net DM'de je wat andersquote:
dat vind ik zo asociaalquote:
ik las die reactie als kaa-bèèè in jouw boerse stemquote:
quote:
O.quote:
Matig.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:28 schreef leeell het volgende:
100+ uurtjes erop geduwd, eerste char klaar, volgende is net gestart
Wil je dat alsjeblieft weghalen?quote:
Quote aangepast. Al snap ik nog steeds niet wat nou het probleem was.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:24 schreef leeell het volgende:
staat er nog steeds in een quote, als je niets had gezegd had ik er niets achter gezocht
quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:55 schreef krokdown het volgende:
D323 M3D3D3L1NG L44T J3 213N T0T W3LK3 GR0T3 PR35T4T135 0N23 H3R53N5N 1N 5T44T 21JN. 1N H3T 83G1N W45 H3T 23K3R N0G M031L1JK D323 T3K5T T3 L323N, M44R NU K4N J3 H3T W44R5CH1JNL1JK 4L W4T 5N3LL3R L323N 20ND3R J3 3CHT 1N T3 5P4NN3N. D4T K0MT D00R H3T 3N0RM3 L33RV3RM0G3N V4N 0N23 H3R53N5. KN4P H3? D323 M3D3D3L1NG M4G J3 K0P13R3N 3N V3RD3R V3R5PR31D3N
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geil!!quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:31 schreef ThaTim het volgende:
Heb ik hiervoor mijn eikel laten injecteren met syfilis?
quote:
Over 2 weken pasquote:
Yepzquote:
quote:
Dat kan ik wel doen jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:06 schreef Vincpod het volgende:
[..]Drink ook maar een paar biertjes in mijn naam
Ik zal aan jullie denken en er ook een biertje op drinken
Nee!!quote:
Leuke muts heb jequote:Op zaterdag 19 november 2011 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
NIET GAAAAAAAAAAAAAAN VINC
IEDEREEN VERLAAT ME![]()
![]()
![]()
Ik heb geslapen tot 4 uur ofzo. En niet werken vandaagquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:56 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Die drinken niet genoeg om brak te worden. Echte mannen zijn brak en moeten gewoon werken
Nepman!quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb geslapen tot 4 uur ofzo. En niet werken vandaag
Disclaimer: ik sliep pas om half 9 vanochtendquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:34 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Nepman!![]()
Ik heb geslapen tot 8 en vanacht om 1 uur gaan we weg, dus moet nog even fit zijn. Mag waarschijnlijk zelf de rivier afvaren straks
Is ook erg vet! De heenweg mocht ik ook al zelf sturen en dat was echt super tof!!quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Disclaimer: ik sliep pas om half 9 vanochtendOeh tof! Dat lijkt me zo vet hé, zo'n hele boot onder je vingertoppen
Rampageeeequote:Op zaterdag 19 november 2011 21:43 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Is ook erg vet! De heenweg mocht ik ook al zelf sturen en dat was echt super tof!!Gewoon de verantwoordelijkheid die je krijgt, geeft een fijn gevoel. Als je iets verkeerd doet vaar je 7500 ton de kant op
Dat is niet goed
Lag er 6 uur in geloof ik![]()
Brazilie via Las Palmasquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
RampageeeeWaar gaan jullie naartoe?
opschepper
Woa tof! Hoe lang doe je daar over? Je bent nu in Engeland toch? Ik ben jaloers man. Als ik naar buiten kijk met die mistquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:48 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Brazilie via Las Palmas![]()
Klopt, ik heb vanmiddag stiekem ook een tukkie gedaan![]()
Vanuit Middlesbrough 7.5 dag naar Las Palmas en dan 10.5 naar Vila do Conde (vlak onder Belem). In de mist varen op de rivier is eng!!quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Woa tof! Hoe lang doe je daar over? Je bent nu in Engeland toch? Ik ben jaloers man. Als ik naar buiten kijk met die mist
Als je het verneukt en honderden mensen vinden tragisch de dood, zwaai je wel even voor ons op het journaal?quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:59 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Vanuit Middlesbrough 7.5 dag naar Las Palmas en dan 10.5 naar Vila do Conde (vlak onder Belem). In de mist varen op de rivier is eng!!
Whahahaquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je het verneukt en honderden mensen vinden tragisch de dood, zwaai je wel even voor ons op het journaal?
Geen idee het voelt alsof iemand mn borstbeen er via mn rug uit wil trekkenquote:Op zondag 20 november 2011 02:46 schreef Vincpod het volgende:
[..]
What happened?
eindelijk klaar, tijd voor een tukkie
Geniet ervan!!quote:
Ik was al in slaap gevallenquote:Op zondag 20 november 2011 03:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee het voelt alsof iemand mn borstbeen er via mn rug uit wil trekken![]()
droom fijn, zacht en geil![]()
Ja! Eindelijk een keer lang geslapen hihi. Maar wel een uur voor de wekker wakker geworden.quote:
Lekkerr hoor! Ik heb ook heerlijk geslapen, alleen jammer dat me wekker het nodig vond om af te gaanquote:Op zondag 20 november 2011 09:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja! Eindelijk een keer lang geslapen hihi. Maar wel een uur voor de wekker wakker geworden.
En jij?
Als ik dat wil hebben moet ik me wekker om 2 uur zettenquote:Op zondag 20 november 2011 09:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Daarom uitgeslapen wakker worden voor de wekker.
Haha ideale wekkerquote:Op zondag 20 november 2011 09:51 schreef Dance99Vv het volgende:
Over wekkers gesproken... ik heb een wekker die me iedere ochtend om half acht wekt met een heerlijk geurende mok sterke koffie met suiker en melk goed geroerd...
Dat noem ik nog eens een opwekkende wekker
Haha, ken hij er ook niet een voor mij maken?quote:Op zondag 20 november 2011 10:08 schreef Dance99Vv het volgende:
Die heb ik gemaakt (mijn zoon van 12) hoelang die het blijft doen weet ik niet ,lol
Kun je zelf geen kinderen maken? en opvoeden (africhten)quote:Op zondag 20 november 2011 10:16 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Haha, ken hij er ook niet een voor mij maken?
Met een meetje geluk kan ik dat wel jaquote:Op zondag 20 november 2011 10:21 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Kun je zelf geen kinderen maken? en opvoeden (africhten)
Tsja....ook ik moest het heeeel lang zelf doenquote:Op zondag 20 november 2011 10:25 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Met een meetje geluk kan ik dat wel jaalleen dan duurt het nog 13 jaar eer ik zo'n wekker heb
Neuh, ga nog steeds dood van de pijn. Maar ik overleef het wel. Moet wel. Ik mag pas over 4,5 jaar doodquote:Op zondag 20 november 2011 08:26 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ik was al in slaap gevallenmaar dat klinkt niet echt goed hups is het al beter?
Echte mannen drinken de koffie zwartquote:Op zondag 20 november 2011 09:51 schreef Dance99Vv het volgende:
Over wekkers gesproken... ik heb een wekker die me iedere ochtend om half acht wekt met een heerlijk geurende mok sterke koffie met suiker en melk goed geroerd...
Dat noem ik nog eens een opwekkende wekker
In deze post kan ik mij vinden.quote:Op zondag 20 november 2011 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echte mannen drinken de koffie zwart
Echte mannen hebben geen koffie nodig.quote:Op zondag 20 november 2011 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echte mannen drinken de koffie zwart
quote:Op zondag 20 november 2011 03:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee het voelt alsof iemand mn borstbeen er via mn rug uit wil trekken![]()
Wanneer mag ik weer koffie zetten voor jou?quote:
Maar thee is voor homo'squote:Op zondag 20 november 2011 12:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Echte mannen hebben geen koffie nodig.
Ach gaat vast wel over voor ik een jochie word.quote:
JHuppelmuts?quote:Op zondag 20 november 2011 13:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Thee is niet voor homo's JHUPPELMUTSJan is niet gayyy.
En zieke menschen!quote:Op zondag 20 november 2011 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JHuppelmuts?![]()
En is het wel![]()
Voor homo's en vrouwen
True.quote:Op zondag 20 november 2011 13:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook helemaal niks over thee![]()
Vandaar dat ik altijd thee drinkquote:
Maar in het weekend moet iedereen aan het bierquote:Op zondag 20 november 2011 13:26 schreef Ezechielk het volgende:
Mannen drinken koffie, vrouwen drinken thee.
Doet Jan melk in zijn thee?quote:Op zondag 20 november 2011 13:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan is geen homo, of een vrouw. Of ziek.
Jullie mogen niet pesten!
quote:Op zondag 20 november 2011 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar in het weekend moet iedereen aan het bier
Dat is toch wel het toppunt van gayquote:
Daarom de vraag, beter om er nu achter te komen dan over 4 jaar. Had op de middelbare school een theedrinkende muziekdocent, die naar 16 jaar zijn vrouw en 2 kinderen verliet omdat hij er achterkwam dat de achterdeur meer zijn ding was...quote:Op zondag 20 november 2011 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is toch wel het toppunt van gay
quote:Op zondag 20 november 2011 13:29 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Daarom de vraag, beter om er nu achter te komen dan over 4 jaar. Had op de middelbare school een theedrinkende muziekdocent, die naar 16 jaar zijn vrouw en 2 kinderen verliet omdat hij er achterkwam dat de achterdeur meer zijn ding was...
Half 2 vroeg noemenquote:Op zondag 20 november 2011 13:30 schreef Ezechielk het volgende:
Heerlijk, Spineshank kneiterhard aan op de vroege morgen.
Die goede oude jaren '30quote:Op zondag 20 november 2011 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Wij hadden wel een leraar met losse handjes. Had al een klasgenoot van me geslagen en nog 2 leerlingen.
Hij wilde mij ook slaan, ik rende weg, tikkertje door de hele school maar geen klap gehad
Jij komt ook naar de meet?quote:
Mannen die thee drinken zijn gewoon geen echte mannenquote:Op zondag 20 november 2011 13:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Moet je maar niet zeggen dat Jan gay is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds de jaren 30quote:Op zondag 20 november 2011 13:49 schreef Tchock het volgende:
Sinds wanneer en waarom is het eigenlijk in de mode om 'als ... zijnde' te zeggen?
/carequote:
quote:Op zondag 20 november 2011 14:04 schreef JanPiraat het volgende:
Ik drink wel thee uit een mok van 'the Doors' nu![]()
Dat maakt je iets mannelijkerquote:Op zondag 20 november 2011 14:04 schreef JanPiraat het volgende:
Ik drink wel thee uit een mok van 'the Doors' nu![]()
No thnxquote:Op zondag 20 november 2011 14:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wil je bewijs van dat hij man is?
Vies meisje jijquote:Op zondag 20 november 2011 14:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Waarquote:
Het is gewoon zoquote:
Wat, ik post gewoon een linkje uit de weblog, meer niet.quote:
In een poolcentrumquote:
Nee, ik ga nu Dexter kijken!!quote:
Ik wil gewoon niet poolen met iemand die denkt dat ik al ruim in 80 benquote:
Maar dat ben je over ~60 jaar toch?quote:Op zondag 20 november 2011 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet poolen met iemand die denkt dat ik al ruim in 80 ben
Ja dan pas!!quote:Op zondag 20 november 2011 15:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar dat ben je over ~60 jaar toch?
Ik wacht tot de meetquote:
Haha slijmbalquote:Op zondag 20 november 2011 15:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar dat ben je over ~60 jaar toch?
Whahaha mietje, bang voor een bejaardequote:
quote:Op zondag 20 november 2011 15:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Noem me slijmbal, maar ik scoor de chickies.
Jij mag de online-chickies dan neem ik de echte chickies wel voor m'n rekeningquote:Op zondag 20 november 2011 15:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Noem me slijmbal, maar ik scoor de chickies.
quote:Op zondag 20 november 2011 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha mietje, bang voor een bejaarde
Zeg jij nou dat ik geen echt chickie benquote:Op zondag 20 november 2011 15:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij mag de online-chickies dan neem ik de echte chickies wel voor m'n rekening
online chickies zijn ook ekte chickies.quote:Op zondag 20 november 2011 15:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij mag de online-chickies dan neem ik de echte chickies wel voor m'n rekening
Dus Jan is wel gay?quote:Op zondag 20 november 2011 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Denken dat er op FOK! chickies zitten.Zijn allemaal cocks hoor wupswups
WoW spelende nerdsquote:Op zondag 20 november 2011 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Denken dat er op FOK! chickies zitten.Zijn allemaal cocks hoor wupswups
quote:
Kusje op je mixed up feelingsquote:Op zondag 20 november 2011 15:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom?Zo voelde ik me toen ik dat las! Serieuze shit.
Maar voelde je dat vanwege mijn reactie of vanwege je eigen opmerking?quote:Op zondag 20 november 2011 15:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom?Zo voelde ik me toen ik dat las! Serieuze shit.
Lief bedanktquote:Op zondag 20 november 2011 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kusje op je mixed up feelings![]()
Nu ga ik echt Dexter kijken
Door jouw opmerking.quote:Op zondag 20 november 2011 15:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar voelde je dat vanwege mijn reactie of vanwege je eigen opmerking?
Te snel ook zeker?quote:Op zondag 20 november 2011 15:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lief bedankt![]()
Doeiig!
[..]
Door jouw opmerking.Te scherp.
quote:Op zondag 20 november 2011 15:33 schreef Maringo het volgende:
Anyways, ik ga eten koken. Tot later
Edit voor Huppeltje: Kip a la Romana
Eensquote:Op zondag 20 november 2011 16:53 schreef Vincpod het volgende:
Ben ook maar is begonnen aan een serie![]()
quote:
Dutte:quote:
nomnomnom eetsmakelijkkkquote:Op zondag 20 november 2011 18:42 schreef LompeHork het volgende:
Nasi en meer dingen van gisteren opeten!![]()
En voor vanavond oliebollen
Mijn reacties waren ook wel leuk hequote:Op zondag 20 november 2011 18:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dutte:
Klinkerbotsing
Klinkerbroertje tegen mij: 'Wat is korting?' Ik leg het uit en vraag waarom hij dat wil weten, dit is zijn antwoord: 'Hamburgers met korting oh ohohhh.' Geweldig ventje!
Vind ik leuk · · 37 minuten geleden
[..]
nomnomnom eetsmakelijkkk
en oliebollennoh lekker!
Ik begon vandaag met warme rijstepap, daarna had ik hutspot en nu staat de patatuur aan.quote:Op zondag 20 november 2011 18:42 schreef LompeHork het volgende:
Nasi en meer dingen van gisteren opeten!![]()
En voor vanavond oliebollen
Jaa hahaquote:Op zondag 20 november 2011 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn reacties waren ook wel leuk he
Ik ben juist heel erg afgevallenquote:
Het is nu al heul koud hoor!quote:Op zondag 20 november 2011 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kan niet wachten om mn muts in de praktijk te gebruiken
Ik zou het haar eerst vragenquote:Op zondag 20 november 2011 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kan niet wachten om muts in de praktijk te gebruiken
quote:
Doe maarquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kan niet wachten om muts in de praktijk te gebruiken
quote:
Die was wel erg ver gezocht jaquote:Op zondag 20 november 2011 20:47 schreef Tchock het volgende:
Ik verveel me, okéMoet eigenlijk studeren en alles
Ik moet zooi inleveren vóór 23:59quote:Op zondag 20 november 2011 20:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die was wel erg ver gezocht ja
Ik moet ook nog een begin maken aan mn project dingen enzo...
quote:Op zondag 20 november 2011 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
zoooo ik ben klaar voor vandaaggggg
Dat is wel erg laatquote:
Ik MOET het voor vanavond digitaal inleveren anders word ik uit de werkgroep gezet en allesquote:Op zondag 20 november 2011 20:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is wel erg laat
Ik moet mijn dingen het liefst voor woensdag af hebben zodat we kunnen bespreken enzo, maar hoef het pas volgende week af te hebben
Wees blijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 november 2011 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wees blijIk mis hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dankzij jouw motivatie whoeoeeequote:
Goed gedaanquote:
Ik zit voor altijd op school als ik dit afrondquote:
Dat is andersquote:Op zondag 20 november 2011 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dankzij jouw motivatie whoeoeee
[..]
Goed gedaanNu meer tijd voor mij?
[..]
Ik zit voor altijd op school als ik dit afrondTot mn pensioen!
JP jaloers allesquote:Op zondag 20 november 2011 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dankzij jouw motivatie whoeoeee
[..]
Goed gedaanNu meer tijd voor mij?
[..]
Tja, er zijn nou eenmaal mensen die geen genoeg van school kunnen krijgenquote:Op zondag 20 november 2011 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou vooruit voor 1 keer mag het om te beseffen hoe geweldig ik ben nadat ze jou heeft gehadquote:Op zondag 20 november 2011 20:57 schreef leeell het volgende:
[..]
JP jaloers alles
maar vanavond krijg je wel een beurtje hoor , gr gr
je ben aangekomen, dus liever pas weer als je wat minder corpulent ben
Ik heb op een school gewerkt en dat is fucked up ideaalquote:Op zondag 20 november 2011 20:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tja, er zijn nou eenmaal mensen die geen genoeg van school kunnen krijgen
Teer dan op van Fok en ga wat nuttigs doen.quote:Op zondag 20 november 2011 20:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik MOET het voor vanavond digitaal inleveren anders word ik uit de werkgroep gezet en allesTerwijl we het vak pas dinsdag hebben.
quote:Op zondag 20 november 2011 20:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nou vooruit voor 1 keer mag het om te beseffen hoe geweldig ik ben nadat ze jou heeft gehad
[..]
Nou vooruit voor 1 keer mag het om te beseffen hoe geweldig ik ben nadat ze jou heeft gehad
[..]
Alsof jij hem met ons wil delenquote:
Ik ga even aandachtig luisteren naar dezequote:Op zondag 20 november 2011 21:00 schreef leeell het volgende:
Jan
tevens is er een kwaliteitsboost nodig in dezen topic,het niveau daalt namelijk
120 km/u + rijden en dit luisteren is hemelsquote:Op zondag 20 november 2011 21:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ga even aandachtig luisteren naar deze
Dire Straits heeft veel mooier werk manquote:Op zondag 20 november 2011 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb net Dire Straits - Walk Of Life geluisterd
quote:Op zondag 20 november 2011 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof jij hem met ons wil delen
Is een voorzorgsmaatregel? Want zo laag is het niveau nog niet...quote:Op zondag 20 november 2011 21:00 schreef leeell het volgende:
Jan
I know maar deze is speciaal voor mijquote:Op zondag 20 november 2011 21:02 schreef leeell het volgende:
[..]
120 km/u + rijden en dit luisteren is hemels
[..]
Dire Straits heeft veel mooier werk man
Het niveau daalde sinds leeell weer aanwezig is hier.quote:Op zondag 20 november 2011 21:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
Is een voorzorgsmaatregel? Want zo laag is het niveau nog niet...
Helemaal niks mis meequote:Op zondag 20 november 2011 21:00 schreef leeell het volgende:
Jan
wou je zeggen.......dat je golden earring.......niet kent?quote:
Slaap lekker Hupstjequote:Op zondag 20 november 2011 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ik ga naar bed, Dexter kijken en hopen dat ik vannacht niet ga dromen![]()
IJdele hoopquote:Op zondag 20 november 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Slaap lekker Hupstje![]()
Hopelijk ga je niet dromen vannacht!
Geen hartverzakking krijgen nu, leeell... Rustig ademhalen!quote:Op zondag 20 november 2011 21:06 schreef leeell het volgende:
[..]
wou je zeggen.......dat je golden earring.......niet kent?
Kijkse en trustequote:Op zondag 20 november 2011 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ik ga naar bed, Dexter kijken en hopen dat ik vannacht niet ga dromen![]()
Jawel maar luister er nauwelijks naarquote:Op zondag 20 november 2011 21:06 schreef leeell het volgende:
[..]
wou je zeggen.......dat je golden earring.......niet kent?
Die ken ik al zonder hem te luisteren jaquote:
pluspunten !quote:Op zondag 20 november 2011 21:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die ken ik al zonder hem te luisteren ja![]()
Ik praat mezelf aan dat Van Halen nederlands isquote:Op zondag 20 november 2011 21:12 schreef leeell het volgende:
de grootste (WERELDBEROEMDE !!!) NEDERLANDSE band aller tijden![]()
![]()
quote:Op zondag 20 november 2011 21:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik praat mezelf aan dat Van Halen nederlands is![]()
Wie waren de dames die het alvast hebben verzwaard?quote:Op zondag 20 november 2011 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
leeell die al mijn posts negeert, doet PIJN in mn HAAAAAAART, mijn HOUTENNNN HAAAAAAAAAAART
nehhquote:
ik vind andere van ze leukerquote:Op zondag 20 november 2011 21:34 schreef leeell het volgende:
elke avond voor het slapengaan
KB, misschien kom je eindelijk tot inkeer
Lees eens terugquote:Op zondag 20 november 2011 21:36 schreef Crack_ het volgende:
Jullie moeten Tchock negeren, hij moet aan school werken.
Die hebben veul betere nummersquote:Op zondag 20 november 2011 21:34 schreef leeell het volgende:
elke avond voor het slapengaan
KB, misschien kom je eindelijk tot inkeer
hoe veel beter dan godlike kan het worden?quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 21:36 schreef Crack_ het volgende:
Jullie moeten Tchock negeren, hij moet aan school werken.
Samenspannen jullie allesquote:
Je vind LA Woman hun beste nummer?quote:Op zondag 20 november 2011 21:39 schreef leeell het volgende:
[..]
hoe veel beter dan godlike kan het worden?
nee, maar alles van The Doors isquote:Op zondag 20 november 2011 21:41 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je vind LA Woman hun beste nummer?
lovestreetquote:Op zondag 20 november 2011 21:39 schreef leeell het volgende:
[..]
Pink Floyd, slotje!quote:Op zondag 20 november 2011 21:39 schreef leeell het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen die of degene die ik uiteindelijk had gepost te postenquote:Op zondag 20 november 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JOH JOH JOH ik deed zo wilde gok
waiting for the sun kan ik ook waarderen
tussen welke twijfelde je? waiting for the sun of die ik dacht dat het zo heette?quote:Op zondag 20 november 2011 21:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen die of degene die ik uiteindelijk had gepost te posten
en Spanish Caravan.quote:Op zondag 20 november 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tussen welke twijfelde je? waiting for the sun of die ik dacht dat het zo heette?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |