Doe maarquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kan niet wachten om muts in de praktijk te gebruiken
quote:
Die was wel erg ver gezocht jaquote:Op zondag 20 november 2011 20:47 schreef Tchock het volgende:
Ik verveel me, okéMoet eigenlijk studeren en alles
Ik moet zooi inleveren vóór 23:59quote:Op zondag 20 november 2011 20:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die was wel erg ver gezocht ja
Ik moet ook nog een begin maken aan mn project dingen enzo...
quote:Op zondag 20 november 2011 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
zoooo ik ben klaar voor vandaaggggg
Dat is wel erg laatquote:
Ik MOET het voor vanavond digitaal inleveren anders word ik uit de werkgroep gezet en allesquote:Op zondag 20 november 2011 20:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is wel erg laat
Ik moet mijn dingen het liefst voor woensdag af hebben zodat we kunnen bespreken enzo, maar hoef het pas volgende week af te hebben
Wees blijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 november 2011 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wees blijIk mis hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dankzij jouw motivatie whoeoeeequote:
Goed gedaanquote:
Ik zit voor altijd op school als ik dit afrondquote:
Dat is andersquote:Op zondag 20 november 2011 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dankzij jouw motivatie whoeoeee
[..]
Goed gedaanNu meer tijd voor mij?
[..]
Ik zit voor altijd op school als ik dit afrondTot mn pensioen!
JP jaloers allesquote:Op zondag 20 november 2011 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dankzij jouw motivatie whoeoeee
[..]
Goed gedaanNu meer tijd voor mij?
[..]
Tja, er zijn nou eenmaal mensen die geen genoeg van school kunnen krijgenquote:Op zondag 20 november 2011 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou vooruit voor 1 keer mag het om te beseffen hoe geweldig ik ben nadat ze jou heeft gehadquote:Op zondag 20 november 2011 20:57 schreef leeell het volgende:
[..]
JP jaloers alles
maar vanavond krijg je wel een beurtje hoor , gr gr
je ben aangekomen, dus liever pas weer als je wat minder corpulent ben
Ik heb op een school gewerkt en dat is fucked up ideaalquote:Op zondag 20 november 2011 20:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tja, er zijn nou eenmaal mensen die geen genoeg van school kunnen krijgen
Teer dan op van Fok en ga wat nuttigs doen.quote:Op zondag 20 november 2011 20:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik MOET het voor vanavond digitaal inleveren anders word ik uit de werkgroep gezet en allesTerwijl we het vak pas dinsdag hebben.
quote:Op zondag 20 november 2011 20:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nou vooruit voor 1 keer mag het om te beseffen hoe geweldig ik ben nadat ze jou heeft gehad
[..]
Nou vooruit voor 1 keer mag het om te beseffen hoe geweldig ik ben nadat ze jou heeft gehad
[..]
Alsof jij hem met ons wil delenquote:
Ik ga even aandachtig luisteren naar dezequote:Op zondag 20 november 2011 21:00 schreef leeell het volgende:
Jan
tevens is er een kwaliteitsboost nodig in dezen topic,het niveau daalt namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |