De nieuwe clubleiding heeft de rust die er altijd was weer terug laten kerenquote:Op maandag 21 november 2011 13:33 schreef Geo3kant het volgende:
Toch lekker (redelijk) rustig bij ons PSV
Whut ?quote:Op maandag 21 november 2011 16:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Het is toch ongeleufelijk. Nu krijgt die Mei van VVV een schikkingsvoorstel van 2 duels voor die correcte sliding, waarvoor hij rood en een pingel tegen kreeg.
Nee meen je nietquote:Op maandag 21 november 2011 16:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Het is toch ongeleufelijk. Nu krijgt die Mei van VVV een schikkingsvoorstel van 2 duels voor die correcte sliding, waarvoor hij rood en een pingel tegen kreeg.
Die sowieso, opgefokte eikel dat het is.quote:
Dat meen je nietquote:Op maandag 21 november 2011 16:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die sowieso, opgefokte eikel dat het is.
Ik bedoelde eigenlijk die van Stanley Aborah op De Vrij. Idioot inkomen met gestrekt been en de noppen in De Vrij zijn been. Blijft onbestraft![]()
Dus dat zal na beroep wel 2 duels worden..quote:Op maandag 21 november 2011 16:32 schreef Lange_Lans het volgende:
quote:Przemyslaw Tyton maakte vanavond zijn rentree in een duel van Jong PSV tegen Jong Vitesse/AGOVV. In een heuse mistwedstrijd op De Herdgang kwam de doelman voor het eerst na zijn hoofdletsel opgelopen in het duel tegen Ajax in september weer in actie. Op dit moment staat Jong PSV in eigen huis overigens met 0-3 achter.
Ik zou het belachelijk vinden als het in 2 keer 45 min wordt gespeeld. Tegen verdedigende degradatiekandidaten is het moeilijk scoren de eerste helft, die moet je eerst kapot laten lopen om er in de 2e helft 3-4 in te prikken. Door deze beslissing wordt de wedstrijd een stuk moeilijker voor AZ.quote:Op maandag 21 november 2011 19:00 schreef Lemming22 het volgende:
Ik lees net dat AZ beroep aantekent tegen de beslissing om de wedstrijd uit te spelen in plaats van over te sprlen. Als AZ het voor elkaar krijgt om die wedstrijd volledig over te spelen, dan stop ik met voetbal kijken.
De redenering van die Verbeek is helemaal krom: Excelsior kan zich in drie kwartier beter verweren dan in 90 minuten. En dat zullen de degradatieconcurrenten niet leuk vinden... Ja zo werkt dat als je in de eerste helft 0-0 speelt (waarbij het zich écht wel oke was, op de laatste 5 tot 10 minuten na ofzo). Alsof ze dat ook hadden voorgesteld als ze met 3-0 voor hadden gestaan. Dikke vettevoor AZ. Het is zwaar competitievervalsing als AZ 135 minuten (of 125 als je die 10 laatste minuten niet meetelt) krijgt om van Excelsior te winnen.
Vind het niet echt leuk om te zien anders, zeker niet met smerige intriganten als Ten Have die daar rondlopen. Heb liever een sterk Ajax met een goede jeugdopleiding om tegen te knokken in de Eredivisie. Dan is kampioen ook een stuk meer waard wat mij betreft.quote:Op maandag 21 november 2011 00:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vooral omdat het allemaal negatief is, is het genieten...
Allemaal in mei schouder aan schouder staan op het stadhuisplein.
Studio Spaanquote:Op maandag 21 november 2011 20:20 schreef leolinedance het volgende:
Dit idee had ik nou ook al:
http://psv.netwerk.to/nie(...)%20een%20schande.php
Dit gaat toch echt helemaal nergens meer over met die KNVB. Het begint er echt op te lijken dat ze door zulke idiote straffen gewoon de scheidsrechters proberen te steunen in deze tijden waarin ze bakken met terechte kritiek te voortduren krijgen.Strootman was al belachelijk, maar dat was misschien ook nog gedeeltelijk een kwestie van interpretatie. Dat Mei de bal speelt is gewoon een feit, dat is niet eens een kwestie van perceptie. Dan kun je hem toch niet doodleuk schorsen?quote:Op maandag 21 november 2011 16:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Hoe je het ook went of keert, er zijn nu eenmaal veruit de meeste supporters voor Ajax. Die trek je daarmee de aandacht en zullen kijken, dus puur voor kijkcijfers. (Zo zou je het ook kunnen zien)quote:Op maandag 21 november 2011 20:20 schreef leolinedance het volgende:
Dit idee had ik nou ook al:
http://psv.netwerk.to/nie(...)%20een%20schande.php
sowieso is er altijd nauwelijks aandacht voor acties van supporters. Je ziet hoogstens wat van een mooie tifo actie op de achtergrond bij de aankondiging op de achtergrond. Dat is zo jammer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:48 schreef Zweefkaak het volgende:
[..]
Hoe je het ook went of keert, er zijn nu eenmaal veruit de meeste supporters voor Ajax. Die trek je daarmee de aandacht en zullen kijken, dus puur voor kijkcijfers. (Zo zou je het ook kunnen zien)
Anyway, vandaag 40 minuten non stop over Soap ArenA gegaan bij VI. En het onderwerp komt me de strot uit... Stelletje druktemakers in de media hierom, daar schiet niemand iets mee op.
Hopelijk gaan ze er kapot aanquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:48 schreef Zweefkaak het volgende:
[..]
Hoe je het ook went of keert, er zijn nu eenmaal veruit de meeste supporters voor Ajax. Die trek je daarmee de aandacht en zullen kijken, dus puur voor kijkcijfers. (Zo zou je het ook kunnen zien)
Anyway, vandaag 40 minuten non stop over Soap ArenA gegaan bij VI. En het onderwerp komt me de strot uit... Stelletje druktemakers in de media hierom, daar schiet niemand iets mee op.
Wat dan? Nieuw contract? We hebben volgend seizoen waarschijnlijk Tyton en Zoet.quote:Isaksson mag niet transfervrij weg bij PSV
Andreas Isaksson mag in de winterstop niet transfervrij weg bij PSV. Volgens technisch directeur Marcel Brands is PSV tevreden over de doelman, die de afgelopen twee maanden de beoogde eerste man Przemyslaw Tyton verving.
Isaksson werd afgelopen weken in verband gebracht met AC Milan, maar Brands heeft van die club naar eigen zeggen taal noch teken vernomen. De doelman heeft bij PSV een salaris dat naar de nieuwe maatstaven van de directie te hoog is, het contract werd al in het verleden afgesloten.
In de winterstop staat er toch.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat dan? Nieuw contract? We hebben volgend seizoen waarschijnlijk Tyton en Zoet.
vroeger was dit een versteegrobjequote:Op dinsdag 22 november 2011 09:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zanka
[ afbeelding ]
Een goede verdediger kunnen we gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |