SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
Vbownswow - gogosweden
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Alstead - Alstead
Tuut-chips - Powerkiwi
Lorrelies - LorreliesHet Minecraft bruidspaar:quote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
ik had trouwens een TT verwacht met de 3 musketiers die morgen dik gaan ownen
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ook geen traps bouwen?.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Nee dan worden alle azijnzeikers boos.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:34 schreef gogosweden het volgende:
ik had trouwens een TT verwacht met de 3 musketiers die morgen dik gaan ownen
En Jajong, traps mogen wel. Gewoon omdat het kan.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
ze zijn gewoon jaloersquote:Op donderdag 17 november 2011 22:35 schreef TJV het volgende:
[..]
Nee dan worden alle azijnzeikers boos.
En Jajong, traps mogen wel. Gewoon omdat het kan.
Exactly.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:38 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga allemaal lava traps rond jullie constructies bouwen.
De 3 fags
Ik heb een paar superepic ontworpen, maar heb er niet zoveel aan in SSP
gevaarlijk spel speel je.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:38 schreef RickoKun het volgende:
De 3 fags
Ik ben mod
Ik ben anti-grief
ik kan bannen
better start running little boy
Survival en creative, geen pvp.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:39 schreef Typisch het volgende:
Wat voor soort server gaat die drumpie worden?
@Rickokun, kijk uit dat je je voorhuid niet beschadigt.
@Ricky2000,http://www.minecraftforum(...)ory-to-java-windows/It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Waarschijnlijk ken ik ze ook al, dus wees gewaarschuwd.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Exactly.
Ik heb een paar superepic ontworpen, maar heb er niet zoveel aan in SSPO, en het moet een beetje leuk blijven.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Bij jou zet ik al jouw constructies gewoon in een grote kubuskooi van dirt want technisch gezien is dat niet griefen en ik ben ouder dus ik mag niet gebanned worden gr gr Tinaquote:Op donderdag 17 november 2011 22:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
gevaarlijk spel speel je.
Ik ben mod
Ik ben anti-grief
ik kan bannen
better start running little boy![]()
Echt, creativemode? In een aparte area neem ik aan? Of 2 verschillende servers... ?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:40 schreef TJV het volgende:
[..]
Survival en creative, geen pvp.
@Rickokun, kijk uit dat je je voorhuid niet beschadigt.
@Ricky2000,http://www.minecraftforum(...)ory-to-java-windows/[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
griefen is het hinderlijk, en/of met kwade bedoelingen voorwerpen plaatsen. En/of iemand anders zijn gebouwde voorwerpen stukmaken, verneuken, verbouwen,quote:Op donderdag 17 november 2011 22:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Bij jou zet ik al jouw constructies gewoon in een grote kubuskooi van dirt want technisch gezien is dat niet griefen en ik ben ouder dus ik mag niet gebanned worden gr gr Tina
be nice, like a bossWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
1 server, 2 werelden, wel gemeensame chat.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Echt, creativemode? In een aparte area neem ik aan? Of 2 verschillende servers... ?Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
succes jonge, als het niet lukt niet verdrietig zijn hoor! gewoon nog een keer proberenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:46 schreef maurisioo het volgende:
Ik ben van plan dit na te bouwen:
http://www.h3xed.com/img/minecraft18.png![]()
![]()
Ah ok coolquote:Op donderdag 17 november 2011 22:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
1 server, 2 werelden, wel gemeensame chat.
Ohja? In welke radius dan? He? Beantwoord de vraag, jongeman.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
griefen is het hinderlijk, en/of met kwade bedoelingen voorwerpen plaatsen. En/of iemand anders zijn gebouwde voorwerpen stukmaken, verneuken, verbouwen,
be nice, like a boss![]()
dat word bepaald door mij. eventueel in overleg met mender, dnb of drumpiequote:Op donderdag 17 november 2011 22:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ohja? In welke radius dan? He? Beantwoord de vraag, jongeman.
Die radius zal groter zijn als tom ik en plex in de middle of nowhere zitten 3K blocks van de spawn dan bijvoorbeeld in de stadWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Maar ik heb aandelen in dnb en drumpie, dus 50% zal via mij doorkomen dus kijk uit brah, kijk uit en beef yo!quote:Op donderdag 17 november 2011 22:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat word bepaald door mij. eventueel in overleg met mender, dnb of drumpie
Die radius zal groter zijn als tom ik en plex in de middle of nowhere zitten 3K blocks van de spawn dan bijvoorbeeld in de stad![]()
bring it onquote:Op donderdag 17 november 2011 22:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar ik heb aandelen in dnb en drumpie, dus 50% zal via mij doorkomen dus kijk uit brah, kijk uit en beef yo!
Hoi remlof.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
about the minecraft lag at 64 bit system....
Ik heb geprobeerd verschillende parameters bij java in te vullen, maar krijg hetzelfde effect bij wat ik ook invul...
Ik heb een i3 processor, intel hd graphics en 4 gig ram geheugen.
Wat kan ik het beste invullen bij die parameter voor java?![]()
laat me raden, een HP pavillion laptop?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:56 schreef ricky2000 het volgende:
Ik heb geprobeerd verschillende parameters bij java in te vullen, maar krijg hetzelfde effect bij wat ik ook invul...
Wat kan ik het beste invullen bij die parameter voor java?
Die heb ik ook. kan je op geen manier minecraft zonder lagg op spelen.
gelukkig heb ik 2 pc'sWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Je bent wel heel trots dat je mod bent he?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat word bepaald door mij. eventueel in overleg met mender, dnb of drumpie
Die radius zal groter zijn als tom ik en plex in de middle of nowhere zitten 3K blocks van de spawn dan bijvoorbeeld in de stad
Echt welquote:Op donderdag 17 november 2011 23:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je bent wel heel trots dat je mod bent he?
Is er al bekend hoe laat ie morgen uitkomt?Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
Maar waarom zouden jullie 3K blocks van de rest gaan zitten..quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
ENDERMAN, NIET IN DE OGEN KIJKEN!quote:Op donderdag 17 november 2011 23:08 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Hallo meneer
[ afbeelding ]
BronWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Geen gezeik met de standaard 4-griefers.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maar waarom zouden jullie 3K blocks van de rest gaan zitten..It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
altijd al gedaan, ook op de oude map. Gewoon omdat we de anderen niet in de weg zitten terwijl wij een groot complex opbouwen, we zijn ook vaak in de stad tevinden hoor. Zeker met die /home en /spawn commands valt de afstand eigenlijk wel mee en is het dus alleen maar voordelig voor ons.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maar waarom zouden jullie 3K blocks van de rest gaan zitten..
Maarja ga je ergens tussenin dood moet je ver lopen
oh en dit jaquote:Op donderdag 17 november 2011 23:09 schreef TJV het volgende:
[..]
Geen gezeik met de standaard 4-griefers.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Sowieso gaan mensen altijd zo ver zitten(ik ook, daar niet van)
En die paupersteden worden zo vaak gemaakt dus big deal nigga.
Zolang drumpie zn server maar survivalmode is met eventueel een pvp area. Maar dat zal morgen wel flink laggen, want iedereen gaat uiteraard landjepik doen![]()
![]()
truequote:Op donderdag 17 november 2011 23:13 schreef RickoKun het volgende:
Sowieso gaan mensen altijd zo ver zitten(ik ook, daar niet van)
En die paupersteden worden zo vaak gemaakt dus big deal nigga.
Zolang drumpie zn server maar survivalmode is met eventueel een pvp area. Maar dat zal morgen wel flink laggen, want iedereen gaat uiteraard landjepik doen
Waar is die minecon? Usa?
Zo ja. Dan begint dat daar vast om 1400 uur dus ik ga schatten op 2130 hier![]()
ik had niets te doen
resultaat:
Ik maak een ssp map aan en ga hakken
3K blocks verder ben ik op een nieuw plan gekomen voor mijn oude mijnschachten
Duurt nog wel even..quote:Op donderdag 17 november 2011 23:52 schreef gogosweden het volgende:
rond een uur of 22 zal het uitkomen hier
If not now, then when.![]()
ik kan serieus niet wachten man, ik zit hier te hyperen, bouwscenario's uit te werken, mijn opslagruimte iets verfijnen, enzovoort enzovoortquote:
i need a live
mijn laatste faal verhaaltje nog niet gelezen zekerquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:01 schreef vogelkooi het volgende:
Ga en vriendinnetje hosselen, kun je daar tijd in stoppen en meer.
Komt goed Vic, komt goed.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Mijn 4 COD servers staan uit op het moment maar wil weer een nieuwe game gaan hosten. Ben alleen totale minecraft noob. Is er vraag naar een minecraft server want dan kan ik wel eens kijken of ik me in minecraft ga verdiepen.![]()
hier het idee met mijn opslag:
kijk, zo mine je dus. Om zo weinig stuff te missen. 2 rijen ertussen en zo gewoon doorgaan zegmaar. heen en weer,
Dus ik dacht, daar kan je perfect een soort "archief" van maken. !
het is allemaal nog wat verfijnder maar dat is moelijk uit te leggen en moet je gewoon ff zien
Maargoed als je dus veel troep kwijt moet en je wil je mijnschachten nog gebruiken is dit DE manier![]()
Tevens een bug gevonden:
Dat is geen bug. En er zijn betere manieren om te minen, maar die kosten iets meer tijd qua voorbereiding. Ik doe ´t meestal ook op deze manier..[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
waarom is dat geen bug? als je 2 gravel hebt gaan ze wel stukquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:26 schreef Jajong het volgende:
Dat is geen bug. En er zijn betere manieren om te minen, maar die kosten iets meer tijd qua voorbereiding. Ik doe ´t meestal ook op deze manier..
Ach normaal minde ik 1 rechte gang en that was it dus dit is al een hele verbetering
Nee, dan gaan ze ook niet stuk. Alleen als je de torch er zo snel onder zet dat de gravel nog aan ´t vallen is. Dan gaat alles wat op de torch landt stuk ja, mooi truukje om snel sand of gravel te minen.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
dus het werkt alleen maar als je die torch er zo snel onder ramt dat de gravel niet de tijd heeft om te vallen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:32 schreef Jajong het volgende:
Nee, dan gaan ze ook niet stuk. Alleen als je de torch er zo snel onder zet dat de gravel nog aan ´t vallen is. Dan gaat alles wat op de torch landt stuk ja, mooi truukje om snel sand of gravel te minen.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Het heeft met timing te maken. Maar je kan gewoon een blok gravel bovenop een torch plaatsen. Of aan de zijkant.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dus het werkt alleen maar als je die torch er zo snel onder ramt dat de gravel niet de tijd heeft om te vallen?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
betere manieren, hoe?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:26 schreef Jajong het volgende:
Dat is geen bug. En er zijn betere manieren om te minen, maar die kosten iets meer tijd qua voorbereiding. Ik doe ´t meestal ook op deze manier..![]()
dat wist ik nietquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het heeft met timing te maken. Maar je kan gewoon een blok gravel bovenop een torch plaatsen. Of aan de zijkant.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Je moet ´t wel precies doen, aangezien een torch een hele kleine hitbox heeft...quote:Check de MC wikiquote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
dat wist ik welquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je moet ´t wel precies doen, aangezien een torch een hele kleine hitbox heeft...
[..]
Check de MC wiki
Ik wil je ook wel dingen leren over vrouwen versieren trouwens, ik zag dat je wel wat hulp kan gebruiken daarmee. Maar dat is niet gratis ±P[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Jonge koop gewoon The Game en ga het lezen, problem solved. Als je dan nog geen skills hebt dan weet ik het ook niet meer.If not now, then when.![]()
Ik zei dat alquote:Op donderdag 17 november 2011 23:52 schreef gogosweden het volgende:
rond een uur of 22 zal het uitkomen hieren ik wist niet eens zeker hoe laat minecon zou beginnen
![]()
ik kan niet via internet bestellen enzoquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jonge koop gewoon The Game en ga het lezen, problem solved. Als je dan nog geen skills hebt dan weet ik het ook niet meer.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Is ook wel in de boekenwinkel te koop.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
http://www.puanederland.nl/ http://www.pick-up-artist-forum.com/
Corny shit maar werkt wel. Hangt er wel een beetje vanaf hoe oud je bent btw. Als je 14 bent, raad ik je aan om gewoon een paar jaar geduld te hebben
Check SimplePickup op youtube.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:53 schreef Jajong het volgende:
http://www.puanederland.nl/ http://www.pick-up-artist-forum.com/
Corny shit maar werkt wel. Hangt er wel een beetje vanaf hoe oud je bent btw. Als je 14 bent, raad ik je aan om gewoon een paar jaar geduld te hebben
Heb 't zelf niet meer nodig, woon al een tijdje samen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Check SimplePickup op youtube.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Niet daarom maar puur vanwege de hilariteit.quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Heb 't zelf niet meer nodig, woon al een tijdje samen.If not now, then when.![]()
Aight, zal zo es checken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet daarom maar puur vanwege de hilariteit.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Whehe..quote:Op donderdag 17 november 2011 22:38 schreef RickoKun het volgende:
De 3 fagshttp://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
/home gaat uit in survival..quote:Op donderdag 17 november 2011 23:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
altijd al gedaan, ook op de oude map. Gewoon omdat we de anderen niet in de weg zitten terwijl wij een groot complex opbouwen, we zijn ook vaak in de stad tevinden hoor. Zeker met die /home en /spawn commands valt de afstand eigenlijk wel mee en is het dus alleen maar voordelig voor ons.
Maarja ga je ergens tussenin dood moet je ver lopen
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
/home en /spawn moeten blijven, gewoon maar 1 home.
Kan je ook naar spawn om te ruilen
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Liever gewoon allemaal uit. Heb je maar pech als je ver weg zit. En om naar de spawn te komen, heeft notch niet voor niets /kill toegevoegd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 07:21 schreef bobbernaut het volgende:
/home en /spawn moeten blijven, gewoon maar 1 home.
Kan je ook naar spawn om te ruilen![]()
![]()
Komen de gozers die nooit survival spelen ook weer aan hoor.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Whehe en dnb en mender zijn pro survival.http://www.syfy.com/tinman/oz/
He ik speel alleen maar survival.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:12 schreef TJV het volgende:
Komen de gozers die nooit survival spelen ook weer aan hoor.
Naast die maps die ik de afgelopen tijd veel heb gemaakt.![]()
Jij speelt gewoon nooit survival. Punt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:41 schreef maurisioo het volgende:
Btw heb ik tijdens de vorige survival wat gemist of zo dat ik ineens nooit survival speel?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Okquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:45 schreef TJV het volgende:
[..]
Jij speelt gewoon nooit survival. Punt.![]()
quote:
Zodra de server online komt ga ik mezelf even bewijzen door hardcore survival te gaan spelen. Zodra ik dood ben stop ik ermee.![]()
En dan ga je zombiemap #80177976 maken?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
acer travelmate laptop;)quote:Op donderdag 17 november 2011 23:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
laat me raden, een HP pavillion laptop?
Die heb ik ook. kan je op geen manier minecraft zonder lagg op spelen.
gelukkig heb ik 2 pc's![]()
quote:
iemand enig idee??quote:Op donderdag 17 november 2011 22:56 schreef ricky2000 het volgende:
Wat kan ik het beste invullen bij die parameter voor java?![]()
Op die map van gister (voor degene die hem nog even gespeeld heeft)
Er moet nog heel wat veranderd worden, maar hebben jullie nog verbeteringen of ideeën?![]()
![]()
Geen toegang meer tot die grote bovengrondse ruimte met alle kisten.. Als je eenmaal in de arena zit, moet je er niet meer uit kunnen en nergens echt veilig zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:13 schreef maurisioo het volgende:
Op die map van gister (voor degene die hem nog even gespeeld heeft)
Er moet nog heel wat veranderd worden, maar hebben jullie nog verbeteringen of ideeën?Suikoden heerst![]()
inderdaad goed punt. Zal er wat aan doen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:28 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Geen toegang meer tot die grote bovengrondse ruimte met alle kisten.. Als je eenmaal in de arena zit, moet je er niet meer uit kunnen en nergens echt veilig zijn.![]()
![]()
simpele iron door met een pressure plate ervoor aan de ene kant bij die twee toegangen bij die 4 schilderijen..
Suikoden heerst![]()
ja heb ze er neergezet. Nu kan niemand die gang meer in.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:33 schreef Mordecai het volgende:
simpele iron door met een pressure plate ervoor aan de ene kant bij die twee toegangen bij die 4 schilderijen..![]()
![]()
![]()
Btw, misschien moet die spoiler over de server van drumpie in de openingspost eens worden aangepast?Suikoden heerst![]()
sowieso de hele OP. Is helemaal verouderd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:45 schreef Mordecai het volgende:
Btw, misschien moet die spoiler over de server van drumpie in de openingspost eens worden aangepast?
Dat plaatje met betalen etc mag ook wel weer weg nu![]()
Ik wilde het nog doen, maar toen zaten we dus al bij #91quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:46 schreef maurisioo het volgende:
[..]
sowieso de hele OP. Is helemaal verouderd.
Dat plaatje met betalen etc mag ook wel weer weg nu
Suikoden heerst![]()
Ik heb trouwens nu van 11 tot 13 hoorcollege Inleiding Historische wetenschappen
Héél spannend!Suikoden heerst![]()
Ik merk hetquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:10 schreef Mordecai het volgende:
Ik heb trouwens nu van 11 tot 13 hoorcollege Inleiding Historische wetenschappen
Héél spannend!![]()
![]()
oh interessant, nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:24 schreef Mordecai het volgende:
Het gaat over de Annalensteen van Palermo![]()
![]()
Alleuuumijn naam mag ook in de volgende OP vaagjunior
en iemand minecon aan t kijken?
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012![]()
Ik kan helaas niet kijken.. Of misschien ook wel, midden in de collegezaal..
Is er wat spannends te zien?Suikoden heerst![]()
Zit op school stage uren inhalenen hij wil die livestream niet laden
maarja al bekend hoelaat ze gaan updaten?
yeah ik ga die livestream kijken
btw heb die map van gister wat verbeterd, als het goed is is hij nu met een minstens 4 personen te spelen.![]()
![]()
Vandaar dat k zwart beeld krijg als ik het probeer.. maarja tussen 1 en 2.30 pm minecraft launch dan word ie geupdate?quote:1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012![]()
Server is online met die monster survival map. Iedereen is welkom. (geen idee of er andere mensen zijn die ook vrij zijn en tijd teveel hebben)
109.72.41.16![]()
Outdated clientquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:10 schreef maurisioo het volgende:
Server is online met die monster survival map. Iedereen is welkom. (geen idee of er andere mensen zijn die ook vrij zijn en tijd teveel hebben)
109.72.41.16
Redacted![]()
Waarom zouden we voor 4 dagen die RC2 versie updatenquote:kan je net zo goed wachten op de full version van vandaag
om op mijn server te kunnenquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:18 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Waarom zouden we voor 4 dagen die RC2 versie updatenkan je net zo goed wachten op de full version van vandaag
![]()
![]()
Ghehe nja ik zit toch op school dus duurt nog wel ff voor ik m kan updaten xD is er veel verschil tussen beta 1.8 en RC2 dan?quote:1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012![]()
behoorlijk wat. Veel nieuwe sounds, bugfixes en ik dacht dat de End nog niet in 1.8 zat.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:19 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Ghehe nja ik zit toch op school dus duurt nog wel ff voor ik m kan updaten xD is er veel verschil tussen beta 1.8 en RC2 dan?![]()
![]()
Bukkit is niet van Mojang en moet dus nog helemaal opnieuw gaan schrijven lijkt mequote:Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
*noobmode* Wat is endquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:20 schreef maurisioo het volgende:
[..]
behoorlijk wat. Veel nieuwe sounds, bugfixes en ik dacht dat de End nog niet in 1.8 zat.
Maar ze gingen toch samen werken?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:24 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Bukkit is niet van Mojang en moet dus nog helemaal opnieuw gaan schrijven lijkt meOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Nieuwe wereld, soort nether. Kan je inkomen via een portal in fortressesquote:Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Heb ik niks gehoord, en ik volg Notch op twitter. Dus ik denk het niet, correct me if I'm wrongquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Maar ze gingen toch samen werken?Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
okeeequote:Op vrijdag 18 november 2011 13:27 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Nieuwe wereld, soort nether. Kan je inkomen via een portal in fortressesnja hopelijk zijn die bugfixes goed:) ben benieuwd hoelaat die update is ben toch pas 5 uur thuis en daarna nog 1,5 uur reizen naar me vader dus kan pas 7 uur minecraften ongeveer
update zal rond een uur of 11 komenquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:34 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
okeeenja hopelijk zijn die bugfixes goed:) ben benieuwd hoelaat die update is ben toch pas 5 uur thuis en daarna nog 1,5 uur reizen naar me vader dus kan pas 7 uur minecraften ongeveer
Ja waarom nou. ze hebben de hele dag en ze doen het precies als ik wil spelenquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
update zal rond een uur of 11 komen
omdat ze het op 14.00 locale tijd in Las Vegas de update aanrammen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:45 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Ja waarom nou. ze hebben de hele dag en ze doen het precies als ik wil spelen
Oftewel hier rond een uur of 10 / 11Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
ah daar had ik even niet aan gedacht. Ik de hele tijd wachten tot het zou gebeuren.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
omdat ze het op 14.00 locale tijd in Las Vegas de update aanrammen.
Oftewel hier rond een uur of 10 / 11![]()
![]()
Bukkit had wel acces gekregen om alles al te zien voordat het uit kwam toch? Zodat ze onwijs snel kunnen releasenquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:24 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Bukkit is niet van Mojang en moet dus nog helemaal opnieuw gaan schrijven lijkt me![]()
![]()
een woord:quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:32 schreef maurisioo het volgende:
Waarom altijd bukkit, ik snap niet waarom niemand zonder kan.
Griefers
+ dat het wat extra mogelijkheden geeftWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
met een whitelist (dat is toch standaard functionaliteit?) heb je in princiepe geen last van griefers..quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
een woord:
Griefers
+ dat het wat extra mogelijkheden geeft![]()
Omdat het leuk is om mensen te bannen als ze een blokje weghalen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:32 schreef maurisioo het volgende:
Waarom altijd bukkit, ik snap niet waarom niemand zonder kan.
btw check mijn map: 109.72.41.16
Gewoon ingangen blokkeren met obsidian jwzquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat het leuk is om mensen te bannen als ze een blokje weghalen.![]()
kan iemand voor mij een grote ballon voor een zeppelin voor me maken, ik ben daar zo slecht is. en als je dat doet naar mij sturen zodat ik het met mcedite aan mijn zeppelin kan vast maken. als je dat doet share ik mn map met iedereen hier.i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments![]()
Op een community als FOK, misschien. Maar mijn server kan niet zonderquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:37 schreef mschol het volgende:
[..]
met een whitelist (dat is toch standaard functionaliteit?) heb je in princiepe geen last van griefers..![]()
![]()
Een whitelist schrikt af, ik als onbekende zou liever eerst een kijkje willen nemen op een server voordat ik er überhaupt ga spelen, als er een whitelist is dan zou dat me demotiveren.If not now, then when.![]()
wil je seed?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:27 schreef Mordecai het volgende:
Rare wereld Cool O.o Vind ik nooit zo leuk :3i gave my bitch a comment
yhea
Vandaag en morgen is mineconquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:48 schreef Berend. het volgende:
Is het nou zeker dat de release vandaag komt? Waar is de Mincon stream, en tot wanneer is MineconNooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
seed is de mapquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:57 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Nee, ik hoef geen zaad, toch bedankt!i gave my bitch a comment
yhea
quote:.
Geen ideequote:Op vrijdag 18 november 2011 15:57 schreef Berend. het volgende:
[..]
Wordt die vandaag of morgen gereleased?Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Hey, ik ben heel nieuw in minecraft en wil nu mijn server zo opzetten dat als ik er opspeel mijn hp/food hele tijd aangevuld word en dus ik eigenlijk niet dood kan gaan door een van die 2. Iemand enig idee hoe ik dit doe? Toch niet in het server.properties of wel?![]()
OOOOOHHHHHHHHHHHHHHHquote:
Dat wist ik niet, sorry!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst![]()
Host een paar maandjes weekjes een server en je weet het.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:32 schreef maurisioo het volgende:
Waarom altijd bukkit, ik snap niet waarom niemand zonder kan.![]()
![]()
Je hebt het net op tijd gekochtquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:02 schreef Kamikazie het volgende:
Dankje! Echt gaaf spel , wel verslavend lijkt me....kan er zoveel mee haha.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:00 schreef Mordecai het volgende:
[..]
OOOOOHHHHHHHHHHHHHHH
Dat wist ik niet, sorry!
/sarcasmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i gave my bitch a comment
yhea
De drie musketiers gaan drumpie veroveren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
twitter:jeb_ twitterde op vrijdag 18-11-2011 om 16:52:35Minecraft will be released during Notch's keynote today! reageer retweet
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
lopen, ver lopen, minst 3K blocks.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:54 schreef dnbrainwash het volgende:
Iemand al plannen wat hij wil gaan doen als de server up gaat?
Daarna met plex en tom een plekje uitzoeken om vervolgens eppiccxxx te doenWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
als je nou verteld wleke kant je op gaat, leg ik wel een pad aanquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
lopen, ver lopen, minst 3K blocks.
Daarna met plex en tom een plekje uitzoeken om vervolgens eppiccxxx te doen![]()
![]()
Ik ga ze volgenquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:13 schreef mschol het volgende:
[..]
als je nou verteld wleke kant je op gaat, leg ik wel een pad aanen daarna iedereen vertellen waar ze zijn
![]()
Ik ga jullie lekker volgen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
lopen, ver lopen, minst 3K blocks.
Daarna met plex en tom een plekje uitzoeken om vervolgens eppiccxxx te doen[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Met jullie een vesting/dorpje maken.. (menderv, en jou en andere vrywilligers).quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:54 schreef dnbrainwash het volgende:
Iemand al plannen wat hij wil gaan doen als de server up gaat?http://www.syfy.com/tinman/oz/
IGN streamt 't.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Live stream #3quote:Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
hihi ik ga jullie wel vindenquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:55 schreef MineraalWater het volgende:
Jullie gaan ons niet vinden, en anders haken jullie wel af na 1k blocks![]()
Maar niemand hier weet dus hoe je je HP bar+hunger bar 'uit' kunt zetten. Heb het op een server gezien maar weet niet hoe dat moetEn dan niet dat ik in creative mode zit.
![]()
Jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:56 schreef maurisioo het volgende:
btw komt de server vanavond nog online?![]()
![]()
ja dat is waar maar tochquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:00 schreef Mender het volgende:
Maar zoals iemand eerder al zei zal de release pas rond 10 of 11 uur ofzo komen.![]()
Mensen die kort even die map die ik gemaakt heb willen spelen ( duurt niet zo lang als je snel dood gaat) kunnen 18:15 uur joinen. Hoop dat er wat kunnen.![]()
![]()
Ik zoek RC2 maar kan hem niet vindenquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:06 schreef maurisioo het volgende:
Mensen die kort even die map die ik gemaakt heb willen spelen ( duurt niet zo lang als je snel dood gaat) kunnen 18:15 uur joinen. Hoop dat er wat kunnen.
edit: got itNooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Ik ben thuis.
quote:!
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Minecraft crash
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
quote:
http://www.timeanddate.co(...)min=45&sec=00&p0=137
[ Bericht 90% gewijzigd door MineraalWater op 18-11-2011 18:50:57 ]![]()
Ah beetje snel gepost maar dit is die map waar ik de afgelopen week aan gewerkt heb.
http://www.minecraftforum(...)294963#entry10294963
Zouden jullie even wat leuks kunnen posten daar?
[ Bericht 16% gewijzigd door maurisioo op 18-11-2011 18:56:09 ]![]()
We laten Vic wel een plekkie zoeken, ik ga op tijd tukken, morgen vroeg mijn bed uit om te werken en kom rond een uur of 12 's middags wel online.quote:
Ah handigquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:44 schreef MineraalWater het volgende:
http://www.timeanddate.co(...)min=45&sec=00&p0=137![]()
![]()
plex laat me ook al zittenquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:51 schreef TJV het volgende:
[..]
We laten Vic wel een plekkie zoeken, ik ga op tijd tukken, morgen vroeg mijn bed uit om te werken en kom rond een uur of 12 's middags wel online.
lekker dan
Ik moet om 6 uur op, ga niet tot 2 uur 's nachts gamen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
plex laat me ook al zitten
lekker danMorgen ben ik er.
is al goed man..quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:00 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik moet om 6 uur op, ga niet tot 2 uur 's nachts gamen.Morgen ben ik er.
Ja sorry man, Ik heb ook aankomende week PWW.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
plex laat me ook al zitten
lekker dan![]()
Geef het gewoon op joh.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:03 schreef maurisioo het volgende:
Nou zeg wat een enthousiasme over mijn map
De 2 minuten voor dat mijn laptop er geen zin meer had waren goedquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:03 schreef maurisioo het volgende:
Nou zeg wat een enthousiasme over mijn map
Barts Padawan
nee hij is al meer dan 20 keer gedownloadquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door maurisioo op 18-11-2011 19:18:41 ]![]()
mooiquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:04 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
De 2 minuten voor dat mijn laptop er geen zin meer had waren goed![]()
![]()
Eens in de zoveel tijd post maurice het topic weer vol met zijn maps.
It appears that the live stream may not start at 10 AM simultaneously with MineCon.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Doet hij het bij jullie?
http://www.ign.com/events/minecon![]()
Maar niemand wil hem bekijkenquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:22 schreef TJV het volgende:
Eens in de zoveel tijd post maurice het topic weer vol met zijn maps.![]()
![]()
Ik zag de fout ook... maar jij moet weer gelijk posten voordat ik kan editen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:38 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
testbeeld. http://www.spatiegebruik.nl![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:43 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik zag de fout ook... maar jij moet weer gelijk posten voordat ik kan editen.![]()
![]()
waar in?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:47 schreef RickoKun het volgende:
ik zie jullie wel als jullie daar zijn
Ik ga naar schoolfeest, veel plezier met nerdgasms op de livestream
Barts Padawan
Schoolfeest. Ben je 14 ofzo?
16, lekkere moshpits tussen het bruggerveld altijdquote:
Barts Padawan
Damn son. Nu voel ik me oud.
Moshpits vieze gore metalist neckbeard ik spuug op jou en je soortquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:06 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
16, lekkere moshpits tussen het bruggerveld altijd![]()
Ik zat bitches te schuren op de scholenfeestjes en zoveel mogelijk tietjes en bipsjes aan te raken. TOEN waren de meisjes nog zo geil als een radijsje (een sappig radijsje)
![]()
Wijven worden met 't jaar geiler gek. Ik ben echt 10 jaar te vroeg geboren. Als ik nu 15/16 zou zijn zou ik godverdomme elke dag een ander sletje knallen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:10 schreef RickoKun het volgende:
Ik zat bitches te schuren op de scholenfeestjes en zoveel mogelijk tietjes en bipsjes aan te raken. TOEN waren de meisjes nog zo geil als een radijsje (een sappig radijsje)
Dat is zo jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wijven worden met 't jaar geiler gek. Ik ben echt 10 jaar te vroeg geboren. Als ik nu 15/16 zou zijn zou ik godverdomme elke dag een ander sletje knallen.heerlijk tijdens scholenfeesten meisjes vingeren afgelegen in de aula en stiekem drank mee naar binnen smokkelen (op de feestjes van jaar 2 dan he)
![]()
Wat een kanker is dat, vindt je het lekker om tegen andere mannen aan rijgen ofzo..quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:06 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
16, lekkere moshpits tussen het bruggerveld altijd
Mensen in mosh-pits moet je gewoon kkhard hoeken op die face.If not now, then when.![]()
Een keer op een festival in een moshpit gedoken en minstens 5 altos een elleboog op hun smoel gegeven. Zat onder 't bloed toen ik eruit kwamquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat een kanker is dat, vindt je het lekker om tegen andere mannen aan rijgen ofzo..
Mensen in mosh-pits moet je gewoon kkhard hoeken op die face.!
Harde shit is dat, of gewoon keihard die lange haren vast pakken en die koppen tegen de tafels raggen en shit. Heerlijk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een keer op een festival in een moshpit gedoken en minstens 5 altos een elleboog op hun smoel gegeven. Zat onder 't bloed toen ik eruit kwam!
drumpie.nl is van mij.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:40 schreef knappert_ het volgende:
Heee fokes,
Berend zn server offline?
IP is toch gewoon drumpie.nl?Berend heeft een Engelse server.
Vanavond gok ik komt de officiële release van MC 1.0 en daarna Bukkit en daarna is de server weer back.If not now, then when.![]()
Wageningen, leuke stad.
Ik vind wageningen ook echt een leuke stad inderdaad. Ga morgen met een vriend naar de open dag van de uni daar, grote kans dat dat wel iets voor mij is.quote:![]()
Ricko, ga eens buiten spelen ofzo.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
ik las voorhuidquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:13 schreef RickoKun het volgende:
Hey mesne heb die huisee gegrieved bij spawn gr gr ricko![]()
![]()
GODVERDOMME IK SPEEL NOOIT MEER SKYBLOCK
flikker de diepte in met het hout en de saplings, fuck this shit.![]()
Aaah, okequote:Op vrijdag 18 november 2011 20:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
drumpie.nl is van mij.Berend heeft een Engelse server.
Vanavond gok ik komt de officiële release van MC 1.0 en daarna Bukkit en daarna is de server weer back.is het IP van je MC 1.0 server al bekend? Verwacht je dat we dit weekend al weer kunnen genieten van je server?
![]()
Idd, server is nog niet online.
Als je vanavond op drumpie wil en je staat niet in de lijst van de op, moet je me ff een pm sturen![]()
![]()
Hier zit wat achter!twitter:mollstam twitterde op vrijdag 18-11-2011 om 21:37:02Login servers seem to have gone sad, impeccable timing! : D reageer retweet
Suikoden heerst![]()
heb teminste nog tijd om mn zeppelin af te makeni gave my bitch a comment
yhea
Pics?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:50 schreef cool15 het volgende:
heb teminste nog tijd om mn zeppelin af te maken
Suikoden heerst![]()
Vraagje he, als we moeten wachten op de bukkit update's van plugins + server updates.. update je minecraft niet automatisch zodra je m op start dan?1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012![]()
Nog -1 minuut!It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
ik heb dual screen en het is nog steeds niet begonnen
trouwens mn zeppelin is ook afi gave my bitch a comment
yhea
Relevant dat je dual screen hebtquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:04 schreef cool15 het volgende:
ik heb dual screen en het is nog steeds niet begonnen
trouwens mn zeppelin is ook af![]()
![]()
Iemand die dit weet?..quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:58 schreef vaagjunior het volgende:
Vraagje he, als we moeten wachten op de bukkit update's van plugins + server updates.. update je minecraft niet automatisch zodra je m op start dan?1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012![]()
Bukkit is een gemodde versie van de multiplayer software van Minecraft. Die moet dus eerst geüpdate worden door het Bukkit team. Tot die tijd draait drumpie.nl op de officiële (vanilla) server software.quote:![]()
Ik heb zomaar het vage vermoeden dat de Bukkit-gozerts al bezig zijn.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Okee, maar wij hebben al een bukkit server en die willen we graag updatén zonder dus eerst terug te moeten naar een andere server ivm multiworld,rechtenplugin en dat soort dingen, kunnen we dan nog wel met de beta spelen en pas minecraft1.9 downloaden als er ook een bukkit update is?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:06 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Bukkit is een multiplayer "mod" voor Minecraft, die moet dus eerst geüpdate worden door het Bukkit team. Tot die tijd draaien we op de "officiële" (vanilla) minecraft multiplayer.1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012![]()
Ja, tenzij Mojang Minecraft 1.0 verplicht stelt om in te loggen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:08 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Okee, maar wij hebben al een bukkit server en die willen we graag updatén zonder dus eerst terug te moeten naar een andere server ivm multiworld,rechtenplugin en dat soort dingen, kunnen we dan nog wel met de beta spelen en pas minecraft1.9 downloaden als er ook een bukkit update is?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
BER000000000000ND.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik heb volgens mij een tweet gezien dat het niet meer hoeft.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:09 schreef TJV het volgende:
[..]
Ja, tenzij Mojang Minecraft 1.0 verplicht stelt om in te loggen.![]()
OMG FUCKING MINECRAFT.NET KAN NIET CONNECTEN ARQG[OEWJ N[Q24PNMJ]HT[WJO5 NE]PINGRE WO[HQGE]R P'
H-OKG![]()
Uuuhm... Weet ik niet zo goed eigenlijk, ik ben niet van de servers. Moet je berend/dnb/drumpie voor hebben. Je kunt het beste wachten tot bukkit van 1.0 (dat is de naam van de versie die vanavond uitkomt, niet 1.9!) uit is, en dan je server preferences importeren ofzo.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:08 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Okee, maar wij hebben al een bukkit server en die willen we graag updatén zonder dus eerst terug te moeten naar een andere server ivm multiworld,rechtenplugin en dat soort dingen, kunnen we dan nog wel met de beta spelen en pas minecraft1.9 downloaden als er ook een bukkit update is?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: