nehhquote:
ik vind andere van ze leukerquote:Op zondag 20 november 2011 21:34 schreef leeell het volgende:
elke avond voor het slapengaan
KB, misschien kom je eindelijk tot inkeer
Lees eens terugquote:Op zondag 20 november 2011 21:36 schreef Crack_ het volgende:
Jullie moeten Tchock negeren, hij moet aan school werken.
Die hebben veul betere nummersquote:Op zondag 20 november 2011 21:34 schreef leeell het volgende:
elke avond voor het slapengaan
KB, misschien kom je eindelijk tot inkeer
hoe veel beter dan godlike kan het worden?quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 21:36 schreef Crack_ het volgende:
Jullie moeten Tchock negeren, hij moet aan school werken.
Samenspannen jullie allesquote:
Je vind LA Woman hun beste nummer?quote:Op zondag 20 november 2011 21:39 schreef leeell het volgende:
[..]
hoe veel beter dan godlike kan het worden?
nee, maar alles van The Doors isquote:Op zondag 20 november 2011 21:41 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je vind LA Woman hun beste nummer?
lovestreetquote:Op zondag 20 november 2011 21:39 schreef leeell het volgende:
[..]
Pink Floyd, slotje!quote:Op zondag 20 november 2011 21:39 schreef leeell het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen die of degene die ik uiteindelijk had gepost te postenquote:Op zondag 20 november 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JOH JOH JOH ik deed zo wilde gok
waiting for the sun kan ik ook waarderen
tussen welke twijfelde je? waiting for the sun of die ik dacht dat het zo heette?quote:Op zondag 20 november 2011 21:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen die of degene die ik uiteindelijk had gepost te posten
en Spanish Caravan.quote:Op zondag 20 november 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tussen welke twijfelde je? waiting for the sun of die ik dacht dat het zo heette?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |