Brazilie via Las Palmasquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
RampageeeeWaar gaan jullie naartoe?
opschepper
Woa tof! Hoe lang doe je daar over? Je bent nu in Engeland toch? Ik ben jaloers man. Als ik naar buiten kijk met die mistquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:48 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Brazilie via Las Palmas![]()
Klopt, ik heb vanmiddag stiekem ook een tukkie gedaan![]()
Vanuit Middlesbrough 7.5 dag naar Las Palmas en dan 10.5 naar Vila do Conde (vlak onder Belem). In de mist varen op de rivier is eng!!quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Woa tof! Hoe lang doe je daar over? Je bent nu in Engeland toch? Ik ben jaloers man. Als ik naar buiten kijk met die mist
Als je het verneukt en honderden mensen vinden tragisch de dood, zwaai je wel even voor ons op het journaal?quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:59 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Vanuit Middlesbrough 7.5 dag naar Las Palmas en dan 10.5 naar Vila do Conde (vlak onder Belem). In de mist varen op de rivier is eng!!
Whahahaquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je het verneukt en honderden mensen vinden tragisch de dood, zwaai je wel even voor ons op het journaal?
Geen idee het voelt alsof iemand mn borstbeen er via mn rug uit wil trekkenquote:Op zondag 20 november 2011 02:46 schreef Vincpod het volgende:
[..]
What happened?
eindelijk klaar, tijd voor een tukkie
Geniet ervan!!quote:
Ik was al in slaap gevallenquote:Op zondag 20 november 2011 03:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee het voelt alsof iemand mn borstbeen er via mn rug uit wil trekken![]()
droom fijn, zacht en geil![]()
Ja! Eindelijk een keer lang geslapen hihi. Maar wel een uur voor de wekker wakker geworden.quote:
Lekkerr hoor! Ik heb ook heerlijk geslapen, alleen jammer dat me wekker het nodig vond om af te gaanquote:Op zondag 20 november 2011 09:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja! Eindelijk een keer lang geslapen hihi. Maar wel een uur voor de wekker wakker geworden.
En jij?
Als ik dat wil hebben moet ik me wekker om 2 uur zettenquote:Op zondag 20 november 2011 09:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Daarom uitgeslapen wakker worden voor de wekker.
Haha ideale wekkerquote:Op zondag 20 november 2011 09:51 schreef Dance99Vv het volgende:
Over wekkers gesproken... ik heb een wekker die me iedere ochtend om half acht wekt met een heerlijk geurende mok sterke koffie met suiker en melk goed geroerd...
Dat noem ik nog eens een opwekkende wekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |