wil je seed?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:27 schreef Mordecai het volgende:
Rare wereld Cool O.o Vind ik nooit zo leuk :3
Vandaag en morgen is mineconquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:48 schreef Berend. het volgende:
Is het nou zeker dat de release vandaag komt? Waar is de Mincon stream, en tot wanneer is Minecon
seed is de mapquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:57 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Nee, ik hoef geen zaad, toch bedankt!
quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 18 november 2011 15:57 schreef Berend. het volgende:
[..]
Wordt die vandaag of morgen gereleased?
OOOOOHHHHHHHHHHHHHHHquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
Host een paar maandjes weekjes een server en je weet het.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:32 schreef maurisioo het volgende:
Waarom altijd bukkit, ik snap niet waarom niemand zonder kan.
Je hebt het net op tijd gekochtquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:02 schreef Kamikazie het volgende:
Dankje! Echt gaaf spel , wel verslavend lijkt me....kan er zoveel mee haha.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:00 schreef Mordecai het volgende:
[..]
OOOOOHHHHHHHHHHHHHHH
Dat wist ik niet, sorry!
/sarcasmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:jeb_ twitterde op vrijdag 18-11-2011 om 16:52:35Minecraft will be released during Notch's keynote today! reageer retweet
lopen, ver lopen, minst 3K blocks.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:54 schreef dnbrainwash het volgende:
Iemand al plannen wat hij wil gaan doen als de server up gaat?
als je nou verteld wleke kant je op gaat, leg ik wel een pad aanquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
lopen, ver lopen, minst 3K blocks.
Daarna met plex en tom een plekje uitzoeken om vervolgens eppiccxxx te doen
Ik ga ze volgenquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:13 schreef mschol het volgende:
[..]
als je nou verteld wleke kant je op gaat, leg ik wel een pad aan
Ik ga jullie lekker volgen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
lopen, ver lopen, minst 3K blocks.
Daarna met plex en tom een plekje uitzoeken om vervolgens eppiccxxx te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |