Ik begon vandaag met warme rijstepap, daarna had ik hutspot en nu staat de patatuur aan.quote:Op zondag 20 november 2011 18:42 schreef LompeHork het volgende:
Nasi en meer dingen van gisteren opeten!![]()
En voor vanavond oliebollen
Jaa hahaquote:Op zondag 20 november 2011 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn reacties waren ook wel leuk he
Ik ben juist heel erg afgevallenquote:
Het is nu al heul koud hoor!quote:Op zondag 20 november 2011 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kan niet wachten om mn muts in de praktijk te gebruiken
Ik zou het haar eerst vragenquote:Op zondag 20 november 2011 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kan niet wachten om muts in de praktijk te gebruiken
quote:
Doe maarquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kan niet wachten om muts in de praktijk te gebruiken
quote:
Die was wel erg ver gezocht jaquote:Op zondag 20 november 2011 20:47 schreef Tchock het volgende:
Ik verveel me, okéMoet eigenlijk studeren en alles
Ik moet zooi inleveren vóór 23:59quote:Op zondag 20 november 2011 20:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die was wel erg ver gezocht ja
Ik moet ook nog een begin maken aan mn project dingen enzo...
quote:Op zondag 20 november 2011 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
zoooo ik ben klaar voor vandaaggggg
Dat is wel erg laatquote:
Ik MOET het voor vanavond digitaal inleveren anders word ik uit de werkgroep gezet en allesquote:Op zondag 20 november 2011 20:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is wel erg laat
Ik moet mijn dingen het liefst voor woensdag af hebben zodat we kunnen bespreken enzo, maar hoef het pas volgende week af te hebben
Wees blijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |