Is ook.quote:Op zondag 20 november 2011 23:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het mooie is altijd, als er zoveel aandacht voor Ajax is, dan is dat altijd omdat de club in chaos ligt. Genieten!
anders gaat het alleen maar over de Euro. Dit is leukerquote:Op zondag 20 november 2011 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is ook.
Wat me wel irriteert is dat ik vanmiddag Telegraaf site opstart op mijn telefoon en de eerste 5 berichten over Ajax gaan.
Ze zijn de grootste club van NL qua supporters, maar is dit echt het allerbelangrijkste ? WTF.......
Niet eens zozeer dat maar het is gewoon een prutskrantquote:
Maar als je voetbal haat ben je sowieso gekquote:Maar blijft irritant.
Stel je voor je haat voetbal, dan moet je nu toch sowieso gek worden...
Mijn buren gaan altijd op vakantie naar een niet deelnemend EK/WK-land als het zover is.quote:Op zondag 20 november 2011 23:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Niet eens zozeer dat maar het is gewoon een prutskrant
[..]
Maar als je voetbal haat ben je sowieso gektoch?
Dat is wel heel treurigquote:Op zondag 20 november 2011 23:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn buren gaan altijd op vakantie naar een niet deelnemend EK/WK-land als het zover is.
Dan gaat Bouma weer zeiken, zoals in het begin van het seizoen. Gaat Rutten dus niet doenquote:Op zondag 20 november 2011 13:17 schreef Buitendam het volgende:
Ik moet zeggen dat het week op week geflatteerde uitslagen zijn. De 4-1 tegen Heracles omdat Lens de dolle 5 minuten heeft en gister is het gewoon schaamteloos gelijk opgegaan tegen de Graafschap en mag je God op je blote knieeen bedanken dat ze die 2-1 voor rust niet maken, want die hing meer in de lucht dan 1-2.
Volgende week mooi Strootman terug en hopelijk schuift Derijck (het is dus geen back) naar het centrum voor Bouma. Willems is een hele aardig back en Marcelo moet eens ophouden met naar voren stoven, want Willems stond weer een aantal keer alleen achterin met Derijck, dat mag niet. Zijn ze te licht voor.
Anders lees je het topic evenquote:Op zondag 20 november 2011 23:45 schreef mrstylo het volgende:
Zanka is binnen?
http://img543.imageshack.us/img543/3808/psvfq.jpg (copy/paste deze link)
Ik was blij daarom ff snel gepost.quote:
De telegraaf is een sensatiekrant voor het volk, die hebben nou eenmaal meer op met voetbal dan met politiek. Met de problemen van Feyenoord en PSV werden die ook uitgebreid belicht. Als je daar niet tegen kan moet je misschien eens je nieuws van andere bronnen halen. Die zijn er genoeg.quote:Op zondag 20 november 2011 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is ook.
Wat me wel irriteert is dat ik vanmiddag Telegraaf site opstart op mijn telefoon en de eerste 5 berichten over Ajax gaan.
Ze zijn de grootste club van NL qua supporters, maar is dit echt het allerbelangrijkste ? WTF.......
Vooral omdat het allemaal negatief is, is het genieten...quote:Op maandag 21 november 2011 00:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Overal gaat het over Ajaxalle topics, alle kranten, ALLES
Uiteindelijk zal het allemaal positief uitpakken. Kampioen van '11/'12 is al bekend, dus veel valt er niet te halen.quote:Op maandag 21 november 2011 00:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vooral omdat het allemaal negatief is, is het genieten...
Allemaal in mei schouder aan schouder staan op het stadhuisplein.
Nja, AZ en Twente moet je niet onderschatten hoor...quote:Op maandag 21 november 2011 00:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal het allemaal positief uitpakken. Kampioen van '11/'12 is al bekend, dus veel valt er niet te halen.
Ach, ze zeggen wel eens dat de Joden in Israël de van deze tijd nazi's zijn. Leuke reputatie van de '11/'12 kampioen (jullie hebben het kennelijk al opgegeven, maar rusten wel in de wetenschap dat het volgend jaar allemaal helemaal te gek zal zijn.....??)....quote:Op maandag 21 november 2011 00:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal het allemaal positief uitpakken. Kampioen van '11/'12 is al bekend, dus veel valt er niet te halen.
Gelukkig zet je er vraagtekens achter, want dat zegt niemand.quote:Op maandag 21 november 2011 00:48 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ach, ze zeggen wel eens dat de Joden in Israël de van deze tijd nazi's zijn. Leuke reputatie van de '11/'12 kampioen (jullie hebben het kennelijk al opgegeven, maar rusten wel in de wetenschap dat het volgend jaar allemaal helemaal te gek zal zijn.....??)....
Is dit echt zo of is dit een mash up van van Rossem zijn verhaal en wil je interessant doen?quote:Op zondag 20 november 2011 23:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn buren gaan altijd op vakantie naar een niet deelnemend EK/WK-land als het zover is.
Doen ze expres kampioen worden zat er niet meer in dus dan maar dusdanig veel aandacht naar zich toetrekken dat andere clubs moeilijker sponsoren vinden.quote:Op zondag 20 november 2011 23:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het mooie is altijd, als er zoveel aandacht voor Ajax is, dan is dat altijd omdat de club in chaos ligt. Genieten!
JIj bent aan het roepen dat jullie niet dit seizoen maar volgend seizoen kampioen worden. En ik zie niets aan de hand waarvan gezegd kan worden dat het volgend seizoen wel helemaal top is. Voor als je het niet snapt: Cruijff die zich met de jeugdopleiding gaat bezighouden wil zeggen dat je dat in het 1e nog lang niet zal terugzien.quote:Op maandag 21 november 2011 00:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gelukkig zet je er vraagtekens achter, want dat zegt niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |