Is de aanval van vandaag + Mertens en Toivonenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:06 schreef Akwasi het volgende:
Strootman staat niet eens op het plaatje
misschien omdat er nog een reis naar doetinchem voor zit. En nog even iets in de stad wil doen. Kan zomaarquote:
Jullie veel succes met de wedstrijd tegen De Graafschap.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:18 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga me weer richting het PSV-topic begeven en me met de Graafschap bezig houden. Succes wensen kan ik niet uit mijn vingers krijgen, maar ik hoop wel dat de echte voetbalmensen deze Amsterdamse slag gaan winnen. Tot later
Rightquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jullie veel succes met de wedstrijd tegen De Graafschap.
Ah, dat is zeer goed. Het lopen van tochten begint bij ons ook populair te worden, merk ik wel. Een paar jaar geleden werd dat door een heel select groepje als wenselijk gezien.quote:
Thank god!quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:21 schreef Geo3kant het volgende:
3MIN3M gebannend? Het is hier zo stil
Het is half November. Zullen we ze allemaal in ieder geval eens tot de kerst geven om elkaar te vinden?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:25 schreef Zweefkaak het volgende:
Gaat Matavz een keer scoren? Die ego'tjes op de flanken en erachter moeten hem meer leveren.
Precies! Als er maar gescoord wordtquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:27 schreef Stevenzenl het volgende:
Maakt niet uit wie de bal het laatste zetje geeft!
quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:25 schreef Zweefkaak het volgende:
Gaat Matavz een keer scoren? Die ego'tjes op de flanken en erachter moeten hem meer leveren.
Dit, maar ze moeten hem wel wat ballen geven ja..quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:27 schreef Stevenzenl het volgende:
Maakt niet uit wie de bal het laatste zetje geeft!
Hij loopt in de spits hoor, best eenvoudig te vinden. Voorin in het midden weet je wel? Als ze dat nou eens doen daar, dan wint PSV genoeg wedstrijden met mooie cijfers. Ik zie die Mertens en Labyad alleen maar naar binnen trekken en schieten...quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is half November. Zullen we ze allemaal in ieder geval eens tot de kerst geven om elkaar te vinden?
Dan heb je mazzel dat Lens goed invalt, anders krijg je het nog moeilijk.. Er wordt teveel geschoten en nauwelijks iets aan Matavz gegeven. Of hij moet er echt iets onmogelijks mee doen...quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:28 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Precies! Als er maar gescoord wordt
En daarmee is Mertens toch topscorer van de Eredivisie. Wat een mooi spelletje is het toch, he?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:30 schreef Zweefkaak het volgende:
[..]
Hij loopt in de spits hoor, best eenvoudig te vinden. Voorin in het midden weet je wel? Als ze dat nou eens doen daar, dan wint PSV genoeg wedstrijden met mooie cijfers. Ik zie die Mertens en Labyad alleen maar naar binnen trekken en schieten...
omdat ie 5 wedstrijden ownde, maar het is allemaal te doorzichtig en staat al weken droogquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En daarmee is Mertens toch topscorer van de Eredivisie. Wat een mooi spelletje is het toch, he?
Beetje een domme opmerking, gelet op het feit dat hij al 450 minuten droog staat.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En daarmee is Mertens toch topscorer van de Eredivisie. Wat een mooi spelletje is het toch, he?
Zo goed is Driesje niet de laatste paar wedstrijden hoor?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als hij gewoon goed blijft spelen zoals nu mag hij op 11 blijven
Nee? Let maar eens goed op vanavond.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:52 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Zo goed is Driesje niet de laatste paar wedstrijden hoor?
Komt meer dan genoeg dreiging van die jongen. Paal hier, pingeltje daar. Laat hem zo maar lekker door modderen, want die goals komen wel weer.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:52 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Zo goed is Driesje niet de laatste paar wedstrijden hoor?
Zou mooi zijn, maar ik ben bang dat Ojo op rechts staat.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:53 schreef rubbereend het volgende:
Derijck op rechts achterin en Lens gewoon op de bank
Liever Ojo rechtsback gezien. Derijck heeft een draaicirkel van een vrachtwagen met oplegger.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:53 schreef rubbereend het volgende:
Waarom Lens op de bank?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:53 schreef rubbereend het volgende:
Messi ook niet meer opstellen... 1 zwaluw maakt nog geen zomer.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:54 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Omdat 1 zwaluw nog geen zomer maakt.
Gast? Als je elke speler een basisplaats moet geven na 1 goede invalbeurt blijf je bezig. Terecht dat Rutten de opstelling van de laatste weken blijft handhaven.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Messi ook niet meer opstellen... 1 zwaluw maakt nog geen zomer.
omdat Labyad over het algemeen beter speelt dan Lens. Die ene uitschieter was ook zijn hoogtepunt van het seizoen. En volgens mij was Labyad ook nog een aantal keer betrokken.quote:
Uitschieter sinds hij bij PSV speelt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat Labyad over het algemeen beter speelt dan Lens. Die ene uitschieter was ook zijn hoogtepunt van het seizoen. En volgens mij was Labyad ook nog een aantal keer betrokken.
Labyad - Matavz - Lensquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:57 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Gast? Als je elke speler een basisplaats moet geven na 1 goede invalbeurt blijf je bezig. Terecht dat Rutten de opstelling van de laatste weken blijft handhaven.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Labyad - Matavz - Lens
Mertens - Toivonen - Wijnaldum
Niks mis mee toch?
Grappenmakerquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Labyad - Matavz - Lens
Niks mis mee toch?
Dan speel je met 6 aanvallers, geen middenveld en 4 verdedigers. Daarnaast gaan ze elkaar allemaal voor de poten lopen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Labyad - Matavz - Lens
Niks mis mee toch?
Dat kan alleen als je muur van beton achterin hebt. Helaas hebben wij een ander soort verdedigingquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Labyad - Matavz - Lens
Niks mis mee toch?
Uit lastiger dan je denktquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja, altijd gevaarlijk de Graafschap.
lekker onderschatten die hapquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We weten dat Fred nooit die opstelling zou doen dus discusseren heeft geen zin.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lekker onderschatten die hapje weet hoe er achterin verdedigd wordt hè?
kom er dan niet meequote:Op zaterdag 19 november 2011 17:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We weten dat Fred nooit die opstelling zou doen dus discusseren heeft geen zin.
Drie punten, 0 eisen. Zo kijk ik mijn wedstrijden het liefst.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:10 schreef Stevenzenl het volgende:
Hopen dat Ritzmaier speeltijd gaat krijgen vanavond!
wel posten en er dan maar niet meer over discussiëren dat is flauwquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom niet? Met een goede verdediging is het een bazenaanval
hiermee vat je het al helemaal samen. Alex speelt al een tijdje niet meer. En we zitten ook nog eens in de laatste reservesquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met een goede verdediging is het een bazenaanval
Same here, toch zou het leuk zijn!quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Drie punten, 0 eisen. Zo kijk ik mijn wedstrijden het liefst.
Het lijkt wel 100 jaar geleden. Alex en Gomes betekende kampioenschap. Kon je bijna onder competitievervalsing scharen, die twee.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:14 schreef rubbereend het volgende:
en trouwens
[..]
hiermee vat je het al helemaal samen. Alex speelt al een tijdje niet meer. En we zitten ook nog eens in de laatste reserves
Het oog wil ook wat, we winnen altijd wel in de europa league maar die wedstrijden zijn zo saai.....quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Drie punten, 0 eisen. Zo kijk ik mijn wedstrijden het liefst.
Tja, het oog kan zoveel willen, maar achterin is het zo'n drama dat ik meer mijn hart vasthoud dan geniet van een wedstrijd.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Het oog wil ook wat, we winnen altijd wel in de europa league maar die wedstrijden zijn zo saai.....
Het is ook zo dat als je kampioen bent niemand meer praat over die wedstrijden .. maar beetje leuk voetbal is wel leuk om te kijkenquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tja, het oog kan zoveel willen, maar achterin is het zo'n drama dat ik meer mijn hart vasthoud dan geniet van een wedstrijd.
Ojo natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wie anders?..
Of je moet iemand uit de jeugd gebruiken.
Derijck is veel te sloom, daar ligt het zwakke punt vandaag.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je die kerel ooit zien voetballen
Derijck is beter dan Marcelo en Bouma combined. Behalve de laatste wedstrijd dan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:49 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Derijck is veel te sloom, daar ligt het zwakke punt vandaag.
Rot toch op man, Derijck is door supporters zo overgewaardeerd en door gebrek aan beter gezien als de verlosser in de verdediging. Schei toch uit johquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Derijck is beter dan Marcelo en Bouma combined. Behalve de laatste wedstrijd dan.
Ik zie het probleem nog nietquote:
Centraal ja, maar nu moet hij naar voren gaan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Derijck is beter dan Marcelo en Bouma combined. Behalve de laatste wedstrijd dan.
Opbouwend is Derijck drie keer beter dan Bouma. Daarom moet die op de plek van Bouma staan. Dan heb je een opbouwer naast een mandekker, want als Marcelo zich alleen maar richt op mandekken is het een prima voetballer.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:52 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Rot toch op man, Derijck is door supporters zo overgewaardeerd en door gebrek aan beter gezien als de verlosser in de verdediging. Schei toch uit johDe hele verdediging is drama, Bouma en Derijck doen niet voor elkaar onder, Marcelo is verdedigend beter maar in de opbouw heb je er niks aan.
Er is een jaar geweest dat we het kampioenschap konden winnen indien Ajax niet had gewonnen. PSV speelde toen gelijk tegen de De Graafschap (of verloor misschien zelfs), terwijl Ajax won van naar ik meen NEC. Gelukkig. Anders was PSV dat jaar geen kampioen geworden doordat het niet kon winnen van De Graafschap.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik wil nog wel verder gaan, dat het de armoede van het Nederlandse voetbal bewijst, dat een speler als Derijck überhaupt van nut is voor PSV en daarnaast het gegeven dat we in de jeugd niets weten voort te brengen, zelfs van dat lage niveau. Maar goed, tegen clubs als De Graafschap moet het allemaal geen probleem zijn. De Graafschap staat niet in de top 10, dus de volle 3 punten behoort tot de te verwachten mogelijkheden.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:18 schreef rubbereend het volgende:
Met alle respect, Derijck zou normaal gesproken een man voor de breedte moeten zijn bij PSV, dat hij nu de basis in kan zegt genoeg over het niveau wat we hebben achterin. Ik denk dat het mekaar niet zoveel maakt qua kwaliteit. En dat zie je want iedereen zou iemand anders eruit halen
quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:16 schreef RijstNatie het volgende:
wanneer wordt rutten nou ontslagen?
[ afbeelding ]
Mertens was ook onzichtbaar en ging voor de verandering weer eens praktisch non stop voor eigen succes. Dat winterdipje waar ze het in Utrecht over hadden begint aardig waar te worden als dat zo door blijft gaan met zijn niveau....Minder spelen ok, maar geef dan gvd wat meer ballen af ipv non stop alles op goal te rammenquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Engelaar maakt toch weer twee kapitale fouten waardoor zomaar 2 doelpunten kunnen vallen. Verder speelde hij wel aardig. Marcelo had Poepon wel in de tes. Willems goed. Toivonen heb ik weinig zien doen. Zelfde geldt voor Matavaz.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:37 schreef rubbereend het volgende:
drie uit bij de Graafschap, prima.
Maargoed Matavz scoort, dat is zijn taak en verdedigers bezighoudenquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Engelaar maakt toch weer twee kapitale fouten waardoor zomaar 2 doelpunten kunnen vallen. Verder speelde hij wel aardig. Marcelo had Poepon wel in de tes. Willems goed. Toivonen heb ik weinig zien doen. Zelfde geldt voor Matavaz.
Ik had er wel meer van hem verwacht, en Mertens weer niet. Viel hij geblesseerd uit of was ie gewoon weer slecht?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |