Vandaar dat k zwart beeld krijg als ik het probeer.. maarja tussen 1 en 2.30 pm minecraft launch dan word ie geupdate?quote:
Outdated clientquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:10 schreef maurisioo het volgende:
Server is online met die monster survival map. Iedereen is welkom. (geen idee of er andere mensen zijn die ook vrij zijn en tijd teveel hebben)
109.72.41.16
Waarom zouden we voor 4 dagen die RC2 versie updatenquote:
om op mijn server te kunnenquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:18 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Waarom zouden we voor 4 dagen die RC2 versie updatenkan je net zo goed wachten op de full version van vandaag
Ghehe nja ik zit toch op school dus duurt nog wel ff voor ik m kan updaten xD is er veel verschil tussen beta 1.8 en RC2 dan?quote:
behoorlijk wat. Veel nieuwe sounds, bugfixes en ik dacht dat de End nog niet in 1.8 zat.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:19 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Ghehe nja ik zit toch op school dus duurt nog wel ff voor ik m kan updaten xD is er veel verschil tussen beta 1.8 en RC2 dan?
Bukkit is niet van Mojang en moet dus nog helemaal opnieuw gaan schrijven lijkt mequote:
*noobmode* Wat is endquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:20 schreef maurisioo het volgende:
[..]
behoorlijk wat. Veel nieuwe sounds, bugfixes en ik dacht dat de End nog niet in 1.8 zat.
Maar ze gingen toch samen werken?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:24 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Bukkit is niet van Mojang en moet dus nog helemaal opnieuw gaan schrijven lijkt me
Nieuwe wereld, soort nether. Kan je inkomen via een portal in fortressesquote:
Heb ik niks gehoord, en ik volg Notch op twitter. Dus ik denk het niet, correct me if I'm wrongquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Maar ze gingen toch samen werken?
okeeequote:Op vrijdag 18 november 2011 13:27 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Nieuwe wereld, soort nether. Kan je inkomen via een portal in fortresses
update zal rond een uur of 11 komenquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:34 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
okeeenja hopelijk zijn die bugfixes goed:) ben benieuwd hoelaat die update is ben toch pas 5 uur thuis en daarna nog 1,5 uur reizen naar me vader dus kan pas 7 uur minecraften ongeveer
Ja waarom nou. ze hebben de hele dag en ze doen het precies als ik wil spelenquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
update zal rond een uur of 11 komen
omdat ze het op 14.00 locale tijd in Las Vegas de update aanrammen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:45 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Ja waarom nou. ze hebben de hele dag en ze doen het precies als ik wil spelen
ah daar had ik even niet aan gedacht. Ik de hele tijd wachten tot het zou gebeuren.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
omdat ze het op 14.00 locale tijd in Las Vegas de update aanrammen.
Oftewel hier rond een uur of 10 / 11
Bukkit had wel acces gekregen om alles al te zien voordat het uit kwam toch? Zodat ze onwijs snel kunnen releasenquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:24 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Bukkit is niet van Mojang en moet dus nog helemaal opnieuw gaan schrijven lijkt me
een woord:quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:32 schreef maurisioo het volgende:
Waarom altijd bukkit, ik snap niet waarom niemand zonder kan.
met een whitelist (dat is toch standaard functionaliteit?) heb je in princiepe geen last van griefers..quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
een woord:
Griefers
+ dat het wat extra mogelijkheden geeft
Omdat het leuk is om mensen te bannen als ze een blokje weghalen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:32 schreef maurisioo het volgende:
Waarom altijd bukkit, ik snap niet waarom niemand zonder kan.
btw check mijn map: 109.72.41.16
Gewoon ingangen blokkeren met obsidian jwzquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat het leuk is om mensen te bannen als ze een blokje weghalen.
Op een community als FOK, misschien. Maar mijn server kan niet zonderquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:37 schreef mschol het volgende:
[..]
met een whitelist (dat is toch standaard functionaliteit?) heb je in princiepe geen last van griefers..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |