Wanneer mag ik weer koffie zetten voor jou?quote:
Maar thee is voor homo'squote:Op zondag 20 november 2011 12:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Echte mannen hebben geen koffie nodig.
Ach gaat vast wel over voor ik een jochie word.quote:
JHuppelmuts?quote:Op zondag 20 november 2011 13:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Thee is niet voor homo's JHUPPELMUTSJan is niet gayyy.
En zieke menschen!quote:Op zondag 20 november 2011 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JHuppelmuts?![]()
En is het wel![]()
Voor homo's en vrouwen
True.quote:Op zondag 20 november 2011 13:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook helemaal niks over thee![]()
Vandaar dat ik altijd thee drinkquote:
Maar in het weekend moet iedereen aan het bierquote:Op zondag 20 november 2011 13:26 schreef Ezechielk het volgende:
Mannen drinken koffie, vrouwen drinken thee.
Doet Jan melk in zijn thee?quote:Op zondag 20 november 2011 13:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan is geen homo, of een vrouw. Of ziek.
Jullie mogen niet pesten!
quote:Op zondag 20 november 2011 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar in het weekend moet iedereen aan het bier
Dat is toch wel het toppunt van gayquote:
Daarom de vraag, beter om er nu achter te komen dan over 4 jaar. Had op de middelbare school een theedrinkende muziekdocent, die naar 16 jaar zijn vrouw en 2 kinderen verliet omdat hij er achterkwam dat de achterdeur meer zijn ding was...quote:Op zondag 20 november 2011 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is toch wel het toppunt van gay
quote:Op zondag 20 november 2011 13:29 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Daarom de vraag, beter om er nu achter te komen dan over 4 jaar. Had op de middelbare school een theedrinkende muziekdocent, die naar 16 jaar zijn vrouw en 2 kinderen verliet omdat hij er achterkwam dat de achterdeur meer zijn ding was...
Half 2 vroeg noemenquote:Op zondag 20 november 2011 13:30 schreef Ezechielk het volgende:
Heerlijk, Spineshank kneiterhard aan op de vroege morgen.
Die goede oude jaren '30quote:Op zondag 20 november 2011 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Wij hadden wel een leraar met losse handjes. Had al een klasgenoot van me geslagen en nog 2 leerlingen.
Hij wilde mij ook slaan, ik rende weg, tikkertje door de hele school maar geen klap gehad
Jij komt ook naar de meet?quote:
Mannen die thee drinken zijn gewoon geen echte mannenquote:Op zondag 20 november 2011 13:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Moet je maar niet zeggen dat Jan gay is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds de jaren 30quote:Op zondag 20 november 2011 13:49 schreef Tchock het volgende:
Sinds wanneer en waarom is het eigenlijk in de mode om 'als ... zijnde' te zeggen?
/carequote:
quote:Op zondag 20 november 2011 14:04 schreef JanPiraat het volgende:
Ik drink wel thee uit een mok van 'the Doors' nu![]()
Dat maakt je iets mannelijkerquote:Op zondag 20 november 2011 14:04 schreef JanPiraat het volgende:
Ik drink wel thee uit een mok van 'the Doors' nu![]()
No thnxquote:Op zondag 20 november 2011 14:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wil je bewijs van dat hij man is?
Vies meisje jijquote:Op zondag 20 november 2011 14:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Waarquote:
Het is gewoon zoquote:
Wat, ik post gewoon een linkje uit de weblog, meer niet.quote:
In een poolcentrumquote:
Nee, ik ga nu Dexter kijken!!quote:
Ik wil gewoon niet poolen met iemand die denkt dat ik al ruim in 80 benquote:
Maar dat ben je over ~60 jaar toch?quote:Op zondag 20 november 2011 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet poolen met iemand die denkt dat ik al ruim in 80 ben
Ja dan pas!!quote:Op zondag 20 november 2011 15:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar dat ben je over ~60 jaar toch?
Ik wacht tot de meetquote:
Haha slijmbalquote:Op zondag 20 november 2011 15:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar dat ben je over ~60 jaar toch?
Whahaha mietje, bang voor een bejaardequote:
quote:Op zondag 20 november 2011 15:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Noem me slijmbal, maar ik scoor de chickies.
Jij mag de online-chickies dan neem ik de echte chickies wel voor m'n rekeningquote:Op zondag 20 november 2011 15:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Noem me slijmbal, maar ik scoor de chickies.
quote:Op zondag 20 november 2011 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha mietje, bang voor een bejaarde
Zeg jij nou dat ik geen echt chickie benquote:Op zondag 20 november 2011 15:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij mag de online-chickies dan neem ik de echte chickies wel voor m'n rekening
online chickies zijn ook ekte chickies.quote:Op zondag 20 november 2011 15:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij mag de online-chickies dan neem ik de echte chickies wel voor m'n rekening
Dus Jan is wel gay?quote:Op zondag 20 november 2011 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Denken dat er op FOK! chickies zitten.Zijn allemaal cocks hoor wupswups
WoW spelende nerdsquote:Op zondag 20 november 2011 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Denken dat er op FOK! chickies zitten.Zijn allemaal cocks hoor wupswups
quote:
Kusje op je mixed up feelingsquote:Op zondag 20 november 2011 15:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom?Zo voelde ik me toen ik dat las! Serieuze shit.
Maar voelde je dat vanwege mijn reactie of vanwege je eigen opmerking?quote:Op zondag 20 november 2011 15:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom?Zo voelde ik me toen ik dat las! Serieuze shit.
Lief bedanktquote:Op zondag 20 november 2011 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kusje op je mixed up feelings![]()
Nu ga ik echt Dexter kijken
Door jouw opmerking.quote:Op zondag 20 november 2011 15:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar voelde je dat vanwege mijn reactie of vanwege je eigen opmerking?
Te snel ook zeker?quote:Op zondag 20 november 2011 15:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lief bedankt![]()
Doeiig!
[..]
Door jouw opmerking.Te scherp.
quote:Op zondag 20 november 2011 15:33 schreef Maringo het volgende:
Anyways, ik ga eten koken. Tot later
Edit voor Huppeltje: Kip a la Romana
Eensquote:Op zondag 20 november 2011 16:53 schreef Vincpod het volgende:
Ben ook maar is begonnen aan een serie![]()
quote:
Dutte:quote:
nomnomnom eetsmakelijkkkquote:Op zondag 20 november 2011 18:42 schreef LompeHork het volgende:
Nasi en meer dingen van gisteren opeten!![]()
En voor vanavond oliebollen
Mijn reacties waren ook wel leuk hequote:Op zondag 20 november 2011 18:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dutte:
Klinkerbotsing
Klinkerbroertje tegen mij: 'Wat is korting?' Ik leg het uit en vraag waarom hij dat wil weten, dit is zijn antwoord: 'Hamburgers met korting oh ohohhh.' Geweldig ventje!
Vind ik leuk · · 37 minuten geleden
[..]
nomnomnom eetsmakelijkkk
en oliebollennoh lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |