Nieuws van AjaxlifeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net zo'n licht als z'n pa.quote:
Dit is iig strike 1 alvast.quote:Op zondag 20 november 2011 15:55 schreef Stiggie het volgende:
Oke dan zie ik het aankomen. Cruijff wint deze oorlog. Anders zou Uri never nooit weg gaan
twitter:ajaxlife twitterde op zondag 20-11-2011 om 15:56:43Als Cruijff een probleem heeft met zijn rol binnen rvc, moet hij bij de mensen zijn die hem benoemden. Aldus Ten Have. #ledenraad reageer retweet
Ten Have.quote:Op zondag 20 november 2011 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Nieuws van AjaxlifeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:ajaxlife twitterde op zondag 20-11-2011 om 15:57:45Ajax meldt vertrouwensbreuk binnen rvc en Cruijff wil niet meewerken aan herstel. #ledenraad reageer retweet
Zijn ze al niet maanden bezig om de situatie te herstellen? En is dat proces niet verneukt door de andere 3?quote:Op zondag 20 november 2011 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op zondag 20-11-2011 om 15:57:45Ajax meldt vertrouwensbreuk binnen rvc en Cruijff wil niet meewerken aan herstel. #ledenraad reageer retweet
Geen stemming, wel neerleggen functie van Coronel dus 1e winst voor Cruijffquote:Op zondag 20 november 2011 15:59 schreef Helpmefok het volgende:
Is er nou iemand die uit kan leggen in het HEEL kort wat er vandaag allemaal gebeurt is?
Daar hoop ik ook nogsteeds op,quote:Op zondag 20 november 2011 15:59 schreef Helpmefok het volgende:
Is er nou iemand die uit kan leggen in het HEEL kort wat er vandaag allemaal gebeurt is?
Lijkt me een algehele winst voor Cruijff. Waarom zou Coronel anders zijn functie neerleggen?quote:Op zondag 20 november 2011 16:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Geen stemming, wel neerleggen functie van Coronel dus 1e winst voor Cruijff
quote:Op zondag 20 november 2011 16:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Aha, oke. En die stemming was om wát precies te bepalen?quote:Op zondag 20 november 2011 16:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
twitter:ajaxlife twitterde op zondag 20-11-2011 om 16:00:11Ten Have ontkent patstelling omdat rvc kan functioneren. Uitspraken Cruijff betreurt hij, want 'verschillen niet zo groot'. #ledenraad reageer retweet
+ Coronel hoert opquote:Op zondag 20 november 2011 15:34 schreef msnk het volgende:
Samenvatting:
Bitterballen![]()
Sjaak moest weg om nog snel AFC-EVV te kunnen halen.
Keje lachte![]()
Johan zal overwinnen
En Mart is een mongool die waterpolo wil kijken
Klopt, is de eerste slag idd. Coronel stond kaatsrecht achter ten Have.quote:Op zondag 20 november 2011 16:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lijkt me een algehele winst voor Cruijff. Waarom zou Coronel anders zijn functie neerleggen?
WTF.quote:Op zondag 20 november 2011 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
En het klapstuk:twitter:ajaxlife twitterde op zondag 20-11-2011 om 16:00:11Ten Have ontkent patstelling omdat rvc kan functioneren. Uitspraken Cruijff betreurt hij, want 'verschillen niet zo groot'. #ledenraad reageer retweet
wel lang, nog 3 wekenquote:Op zondag 20 november 2011 16:01 schreef msnk het volgende:
[..]
+ Coronel hoert op
Wachten op 12 december.
Over het wel of niet wegsturen van de RVC maar dat kan dus niet want niet statutair aangekondigd.quote:Op zondag 20 november 2011 16:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Aha, oke. En die stemming was om wát precies te bepalen?
Cruijff heeft gewonnen.quote:Op zondag 20 november 2011 15:59 schreef Helpmefok het volgende:
Ik denk om tr bepale wie de pannekoeken baktquote:Op zondag 20 november 2011 16:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Aha, oke. En die stemming was om wát precies te bepalen?
In die drie weken gaat RVC en Coronel nog van alles doen om Johan er uit te werken, MARK MY WORDSquote:
Achter eenieder die kaarsrecht tegenover Cruijff staat, heb ik het ideequote:Op zondag 20 november 2011 16:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Klopt, is de eerste slag idd. Coronel stond kaatsrecht achter ten Have.
quote:Op zondag 20 november 2011 16:02 schreef PLAE@ het volgende:
Goed dus straks heeft Cruijff definitief de macht op 1500km afstand en jullie hopen dat hij als een soort Beckenbauer Ajax weer groot gaat maken. Nou ik help het hopen, maar dit blijft bij dromen.
Weer blijkt dat je er niks van snaptquote:Op zondag 20 november 2011 16:02 schreef PLAE@ het volgende:
Goed dus straks heeft Cruijff definitief de macht op 1500km afstand en jullie hopen dat hij als een soort Beckenbauer Ajax weer groot gaat maken. Nou ik help het hopen, maar dit blijft bij dromen.
kaatsrecht...mja.quote:Op zondag 20 november 2011 16:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Klopt, is de eerste slag idd. Coronel stond kaatsrecht achter ten Have.
Dit dusquote:Op zondag 20 november 2011 16:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Achter eenieder die kaarsrecht tegenover Cruijff staat, heb ik het idee
Ik denk dat ze vandaag wel geproefd hebben dat Cruijff een meerderheid gaat krijgen in de volgende stemming en daarmee dus die RvC eruit gaat bonjouren.
kloptquote:Op zondag 20 november 2011 16:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Achter eenieder die kaarsrecht tegenover Cruijff staat, heb ik het idee
Ik denk dat ze vandaag wel geproefd hebben dat Cruijff een meerderheid gaat krijgen in de volgende stemming en daarmee dus die RvC eruit gaat bonjouren.
Dit kan toch niet.quote:Op zondag 20 november 2011 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
En het klapstuk:twitter:ajaxlife twitterde op zondag 20-11-2011 om 16:00:11Ten Have ontkent patstelling omdat rvc kan functioneren. Uitspraken Cruijff betreurt hij, want 'verschillen niet zo groot'. #ledenraad reageer retweet
quote:Op zondag 20 november 2011 16:04 schreef PLAE@ het volgende:
Nee wat blijkt is dat ik het niet met jullie eens ben. Maar jullie vinden het blijkbaar lastig om die 2 zinnen van mij inhoudelijk te weerleggen.
quote:Op zondag 20 november 2011 15:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
AFC Ajax #1646: Chaos onzer hoofdstad
AFC Ajax #1647: Afwachten hoe het verder gaat.
AFC Ajax #1648: Cruijff of de rest van de RvC?
AFC Ajax #1649: Cruijff of de rest van de RvC?
AFC Ajax #1650: Raad van Corupten moeten opdonderen!
AFC Ajax #1651: Wat een rotzooi
AFC Ajax #1652: Waar de Cruciale Ledenraad vergadering is begonnen.
AFC Ajax #1653: HAHHA DAVIDS!
Lees dit eerst eens door, kom dan terug.
Iemand?quote:Op zondag 20 november 2011 16:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zijn ze al niet maanden bezig om de situatie te herstellen? En is dat proces niet verneukt door de andere 3?
Ik zou het eerder een verrijking noemen.quote:Op zondag 20 november 2011 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow nog grappig ook, je bent iig een aanwinst voor dit topic![]()
![]()
denken dat de RVC een democratie moest zijnquote:Op zondag 20 november 2011 16:04 schreef PLAE@ het volgende:
Nee wat blijkt is dat ik het niet met jullie eens ben. Maar jullie vinden het blijkbaar lastig om die 2 zinnen van mij inhoudelijk te weerleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |