Moshpits vieze gore metalist neckbeard ik spuug op jou en je soortquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:06 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
16, lekkere moshpits tussen het bruggerveld altijd
Wijven worden met 't jaar geiler gek. Ik ben echt 10 jaar te vroeg geboren. Als ik nu 15/16 zou zijn zou ik godverdomme elke dag een ander sletje knallen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:10 schreef RickoKun het volgende:
Ik zat bitches te schuren op de scholenfeestjes en zoveel mogelijk tietjes en bipsjes aan te raken. TOEN waren de meisjes nog zo geil als een radijsje (een sappig radijsje)
Dat is zo jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wijven worden met 't jaar geiler gek. Ik ben echt 10 jaar te vroeg geboren. Als ik nu 15/16 zou zijn zou ik godverdomme elke dag een ander sletje knallen.
Wat een kanker is dat, vindt je het lekker om tegen andere mannen aan rijgen ofzo..quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:06 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
16, lekkere moshpits tussen het bruggerveld altijd
Een keer op een festival in een moshpit gedoken en minstens 5 altos een elleboog op hun smoel gegeven. Zat onder 't bloed toen ik eruit kwamquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat een kanker is dat, vindt je het lekker om tegen andere mannen aan rijgen ofzo..
Mensen in mosh-pits moet je gewoon kkhard hoeken op die face.
Harde shit is dat, of gewoon keihard die lange haren vast pakken en die koppen tegen de tafels raggen en shit. Heerlijk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een keer op een festival in een moshpit gedoken en minstens 5 altos een elleboog op hun smoel gegeven. Zat onder 't bloed toen ik eruit kwam!
drumpie.nl is van mij.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:40 schreef knappert_ het volgende:
Heee fokes,
Berend zn server offline?
IP is toch gewoon drumpie.nl?
Ik vind wageningen ook echt een leuke stad inderdaad. Ga morgen met een vriend naar de open dag van de uni daar, grote kans dat dat wel iets voor mij is.quote:
ik las voorhuidquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:13 schreef RickoKun het volgende:
Hey mesne heb die huisee gegrieved bij spawn gr gr ricko
Aaah, okequote:Op vrijdag 18 november 2011 20:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
drumpie.nl is van mij.Berend heeft een Engelse server.
Vanavond gok ik komt de officiële release van MC 1.0 en daarna Bukkit en daarna is de server weer back.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |