20 november 2011 15:52 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Met pijn en moeite heeft hij daarin plaatsgenomen. Net of hij ooit op gelijkwaardig niveau kan functioneren binnen zo'n orgaan
quote:Op zondag 20 november 2011 15:52 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Met pijn en moeite heeft hij daarin plaatsgenomen. Net of hij ooit op gelijkwaardig niveau kan functioneren binnen zo'n orgaan
Waar?quote:Op zondag 20 november 2011 15:53 schreef Gramulanion het volgende:
Ten Have nu voor de camera's van de NOS trouwens.
Joep is lekker aan het shinen buiten. Mart zit te huilen omdat hij naar Uri zit te kijkenquote:Op zondag 20 november 2011 15:53 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2011 15:52 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dat zullen we zo wel terug zien dan.quote:Op zondag 20 november 2011 15:53 schreef Gramulanion het volgende:
En heb jij teveel bier op.quote:Op zondag 20 november 2011 15:53 schreef PLAE@ het volgende:
Nou nou...wat zijn jullie aangebrand....
Weer een sterke inhoudelijke reactie. Johan zal zich nooit neer kunnen leggen bij een besluit van een meerderheid waar hij het zelf niet mee eens is (dan heb ik het niet over het aanstellen van van Gaal) maar in het algmeen.quote:Op zondag 20 november 2011 15:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je maakt je jezelf wel heel erg belachelijk. Lachwekkend ben je.
Uri moet sowieso opkankeren, vieze rat dat het er is.quote:Op zondag 20 november 2011 15:54 schreef Stiggie het volgende:
Uri stapt dus opDie kan het niet aan om een besluit in het voordeel van Cruijff uit te voeren
Goed voor Ajax, slecht voor de rest... Rust in de tent kan nog wel eens een positief effect hebben op de prestaties op het veld.quote:
dit was de essentie van de RVCquote:Op zondag 20 november 2011 15:55 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Behalve een RvC waarin je alleen maar ja-knikkers hebt.
/negeer!quote:Op zondag 20 november 2011 15:56 schreef PLAE@ het volgende:
Molenaar is een rat en al jaren uit op macht binnen de club.
Fotoquote:Op zondag 20 november 2011 15:56 schreef honkeytonk het volgende:
Waar zien jullie edgar? Streampje of andere tv zender?
Hij is in ieder geval een trouwe Cruijffiaan.quote:Op zondag 20 november 2011 15:56 schreef PLAE@ het volgende:
Molenaar is een rat en al jaren uit op macht binnen de club.
twitter:AFCASC twitterde op zondag 20-11-2011 om 15:54:59Coronel, Krant en Van Eijden stemmen dus niet op de AVA op 12 december #ajax reageer retweet
Daar heb je wel een punt, maar liever een RvC van jaknikkers dan een RvC die nul verstand heeft van voetbal en nul hart heeft voor de club.quote:Op zondag 20 november 2011 15:55 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Weer een sterke inhoudelijke reactie. Johan zal zich nooit neer kunnen leggen bij een besluit van een meerderheid waar hij het zelf niet mee eens is (dan heb ik het niet over het aanstellen van van Gaal) maar in het algmeen.
Daarom kan hij niet functioneren binnen een RvC.
Hij wil dus dat je dat denkt, snap dat nou. Anders gaat hij misschien weer huilenquote:Op zondag 20 november 2011 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is dan weer een meevaller, netjes dat ze de eer aan hunzelf houden
Dat was de bedoeling van deze RvC, weer laat je zien dat je er niks vanaf weet. Ga eens weg.quote:Op zondag 20 november 2011 15:55 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Weer een sterke inhoudelijke reactie. Johan zal zich nooit neer kunnen leggen bij een besluit van een meerderheid waar hij het zelf niet mee eens is (dan heb ik het niet over het aanstellen van van Gaal) maar in het algmeen.
Daarom kan hij niet functioneren binnen een RvC.
Ben benieuwd hoe hij hier over denkt.quote:
Nee, nog geen contract.quote:Op zondag 20 november 2011 15:57 schreef Helpmefok het volgende:
Maar ... nu komt Van Gaal dus niet als AD bij Ajax?
Had hij al een contract getekend, anders dan worden het weer een aantal miljoentjes aftikken
Nieuws van AjaxlifeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net zo'n licht als z'n pa.quote:
Dit is iig strike 1 alvast.quote:Op zondag 20 november 2011 15:55 schreef Stiggie het volgende:
Oke dan zie ik het aankomen. Cruijff wint deze oorlog. Anders zou Uri never nooit weg gaan
twitter:ajaxlife twitterde op zondag 20-11-2011 om 15:56:43Als Cruijff een probleem heeft met zijn rol binnen rvc, moet hij bij de mensen zijn die hem benoemden. Aldus Ten Have. #ledenraad reageer retweet
Ten Have.quote:Op zondag 20 november 2011 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Nieuws van AjaxlifeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:ajaxlife twitterde op zondag 20-11-2011 om 15:57:45Ajax meldt vertrouwensbreuk binnen rvc en Cruijff wil niet meewerken aan herstel. #ledenraad reageer retweet
Zijn ze al niet maanden bezig om de situatie te herstellen? En is dat proces niet verneukt door de andere 3?quote:Op zondag 20 november 2011 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op zondag 20-11-2011 om 15:57:45Ajax meldt vertrouwensbreuk binnen rvc en Cruijff wil niet meewerken aan herstel. #ledenraad reageer retweet
Geen stemming, wel neerleggen functie van Coronel dus 1e winst voor Cruijffquote:Op zondag 20 november 2011 15:59 schreef Helpmefok het volgende:
Is er nou iemand die uit kan leggen in het HEEL kort wat er vandaag allemaal gebeurt is?
Daar hoop ik ook nogsteeds op,quote:Op zondag 20 november 2011 15:59 schreef Helpmefok het volgende:
Is er nou iemand die uit kan leggen in het HEEL kort wat er vandaag allemaal gebeurt is?
Lijkt me een algehele winst voor Cruijff. Waarom zou Coronel anders zijn functie neerleggen?quote:Op zondag 20 november 2011 16:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Geen stemming, wel neerleggen functie van Coronel dus 1e winst voor Cruijff
quote:Op zondag 20 november 2011 16:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Aha, oke. En die stemming was om wát precies te bepalen?quote:Op zondag 20 november 2011 16:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
twitter:ajaxlife twitterde op zondag 20-11-2011 om 16:00:11Ten Have ontkent patstelling omdat rvc kan functioneren. Uitspraken Cruijff betreurt hij, want 'verschillen niet zo groot'. #ledenraad reageer retweet
+ Coronel hoert opquote:Op zondag 20 november 2011 15:34 schreef msnk het volgende:
Samenvatting:
Bitterballen![]()
Sjaak moest weg om nog snel AFC-EVV te kunnen halen.
Keje lachte![]()
Johan zal overwinnen
En Mart is een mongool die waterpolo wil kijken
Klopt, is de eerste slag idd. Coronel stond kaatsrecht achter ten Have.quote:Op zondag 20 november 2011 16:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lijkt me een algehele winst voor Cruijff. Waarom zou Coronel anders zijn functie neerleggen?
WTF.quote:Op zondag 20 november 2011 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
En het klapstuk:twitter:ajaxlife twitterde op zondag 20-11-2011 om 16:00:11Ten Have ontkent patstelling omdat rvc kan functioneren. Uitspraken Cruijff betreurt hij, want 'verschillen niet zo groot'. #ledenraad reageer retweet
wel lang, nog 3 wekenquote:Op zondag 20 november 2011 16:01 schreef msnk het volgende:
[..]
+ Coronel hoert op
Wachten op 12 december.
Over het wel of niet wegsturen van de RVC maar dat kan dus niet want niet statutair aangekondigd.quote:Op zondag 20 november 2011 16:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Aha, oke. En die stemming was om wát precies te bepalen?
Cruijff heeft gewonnen.quote:Op zondag 20 november 2011 15:59 schreef Helpmefok het volgende:
Ik denk om tr bepale wie de pannekoeken baktquote:Op zondag 20 november 2011 16:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Aha, oke. En die stemming was om wát precies te bepalen?
In die drie weken gaat RVC en Coronel nog van alles doen om Johan er uit te werken, MARK MY WORDSquote:
Achter eenieder die kaarsrecht tegenover Cruijff staat, heb ik het ideequote:Op zondag 20 november 2011 16:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Klopt, is de eerste slag idd. Coronel stond kaatsrecht achter ten Have.
quote:Op zondag 20 november 2011 16:02 schreef PLAE@ het volgende:
Goed dus straks heeft Cruijff definitief de macht op 1500km afstand en jullie hopen dat hij als een soort Beckenbauer Ajax weer groot gaat maken. Nou ik help het hopen, maar dit blijft bij dromen.
Weer blijkt dat je er niks van snaptquote:Op zondag 20 november 2011 16:02 schreef PLAE@ het volgende:
Goed dus straks heeft Cruijff definitief de macht op 1500km afstand en jullie hopen dat hij als een soort Beckenbauer Ajax weer groot gaat maken. Nou ik help het hopen, maar dit blijft bij dromen.
kaatsrecht...mja.quote:Op zondag 20 november 2011 16:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Klopt, is de eerste slag idd. Coronel stond kaatsrecht achter ten Have.
Dit dusquote:Op zondag 20 november 2011 16:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Achter eenieder die kaarsrecht tegenover Cruijff staat, heb ik het idee
Ik denk dat ze vandaag wel geproefd hebben dat Cruijff een meerderheid gaat krijgen in de volgende stemming en daarmee dus die RvC eruit gaat bonjouren.
kloptquote:Op zondag 20 november 2011 16:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Achter eenieder die kaarsrecht tegenover Cruijff staat, heb ik het idee
Ik denk dat ze vandaag wel geproefd hebben dat Cruijff een meerderheid gaat krijgen in de volgende stemming en daarmee dus die RvC eruit gaat bonjouren.
Dit kan toch niet.quote:Op zondag 20 november 2011 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
En het klapstuk:twitter:ajaxlife twitterde op zondag 20-11-2011 om 16:00:11Ten Have ontkent patstelling omdat rvc kan functioneren. Uitspraken Cruijff betreurt hij, want 'verschillen niet zo groot'. #ledenraad reageer retweet
quote:Op zondag 20 november 2011 16:04 schreef PLAE@ het volgende:
Nee wat blijkt is dat ik het niet met jullie eens ben. Maar jullie vinden het blijkbaar lastig om die 2 zinnen van mij inhoudelijk te weerleggen.
quote:Op zondag 20 november 2011 15:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
AFC Ajax #1646: Chaos onzer hoofdstad
AFC Ajax #1647: Afwachten hoe het verder gaat.
AFC Ajax #1648: Cruijff of de rest van de RvC?
AFC Ajax #1649: Cruijff of de rest van de RvC?
AFC Ajax #1650: Raad van Corupten moeten opdonderen!
AFC Ajax #1651: Wat een rotzooi
AFC Ajax #1652: Waar de Cruciale Ledenraad vergadering is begonnen.
AFC Ajax #1653: HAHHA DAVIDS!
Lees dit eerst eens door, kom dan terug.
Iemand?quote:Op zondag 20 november 2011 16:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zijn ze al niet maanden bezig om de situatie te herstellen? En is dat proces niet verneukt door de andere 3?
Ik zou het eerder een verrijking noemen.quote:Op zondag 20 november 2011 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow nog grappig ook, je bent iig een aanwinst voor dit topic![]()
![]()
denken dat de RVC een democratie moest zijnquote:Op zondag 20 november 2011 16:04 schreef PLAE@ het volgende:
Nee wat blijkt is dat ik het niet met jullie eens ben. Maar jullie vinden het blijkbaar lastig om die 2 zinnen van mij inhoudelijk te weerleggen.
Wat moet hij hier verder nog doen dan? Er gaat niks meer gebeuren.quote:Op zondag 20 november 2011 16:05 schreef Helpmefok het volgende:
Cruijff is alweer onderweg naar Barcelona
Die gozer is gekquote:Op zondag 20 november 2011 16:06 schreef Buitendam het volgende:
Ten Have probeert via de media naar buiten te brengen dat hij nogal een delegatie van de ledenraad achter zich heeft.
Nee, je snapt niets van de situatie bij Ajax.quote:Op zondag 20 november 2011 16:04 schreef PLAE@ het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2011 16:06 schreef Helpmefok het volgende:
Ajax gaat naar de pleuris en de mensen hier zijn er nog blij mee ook.
Hoe kun je Cruijff nou aan het hoofd willen hebben, waar die man komt heb je ruzie.
Tong80 is een ook geen kale judas.quote:Op zondag 20 november 2011 16:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vind ik niet lief, om Tong80 een achterlijke mongool te noemen
quote:Op zondag 20 november 2011 16:06 schreef Helpmefok het volgende:
Hoe kun je Cruijff nou aan het hoofd willen hebben, waar die man komt heb je ruzie.
Er zijn nog 5 VI-afleveringen tot D-Day, dat redt hij echt nietquote:Op zondag 20 november 2011 16:06 schreef Buitendam het volgende:
Ten Have probeert via de media naar buiten te brengen dat hij nogal een delegatie van de ledenraad achter zich heeft.
dat weet ik niet, ik ken hem niet persoonlijkquote:Op zondag 20 november 2011 16:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tong80 is een ook geen kale judas.
Dat weet je nietquote:Op zondag 20 november 2011 16:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tong80 is een ook geen kale judas.
Denken dat die man aan het hoofd komtquote:Op zondag 20 november 2011 16:06 schreef Helpmefok het volgende:
Ga jij ook beginnen Dreftquote:Op zondag 20 november 2011 16:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat een onzin trouwens dat jullie steeds zeggen dat die Plae@ aan het trollen is, alleen omdat hij een andere mening heeft. Beetje Coronel gedrag dat
Wat hij zegt dusquote:Op zondag 20 november 2011 16:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat een onzin trouwens dat jullie steeds zeggen dat die Plae@ aan het trollen is, alleen omdat hij een andere mening heeft. Beetje Coronel gedrag dat
Andere meningquote:Op zondag 20 november 2011 16:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Deze man bezorgde jullie anders wel de CL en een CL-finale in '96.quote:Op zondag 20 november 2011 16:07 schreef vincerusso het volgende:
de beste trainer ooit.. verrek maar lekker steven
Hij presenteert van Gaal wel als de beste trainer ooit en nu herhaalt hij zichzelf steeds: waarom niet de beste trainer (discutabel, in mijn ogen) van Ajax en de beste speler van Ajax ooit samen laten weren. Ik vraag me af in hoeverre raadsleden daar gevoelig voor zijn. Ik vind het wel slim.quote:Op zondag 20 november 2011 16:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Er zijn nog 5 VI-afleveringen tot D-Day, dat redt hij echt niet
quote:Op zondag 20 november 2011 16:08 schreef Jojoortje het volgende:
'Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt'
Ok.
quote:Op zondag 20 november 2011 16:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze man bezorgde jullie anders wel de CL en een CL-finale in '96.
Wat heeft Cruijff ooit gepresteerd bij Ajax? Zelfs nooit landskampioen geworden als trainer in NL.
is bij hem dan ook niet mogelijkquote:Op zondag 20 november 2011 16:08 schreef Jojoortje het volgende:
'Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt'
Ok.
quote:Op zondag 20 november 2011 16:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]Euhh de jeugdopleiding opzetten van 85 tot 91 waar v Gaal de vruchten van plukte misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |