Is de aanval van vandaag + Mertens en Toivonenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:06 schreef Akwasi het volgende:
Strootman staat niet eens op het plaatje
misschien omdat er nog een reis naar doetinchem voor zit. En nog even iets in de stad wil doen. Kan zomaarquote:
Jullie veel succes met de wedstrijd tegen De Graafschap.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:18 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga me weer richting het PSV-topic begeven en me met de Graafschap bezig houden. Succes wensen kan ik niet uit mijn vingers krijgen, maar ik hoop wel dat de echte voetbalmensen deze Amsterdamse slag gaan winnen. Tot later
Rightquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jullie veel succes met de wedstrijd tegen De Graafschap.
Ah, dat is zeer goed. Het lopen van tochten begint bij ons ook populair te worden, merk ik wel. Een paar jaar geleden werd dat door een heel select groepje als wenselijk gezien.quote:
Thank god!quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:21 schreef Geo3kant het volgende:
3MIN3M gebannend? Het is hier zo stil
Het is half November. Zullen we ze allemaal in ieder geval eens tot de kerst geven om elkaar te vinden?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:25 schreef Zweefkaak het volgende:
Gaat Matavz een keer scoren? Die ego'tjes op de flanken en erachter moeten hem meer leveren.
Precies! Als er maar gescoord wordtquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:27 schreef Stevenzenl het volgende:
Maakt niet uit wie de bal het laatste zetje geeft!
quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:25 schreef Zweefkaak het volgende:
Gaat Matavz een keer scoren? Die ego'tjes op de flanken en erachter moeten hem meer leveren.
Dit, maar ze moeten hem wel wat ballen geven ja..quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:27 schreef Stevenzenl het volgende:
Maakt niet uit wie de bal het laatste zetje geeft!
Hij loopt in de spits hoor, best eenvoudig te vinden. Voorin in het midden weet je wel? Als ze dat nou eens doen daar, dan wint PSV genoeg wedstrijden met mooie cijfers. Ik zie die Mertens en Labyad alleen maar naar binnen trekken en schieten...quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is half November. Zullen we ze allemaal in ieder geval eens tot de kerst geven om elkaar te vinden?
Dan heb je mazzel dat Lens goed invalt, anders krijg je het nog moeilijk.. Er wordt teveel geschoten en nauwelijks iets aan Matavz gegeven. Of hij moet er echt iets onmogelijks mee doen...quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:28 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Precies! Als er maar gescoord wordt
En daarmee is Mertens toch topscorer van de Eredivisie. Wat een mooi spelletje is het toch, he?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:30 schreef Zweefkaak het volgende:
[..]
Hij loopt in de spits hoor, best eenvoudig te vinden. Voorin in het midden weet je wel? Als ze dat nou eens doen daar, dan wint PSV genoeg wedstrijden met mooie cijfers. Ik zie die Mertens en Labyad alleen maar naar binnen trekken en schieten...
omdat ie 5 wedstrijden ownde, maar het is allemaal te doorzichtig en staat al weken droogquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En daarmee is Mertens toch topscorer van de Eredivisie. Wat een mooi spelletje is het toch, he?
Beetje een domme opmerking, gelet op het feit dat hij al 450 minuten droog staat.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En daarmee is Mertens toch topscorer van de Eredivisie. Wat een mooi spelletje is het toch, he?
Zo goed is Driesje niet de laatste paar wedstrijden hoor?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als hij gewoon goed blijft spelen zoals nu mag hij op 11 blijven
Nee? Let maar eens goed op vanavond.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:52 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Zo goed is Driesje niet de laatste paar wedstrijden hoor?
Komt meer dan genoeg dreiging van die jongen. Paal hier, pingeltje daar. Laat hem zo maar lekker door modderen, want die goals komen wel weer.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:52 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Zo goed is Driesje niet de laatste paar wedstrijden hoor?
Zou mooi zijn, maar ik ben bang dat Ojo op rechts staat.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:53 schreef rubbereend het volgende:
Derijck op rechts achterin en Lens gewoon op de bank
Liever Ojo rechtsback gezien. Derijck heeft een draaicirkel van een vrachtwagen met oplegger.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:53 schreef rubbereend het volgende:
Waarom Lens op de bank?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:53 schreef rubbereend het volgende:
Messi ook niet meer opstellen... 1 zwaluw maakt nog geen zomer.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:54 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Omdat 1 zwaluw nog geen zomer maakt.
Gast? Als je elke speler een basisplaats moet geven na 1 goede invalbeurt blijf je bezig. Terecht dat Rutten de opstelling van de laatste weken blijft handhaven.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Messi ook niet meer opstellen... 1 zwaluw maakt nog geen zomer.
omdat Labyad over het algemeen beter speelt dan Lens. Die ene uitschieter was ook zijn hoogtepunt van het seizoen. En volgens mij was Labyad ook nog een aantal keer betrokken.quote:
Uitschieter sinds hij bij PSV speelt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat Labyad over het algemeen beter speelt dan Lens. Die ene uitschieter was ook zijn hoogtepunt van het seizoen. En volgens mij was Labyad ook nog een aantal keer betrokken.
Labyad - Matavz - Lensquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:57 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Gast? Als je elke speler een basisplaats moet geven na 1 goede invalbeurt blijf je bezig. Terecht dat Rutten de opstelling van de laatste weken blijft handhaven.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Labyad - Matavz - Lens
Mertens - Toivonen - Wijnaldum
Niks mis mee toch?
Grappenmakerquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Labyad - Matavz - Lens
Niks mis mee toch?
Dan speel je met 6 aanvallers, geen middenveld en 4 verdedigers. Daarnaast gaan ze elkaar allemaal voor de poten lopen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Labyad - Matavz - Lens
Niks mis mee toch?
Dat kan alleen als je muur van beton achterin hebt. Helaas hebben wij een ander soort verdedigingquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Labyad - Matavz - Lens
Niks mis mee toch?
Uit lastiger dan je denktquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja, altijd gevaarlijk de Graafschap.
lekker onderschatten die hapquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We weten dat Fred nooit die opstelling zou doen dus discusseren heeft geen zin.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lekker onderschatten die hapje weet hoe er achterin verdedigd wordt hè?
kom er dan niet meequote:Op zaterdag 19 november 2011 17:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We weten dat Fred nooit die opstelling zou doen dus discusseren heeft geen zin.
Drie punten, 0 eisen. Zo kijk ik mijn wedstrijden het liefst.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:10 schreef Stevenzenl het volgende:
Hopen dat Ritzmaier speeltijd gaat krijgen vanavond!
wel posten en er dan maar niet meer over discussiëren dat is flauwquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom niet? Met een goede verdediging is het een bazenaanval
hiermee vat je het al helemaal samen. Alex speelt al een tijdje niet meer. En we zitten ook nog eens in de laatste reservesquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met een goede verdediging is het een bazenaanval
Same here, toch zou het leuk zijn!quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Drie punten, 0 eisen. Zo kijk ik mijn wedstrijden het liefst.
Het lijkt wel 100 jaar geleden. Alex en Gomes betekende kampioenschap. Kon je bijna onder competitievervalsing scharen, die twee.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:14 schreef rubbereend het volgende:
en trouwens
[..]
hiermee vat je het al helemaal samen. Alex speelt al een tijdje niet meer. En we zitten ook nog eens in de laatste reserves
Het oog wil ook wat, we winnen altijd wel in de europa league maar die wedstrijden zijn zo saai.....quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Drie punten, 0 eisen. Zo kijk ik mijn wedstrijden het liefst.
Tja, het oog kan zoveel willen, maar achterin is het zo'n drama dat ik meer mijn hart vasthoud dan geniet van een wedstrijd.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Het oog wil ook wat, we winnen altijd wel in de europa league maar die wedstrijden zijn zo saai.....
Het is ook zo dat als je kampioen bent niemand meer praat over die wedstrijden .. maar beetje leuk voetbal is wel leuk om te kijkenquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tja, het oog kan zoveel willen, maar achterin is het zo'n drama dat ik meer mijn hart vasthoud dan geniet van een wedstrijd.
Ojo natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wie anders?..
Of je moet iemand uit de jeugd gebruiken.
Derijck is veel te sloom, daar ligt het zwakke punt vandaag.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je die kerel ooit zien voetballen
Derijck is beter dan Marcelo en Bouma combined. Behalve de laatste wedstrijd dan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:49 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Derijck is veel te sloom, daar ligt het zwakke punt vandaag.
Rot toch op man, Derijck is door supporters zo overgewaardeerd en door gebrek aan beter gezien als de verlosser in de verdediging. Schei toch uit johquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Derijck is beter dan Marcelo en Bouma combined. Behalve de laatste wedstrijd dan.
Ik zie het probleem nog nietquote:
Centraal ja, maar nu moet hij naar voren gaan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Derijck is beter dan Marcelo en Bouma combined. Behalve de laatste wedstrijd dan.
Opbouwend is Derijck drie keer beter dan Bouma. Daarom moet die op de plek van Bouma staan. Dan heb je een opbouwer naast een mandekker, want als Marcelo zich alleen maar richt op mandekken is het een prima voetballer.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:52 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Rot toch op man, Derijck is door supporters zo overgewaardeerd en door gebrek aan beter gezien als de verlosser in de verdediging. Schei toch uit johDe hele verdediging is drama, Bouma en Derijck doen niet voor elkaar onder, Marcelo is verdedigend beter maar in de opbouw heb je er niks aan.
Er is een jaar geweest dat we het kampioenschap konden winnen indien Ajax niet had gewonnen. PSV speelde toen gelijk tegen de De Graafschap (of verloor misschien zelfs), terwijl Ajax won van naar ik meen NEC. Gelukkig. Anders was PSV dat jaar geen kampioen geworden doordat het niet kon winnen van De Graafschap.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik wil nog wel verder gaan, dat het de armoede van het Nederlandse voetbal bewijst, dat een speler als Derijck überhaupt van nut is voor PSV en daarnaast het gegeven dat we in de jeugd niets weten voort te brengen, zelfs van dat lage niveau. Maar goed, tegen clubs als De Graafschap moet het allemaal geen probleem zijn. De Graafschap staat niet in de top 10, dus de volle 3 punten behoort tot de te verwachten mogelijkheden.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:18 schreef rubbereend het volgende:
Met alle respect, Derijck zou normaal gesproken een man voor de breedte moeten zijn bij PSV, dat hij nu de basis in kan zegt genoeg over het niveau wat we hebben achterin. Ik denk dat het mekaar niet zoveel maakt qua kwaliteit. En dat zie je want iedereen zou iemand anders eruit halen
quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:16 schreef RijstNatie het volgende:
wanneer wordt rutten nou ontslagen?
[ afbeelding ]
Mertens was ook onzichtbaar en ging voor de verandering weer eens praktisch non stop voor eigen succes. Dat winterdipje waar ze het in Utrecht over hadden begint aardig waar te worden als dat zo door blijft gaan met zijn niveau....Minder spelen ok, maar geef dan gvd wat meer ballen af ipv non stop alles op goal te rammenquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Engelaar maakt toch weer twee kapitale fouten waardoor zomaar 2 doelpunten kunnen vallen. Verder speelde hij wel aardig. Marcelo had Poepon wel in de tes. Willems goed. Toivonen heb ik weinig zien doen. Zelfde geldt voor Matavaz.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:37 schreef rubbereend het volgende:
drie uit bij de Graafschap, prima.
Maargoed Matavz scoort, dat is zijn taak en verdedigers bezighoudenquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Engelaar maakt toch weer twee kapitale fouten waardoor zomaar 2 doelpunten kunnen vallen. Verder speelde hij wel aardig. Marcelo had Poepon wel in de tes. Willems goed. Toivonen heb ik weinig zien doen. Zelfde geldt voor Matavaz.
Ik had er wel meer van hem verwacht, en Mertens weer niet. Viel hij geblesseerd uit of was ie gewoon weer slecht?quote:
De redding na de blunder maakt het opzich ook wel weer goedquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:47 schreef ganzenherder het volgende:
Derijck is wel heel erg zwak als back zeg, jezus je kan beter zonder rechtsback spelenMaar Willems daarentegen, wat een verademing vergeleken met de andere PSV backs, en dat terwijl dat ventje pas 17 is.
Oja Isaksson, steeds als je denkt hmm zo slecht is ie ook weer niet, juist dan maakt hij weer een blunder van episch formaat. Net alsof hij het erom doet...
Vergeleken met andere keepers doet hij het juist vrij goed dit seizoen. Nog geen cruciale fouten gezien en wel een paar cruciale reddingen. Ken de argumenten tegen hem verder wel, maar voorlopig voldoet hij.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
De redding na de blunder maakt het opzich ook wel weer goed.
Nja blunders mag sowieso niet, maar goed keepers maken die wel vaker
Niet zo'n beetje ookquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:06 schreef Bos81 het volgende:
Dat is toch gewoon een eigen goal van Isaksson?
True, en om meteen weer na 1 blunder te beginnen met zeiken gaat ook weer iets te verquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:40 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Vergeleken met andere keepers doet hij het juist vrij goed dit seizoen. Nog geen cruciale fouten gezien en wel een paar cruciale reddingen. Ken de argumenten tegen hem verder wel, maar voorlopig voldoet hij.
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 19-11-2011 om 22:45:27Pa en Ma #Labyad hebben een goed gesprek gehad met #PSV over contract Zakaria. Mijn gevoel: hij vertrekt tóch in de zomer naar #sporting reageer retweet
Oneens.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
De redding na de blunder maakt het opzich ook wel weer goed.
Nja blunders mag sowieso niet, maar goed keepers maken die wel vaker
Als dat gebeurdquote:Op zondag 20 november 2011 01:59 schreef Geo3kant het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 19-11-2011 om 22:45:27Pa en Ma #Labyad hebben een goed gesprek gehad met #PSV over contract Zakaria. Mijn gevoel: hij vertrekt tóch in de zomer naar #sporting reageer retweet
Jammer jammer jammer. Die talenten denken veelstesnel aan het buitenlandquote:Op zondag 20 november 2011 01:59 schreef Geo3kant het volgende:
Financieel waarschijnlijk wel, maar het is natuurlijk ook goed voor zijn eigen onderhandelingspositie met PSV een beetje met belangstelling van anderen schermenquote:Op zondag 20 november 2011 11:51 schreef Stevenzenl het volgende:
Schei uit, Die Thijs Slegers twittert wel vaker complete onzin.
maar dan toch vertrekken naar Sporting? Is in mijn ogen geen stap vooruit.
quote:Labyad overweegt contractverlenging bij PSV: ‘Ik voel veel vertrouwen’
De verwachting is dat Zakaria Labyad binnen afzienbare tijd zijn handtekening zet onder een nieuw contract bij PSV. De achttienjarige aanvaller wordt door diverse hebben Labyad en zijn ouders een goed gevoel overgehouden aan een gesprek met de club uit Eindhoven.
“Ik voel veel vertrouwen, dat ik vandaag mijn basisplek heb behouden doet me goed”, zegt de jongeling na de competitiewedstrijd tegen De Graafschap. Labyad begon al in de basis en toen Jeremain Lens later inviel ging niet hij, maar Dries Mertens naar de kant.
Dat klopt. Alleen was het toen in het nadeel van PSV; een aantal wedstrijden die je moet winnen en toch maar met een puntje blijft zitten. Heracles was 2 weken terug de complete eerste helft heer en meester en gister bij de Graafschap hadden zij ook die 2-1 moeten maken.quote:Op zondag 20 november 2011 13:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tsja, Ajax, Twente, VVV en Vitesse waren ook geflatteerde uitslagen. Stonden we toch mooi bovenaan.
True, maar misschien moeten we onze verwachtingen qua spel wat bijstellen. We winnen nog steeds de meeste wedstrijden, al is het niet mooi, maar hoe lang is het geleden dat we wedstrijden achter elkaar wonnen waarbij we gewoon heer en meester waren, geen gaten lieten vallen? Met de selectie van nu mag je helaas niet rekenen op clean sheets. De individuele klasse voorin hebben we wel, dat leidt ook meestal tot een aantal doelpunten (3 keer scoren is gewoon niet slecht), maar het spel is niet mooi, want we hebben geen opbouwers. De verdediging kan niet opbouwen en op het middenveld hebben we alleen Strootman.quote:Op zondag 20 november 2011 14:46 schreef ganzenherder het volgende:
Jezus man wat opportunistisch weer dit. PSV krijgt praktisch elke wedstrijd wel een doelpunt tegen, maar door de goede aanval en uitstekend middenveld kan PSV zich dat meestal nog permitteren ook. Zelfs de Graafschap had 3x kunnen scoren gisteren, alsof 3 goals tegen tegen die Israeliers thuis nog niet triest genoeg was...
Nu is Marcelo een een keer een redelijke verdediger en speelde Isaksson tot gisteren ook niet zo onaardig? Houd toch op man, we hebben het over PSV. We mogen wel iets kritischer zijn over onze belabberde verdediging en keeper, en met name op de organisatie ervan.
Dat is toch ook precies de verwachting die we hier begin van het seizoen hadden, veel scoren en veel tegen.quote:Op zondag 20 november 2011 14:46 schreef ganzenherder het volgende:
Jezus man wat opportunistisch weer dit. PSV krijgt praktisch elke wedstrijd wel een doelpunt tegen, maar door de goede aanval en uitstekend middenveld kan PSV zich dat meestal nog permitteren ook. Zelfs de Graafschap had 3x kunnen scoren gisteren, alsof 3 goals tegen tegen die Israeliers thuis nog niet triest genoeg was...
quote:Op zondag 20 november 2011 14:46 schreef ganzenherder het volgende:
Nu is Marcelo een een keer een redelijke verdediger en speelde Isaksson tot gisteren ook niet zo onaardig? Houd toch op man, we hebben het over PSV. We mogen wel iets kritischer zijn over onze belabberde verdediging en keeper, en met name op de organisatie ervan.
Marcelo is een PSV-waardige mandekker in mijn ogen, maar omdat Bouma naast hem geen pepernoot raakt komt ook die taak bij Marcelo te liggen, en daar mist hij de kwaliteiten voor. Er moet in mijn ogen een vervanger komen voor Bouma met opbouwende kwaliteiten.quote:Op zondag 20 november 2011 14:59 schreef LudoSanders het volgende:
Ik overdrijf het wat, maar de laatste wedstrijden van Marcelo is er wel degelijk een stijgende lijn waarneembaar. Iets wat over Bouma niet te zeggen is, want dat is de grootste dissonant in de verdediging. Derijck op RB is ook geen succes, maar daar staat tegenover de ontwikkeling van Willems. Matavz, leuk doelpunt, maar twijfels wegnemen doet hij niet.
Er is genoeg op PSV aan te merken, maar ik dacht laat ik het positieve eens benadrukken.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 20 november 2011 14:59 schreef LudoSanders het volgende:
Ik overdrijf het wat, maar de laatste wedstrijden van Marcelo is er wel degelijk een stijgende lijn waarneembaar. Iets wat over Bouma niet te zeggen is, want dat is de grootste dissonant in de verdediging. Derijck op RB is ook geen succes, maar daar staat tegenover de ontwikkeling van Willems. Matavz, leuk doelpunt, maar twijfels wegnemen doet hij niet.
Er is genoeg op PSV aan te merken, maar ik dacht laat ik het positieve eens benadrukken.
Helemaal eens. Marcelo en Derijck/Bouma is niet sterk genoeg. Marcelo en Alex dan maar?quote:Op zondag 20 november 2011 17:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Marcelo is een PSV-waardige mandekker in mijn ogen, maar omdat Bouma naast hem geen pepernoot raakt komt ook die taak bij Marcelo te liggen, en daar mist hij de kwaliteiten voor. Er moet in mijn ogen een vervanger komen voor Bouma met opbouwende kwaliteiten.
Op die manier kan Marcelo zich puur met de mandekking bezig houden en komt er misschien wat rust in de verdediging.
Verder moet Fred alles op alles zetten om de oogkleppen van Wijnaldum, Mertens en Labyad af te nemen, want Matavz wordt haast alleen door Toivonen gevonden. Het is behoorlijk schrijnend om te zien dat Heracles en de Graafschap het PSV zo ontzettend moeilijk kunnen maken.
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 20-11-2011 om 21:32:03#telegraaf laat op #eredivisielive weten dat #bayernmunchen voor #Mertens in #Doetinchem was. Scouten reageer retweet
Dat zijn nu eenmaal de prijzen in de Kuip.quote:Op zondag 20 november 2011 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
Zojuist Feyenoord uit geboekt; ¤ 41,50-
WTF.... krijg ik er aandelen van Feyenoord bij? Wat een prijzen man. Snap dat het duurder is vanwege een treincombi, maar wie doet onze deze combi aan? Echt gekkenhuis. Met parkeren in EHV, drank en eten ben ik straks ¤ 60- kwijt voor een potje voetbal van 90 minuten en een zondag naar de kloten.
Gekkenhuis
En Ajax gaat niet veel goedkoper worden, vrees ik.quote:Op zondag 20 november 2011 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
Zojuist Feyenoord uit geboekt; ¤ 41,50-
WTF.... krijg ik er aandelen van Feyenoord bij? Wat een prijzen man. Snap dat het duurder is vanwege een treincombi, maar wie doet onze deze combi aan? Echt gekkenhuis. Met parkeren in EHV, drank en eten ben ik straks ¤ 60- kwijt voor een potje voetbal van 90 minuten en een zondag naar de kloten.
Gekkenhuis
Trein was ¤ 22- geloof ik, ¤ 16 voor ticket dus valt mee. Dan nog paar euro administratiekosten ofzo.quote:Op zondag 20 november 2011 21:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat zijn nu eenmaal de prijzen in de Kuip.
Duurste van NL.
Oh op die manier, dan is het kaartje nog erg goedkoop, sommige vakken kosten die dag 47,50 voor een Feyenoordsupporter.quote:Op zondag 20 november 2011 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Trein was ¤ 22- geloof ik, ¤ 16 voor ticket dus valt mee. Dan nog paar euro administratiekosten ofzo.
Schooiers.
quote:@thijsslegers je vriend Zanka heeft zich trouwens zo laten vereeuwigen. Uitgelekt via 'n forum van FCKopenhagen. http://imageshack.us/photo/my-images/543/psvfq.jpg/ (copy/paste deze link)
Wordt morgen beslist hoeveel en wat.quote:Op zondag 20 november 2011 22:03 schreef Caland het volgende:
Betaalde laatst 45 voor Grunn
2 treinen dit keer?
misschien omdat hij gaat komen maar dat mag nog niet bekend wordenquote:Op zondag 20 november 2011 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lol wat ? Waarom staat hij in PSV shirt?
4 posts boven jequote:Op zondag 20 november 2011 22:17 schreef LudoSanders het volgende:
http://imageshack.us/photo/my-images/543/psvfq.jpg/ (copy/paste deze link)
Zanka.
Oeps. Lekker scherp weer. Ik lijk wel Dries Mertens.quote:
Het mooie is altijd, als er zoveel aandacht voor Ajax is, dan is dat altijd omdat de club in chaos ligt. Genieten!quote:Op zondag 20 november 2011 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
Heerlijk die soap bij Ajax. Begin het wel irritant te vinden de aandacht die de media eraan besteed
Maar de leedvermaak vergoed veel
Het is wel een beetje teveel van het goeie hoorquote:Op zondag 20 november 2011 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
Heerlijk die soap bij Ajax. Begin het wel irritant te vinden de aandacht die de media eraan besteed
Maar de leedvermaak vergoed veel
Is ook.quote:Op zondag 20 november 2011 23:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het mooie is altijd, als er zoveel aandacht voor Ajax is, dan is dat altijd omdat de club in chaos ligt. Genieten!
anders gaat het alleen maar over de Euro. Dit is leukerquote:Op zondag 20 november 2011 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is ook.
Wat me wel irriteert is dat ik vanmiddag Telegraaf site opstart op mijn telefoon en de eerste 5 berichten over Ajax gaan.
Ze zijn de grootste club van NL qua supporters, maar is dit echt het allerbelangrijkste ? WTF.......
Niet eens zozeer dat maar het is gewoon een prutskrantquote:
Maar als je voetbal haat ben je sowieso gekquote:Maar blijft irritant.
Stel je voor je haat voetbal, dan moet je nu toch sowieso gek worden...
Mijn buren gaan altijd op vakantie naar een niet deelnemend EK/WK-land als het zover is.quote:Op zondag 20 november 2011 23:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Niet eens zozeer dat maar het is gewoon een prutskrant
[..]
Maar als je voetbal haat ben je sowieso gektoch?
Dat is wel heel treurigquote:Op zondag 20 november 2011 23:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn buren gaan altijd op vakantie naar een niet deelnemend EK/WK-land als het zover is.
Dan gaat Bouma weer zeiken, zoals in het begin van het seizoen. Gaat Rutten dus niet doenquote:Op zondag 20 november 2011 13:17 schreef Buitendam het volgende:
Ik moet zeggen dat het week op week geflatteerde uitslagen zijn. De 4-1 tegen Heracles omdat Lens de dolle 5 minuten heeft en gister is het gewoon schaamteloos gelijk opgegaan tegen de Graafschap en mag je God op je blote knieeen bedanken dat ze die 2-1 voor rust niet maken, want die hing meer in de lucht dan 1-2.
Volgende week mooi Strootman terug en hopelijk schuift Derijck (het is dus geen back) naar het centrum voor Bouma. Willems is een hele aardig back en Marcelo moet eens ophouden met naar voren stoven, want Willems stond weer een aantal keer alleen achterin met Derijck, dat mag niet. Zijn ze te licht voor.
Anders lees je het topic evenquote:Op zondag 20 november 2011 23:45 schreef mrstylo het volgende:
Zanka is binnen?
http://img543.imageshack.us/img543/3808/psvfq.jpg (copy/paste deze link)
Ik was blij daarom ff snel gepost.quote:
De telegraaf is een sensatiekrant voor het volk, die hebben nou eenmaal meer op met voetbal dan met politiek. Met de problemen van Feyenoord en PSV werden die ook uitgebreid belicht. Als je daar niet tegen kan moet je misschien eens je nieuws van andere bronnen halen. Die zijn er genoeg.quote:Op zondag 20 november 2011 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is ook.
Wat me wel irriteert is dat ik vanmiddag Telegraaf site opstart op mijn telefoon en de eerste 5 berichten over Ajax gaan.
Ze zijn de grootste club van NL qua supporters, maar is dit echt het allerbelangrijkste ? WTF.......
Vooral omdat het allemaal negatief is, is het genieten...quote:Op maandag 21 november 2011 00:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Overal gaat het over Ajaxalle topics, alle kranten, ALLES
Uiteindelijk zal het allemaal positief uitpakken. Kampioen van '11/'12 is al bekend, dus veel valt er niet te halen.quote:Op maandag 21 november 2011 00:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vooral omdat het allemaal negatief is, is het genieten...
Allemaal in mei schouder aan schouder staan op het stadhuisplein.
Nja, AZ en Twente moet je niet onderschatten hoor...quote:Op maandag 21 november 2011 00:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal het allemaal positief uitpakken. Kampioen van '11/'12 is al bekend, dus veel valt er niet te halen.
Ach, ze zeggen wel eens dat de Joden in Israël de van deze tijd nazi's zijn. Leuke reputatie van de '11/'12 kampioen (jullie hebben het kennelijk al opgegeven, maar rusten wel in de wetenschap dat het volgend jaar allemaal helemaal te gek zal zijn.....??)....quote:Op maandag 21 november 2011 00:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal het allemaal positief uitpakken. Kampioen van '11/'12 is al bekend, dus veel valt er niet te halen.
Gelukkig zet je er vraagtekens achter, want dat zegt niemand.quote:Op maandag 21 november 2011 00:48 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ach, ze zeggen wel eens dat de Joden in Israël de van deze tijd nazi's zijn. Leuke reputatie van de '11/'12 kampioen (jullie hebben het kennelijk al opgegeven, maar rusten wel in de wetenschap dat het volgend jaar allemaal helemaal te gek zal zijn.....??)....
Is dit echt zo of is dit een mash up van van Rossem zijn verhaal en wil je interessant doen?quote:Op zondag 20 november 2011 23:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn buren gaan altijd op vakantie naar een niet deelnemend EK/WK-land als het zover is.
Doen ze expres kampioen worden zat er niet meer in dus dan maar dusdanig veel aandacht naar zich toetrekken dat andere clubs moeilijker sponsoren vinden.quote:Op zondag 20 november 2011 23:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het mooie is altijd, als er zoveel aandacht voor Ajax is, dan is dat altijd omdat de club in chaos ligt. Genieten!
JIj bent aan het roepen dat jullie niet dit seizoen maar volgend seizoen kampioen worden. En ik zie niets aan de hand waarvan gezegd kan worden dat het volgend seizoen wel helemaal top is. Voor als je het niet snapt: Cruijff die zich met de jeugdopleiding gaat bezighouden wil zeggen dat je dat in het 1e nog lang niet zal terugzien.quote:Op maandag 21 november 2011 00:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gelukkig zet je er vraagtekens achter, want dat zegt niemand.
De nieuwe clubleiding heeft de rust die er altijd was weer terug laten kerenquote:Op maandag 21 november 2011 13:33 schreef Geo3kant het volgende:
Toch lekker (redelijk) rustig bij ons PSV
Whut ?quote:Op maandag 21 november 2011 16:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Het is toch ongeleufelijk. Nu krijgt die Mei van VVV een schikkingsvoorstel van 2 duels voor die correcte sliding, waarvoor hij rood en een pingel tegen kreeg.
Nee meen je nietquote:Op maandag 21 november 2011 16:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Het is toch ongeleufelijk. Nu krijgt die Mei van VVV een schikkingsvoorstel van 2 duels voor die correcte sliding, waarvoor hij rood en een pingel tegen kreeg.
Die sowieso, opgefokte eikel dat het is.quote:
Dat meen je nietquote:Op maandag 21 november 2011 16:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die sowieso, opgefokte eikel dat het is.
Ik bedoelde eigenlijk die van Stanley Aborah op De Vrij. Idioot inkomen met gestrekt been en de noppen in De Vrij zijn been. Blijft onbestraft![]()
Dus dat zal na beroep wel 2 duels worden..quote:Op maandag 21 november 2011 16:32 schreef Lange_Lans het volgende:
quote:Przemyslaw Tyton maakte vanavond zijn rentree in een duel van Jong PSV tegen Jong Vitesse/AGOVV. In een heuse mistwedstrijd op De Herdgang kwam de doelman voor het eerst na zijn hoofdletsel opgelopen in het duel tegen Ajax in september weer in actie. Op dit moment staat Jong PSV in eigen huis overigens met 0-3 achter.
Ik zou het belachelijk vinden als het in 2 keer 45 min wordt gespeeld. Tegen verdedigende degradatiekandidaten is het moeilijk scoren de eerste helft, die moet je eerst kapot laten lopen om er in de 2e helft 3-4 in te prikken. Door deze beslissing wordt de wedstrijd een stuk moeilijker voor AZ.quote:Op maandag 21 november 2011 19:00 schreef Lemming22 het volgende:
Ik lees net dat AZ beroep aantekent tegen de beslissing om de wedstrijd uit te spelen in plaats van over te sprlen. Als AZ het voor elkaar krijgt om die wedstrijd volledig over te spelen, dan stop ik met voetbal kijken.
De redenering van die Verbeek is helemaal krom: Excelsior kan zich in drie kwartier beter verweren dan in 90 minuten. En dat zullen de degradatieconcurrenten niet leuk vinden... Ja zo werkt dat als je in de eerste helft 0-0 speelt (waarbij het zich écht wel oke was, op de laatste 5 tot 10 minuten na ofzo). Alsof ze dat ook hadden voorgesteld als ze met 3-0 voor hadden gestaan. Dikke vettevoor AZ. Het is zwaar competitievervalsing als AZ 135 minuten (of 125 als je die 10 laatste minuten niet meetelt) krijgt om van Excelsior te winnen.
Vind het niet echt leuk om te zien anders, zeker niet met smerige intriganten als Ten Have die daar rondlopen. Heb liever een sterk Ajax met een goede jeugdopleiding om tegen te knokken in de Eredivisie. Dan is kampioen ook een stuk meer waard wat mij betreft.quote:Op maandag 21 november 2011 00:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vooral omdat het allemaal negatief is, is het genieten...
Allemaal in mei schouder aan schouder staan op het stadhuisplein.
Studio Spaanquote:Op maandag 21 november 2011 20:20 schreef leolinedance het volgende:
Dit idee had ik nou ook al:
http://psv.netwerk.to/nie(...)%20een%20schande.php
Dit gaat toch echt helemaal nergens meer over met die KNVB. Het begint er echt op te lijken dat ze door zulke idiote straffen gewoon de scheidsrechters proberen te steunen in deze tijden waarin ze bakken met terechte kritiek te voortduren krijgen.Strootman was al belachelijk, maar dat was misschien ook nog gedeeltelijk een kwestie van interpretatie. Dat Mei de bal speelt is gewoon een feit, dat is niet eens een kwestie van perceptie. Dan kun je hem toch niet doodleuk schorsen?quote:Op maandag 21 november 2011 16:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Hoe je het ook went of keert, er zijn nu eenmaal veruit de meeste supporters voor Ajax. Die trek je daarmee de aandacht en zullen kijken, dus puur voor kijkcijfers. (Zo zou je het ook kunnen zien)quote:Op maandag 21 november 2011 20:20 schreef leolinedance het volgende:
Dit idee had ik nou ook al:
http://psv.netwerk.to/nie(...)%20een%20schande.php
sowieso is er altijd nauwelijks aandacht voor acties van supporters. Je ziet hoogstens wat van een mooie tifo actie op de achtergrond bij de aankondiging op de achtergrond. Dat is zo jammer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:48 schreef Zweefkaak het volgende:
[..]
Hoe je het ook went of keert, er zijn nu eenmaal veruit de meeste supporters voor Ajax. Die trek je daarmee de aandacht en zullen kijken, dus puur voor kijkcijfers. (Zo zou je het ook kunnen zien)
Anyway, vandaag 40 minuten non stop over Soap ArenA gegaan bij VI. En het onderwerp komt me de strot uit... Stelletje druktemakers in de media hierom, daar schiet niemand iets mee op.
Hopelijk gaan ze er kapot aanquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:48 schreef Zweefkaak het volgende:
[..]
Hoe je het ook went of keert, er zijn nu eenmaal veruit de meeste supporters voor Ajax. Die trek je daarmee de aandacht en zullen kijken, dus puur voor kijkcijfers. (Zo zou je het ook kunnen zien)
Anyway, vandaag 40 minuten non stop over Soap ArenA gegaan bij VI. En het onderwerp komt me de strot uit... Stelletje druktemakers in de media hierom, daar schiet niemand iets mee op.
Wat dan? Nieuw contract? We hebben volgend seizoen waarschijnlijk Tyton en Zoet.quote:Isaksson mag niet transfervrij weg bij PSV
Andreas Isaksson mag in de winterstop niet transfervrij weg bij PSV. Volgens technisch directeur Marcel Brands is PSV tevreden over de doelman, die de afgelopen twee maanden de beoogde eerste man Przemyslaw Tyton verving.
Isaksson werd afgelopen weken in verband gebracht met AC Milan, maar Brands heeft van die club naar eigen zeggen taal noch teken vernomen. De doelman heeft bij PSV een salaris dat naar de nieuwe maatstaven van de directie te hoog is, het contract werd al in het verleden afgesloten.
In de winterstop staat er toch.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat dan? Nieuw contract? We hebben volgend seizoen waarschijnlijk Tyton en Zoet.
vroeger was dit een versteegrobjequote:Op dinsdag 22 november 2011 09:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zanka
[ afbeelding ]
Een goede verdediger kunnen we gebruiken
de titel zegt iets heel anders dan de inhoudt. Beetje verwarrend.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat dan? Nieuw contract? We hebben volgend seizoen waarschijnlijk Tyton en Zoet.
twitter:PSV twitterde op dinsdag 22-11-2011 om 18:32:27PSV heeft jeugdspeler Nigel Bertrams (18) voor twee seizoenen vastgelegd. De doelman tekende een verbintenis die loopt tot juli 2013. #psv reageer retweet
Vallen al die honderdduizenden mensen die niet eens weten hoe de keeper van ajax heet daar ook onder volgens jou?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:48 schreef Zweefkaak het volgende:
[..]
quote:Skiete Willy en de vuile oorlog op de Herdgang
Willy van der Kuijlen is er helemaal klaar mee. PSV heeft net van godbetert Legia Warschau verloren in de Europa League, met 2-0 nota bene. Zo kan het niet langer, vindt Willy, want dit is het slechtste PSV in zestig jaar en misschien zelfs wel langer. Woedend belt 'De Legendarische Nummer 11' naar het Brabants Dagblad.
Het is tijd voor een revolutie, vindt Willy, berucht om zijn vernietigende columns over PSV en schaatsen. Niet alleen directeur Tiny Sanders (een flagrante leugenaar) moet oprotten, óók voorzitter Peter Swinkels (rancuneuze gek), hoofd opleidingen Jelle Goes (geschifte schoolmeester) en manager Marcel Brands (heeft er de ballen verstand van).
Het lijkt misschien een beetje op een vuile oorlog, maar juist daarom is het erg belangrijk om het consequent een 'fluwelen revolutie' te noemen. Henri van der Steen van het Brabants Dagblad, al jaren ghostwriter van de legendarische nummer 11, is het er roerend mee eens.
Ondertussen gaat looptrainer Luc van Agt een technisch rapport schrijven, gesouffleerd door Willy en René van de Kerkhof, die achter de rug van de andere jeugdtrainers gaan bepalen wie er weg moeten. Dat lijkt misschien wat oncollegiaal, of achterbaks, maar dat is het niet, want deze fluwelen revolutie is geheel 'in het belang van de club'. Skiete Willy heeft het beste voor met PSV.
Als iedereen eindelijk is opgerot, neemt Van der Kuijlen met tegenzin plaats in de raad van commissarissen van PSV, om steun te bieden aan Willy en René, het 'technisch hart' op De Herdgang.
Ook Ernie Brandts krijgt een plekje in de raad, want uit onderzoek is gebleken dat er opvallend weinig roodharige jongetjes doorbreken uit de Eindhovense jeugdopleiding. En de vrouw van Guus Meeuwis mag ook mee vergaderen. Omdat ze vrouw is.
Op de jeugdopleiding gaat het gelukkig als een tierelier nu. Willy en René zijn lekker bezig en het wemelt er tegenwoordig van de oud-voetballers. Berry van Aerle is techniektrainer geworden en Addick Koot en Edward Linskens krijgen Jong PSV onder hun hoede. Gerald Vanenburg gaat de D2 trainen. 'Stuk voor stuk iconen van de club', constateert Van der Kuijlen tevreden.
Maar dan gaat het helemaal mis. De raad van commissarissen heeft, achter de rug van Skiete Willy om, Guus Hiddink benoemd tot algemeen directeur! Zijn grote vijand nota bene! 'Achterbaks', roepen Willy 1, Willy 2 en René in koor, die prompt stagiair Ernie Brandts de toegang tot De Herdgang ontzeggen. 'Het probleem is dat ik met mijn linkerhersenhelft denk', legt Skiete Willy op vrijdagavond uit bij Pauw & Witteman. 'En Guus met zijn rechter.'
Er duiken tapes op. 'Jij zit hier alleen maar omdat je rood bent!', zou Willy tegen Ernie Brandts hebben gezegd, maar de legendarische nummer 11 heeft het echt niet zo bedoeld. De nieuwe voorzitter Harry Hendriks (een achterbakse robot) bevestigt de uitspraak rechtstreeks in de uitzending bij Jack van Gelder.
Het is de hoogste tijd om de PSV Supportersclub te laten stemmen over hoe het verder moet. De pers verdringt zich op de parkeerplaats aan de Frederiklaan, maar erelid Hans van Breukelen wil niks zeggen, ondanks hevig aandringen van Joep Schreuder, die steeds 'Hans! Hans!' roept.
Perschef Pedro Salazar komt ondertussen Chileense kippenvleugeltjes brengen.
Eindelijk, daar zullen we Willy van der Kuijlen hebben, die het nog eens op z'n Skiete Willy's gaat samenvatten allemaal. De pers verdringt zich rond de levende legende. 'Ze zijn helemaal gek geworden hier', zegt Willy en hij schudt verdrietig het hoofd. (Sjoerd Mossou)
quote:Op woensdag 23 november 2011 10:04 schreef LuNaTiC het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)op-de-Herdgang.dhtml
[..]
Vermakelijke column.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:04 schreef LuNaTiC het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)op-de-Herdgang.dhtml
[..]
Kom op, een beetje meer fantasie graagquote:Op woensdag 23 november 2011 14:07 schreef Xaobotnik het volgende:
Niet echt. Erg geforceerd. De organisatie van PSV leent zich niet voor dit soort onzin, dus zoiets kan alleen maar als je het forceert in PSV-vorm gegoten worden....
dat lijkt me juist het hele punt van die column: door middel van het decor te verplaatsen naar een club waar zoiets ondenkbaar is, het hele circus in Amsterdam in het belachelijke trekken.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:07 schreef Xaobotnik het volgende:
Niet echt. Erg geforceerd. De organisatie van PSV leent zich niet voor dit soort onzin, dus zoiets kan alleen maar als je het forceert in PSV-vorm gegoten worden....
Het grappige is juist wanneer je die mensen in die positie kan plaatsen. maar goed, smaken verschillen.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:34 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
dat lijkt me juist het hele punt van die column: door middel van het decor te verplaatsen naar een club waar zoiets ondenkbaar is, het hele circus in Amsterdam in het belachelijke trekken.
Het is gewoon een leuk stuk. Weliswaar doordrenkt van sarcasme, maar daardoor niet minder leuk. Matig geschreven, maar het idee erachter vind ik wel aardig. Als je het probleem verplaatst klinkt het belachelijk.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:07 schreef Xaobotnik het volgende:
Hoeveel man mogen er komen?quote:Op donderdag 24 november 2011 10:08 schreef Buitendam het volgende:
Feyenoord in drie minuten uitverkocht, kan ik in de kroeg gaan kijken. Kotszooi.
De verkoop is in 2 keer gegaan en nu zit het uitvak helemaal vol. Vorig jaar was er nog een buffertje van een paar honderd stoelen, maar dit jaar hebben ze hem in twee termijnen helemaal vol zitten.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoeveel man mogen er komen?
Losse kaart hebben?
Dat zeg ik, slome.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:28 schreef Caland het volgende:
Vorig jaar was het bij lange na niet uitverkocht hoor. Bovenste vak was helemaal leeg.
Was geen garp. Dit jaar heeft Feyenoord 1000 plaatsen beschikbaar gesteld, terwijl PSV zo'n 800 kaarten in de verkoop doet. Was een behoorlijke vraag naar extra kaarten, dus heeft PSV vandaag nog 100 kaarten in de verkoop gegooid, die na 3 minuten weg waren.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:32 schreef Caland het volgende:
'Buffertje van een paar honderd stoelen' zijn er dan zo'n 800.
Sorry dat ik je garp niet begreep.
Klopt. Dan begreep ik je verkeerd.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Was geen garp. Dit jaar heeft Feyenoord 1000 plaatsen beschikbaar gesteld, terwijl PSV zo'n 800 kaarten in de verkoop doet. Was een behoorlijke vraag naar extra kaarten, dus heeft PSV vandaag nog 100 kaarten in de verkoop gegooid, die na 3 minuten weg waren.
Met buffertje bedoel ik dus die 200 kaarten die PSV zelf niet verkocht vorig jaar (toen was 1000 plaatsen ook door Feyenoord toegewezen, als ik me niet vergis. Alleen het onderste vak is dat, neem ik aan?)
Begrijp ik ook niets van, ze hebben nog een dikke week om dat te regelen. Extra trein of of paar bussen.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Dan begreep ik je verkeerd.
Al de vraag zo groot is vraag dan nog 600 kaarten extra aan zou ik zeggen.(zal wel niet meer mogelijk zijn)
Het ging een aantal wedstrijden daarvoor al belachelijk slecht. Iedereen wist dat Feyenoord de genadeslag ging worden, want die waren nog altijd niet in hun nopjes wat betreft de 10-0. Wat resulteert in een halfvol uitvak. Het blijft PSV, natuurlijkquote:Hoe verklaar je het trouwens dat deze wedstrijd iets beter bezocht gaat worden dan een wedstrijd vorig seizoen waar jullie praktisch kampioen konden wordenVond dat toen zo raar dat ook toen het bovenste vak leeg was.
Beetje een rare reden. Maargoed, is ook niet zo heel boeiend verder.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Begrijp ik ook niets van, ze hebben nog een dikke week om dat te regelen. Extra trein of of paar bussen.
[..]
Het ging een aantal wedstrijden daarvoor al belachelijk slecht. Iedereen wist dat Feyenoord de genadeslag ging worden, want die waren nog altijd niet in hun nopjes wat betreft de 10-0. Wat resulteert in een halfvol uitvak. Het blijft PSV, natuurlijk
Het is niet anders. PSV heeft gewoon een hele grote groep successupporters. Toegegeven; de combi's zijn kut (je hele zondag naar de klote), maar er is maar een selecte groep die je vaak ziet. De rest zie je alleen tegen Twente etc.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje een rare reden. Maargoed, is ook niet zo heel boeiend verder.
Dat het een slecht geschreven verhaal is? Ja, dat vind ik ook van de soap in amsterdam. Maar dat is eigenlijk wel humor van de bovenste plank, omdat het echt is.quote:Op donderdag 24 november 2011 07:53 schreef tja77 het volgende:
Heb je diezelfde mening ook over die soap in Amsterdam?
Ik had exact dezelfde tegenvaller.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:28 schreef Geo3kant het volgende:
Ik ging er vanuit dat vanavond PSV moest in de EL .. aangezien het al een aantal keer CL+EL in de zelfde week was.. volgende week pas.
Ik ook, heel de week uitkijken naar donderdag. Gisteravond ineens het besef dat er niks is. Blijft toch een vreemde invloed hebben, die commerciequote:Op donderdag 24 november 2011 17:34 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik had exact dezelfde tegenvaller.
Ach, misschien is er ergens nog een programma op waar ze over Ajax lullen. Dat is eigenlijk net zo leuk.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:39 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Ik ook, heel de week uitkijken naar donderdag. Gisteravond ineens het besef dat er niks is. Blijft toch een vreemde invloed hebben, die commercie
Dit.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:28 schreef Geo3kant het volgende:
Ik ging er vanuit dat vanavond PSV moest in de EL .. aangezien het al een aantal keer CL+EL in de zelfde week was.. volgende week pas.
Ik ook ja. Echt vaag.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:34 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik had exact dezelfde tegenvaller.
Deze man spreekt waarhedenquote:Op donderdag 24 november 2011 17:28 schreef Geo3kant het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:32 schreef Caland het volgende:
Schijnt dat jullie geen supporters meer mee mogen nemen naar De Kuip volgende week.
Men is erachter gekomen dat de harde kern van PSV uit is op rellen. Het zou gaan om de volgende groep:
Aboutaleb heeft deze informatie uit de msn-gesprekken van topboy Lars.
LOL, deze 'harde kern' zou het nog geen 10 seconden uithouden tegen de gemiddelde Feyenoord hooligan.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:32 schreef Caland het volgende:
Schijnt dat jullie geen supporters meer mee mogen nemen naar De Kuip volgende week.
Men is erachter gekomen dat de harde kern van PSV uit is op rellen. Het zou gaan om de volgende groep:
Aboutaleb heeft deze informatie uit de msn-gesprekken van topboy Lars.
Nou ja, daar heb ik mijn buik inmiddels ook wel van volquote:Op donderdag 24 november 2011 17:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach, misschien is er ergens nog een programma op waar ze over Ajax lullen. Dat is eigenlijk net zo leuk.
Maar het ziet er wel gezellig uitquote:Op donderdag 24 november 2011 20:40 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
LOL, deze 'harde kern' zou het nog geen 10 seconden uithouden tegen de gemiddelde Feyenoord hooligan.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:41 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Nou ja, daar heb ik mijn buik inmiddels ook wel van vol
Ja, ik heb inderdaad een probleem. Stel je voor dat dat tuig volgende week meegaat.quote:
Ze breken de hele Kuip af, jeweet.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik heb inderdaad een probleem. Stel je voor dat dat tuig volgende week meegaat.
Nou, ga maar recht zitten.
En Feyenoord compleet van de wijs brengen door met het hele uitvak de schoenen uit te doen. We zullen ze krijgen die Feyenoorders!!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik heb inderdaad een probleem. Stel je voor dat dat tuig volgende week meegaat.
Nou, ga maar recht zitten.
Dat denk ik ook wel ja. Vooral die Lars, die je kan herkennen aan zijn PSV-shirt met achterop de naam 'LARS', is een ekte ekte. Je ziet gewoon dat dat nooit goed kan gaan.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze breken de hele Kuip af, jeweet.
Lars trekt stoeltjes uit het vak alsof hij een pak melk oppakt.. pas maar opquote:Op donderdag 24 november 2011 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. Vooral die Lars, die je kan herkennen aan zijn PSV-shirt met achterop de naam 'LARS', is een ekte ekte. Je ziet gewoon dat dat nooit goed kan gaan.
Niet alleen Rotterdam he.. Wij hebben Lars!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:59 schreef Smoofie het volgende:
Alleen Rotterdam heeft nog eckte hooligans. 410 bij Ajax zijn allang geen vechtersbazen meer
Zie ik alleen maar als voordeelquote:Op donderdag 24 november 2011 20:59 schreef Smoofie het volgende:
Alleen Rotterdam heeft nog eckte hooligans. 410 bij Ajax zijn allang geen vechtersbazen meer
De persoon die het filmpje geupload heeft met een vervanging van de S voor een dollarteken is zo mogelijk nog meer mongoloïde dan deze jongens.quote:
Je gaat me niet vertellen dat jij in die bus zat hè.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:28 schreef de_boswachter het volgende:
Gasten hier op FOK die zichzelf en hun club willen associeren met geweld en hooligans. Zo treurig.
Elke week naast pappie op de tribune, maar op het internet filmpjes posten en zo proberen andere clubs in diskrediet te brengen. Zo stoer
Ik ga nooit met de bus, combi's uitgezonderd.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:30 schreef Gramulanion het volgende:
Je gaat me niet vertellen dat jij in die bus zat hè.
Zij nemen de moeite om met zo'n teringcombi hun hele zondag naar de klote te zien gaan voor hun club, ik moet eerlijk bekennen dat ik zelf op een andere manier in de bus plaatsneem, maar dat doet verder niets af aan hun support voor de club.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat jij in die bus zat hè.
Ik word toch een beetje bang voor de Helmond Sport Hooligans hoor als ik dit nummer hoor:quote:Op donderdag 24 november 2011 20:59 schreef Smoofie het volgende:
Tadic vs Manolevquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:28 schreef Stevenzenl het volgende:
Anyway, morgen Groningen, moet te doen zijn. Gini in vorm
Zelfde als die types die dan na een uitwedstrijd tegen de wand gaan schoppen en slaan (Lees twente)quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ga nooit met de bus, combi's uitgezonderd.
Vreemde vraag ook van je. Jou boeit het schijnbaar erg veel, zo'n filmpje. Kan me er eigenlijk zelf niet zo druk om maken, laat die gasten lekker.
Zoals ik al zei; gasten die zichzelf en hun club willen associeren met geweld en hooligans en dan op FOK lopen te pronken -> lol
Ach dat is overal waar je komt. 'Wij' doen er zelf maar al te graag aan mee.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zelfde als die types die dan na een uitwedstrijd tegen de wand gaan schoppen en slaan (Lees twente)
Manolev onderschatten...quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:08 schreef Doublepain het volgende:
Strootman is terug
Helaas manolev ook:
[ afbeelding ] FUUUUU
Ik ben ook klaar met het gezeik op Manolev. Uit de feiten blijkt gewoon dat via zijn kant de minste tegendoelpunten vallen. Begin dan Bouma maar eens af te zeiken, als je toch de zwakste uit de verdediging wilt pakken.quote:
vind jij het geen concurrenten dan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 08:57 schreef Lemming22 het volgende:
Heeft Rutten nou echt tegen de Telegraaf gezegd dat AZ en Tukkerland onze concurrenten voor de titel zijn?
Ik vind zijn formulering wat vreemd. Dan had hij nog beter kunnen zeggen: De Kaaskoppen en Tukkerland zijn onze concurrenten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 09:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vind jij het geen concurrenten dan?
Hèhè truequote:Op vrijdag 25 november 2011 17:28 schreef Stevenzenl het volgende:
Ach komop, toch mooi dat feestje van die gastjes in de bus, ik moest lachen toen ze hun schoen in de lucht aan het pompen waren!
Anyway, morgen Groningen, moet te doen zijn. Gini in vorm
Damn, 8-0quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:16 schreef rubbereend het volgende:
25/09/2010 PSV FC Groningen 1-1
18/04/2010 PSV FC Groningen 3-1
06/12/2008 PSV FC Groningen 4-2
22/03/2008 PSV FC Groningen 3-0
24/02/2007 PSV FC Groningen 1-0
09/04/2006 PSV FC Groningen 1-1
02/10/2004 PSV FC Groningen 3-0
11/04/2004 PSV FC Groningen 5-0
24/08/2002 PSV FC Groningen 1-0
22/12/2001 PSV FC Groningen 8-0
31/01/2001 PSV FC Groningen 3-0
meestal wel aardig wat doelpunten
volgens mij beweerd ook niemand datquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:37 schreef Rickazio het volgende:
In het verleden behaalde successen, bieden geen garantie voor de toekomst
drie keer Vennegoor, kan zomaar weerquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Damn, 8-0
http://www.vi.nl/Wedstrij(...)403&typeofpage=84140
Bouma toen nog als aanvallerRobben bij Groningen.
Nu.. niet weer laten gebeuren als je veel en veeeeel beter bentquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hey een Groningen speler die een goal maakt tegen PSV
En nu?
Gooi er ff een cliché inquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:37 schreef Rickazio het volgende:
In het verleden behaalde successen, bieden geen garantie voor de toekomst
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 26-11-2011 om 18:10:43#Labyad vanavond gewoon in de basis. #Ojo niet bij selectie ivm hamstring. #ritzmaier neemt zijn plaats op bank in. Verder geen verrassingen reageer retweet
dreiging dat Tadic erlangs komt jaquote:
En dat was zelfs eigenlijk ook gewoon een heel matige opstelling/selectie/psv. Alleen Van Bommel was echte top imo.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Damn, 8-0
http://www.vi.nl/Wedstrij(...)403&typeofpage=84140
Bouma toen nog als aanvallerRobben bij Groningen.
Rommedahl kon ook wel aardig een balletje trappen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:46 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
En dat was zelfs eigenlijk ook gewoon een heel matige opstelling/selectie/psv. Alleen Van Bommel was echte top imo.
Mwoahhhhh, geen onaardige speler hoor. Maar aanzienlijk andere categorie dan een van Bommel imo.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Rommedahl kon ook wel aardig een balletje trappen.
En Kezman deed niet mee. Daar kon de eerste 10-0 al zijnquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:48 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Mwoahhhhh, geen onaardige speler hoor. Maar aanzienlijk andere categorie dan een van Bommel imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |