Dat kan alleen als je muur van beton achterin hebt. Helaas hebben wij een ander soort verdedigingquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Labyad - Matavz - Lens
Mertens - Toivonen - Wijnaldum
Niks mis mee toch?
Uit lastiger dan je denktquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja, altijd gevaarlijk de Graafschap.
lekker onderschatten die hapquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja, altijd gevaarlijk de Graafschap.
We weten dat Fred nooit die opstelling zou doen dus discusseren heeft geen zin.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lekker onderschatten die hapje weet hoe er achterin verdedigd wordt hè?
kom er dan niet meequote:Op zaterdag 19 november 2011 17:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We weten dat Fred nooit die opstelling zou doen dus discusseren heeft geen zin.
Drie punten, 0 eisen. Zo kijk ik mijn wedstrijden het liefst.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:10 schreef Stevenzenl het volgende:
Hopen dat Ritzmaier speeltijd gaat krijgen vanavond!
wel posten en er dan maar niet meer over discussiëren dat is flauwquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom niet? Met een goede verdediging is het een bazenaanval
hiermee vat je het al helemaal samen. Alex speelt al een tijdje niet meer. En we zitten ook nog eens in de laatste reservesquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met een goede verdediging is het een bazenaanval
Same here, toch zou het leuk zijn!quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Drie punten, 0 eisen. Zo kijk ik mijn wedstrijden het liefst.
Het lijkt wel 100 jaar geleden. Alex en Gomes betekende kampioenschap. Kon je bijna onder competitievervalsing scharen, die twee.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:14 schreef rubbereend het volgende:
en trouwens
[..]
hiermee vat je het al helemaal samen. Alex speelt al een tijdje niet meer. En we zitten ook nog eens in de laatste reserves
Het oog wil ook wat, we winnen altijd wel in de europa league maar die wedstrijden zijn zo saai.....quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Drie punten, 0 eisen. Zo kijk ik mijn wedstrijden het liefst.
Tja, het oog kan zoveel willen, maar achterin is het zo'n drama dat ik meer mijn hart vasthoud dan geniet van een wedstrijd.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Het oog wil ook wat, we winnen altijd wel in de europa league maar die wedstrijden zijn zo saai.....
Het is ook zo dat als je kampioen bent niemand meer praat over die wedstrijden .. maar beetje leuk voetbal is wel leuk om te kijkenquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tja, het oog kan zoveel willen, maar achterin is het zo'n drama dat ik meer mijn hart vasthoud dan geniet van een wedstrijd.
Ojo natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wie anders?..
Of je moet iemand uit de jeugd gebruiken.
Derijck is veel te sloom, daar ligt het zwakke punt vandaag.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je die kerel ooit zien voetballen
Derijck is beter dan Marcelo en Bouma combined. Behalve de laatste wedstrijd dan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:49 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Derijck is veel te sloom, daar ligt het zwakke punt vandaag.
Rot toch op man, Derijck is door supporters zo overgewaardeerd en door gebrek aan beter gezien als de verlosser in de verdediging. Schei toch uit johquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Derijck is beter dan Marcelo en Bouma combined. Behalve de laatste wedstrijd dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |