quote:Op zondag 20 november 2011 13:29 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Daarom de vraag, beter om er nu achter te komen dan over 4 jaar. Had op de middelbare school een theedrinkende muziekdocent, die naar 16 jaar zijn vrouw en 2 kinderen verliet omdat hij er achterkwam dat de achterdeur meer zijn ding was...
Half 2 vroeg noemenquote:Op zondag 20 november 2011 13:30 schreef Ezechielk het volgende:
Heerlijk, Spineshank kneiterhard aan op de vroege morgen.
Die goede oude jaren '30quote:Op zondag 20 november 2011 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Wij hadden wel een leraar met losse handjes. Had al een klasgenoot van me geslagen en nog 2 leerlingen.
Hij wilde mij ook slaan, ik rende weg, tikkertje door de hele school maar geen klap gehad
Jij komt ook naar de meet?quote:
Mannen die thee drinken zijn gewoon geen echte mannenquote:Op zondag 20 november 2011 13:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Moet je maar niet zeggen dat Jan gay is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds de jaren 30quote:Op zondag 20 november 2011 13:49 schreef Tchock het volgende:
Sinds wanneer en waarom is het eigenlijk in de mode om 'als ... zijnde' te zeggen?
/carequote:
quote:Op zondag 20 november 2011 14:04 schreef JanPiraat het volgende:
Ik drink wel thee uit een mok van 'the Doors' nu![]()
Dat maakt je iets mannelijkerquote:Op zondag 20 november 2011 14:04 schreef JanPiraat het volgende:
Ik drink wel thee uit een mok van 'the Doors' nu![]()
No thnxquote:Op zondag 20 november 2011 14:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wil je bewijs van dat hij man is?
Vies meisje jijquote:Op zondag 20 november 2011 14:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Waarquote:
Het is gewoon zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |