Geniet ervan!!quote:
Ik was al in slaap gevallenquote:Op zondag 20 november 2011 03:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee het voelt alsof iemand mn borstbeen er via mn rug uit wil trekken![]()
droom fijn, zacht en geil![]()
Ja! Eindelijk een keer lang geslapen hihi. Maar wel een uur voor de wekker wakker geworden.quote:
Lekkerr hoor! Ik heb ook heerlijk geslapen, alleen jammer dat me wekker het nodig vond om af te gaanquote:Op zondag 20 november 2011 09:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja! Eindelijk een keer lang geslapen hihi. Maar wel een uur voor de wekker wakker geworden.
En jij?
Als ik dat wil hebben moet ik me wekker om 2 uur zettenquote:Op zondag 20 november 2011 09:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Daarom uitgeslapen wakker worden voor de wekker.
Haha ideale wekkerquote:Op zondag 20 november 2011 09:51 schreef Dance99Vv het volgende:
Over wekkers gesproken... ik heb een wekker die me iedere ochtend om half acht wekt met een heerlijk geurende mok sterke koffie met suiker en melk goed geroerd...
Dat noem ik nog eens een opwekkende wekker
Haha, ken hij er ook niet een voor mij maken?quote:Op zondag 20 november 2011 10:08 schreef Dance99Vv het volgende:
Die heb ik gemaakt (mijn zoon van 12) hoelang die het blijft doen weet ik niet ,lol
Kun je zelf geen kinderen maken? en opvoeden (africhten)quote:Op zondag 20 november 2011 10:16 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Haha, ken hij er ook niet een voor mij maken?
Met een meetje geluk kan ik dat wel jaquote:Op zondag 20 november 2011 10:21 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Kun je zelf geen kinderen maken? en opvoeden (africhten)
Tsja....ook ik moest het heeeel lang zelf doenquote:Op zondag 20 november 2011 10:25 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Met een meetje geluk kan ik dat wel jaalleen dan duurt het nog 13 jaar eer ik zo'n wekker heb
Neuh, ga nog steeds dood van de pijn. Maar ik overleef het wel. Moet wel. Ik mag pas over 4,5 jaar doodquote:Op zondag 20 november 2011 08:26 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ik was al in slaap gevallenmaar dat klinkt niet echt goed hups is het al beter?
Echte mannen drinken de koffie zwartquote:Op zondag 20 november 2011 09:51 schreef Dance99Vv het volgende:
Over wekkers gesproken... ik heb een wekker die me iedere ochtend om half acht wekt met een heerlijk geurende mok sterke koffie met suiker en melk goed geroerd...
Dat noem ik nog eens een opwekkende wekker
In deze post kan ik mij vinden.quote:Op zondag 20 november 2011 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echte mannen drinken de koffie zwart
Echte mannen hebben geen koffie nodig.quote:Op zondag 20 november 2011 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echte mannen drinken de koffie zwart
quote:Op zondag 20 november 2011 03:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee het voelt alsof iemand mn borstbeen er via mn rug uit wil trekken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |