drumpie.nl is van mij.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:40 schreef knappert_ het volgende:
Heee fokes,
Berend zn server offline?
IP is toch gewoon drumpie.nl?
Ik vind wageningen ook echt een leuke stad inderdaad. Ga morgen met een vriend naar de open dag van de uni daar, grote kans dat dat wel iets voor mij is.quote:
ik las voorhuidquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:13 schreef RickoKun het volgende:
Hey mesne heb die huisee gegrieved bij spawn gr gr ricko
Aaah, okequote:Op vrijdag 18 november 2011 20:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
drumpie.nl is van mij.Berend heeft een Engelse server.
Vanavond gok ik komt de officiële release van MC 1.0 en daarna Bukkit en daarna is de server weer back.
Hier zit wat achter!twitter:mollstam twitterde op vrijdag 18-11-2011 om 21:37:02Login servers seem to have gone sad, impeccable timing! : D reageer retweet
Pics?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:50 schreef cool15 het volgende:
heb teminste nog tijd om mn zeppelin af te maken
Relevant dat je dual screen hebtquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:04 schreef cool15 het volgende:
ik heb dual screen en het is nog steeds niet begonnen
trouwens mn zeppelin is ook af
Iemand die dit weet?..quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:58 schreef vaagjunior het volgende:
Vraagje he, als we moeten wachten op de bukkit update's van plugins + server updates.. update je minecraft niet automatisch zodra je m op start dan?
Bukkit is een gemodde versie van de multiplayer software van Minecraft. Die moet dus eerst geüpdate worden door het Bukkit team. Tot die tijd draait drumpie.nl op de officiële (vanilla) server software.quote:
Okee, maar wij hebben al een bukkit server en die willen we graag updatén zonder dus eerst terug te moeten naar een andere server ivm multiworld,rechtenplugin en dat soort dingen, kunnen we dan nog wel met de beta spelen en pas minecraft1.9 downloaden als er ook een bukkit update is?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:06 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Bukkit is een multiplayer "mod" voor Minecraft, die moet dus eerst geüpdate worden door het Bukkit team. Tot die tijd draaien we op de "officiële" (vanilla) minecraft multiplayer.
Ja, tenzij Mojang Minecraft 1.0 verplicht stelt om in te loggen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:08 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Okee, maar wij hebben al een bukkit server en die willen we graag updatén zonder dus eerst terug te moeten naar een andere server ivm multiworld,rechtenplugin en dat soort dingen, kunnen we dan nog wel met de beta spelen en pas minecraft1.9 downloaden als er ook een bukkit update is?
Ik heb volgens mij een tweet gezien dat het niet meer hoeft.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:09 schreef TJV het volgende:
[..]
Ja, tenzij Mojang Minecraft 1.0 verplicht stelt om in te loggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |