quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geil!!quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:31 schreef ThaTim het volgende:
Heb ik hiervoor mijn eikel laten injecteren met syfilis?
quote:
Over 2 weken pasquote:
Yepzquote:
quote:
Dat kan ik wel doen jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:06 schreef Vincpod het volgende:
[..]Drink ook maar een paar biertjes in mijn naam
Ik zal aan jullie denken en er ook een biertje op drinken
Nee!!quote:
Leuke muts heb jequote:Op zaterdag 19 november 2011 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
NIET GAAAAAAAAAAAAAAN VINC
IEDEREEN VERLAAT ME![]()
![]()
![]()
Ik heb geslapen tot 4 uur ofzo. En niet werken vandaagquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:56 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Die drinken niet genoeg om brak te worden. Echte mannen zijn brak en moeten gewoon werken
Nepman!quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb geslapen tot 4 uur ofzo. En niet werken vandaag
Disclaimer: ik sliep pas om half 9 vanochtendquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:34 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Nepman!![]()
Ik heb geslapen tot 8 en vanacht om 1 uur gaan we weg, dus moet nog even fit zijn. Mag waarschijnlijk zelf de rivier afvaren straks
Is ook erg vet! De heenweg mocht ik ook al zelf sturen en dat was echt super tof!!quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Disclaimer: ik sliep pas om half 9 vanochtendOeh tof! Dat lijkt me zo vet hé, zo'n hele boot onder je vingertoppen
Rampageeeequote:Op zaterdag 19 november 2011 21:43 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Is ook erg vet! De heenweg mocht ik ook al zelf sturen en dat was echt super tof!!Gewoon de verantwoordelijkheid die je krijgt, geeft een fijn gevoel. Als je iets verkeerd doet vaar je 7500 ton de kant op
Dat is niet goed
Lag er 6 uur in geloof ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |