Zie ik alleen maar als voordeelquote:Op donderdag 24 november 2011 20:59 schreef Smoofie het volgende:
Alleen Rotterdam heeft nog eckte hooligans. 410 bij Ajax zijn allang geen vechtersbazen meer
De persoon die het filmpje geupload heeft met een vervanging van de S voor een dollarteken is zo mogelijk nog meer mongoloïde dan deze jongens.quote:
Je gaat me niet vertellen dat jij in die bus zat hè.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:28 schreef de_boswachter het volgende:
Gasten hier op FOK die zichzelf en hun club willen associeren met geweld en hooligans. Zo treurig.
Elke week naast pappie op de tribune, maar op het internet filmpjes posten en zo proberen andere clubs in diskrediet te brengen. Zo stoer
Ik ga nooit met de bus, combi's uitgezonderd.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:30 schreef Gramulanion het volgende:
Je gaat me niet vertellen dat jij in die bus zat hè.
Zij nemen de moeite om met zo'n teringcombi hun hele zondag naar de klote te zien gaan voor hun club, ik moet eerlijk bekennen dat ik zelf op een andere manier in de bus plaatsneem, maar dat doet verder niets af aan hun support voor de club.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat jij in die bus zat hè.
Ik word toch een beetje bang voor de Helmond Sport Hooligans hoor als ik dit nummer hoor:quote:Op donderdag 24 november 2011 20:59 schreef Smoofie het volgende:
Alleen Rotterdam heeft nog eckte hooligans. 410 bij Ajax zijn allang geen vechtersbazen meer
Tadic vs Manolevquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:28 schreef Stevenzenl het volgende:
Anyway, morgen Groningen, moet te doen zijn. Gini in vorm
Zelfde als die types die dan na een uitwedstrijd tegen de wand gaan schoppen en slaan (Lees twente)quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ga nooit met de bus, combi's uitgezonderd.
Vreemde vraag ook van je. Jou boeit het schijnbaar erg veel, zo'n filmpje. Kan me er eigenlijk zelf niet zo druk om maken, laat die gasten lekker.
Zoals ik al zei; gasten die zichzelf en hun club willen associeren met geweld en hooligans en dan op FOK lopen te pronken -> lol
Ach dat is overal waar je komt. 'Wij' doen er zelf maar al te graag aan mee.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zelfde als die types die dan na een uitwedstrijd tegen de wand gaan schoppen en slaan (Lees twente)
Manolev onderschatten...quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:08 schreef Doublepain het volgende:
Strootman is terug
Helaas manolev ook:
[ afbeelding ] FUUUUU
Ik ben ook klaar met het gezeik op Manolev. Uit de feiten blijkt gewoon dat via zijn kant de minste tegendoelpunten vallen. Begin dan Bouma maar eens af te zeiken, als je toch de zwakste uit de verdediging wilt pakken.quote:
vind jij het geen concurrenten dan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 08:57 schreef Lemming22 het volgende:
Heeft Rutten nou echt tegen de Telegraaf gezegd dat AZ en Tukkerland onze concurrenten voor de titel zijn?
Ik vind zijn formulering wat vreemd. Dan had hij nog beter kunnen zeggen: De Kaaskoppen en Tukkerland zijn onze concurrenten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 09:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vind jij het geen concurrenten dan?
Hèhè truequote:Op vrijdag 25 november 2011 17:28 schreef Stevenzenl het volgende:
Ach komop, toch mooi dat feestje van die gastjes in de bus, ik moest lachen toen ze hun schoen in de lucht aan het pompen waren!
Anyway, morgen Groningen, moet te doen zijn. Gini in vorm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |